Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2023-04-25-011119-a ● dc8358a0ace74cb094595280ec0cbff6
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізований будинок для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. Будищанській, 4 |
Код ЄДРПОУ: | 36820437 |
Місцезнаходження: | 02097, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будищанська, 4 |
Контактна особа: |
Мусієнко Ірина Леонідівна 380503853983 irina.musienko1984@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2023 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 52 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 банка
Консерва рибна, 230-240 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15897200-4 — Консерви
150 пляшки
Олія соняшникова, 0,85-1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
150 упаковка
Цукор білий, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
50 упаковка
Рис шліфований, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
50 упаковка
Крупа гречана, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
25 банка
Паштет мʼясний/курячий, 240-450 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15897200-4 — Консерви
50 банка
Консерва мʼясна, 350-450 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15897200-4 — Консерви
50 упаковка
Макаронні вироби, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
50 упаковка
Борошно пшеничне, 2 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
50 упаковка
Крупа вівсяна, 0,9-1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
25 упаковка
Крупа манна, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
50 банка
Горошок зелений консервований, 400-450 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
50 банка
Згущене молоко, 370 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
50 банка
Квасоля консервована, 400-420 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2023 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2023 16:59 |
26 Протокол про внесення змін до ТД.pdf | |
28 квітня 2023 16:53 |
Додаток 4-1.doc | |
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 7.doc | |
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 5.docx | |
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 1.doc | |
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 2.doc | |
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 6.docx | |
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 3.docx | |
25 квітня 2023 16:36 |
ТД ЩОКВАРТАЛЬНІ ПРОДУКТОВІ НАБОРИ.docx | |
25 квітня 2023 16:36 |
Оголошення.docx |
28 квітня 2023 17:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
28 квітня 2023 16:59 |
26 Протокол про внесення змін до ТД.pdf
|
||||
28 квітня 2023 16:53 |
Додаток 4-1.doc
|
||||
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 7.doc
|
||||
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 5.docx
|
||||
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 1.doc
|
||||
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 2.doc
|
||||
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 6.docx
|
||||
25 квітня 2023 16:36 |
Додаток 3.docx
|
||||
25 квітня 2023 16:36 |
ТД ЩОКВАРТАЛЬНІ ПРОДУКТОВІ НАБОРИ.docx
|
||||
25 квітня 2023 16:36 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-25-011119-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3241617193
Дата подання: 27 квітня 2023 14:11
Вимога
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни в Тендерну документацію, а саме в Додаток 4- (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) - «Згущене молоко незбиране з цукром 8,5% жирності» ДСТУ 4274:2003. ДСТУ 4274:2003 на згущене молоко не діюче, дію документу відмінено с 01.11.2020 згідно наказу від 13.11.2019 № 352 «Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття зміни до національного стандарту» на заміну йому прийняли ДСТУ 4274:2019.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни в Тендерну документацію, а саме в Додаток 4- (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) - «Згущене молоко незбиране з цукром 8,5% жирності» ДСТУ 4274:2003. ДСТУ 4274:2003 на згущене молоко не діюче, дію документу відмінено с 01.11.2020 згідно наказу від 13.11.2019 № 352 «Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття зміни до національного стандарту» на заміну йому прийняли ДСТУ 4274:2019.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2023 17:05
Шановний Учаснику! Вашу вимогу розглянуто та задоволено. Зміни внесено до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-04-25-011119-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3241617193
Дата подання: 28 квітня 2023 13:04
Вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості)
В ТД Замовника п.п 2.1 пункту 2 Додатку №2 ТД, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ вимагається:
Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність виконання аналогічних договорів про здійснення закупівлі товарів, аналогічних предмету закупівлі за 2018-2022 роки. Аналогічний договір – договір поставки продуктових наборів або продуктів харчування.
Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в повному обсязі:
скан-копії договорів, зазначених в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які здійснювали свою господарську діяльність у вказаний в ТД Замовника період. Якщо ж Учасник не проводив господарську діяльність у даний період, або суб’єкт господарювання був створений у 2023 році і відповідно почав свою господарську діяльність у 2023 році, то такий учасник фізично не може виконати дану вимогу ТД. А, отже, дана умова є дискримінаційною по відношенню до таких суб’єктів господарювання та такою, що обмежує участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі.
Хочемо звернути Вашу увагу на Рекомендації №13-рк від 31.03.2020 року Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції». Вказані рекомендації надавалися з метою формування конкурентного середовища на ринку послуг їдалень, кейтерингових послуг та постачання продуктів харчування під час проведення публічних закупівель.
У підпункту 2 пункту 53 Рекомендацій №13-рк (сторінка 10) вказується наступне:
«2) Наявність досвіду виконання аналогічного договору. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням замовника.
Однак для Замовника важливо переконатися у тому, що учасник має досвід поставки аналогічного товару, тобто має об’єктивну можливість виконати договір.
Разом із тим встановлення вимоги щодо наявності досвіду виконання договорів за конкурентний період або в кількості більше двох, або вимога, що аналогічний вважається договір на поставку саме конкретного продукту харчування, що є предметом закупівлі, можна вважати НАДЛИШКОВИМ.
Через встановлену дискримінаційну вимогу у тендерній документації, маючи об’єктивну можливість виконати договір, ми не можемо взяти участь у закупівлі, оскільки такі договори не укладені «за 2018-2022 рр.
Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності документів щодо спроможності поставки товару, який є предметом закупівлі.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо Замовника торгів привести вимоги щодо кваліфікаційного критерію ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, які зазначені у підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №2 ТД, у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити наступну вимогу: «про наявність виконання аналогічних договорів про здійснення закупівлі товарів, аналогічних предмету закупівлі за за 2018-2022 роки»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості)
В ТД Замовника п.п 2.1 пункту 2 Додатку №2 ТД, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ вимагається:
Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність виконання аналогічних договорів про здійснення закупівлі товарів, аналогічних предмету закупівлі за 2018-2022 роки. Аналогічний договір – договір поставки продуктових наборів або продуктів харчування.
Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в повному обсязі:
скан-копії договорів, зазначених в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які здійснювали свою господарську діяльність у вказаний в ТД Замовника період. Якщо ж Учасник не проводив господарську діяльність у даний період, або суб’єкт господарювання був створений у 2023 році і відповідно почав свою господарську діяльність у 2023 році, то такий учасник фізично не може виконати дану вимогу ТД. А, отже, дана умова є дискримінаційною по відношенню до таких суб’єктів господарювання та такою, що обмежує участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі.
Хочемо звернути Вашу увагу на Рекомендації №13-рк від 31.03.2020 року Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції». Вказані рекомендації надавалися з метою формування конкурентного середовища на ринку послуг їдалень, кейтерингових послуг та постачання продуктів харчування під час проведення публічних закупівель.
У підпункту 2 пункту 53 Рекомендацій №13-рк (сторінка 10) вказується наступне:
«2) Наявність досвіду виконання аналогічного договору. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням замовника.
Однак для Замовника важливо переконатися у тому, що учасник має досвід поставки аналогічного товару, тобто має об’єктивну можливість виконати договір.
Разом із тим встановлення вимоги щодо наявності досвіду виконання договорів за конкурентний період або в кількості більше двох, або вимога, що аналогічний вважається договір на поставку саме конкретного продукту харчування, що є предметом закупівлі, можна вважати НАДЛИШКОВИМ.
Через встановлену дискримінаційну вимогу у тендерній документації, маючи об’єктивну можливість виконати договір, ми не можемо взяти участь у закупівлі, оскільки такі договори не укладені «за 2018-2022 рр.
Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності документів щодо спроможності поставки товару, який є предметом закупівлі.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо Замовника торгів привести вимоги щодо кваліфікаційного критерію ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, які зазначені у підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №2 ТД, у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити наступну вимогу: «про наявність виконання аналогічних договорів про здійснення закупівлі товарів, аналогічних предмету закупівлі за за 2018-2022 роки»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 травня 2023 15:00
Шановний Учаснику!
Замовником уважно розглянуто Вашу вимогу.
Зазначаємо, що замовник здійснює закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1078 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Закупівля продуктових наборів здійснюється замовником на виконання міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 р. № 2726/2767, а саме для забезпечення продуктовими наборами малозабезпечених мешканців Спеціалізованого будинку. Варто зазначити, що люди, які забезпечуються продуктами харчування за цією програмою, є соціально вразливою категорією населення. Наявність в переліку документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, довідки про виконання аналогічних договорів зумовлена наявністю досвіду роботи замовника з ненадійними та недобросовісними постачальниками, які відмовлялись виконувати умови укладених договорів, що було причиною несвоєчасного забезпечення мешканців продуктами харчування, які є для них необхідними. Оскільки соціально вразливі категорії населення потребують особливого соціального захисту, Замовник має намір співпрацювати з постачальниками, які мають досвід роботи. Зменшення ризиків поставки неякісного товару, порушень строків поставки є метою встановлення вимоги надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Проаналізувавши рекомендації Антимонопольного комітету України, вважаємо, що в даному випадку замовник не встановлює надлишкових та дискримінаційних вимог, тому що не обмежує період набуття досвіду малим проміжком часу, не встановлює обмежень щодо наявності досвіду з певним типом установ (наприклад, бюджетними установами), не встановлює обмежень щодо суми аналогічних договорів, а лише хоче впевнитись у наявності досвіду роботи за значний проміжок часу. Тому формулювання даної вимоги необхідним.
Зважаючи на вищевказане, не маємо змоги задовольнити вимогу.
Замовником уважно розглянуто Вашу вимогу.
Зазначаємо, що замовник здійснює закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1078 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Закупівля продуктових наборів здійснюється замовником на виконання міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 р. № 2726/2767, а саме для забезпечення продуктовими наборами малозабезпечених мешканців Спеціалізованого будинку. Варто зазначити, що люди, які забезпечуються продуктами харчування за цією програмою, є соціально вразливою категорією населення. Наявність в переліку документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, довідки про виконання аналогічних договорів зумовлена наявністю досвіду роботи замовника з ненадійними та недобросовісними постачальниками, які відмовлялись виконувати умови укладених договорів, що було причиною несвоєчасного забезпечення мешканців продуктами харчування, які є для них необхідними. Оскільки соціально вразливі категорії населення потребують особливого соціального захисту, Замовник має намір співпрацювати з постачальниками, які мають досвід роботи. Зменшення ризиків поставки неякісного товару, порушень строків поставки є метою встановлення вимоги надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Проаналізувавши рекомендації Антимонопольного комітету України, вважаємо, що в даному випадку замовник не встановлює надлишкових та дискримінаційних вимог, тому що не обмежує період набуття досвіду малим проміжком часу, не встановлює обмежень щодо наявності досвіду з певним типом установ (наприклад, бюджетними установами), не встановлює обмежень щодо суми аналогічних договорів, а лише хоче впевнитись у наявності досвіду роботи за значний проміжок часу. Тому формулювання даної вимоги необхідним.
Зважаючи на вищевказане, не маємо змоги задовольнити вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" |
31 050,00
UAH з ПДВ
|
31 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Відхилено |
31 050,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 11:50
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій