Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54005, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
Контактна особа: |
Дмитрук Сергій Миронович 380512472508 depgkh2023@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2023 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 830 699,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 306,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі документів про обсяги та вартість виконаних робіт відповідно до підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2023 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2023 15:48 |
4.Протокол 16-2 перелік змін ТД.doc | |
01 травня 2023 15:47 |
2.ТД - капітальний ремонт житлового будинку Райдужна 49 - нова редакція.doc | |
26 квітня 2023 13:22 |
2.ТД - капітальний ремонт житлового будинку Райдужна 49.doc |
01 травня 2023 15:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 травня 2023 15:48 |
4.Протокол 16-2 перелік змін ТД.doc
|
|||
01 травня 2023 15:47 |
2.ТД - капітальний ремонт житлового будинку Райдужна 49 - нова редакція.doc
|
|||
26 квітня 2023 13:22 |
2.ТД - капітальний ремонт житлового будинку Райдужна 49.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ст. 380 ЦК України житловим будинком є будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання.
В той же час, згідно з ДБН В. 2.2-9:2018 "Громадські будинки та споруди. Основні положення", будівлі загальноосвітніх шкіл, спортивних баз, СДЮШОР, бібліотек відносяться до громадських будівель та споруд.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000074 ● c988469e433d48b5a0cd76ce9876b0b2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2023 № 76-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.09.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.09.2023 № 76-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-04-26-006445-a 26.04.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 11:45:27
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Райдужна, 49 (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 09:38:46
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26.09.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-26-006445-a, повідомляю наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі робочого проєкту з урахуванням технічного завдання складеного фахівцями технічного відділу ДЖКГ ММР (технічне завдання міститься в додатку 2 тендерної документації оприлюдненої в електронній системі закупівель).
При цьому, Замовником враховано вимоги наказу Міністерства розвитку торгівлі, економіки та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема в частині використання спеціалізованих інформаційно-аналітичних програм та шляхом визначення поточних цін на матеріальні ресурси за найменшими цінами на ринку матеріалів в регіоні.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства ММР, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-02 10:42:08
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
1. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до договору підряду від 25.05.2023 № 144 (далі – Договір), укладеному за результатами процедури закупівлі, вносилися зміни, зокрема, додатковою від 19.07.2023 № 2 (далі – додаткова угода № 2).
У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, чи вносилися інші зміни до Договору, зокрема, додатковою угодою № 1? Якщо так, то пропоную надати всі додаткові угоди до Договору, що не оприлюднені в електронній системі закупівель.
2. Пунктом 2 додаткової угоди № 2 внесено зміни до істотних умов Договору щодо продовження строку виконання робіт за Договором до 15.10.2023.
У зв’язку з наведеним пропоную надати документи, які підтверджують виникнення об’єктивних обставин для внесення змін до Договору згідно із зазначеною додатковою угодою щодо продовження строку виконання робіт.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 14:26:34
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-26-006445-a, повідомляю наступне.
Пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на день оголошення процедури закупівлі), у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону урахуванням цих особливостей.
З викладеного вбачається, що вимога щодо обов’язкового оприлюднення замовником повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю встановлена виключно щодо випадків передбачених пунктом 19 особливостей, яким встановлений вичерпний перелік підстав для внесення таких змін.
Додаткова угода від 07.06.2023 № 1 до Договору від 25.05.2023 року № 144 укладена у зв’язку зі зміною реквізитів замовника, що не є істотною умовою договору про закупівлю в розумінні п. 19 Особливостей та не вимагає обов’язкового оприлюднення повідомлення про внесення таких змін в електронній системі закупівель (скан-копія з оригіналу додаткової угоди від 07.06.2023 № 1 додається).
Крім того, надаємо документи, які підтверджують виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт (лист ТОВ «ТАВРІЯМОНОЛІТБУД вих. № 23/3 від 17.07.2023 року).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 17:04:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
У відповіді на запит управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02.10.2023 про надання документів, які підтверджують виникнення об’єктивних обставин для внесення змін до Договору від 25.05.2023 № 144 щодо продовження строку виконання робіт, Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради надано лист ТОВ «ТАВРІЯМОНОЛІТБУД від 17.07.2023 вих. № 23/3 (далі - лист ТОВ «ТАВРІЯМОНОЛІТБУД»), в якому зазначено, «що виявилась необхідність в проведенні додаткових робіт по демонтажу та відповідно монтажу несучих конструкцій».
У зв’язку з наведеним, пропоную надати інформацію та документи, що підтверджують необхідність проведення додаткових робіт, зазначених у листі ТОВ «ТАВРІЯМОНОЛІТБУД, а саме: документи щодо узгодження додаткових робіт, щодо коригування проєкту, щодо укладення договору на додаткові роботи, дефектні акти, тощо.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 16:57:22
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-26-006445-a, повідомляємо наступне.
Станом на дату проведення моніторингу договір щодо закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Райдужна, 49 не укладався. Укладання договору на виконання додаткових робіт можливе після коригування проєктно-кошторисної документації, яке відбувається в межах договору від 15.09.2023року № 356 укладеного між департаментом ЖКГ ММР та ТОВ «Будівельна компанія «МЕГАЛІТ»», предметом вказаного договору є виконання робіт з коригування ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м Миколаїв, вул. Райдужна, 49 (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді). Коригування» (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД" |
2 822 660,40
UAH з ПДВ
|
2 822 660,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД" #34565599 |
Переможець |
2 822 660,40
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2023 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:49
|
ДУ №4 від 06.12.2023.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 14:25
|
ДУ № 3 від 12.10.2023 до Договору № 144 від 25.05.2023.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2023 11:44
|
ДУ №2 від 19.07.2023_New.PDF | зміни до договору |
19 липня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 12:56
|
Договір № 144 від 25.05.2023.pdf | укладений |
25 травня 2023 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |