Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт та технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, принтерів
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2023-04-26-011723-a ● 9fd8ba934c3d4c48b421d40ce014274d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43005393 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8 |
Контактна особа: |
Буланий Павло Петрович +380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2023 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною із строком дії не меншим ніж дія тендерної пропозиції учасника (більш детальна інформація міститься у тендерній документації) розмір забезпечення тендерної пропозиції: 18 000,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Поточний ремонт та технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 6, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Післяплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2023 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2023 16:45 |
ТД ТО БФП.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-26-011723-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 27 квітня 2023 11:45
Про тендерну документацію
Добрий день, шановний Замовнику. Проаналізувавши Тендерну документацію, нами було виявлено вимоги, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, а саме забезпеченню ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так відриті торги з особливостями UA-2023-04-26-011723-a були оголошені на сайті PROZORRO Державною податковою службою України (посилання на сайт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-26-011723-a ). На сайті PROZORRO було оприлюднено Тендерну документацію у форматі «pdf».
Такий формат Тендерної документації та додатків до неї значно ускладнює процес підготовки тендерних пропозицій.
Зверніть увагу, що Наказом № 680 від 13.04.2016 року Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію.
Примірна тендерна документація не є обов’язковим для застосування Замовником, проте на її основі можна сформувати власну Тендерну документація, врахувавши особливості своєї закупівлі.
На сайті PROZORRO надано роз’яснення щодо особливостей оформлення Тендерних документацій Замовників та використання Примірної тендерної документації (посилання на сайт - https://infobox.prozorro.org/articles/tenderna-dokumentaciya ).
Крім того, вказано, що Тендерні документації варто публікувати у форматі доступному для копіювання інформації (наприклад, word тощо).
Така потреба обумовлена тим, що постачальники часто копіюють форми з тендерної документації Замовника (наприклад, форми пропозиції, форми довідок, технічне завдання, проект Договору тощо).
Тому вимагаємо викласти Тендерну документацію закупівлі UA-2023-04-26-011723-a та її додатки у форматі «word», задля того щоб заощадити час потенційних учасників та полегшити процес підготовки тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Так відриті торги з особливостями UA-2023-04-26-011723-a були оголошені на сайті PROZORRO Державною податковою службою України (посилання на сайт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-26-011723-a ). На сайті PROZORRO було оприлюднено Тендерну документацію у форматі «pdf».
Такий формат Тендерної документації та додатків до неї значно ускладнює процес підготовки тендерних пропозицій.
Зверніть увагу, що Наказом № 680 від 13.04.2016 року Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію.
Примірна тендерна документація не є обов’язковим для застосування Замовником, проте на її основі можна сформувати власну Тендерну документація, врахувавши особливості своєї закупівлі.
На сайті PROZORRO надано роз’яснення щодо особливостей оформлення Тендерних документацій Замовників та використання Примірної тендерної документації (посилання на сайт - https://infobox.prozorro.org/articles/tenderna-dokumentaciya ).
Крім того, вказано, що Тендерні документації варто публікувати у форматі доступному для копіювання інформації (наприклад, word тощо).
Така потреба обумовлена тим, що постачальники часто копіюють форми з тендерної документації Замовника (наприклад, форми пропозиції, форми довідок, технічне завдання, проект Договору тощо).
Тому вимагаємо викласти Тендерну документацію закупівлі UA-2023-04-26-011723-a та її додатки у форматі «word», задля того щоб заощадити час потенційних учасників та полегшити процес підготовки тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2023 12:34
Добрий день, шановний учаснику. Надішліть відповідний запит на електронну пошту zakupivli-DPS@tax.gov.ua. ТД у форматі .doc буде надіслана у відповідь на Ваш запит.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
597 734,70
UAH з ПДВ
|
597 734,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2776506071 |
Переможець |
597 734,70
UAH з ПДВ
|
10 травня 2023 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 11:58
|
Договір.PDF | укладений |
25 травня 2023 11:57
|