Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2023 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 131 966,83 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Тендерна документація
19 травня 2023 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 травня 2023 14:54 |
Перелік змін 19.05.2023.docx
|
||||||||||||
19 травня 2023 14:54 |
ТДО, 7163_12 Лотів.docx
|
||||||||||||
16 травня 2023 08:00 |
ТДО, 7163_12 Лотів.docx
|
||||||||||||
16 травня 2023 08:00 |
Перелік змін 16.05.2023.docx
|
||||||||||||
11 травня 2023 10:37 |
ТДО, 7163_12 Лотів.docx
|
||||||||||||
11 травня 2023 10:37 |
Перелік змін 11.05.2023.docx
|
||||||||||||
04 травня 2023 17:24 |
ТДО, 7163_12 Лотів.docx
|
||||||||||||
04 травня 2023 17:24 |
Перелік змін 04.05.2023.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 8.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 4.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 10.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 6.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 12.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 2.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 9.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 3.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
ТДО, 7163_12 Лотів.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 11.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 7.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 1.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2023 12:01 |
Proekt_dogovoru ЛОТ 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Положення абз.4 п.1 розділу І Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, які затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22, встановлено, що ці Вимоги Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме:
- щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
- щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
- щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки З МЕТОЮ ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ НА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ.
Водночас, нормами абз.3 п.1 розділу ІІ Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, які затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 №34-22, встановлено, що Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування. Виходячи із зазначеного вище, вимога щодо подання Атестату про акредитацію, виданого НААУ, є законною та обов’язковою
Ми, як потенційний учасник, плануємо брати участь у процедурі Закупівлі у ЛОТі 3 - Послуги з водолазного обстеження закритих скидних каналів ТЕЦ-5 СП "КИЇВСЬКІ ТЕЦ" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", м. Київ вул. Промислова,4 , ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-26-004901-a, однак, ознайомившись із текстом тендерної документації, вбачається, що законні права та інтереси на нашу участь у Закупівлі Замовником обмежено зважаючи на наступне.
У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ до предмета закупівлі: згідно з ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань ЛОТ 3 - Послуги з водолазного обстеження закритих скидних каналів ТЕЦ-5 СП "КИЇВСЬКІ ТЕЦ" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", м. Київ вул. Промислова,4, від потенційних учасників вимагається:
«6.2. Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме:
- копію аналогічного договору (не менше одного), який було укладено не раніше 2019 року;
- копію підтвердних документів, які дають змогу Замовнику упевнитися, що наданий договір виконувався (акт/и надання послуг).
Аналогічними вважаються договори з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів.
Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.»
Ми, як потенційний учасник процедури Закупівлі повідомляємо, що водолазні роботи (водолазне обстеження) виконуються згідно з СНПАОП 45.24-1.01-91 «Єдині правила безпеки на водолазних роботах. Частина 1. Правила водолазної служби», Частина 2. Медичне забезпечення водолазів» (далі – Правила) що відповідає ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів), для визначення коду ДК крім того можна скористатись сайтом https://cpvtool.kse.ua/ .
Як потенційний учасник, ми можемо гарантувати, що у нас є багаторічний досвід виконання аналогічних договорів на предмет надання послуг з водолазного обстеження, однак, із визначеним предметом у аналогічному договорі за ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів), так, як це по факту визначається відповідно до встановлених норм чинного законодавства.
Предмет даної Закупівлі сформовано за ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань ЛОТ 3 - Послуги з водолазного обстеження закритих скидних каналів ТЕЦ-5 СП "КИЇВСЬКІ ТЕЦ" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", м. Київ вул. Промислова,4, а вимога, що міститься у тендерній документації стосується по факту іншого предмета закупівлі, а саме такого, що визначається за іншим кодом ДК: «договори з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів», прийнято визначати за кодом ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів).
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, можемо підтвердити свій багаторічний досвід з надання послуг, що є предметом даної Закупівлі – «водолазного обстеження» аналогічним договором, який має визначений предмет за кодом ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів), однак враховуючи факт того, що Замовником не вірно визначено предмет аналогічного договору, тобто таким чином, що він по факту не відповідає до коду ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань(що є предметом Закупівлі), ми не можемо підтвердити наявність аналогічного досвіду надання послуг саме за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань, що впливає на наші законні права та інтереси щодо участі у цій Закупівлі.
Ми розуміємо дану вимогу таким чином, що у разі подання нами підтвердження виконання аналогічного договору, який є аналогічним до того, що вимагається Замовником відповідно до умов тендерної документації «договори з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів», але визначеним предметом такого договору за кодом ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів), може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Тобто, Замовником оголошено процедуру закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства, враховуючи, що вимоги у тендерній документації стосуються предмета закупівлі, який не відноситься до визначень аналогічного договору, предметом якого, до Лоту 3, може бути договори з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів. Зокрема, порушено принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Оскільки відповідність даній вимозі можуть підтвердити тільки ті учасники, які заздалегідь оформили аналогічний договір таким чином, щоб останній відповідав предмету Закупівлі - з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів, при визначеному Замовником не притаманному такому виду надання послуг, предмету Закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Враховуючи зазначене вище, вбачається, що вимога Замовника, що сформована ним у ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ до предмета закупівлі: згідно з ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань ЛОТ 3 - Послуги з водолазного обстеження закритих скидних каналів ТЕЦ-5 СП "КИЇВСЬКІ ТЕЦ" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", м. Київ вул. Промислова,4, суперечить нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно ст. 11, 15 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, може влаштовувати лише конкретного виконавця заздалегідь визначеного Замовником, такій вимозі можуть відповідати лише ті потенційні учасники, які мають аналогічний досвід і можуть його підтвердити аналогічним договором з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів, при визначеному Замовником неправомірно предмету Закупівлі ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу про наявність аналогічного досвіду у потенційного учасника взагалі, або, як альтернативу, привести її у відповідність до норм чинного законодавства та відповідно до коду ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів), що його стосується, шляхом внесення наступних змін:
«6.2. Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме:
- копію аналогічного договору (не менше одного), який було укладено не раніше 2019 року;
- копію підтвердних документів, які дають змогу Замовнику упевнитися, що наданий договір виконувався (акт/и надання послуг).
Аналогічними вважаються договори з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів, який крім того може бути визначеним за ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів).
Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.»
Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
У ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано, що, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п. 51 Особливостей 1178, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів.
Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні.
Принагідно повідомляємо, що як потенційний учасник процедури Закупівлі, якщо наша Вимога не буде врахована, вимушені будемо подати скаргу на вимоги до тендерної документації, які вважаємо дискримінаційними, до органу оскарження при Антимонопольному комітеті України та в інші контролюючі органи.
Враховуючи вищевикладене та з урахуванням вимог тендерної̈ документації̈ Замовника і згідно норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та задля уникнення звернень до органу оскарження, державної̈ аудиторської̈ служби та інших контролюючих органів -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду;
2. Видалити дискримінаційну вимогу про наявність аналогічного досвіду у потенційного учасника взагалі, або, як альтернативу, привести її у відповідність до норм чинного законодавства та ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів) шляхом внесення наступних змін:
«6.2. Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а саме:
- копію аналогічного договору (не менше одного), який було укладено не раніше 2019 року;
- копію підтвердних документів, які дають змогу Замовнику упевнитися, що наданий договір виконувався (акт/и надання послуг).
Аналогічними вважаються договори з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів, який крім того може бути визначеним за ДК 021:2015 код 98360000-4 Послуги у сфері морських перевезень (98366000-4 Послуги водолазів).
Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.»
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: згідно з ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань ЛОТ 3 – Послуги з водолазного обстеження закритих скидних каналів ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», м. Київ вул. Промислова,4, містить вимогу до учасників, яка суперечить вимогам чинного законодавства, а саме:
«Копію Дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану Головним управлінням Держпраці (територіальними органами Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», які чинні при поданні пропозиції та діють до завершення надання послуг, а саме: водолазні роботи».
Повідомляємо, що водолазні роботи виконуються на підставі ПОСТАНОВИ Кабміну від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б.
ПОСТАНОВА Кабміну від 24 березня 2022 р. № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» постановляє:
1. Установити, що:
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
3) суб’єкти господарювання, які набули право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з урахуванням підпунктів 1 і 2 цього пункту, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану повинні отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством;
4) строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Тобто, вищезазначена постанова не включає в себе Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – водолазні роботи.
Враховуючи зазначене вище, просимо Вас внести зміни у тендерну документацію та викласти вимогу у ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: згідно з ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань ЛОТ 3 – Послуги з водолазного обстеження закритих скидних каналів ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», м. Київ вул. Промислова,4, наступним чином:
«Копію Дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану Головним управлінням Держпраці (територіальними органами Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», які чинні при поданні пропозиції та діють до завершення надання послуг, а саме: водолазні роботи».».
Згідно вимоги п. 6.1. Додатку 4, Учасник надає в складі Тендерної Пропозиції:
«6.1. Документально підтверджену інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- керівник водолазних робіт – 1 особа;
- водолази не менше 3-х осіб (два з яких 1 або 2 класу).
Учасник надає копії посвідчення керівника водолазних робіт, особисті книжки водолазів та протокол ВКК, або посвідчення видані на підставі протоколів ВКК на поточний рік.»
ТОВ «ТД «АЛЬКОР ЛТД» надали в складі своєї пропозиції Водолазні книжки з відмітками ВКК та Протоколи до них за 2023р. на 3-х водолазів: Грінченко С.В., Червоточенко В.Б., Волков П.А., також було надано Посвідчення «Керівника водолазних робіт» з відміткою за 2023р. та протокол до нього на Грінченко С.В..
Також слід зазначити, що будь яка Нормативна Документація, а ні сам Замовник на забороняють бути одному з водолазів «Керівником водолазних робіт».
Згідно вищесказаного вважаємо, що ТОВ «ТД «АЛЬКОР ЛТД» виконали умови надання документації в повному обсязі.
Вимагаємо Замовника самостійно повернутися до розгляду Пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬКОР ЛТД» та визнати Переможцем.
Згідно з п.2.4.5 табл.1 НПАОП 45.24-1.07-90 загальна кількість водолазів на глибину занурення до 20 м повинна бути не менше 3 осіб. Наявність в табл.1 посади керівника водолазних робіт (в тому числі) не передбачено.
Тому в кваліфікаційних вимогах до Учасника було зазначено окремо керівник водолазних робіт - 1 особа та водолази не менше 3-х осіб (два з яких 1 або 2 класу).
На вимогу Замовника ТОВ «ТД «АЛЬКОР ЛТД» надало документацію на керівника водолазних робіт Грінченко С.В. та водолазів Червоточенко В.Б., Волкова П.А. та Сербука А.М. В особовій книжці водолаза Сербука А.М. вийшов термін дії допуску для виконання водолазних робіт 20.03.20р. Також на Сербука А.М. не надано протоколу ВКК, або посвідчення видані на підставі протоколів ВКК на поточний рік.
Згідно з п.2.3.6. НПАОП 45.24-1.07-90 «Єдині правила безпеки на водолазних роботах» керівник водолазних робіт здійснює загальне керівництво водолазними роботами та контроль за виробничими процесами цих робіт та ін., що не заважає йому знаходитись в складі водолазної групи та НЕ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ, ЗГІДНО ДІЮЧИХ ПРАВИЛ ТА НОРМ. Згідно вищесказаного вважаємо, що ТОВ «ТД «АЛЬКОР ЛТД» виконали умови надання документації в повному обсязі. Вимагаємо Замовника самостійно повернутися до розгляду Пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬКОР ЛТД»
«Керівник водолазних робіт здійснює загальне керівництво водолазними роботами, представництво в усіх організаціях (підприємствах) з питань, пов'язаних з виконанням робіт на дорученому йому об'єкті (об'єктах) та відповідає:
за організацію водолазних робіт відповідно до вимог цих Правил та їх безпеку;
за дотримання термінів та якість виконання робіт;
за організацію спостереження за навколишнім оточенням постійного гідрометеорологічного спостереження;
за справний стан стропів вантажно-розвантажувального інвентарю, що використовується на всіх водолазних роботах.
Керівник водолазних робіт зобов'язаний:
скласти іспит ВКК на допуск до керівництва водолазними роботами;
здійснювати загальне керівництво роботами на об'єкті (об'єктах) робіт, забезпечувати виконання планових завдань, ефективне використання виробничих потужностей, економне витрачання сировини та матеріалів підвищення продуктивності праці;
забезпечувати своєчасну підготовку до виконання робіт на об'єкті (об'єктах), залучати за необхідності допоміжний персонал,
оформляти вбрання-завдання на виконання водолазних робіт і передавати на водолазну станцію;
здійснювати широке застосування засобів механізації трудомістких та ручних робіт;
забезпечувати повне завантаження та використання обладнання, правильність підбору такелажу, вантажопідйомних пристроїв та інструменту, рівномірну та продуктивну роботу на об'єкті (об'єктах) робіт;
здійснювати контроль за дотриманням технологічної дисципліни під час виробництва водолазних робіт, правильністю експлуатації обладнання, машин механізмів вантажопідйомних пристроїв, такелажу тощо, а також забезпечувати умови для їх зберігання дома виконання робіт;
контролювати дотримання виробничої та трудової дисципліни, виконання вимог цих Правил та інших керівних нормативних документів щодо безпеки праці водолазів;
організовувати інструктаж осіб, які беруть участь у роботах з питань технології робіт та безпеки їх виконання;
організовувати медичне забезпечення водолазних спусків на об'єктах (об'єктах) робіт;
проводити розподіл працюючих за об'єктами та місцями робіт відповідно їх кваліфікації та характером робіт;
здійснювати постійний зв'язок з відповідальними особами підприємств, розташованих у районі робіт, виробнича діяльність яких може вплинути на безпеку праці водолазів;
організовувати матеріально-технічне постачання об'єкта (об'єктів) робіт, нормальні житлово-побутові умови, режими праці, відпочинку та харчування;
забезпечувати безпеку обстановки при нещасному випадку з працюючими;
знати керівну нормативну документацію з безпеки праці водолазів, основні положення законодавства, що регламентують взаємовідносини із замовником, організацію та технологію виконання водолазних робіт, основи планування та обліку робіт, основні технічні характеристики водолазної техніки та технічних засобів, використовуваних під час виконання водолазних робіт на об'єкті (об'єктах);
оформляти документацію на виконані роботи.»
Згідно з п. 1.3.7. НПАОП 45.24-1.07-90 «Єдині правила безпеки на водолазних роботах» «Відповідальність за загальну організацію та забезпечення безпеки відповідно з вимогами цих Правил у процесі виконання водолазних робіт покладається на керівника водолазних робіт.»
Згідно з п.2.4.5 табл.1 НПАОП 45.24-1.07-90 загальна кількість водолазів, включаючи керівника водолазних спусків на глибину занурення до 20 м повинна бути не менше 3 осіб. Довожу да Вашого відому, що керівник водолазних робіт та керівник водолазних спусків – це дві різні посади. Наявність посади керівника водолазних робіт в табл.1 не зазначено.
Тому Замовником в кваліфікаційних вимогах до Учасника з надання послуг було зазначено окремо посади:
керівник водолазних робіт - 1 особа;
водолази не менше 3-х осіб (два з яких 1 або 2 класу).
На вимогу Замовника ТОВ «ТД «АЛЬКОР ЛТД» надало особові книжки на 4-х водолазів Червоточенко В.Б., Волкова П.А., Сербука А.М. та Грінченко С.В. Термін дії особових книжок яких вийшов у 2021р. та 2020р. Також не було надано документів на керівника водолазних робіт.
Протягом 24 годин на вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ТД «АЛЬКОР ЛТД» надали оновлені особові книжки на 3-х водолазів Червоточенко В.Б., Волкова П.А., Грінченко С.В. та дозвіл на керівника водолазних робіт Грінченко С.В. На водолаза Сербука А.М. оновлену особову книжку з допуском для виконання водолазних робіт не надано.
Враховуючи кваліфікаційну вимогу до Учасника про наявність працівників:
керівник водолазних робіт - 1 особа;
водолази не менше 3-х осіб (два з яких 1 або 2 класу)
Замовник визначив, що надано дозвіл на керівника водолазних робіт Грінченко С.В. та надані особові книжки на водолазів Червоточенко В.Б. та Волкова П.А.
Аукціон в даній закупівлі не проводився. Це пов’язано із нерівномірним доступом учасників до торгів через нестабільність електропостачання по всій території України. Переможця визначено за ціною, яку учасники вказують при подачі пропозиції.
У ЛОТі 3 - Послуги з водолазного обстеження закритих скидних каналів ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», м. Київ вул. Промислова,4 Закупівлі прийняли участь:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «АЛЬКОР ЛТД» - 420 000 грн з ПДВ.
2. КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ - 439 485 грн з ПДВ.
3. Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» - 462 006,16 грн з ПДВ.
Від 26.05.2023 10:04 проводилась кваліфікація учасників, в результаті якої, ПРОТОКОЛОМ № 1294 ВС рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 14.06.2023 року, визначено учасника КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договори про закупівлю згідно з Законом з переможцем.
Науково-виробниче підприємство «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» (надалі за текстом - Скаржник), як учасник процедури закупівлі не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, але не виключно, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а крім того, порушує законні інтереси та права Скаржника, зважаючи на наступне.
1. У ТД вимагається від учасників: «Оригінал або копія статуту/модельного статуту/рішення учасника про діяльність на підставі модельного статуту або іншого установчого документу».
Учасником - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ, надано статут у копії не завіреній учасником.
2. У ТД вимагається: «документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення або довіреністю/дорученням та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів)».
Учасником - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ, надано наказ № 40-п від 07 квітня 2015 року, від Товариства сприяння обороні України (ТСО України) Київської міської організації на посаду директора у КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ і при тому, така копія не завірена учасником.
3. У ТД вимагається: «інформація щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 4 «Інформація про субпідрядника» р. IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатку 3 та Додатку 4 до цієї тендерної документації).».
Учасником - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ, не надано будь якої довідки чи інформації у складі тендерної пропозиції стосовно зазначеної вимоги Замовника зважаючи на те, що предмет закупівлі – «послуги», така інформація обов’язково зазначається учасником у складі тендерної пропозиції. Інформація наявна лише у окремому полі на електронному майданчику, встановленої форми довідки у складі тендерної пропозиції учасника немає.
4. У ТД зазначається: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту– Учасник надає довідку про те, що він виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей.».
Учасником - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ, надано довідку №19/4 від 03 травня 2023 року, у якій зазначено відсутність незакінчених зобов’язань відносно СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», при тому, що назва замовника – закупівлі - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», що не підтверджує відсутність саме зобов’язань наявних чи відсутніх перед замовником закупівлі.
5. У ТД вимагається: «документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації».
Крім того, у ТД передбачена технічна специфікація до кожного лоту окремо, зокрема і лоту 3.
Учасником - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ не надано підписану технічну специфікацію до ЛОТУ 3.
6. У ТД вимагається: «Учасник надає копії посвідчення керівника водолазних робіт, особисті книжки водолазів та протокол ВКК, або посвідчення видані на підставі протоколів ВКК на поточний рік.».
Учасником - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ не надано посвідчення керівника водолазних робіт.
Особисті книжки водолазів надано не у повному форматі (не всі сторінки), а отже неможливо ознайомитись із вказаною у них інформацію повністю і крім того, не є зрозумілим який документ на підтвердження вказаного «особисті книжки водолазів» надано на водолаза Субота С.А., оскільки відсутня назва документа. Особиста книжка водолаза Александров О.В. – не всі сторінки надано і такий документ не завірений учасником, наданий у копії. Марченко В.Д. надано особисту книжку водолаза не всі сторінки.
Александров С.В. – особиста книжка водолаза у складі тендерної пропозиції не надана.
Учасником - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ також не надано протокол ВКК, а лише витяг із нього, який підписаний не всіма на те уповноваженими особами, як це наприклад, за загальними правилами підписується у Протоколі ВКК.
7. У ТД зазначається: «Аналогічними вважаються договори з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів та (або) гідротехнічних споруд.».
Учасником - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ надано договори у якості аналогічних у яких не вказано, що вони включають послуги з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів та (або) гідротехнічних споруд.
Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція учасника - КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ повинна бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам ТД та нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до п.44 Особливостей 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Принагідно повідомляємо, якщо наша Вимога не буде врахована, вимушені будемо подати скаргу на рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ № 1294 ВС рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 14.06.2023 року, до органу оскарження при Антимонопольному комітеті України та в інші контролюючі органи.
Враховуючи вищевикладене та з урахуванням вимог тендерної̈ документації̈ Замовника і згідно норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та задля уникнення звернень до органу оскарження, державної̈ аудиторської̈ служби та інших контролюючих органів -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду;
2. Скасувати рішення прийняте ПРОТОКОЛОМ № 1294 ВС рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 14.06.2023 року про визначення учасника КИЇВСЬКА МОРСЬКА ШКОЛА ТОВАРИСТВА СПРИЯННЯ ОБОРОНІ УКРАЇНИ переможцем закупівлі та скасувати рішення про намір укласти договори про закупівлю згідно з Законом з переможцем у ЛОТі 3 - Послуги з водолазного обстеження закритих скидних каналів ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», м. Київ вул. Промислова,4.
1) Згідно з вимогами до тендерної пропозиції – учасник надав копію статуту.
2) Згідно з вимогами до тендерної пропозиції – учасник надав документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення або довіреністю/дорученням та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи. Надано копію наказу № 40п від 07.04.2015.
3) Щодо не надання документів у разі залучення субпідрядника. У Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що документи надаються у разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання/надання окремих видів робіт/послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Учасник не надав довідку про залучення субпідрядника/співвиконавця, бо не мав наміри залучати субпідрядну організацію до виконання послуг.
4) В листі зазначено номер лоту та повну назву предмета закупівлі.
5) Листом № 19 від 03.05.2023р. Київська морська школа ТСО України повністю погоджується із вимогами тендерної документації та вимогами технічної специфікації до предмету закупівлі.
6) Надано посвідчення № 73.05.22 на Александрова С.В. – з правом допуску до керівництва водолазними роботами.
Т.я. посвідчення видані на підставі протоколів ВКК – надавати особисті книжки водолазів необов’язково (вимоги ТД: «Учасник надає копії посвідчення керівника водолазних робіт, особисті книжки водолазів та протокол ВКК або посвідчення видані на підставі протоколів ВКК на поточний рік»).
7) Учасником надано аналогічний договір з водолазного обстеження закритих (відкритих) скидних каналів та (або) гідротехнічних споруд. Це договір підряду № 1 від 02.01.2019р. (та договір підряду №1 від 03.01.2020р.) Підводні роботи на Дністровській ГЕС-2, що виконуються водолазами. В Додатку № 1 до договору № 1 «Обсяг робіт» зазначені такі роботи з обстеження:
…….
- обстеження і очищення порогів та пазів затворів в кількості 9 шт., розміром 1х8м;
- обстеження водовідбійної плити нижнього б’єфу розміром 124мх1,5м;
- обстеження та очищення водозабірників техводопостачання, пожежогасіння, заміру рівня верхнього і нижнього б’єфів.
Та підтверджено локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-1/1 на підводно-технічні роботи на ГЕС – ПР44-2-14 та ПР44-2-14.
Виконання робіт з обстеження підтверджено актами наданих послуг № 121, 474, 596, 1122, 1451, 1573, 443, 107 та ін. до договору № 1 від 02.01.2019р.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 червня 2023 16:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-28-000014 ● 1b6aede93c564b79a1aa678e307d7363
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-04-26-004901-a 26.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 14:49:16
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань різні», ДК 021:2015 – 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-26-004901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 19:42:40
Пояснення на запит від 07.12.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-11-28-000014
3 файли вкладено
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-08 15:01:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань різні», ДК 021:2015 – 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-26-004901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Чому Вами пропущено строк для надання роз`яснення тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, який передбачений пунктом 51 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) та не повинен бути більше трьох днів з дати оприлюднення звернення учасником?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 19:47:36
Пояснення на запит від 08.12.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-11-28-000014
2 файли вкладено
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Оскарження в суді
Опис: | Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2023-11-28-000014 2 файли додаються |
Дата публікації: | 20 грудня 2023 |
Документи:
20 грудня 2023 17:41
|
Електронний підпис |
20 грудня 2023 17:41
|
Dokument.docx |
20 грудня 2023 17:41
|
Dokument.docx.asice |
20 грудня 2023 17:41
|
Електронний підпис |
20 грудня 2023 17:41
|
Електронний підпис |
20 грудня 2023 17:41
|
Dokument.docx |
20 грудня 2023 17:41
|
Dokument.docx.asice |
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
sas-3-5
sas-3-6
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Проведення технічного огляду вантажопідіймальних механізмів СП "ЗАВОД "ЕНЕРГІЯ" |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 106 410,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 064,10 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично та якісно надані послуги протягом 45 календарних днів від дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю «Монтажспецмеханізація» |
45 390,00
UAH з ПДВ
|
45 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" |
102 213,50
UAH з ПДВ
|
102 213,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю «Монтажспецмеханізація» #34564375 |
Відхилено |
45 390,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 17:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 травня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" #42823131 |
Переможець |
102 213,50
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 18:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2023 14:52
|
ДУ№ 2.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2023 11:05
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 липня 2023 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 11:00
|
договір №2537ЗЕ-23 від 05.07.2023.pdf | укладений |
06 липня 2023 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись частиною першою ст. 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 2537/ЗЕ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 2537/ЗЕ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |