Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, ВУЛИЦЯ ЕЛЕКТРОМЕТАЛУРГІВ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Микола Тимошенко +380663357397 nikolai6675@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2023 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 029 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2023 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2023 16:23 |
ТД поточний ремонт вул. Каштанова.doc | |
25 квітня 2023 16:23 |
ТД поточний ремонт вул. Каштанова.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000069 ● 31623fc9a8634f7bb1ff5d80aea6fb88
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 17:41 |
23.05.2023 № 122
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.05.2023 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2023-04-25-010837-a
25.04.2023 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 26136719) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 14:20:49
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 11:24:15
Відповідь на питання
Надання пояснень до моніторингу до закупівлі: Надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Каштанова в м. Нікополь Дніпропетровської області (UA-2023-04-25-010837-a).
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.04.2020 № 708. Відповідно до пункту 3 даного Наказу, визначення предмета закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Пунктом 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.04.2020 № 708, передбачено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Орієнтовна вартість предмета закупівлі була розрахована згідно проведеного аналізу ринку надання аналогічних послуг за методом запиту комерційних пропозицій (пропозиції учасників додаються) який був опублікований на офіційному сайті Нікопольської міської ради 05.01.2023: http://nikopol-mrada.dp.gov.ua/news/zapyt-komertsiynykh-propozytsiy, з врахуванням середньої ціни даної послуги по Дніпропетровській області.
2. Стосовно питання другого запиту повідомляю, що на час подання пропозицій учасником процедури закупівлі (ФОП Нікітюком І.Є.) в управлінні благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради відсутній спеціаліст-кошторисник, який має відповідні знання щодо перевірки наданих учасником закупівлі кошторисної документації. Натомість, з метою отримання підтвердження про відсутність надмірного використання бюджетних коштів, тендерна документація містить вимоги про надання експертного висновку, від організації, статутними обов’язками якої є надання висновків з даного виду послуг.
ФОП Нікітюком І.Є., як учасником процедури закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції було надано архівний файл 19_Кошторис.rar в складі якого міститься Експертна оцінка щодо розгляду ДП Укрдержбудекспертизою кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Каштанова в м. Нікополь Дніпропетровської області» від 28.04.2023 № 04-0080/03-23 (копія додається).
Зважаючи на наведене, у замовника відсутні підстави у проведенні додаткових робіт з розгляду та аналізу кошторисної документації послуг з поточного ремонту автомобільних доріг учасника Нікітюка І.Є.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-02 14:50:54
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 17:11:10
Відповідь на запитання
Надання пояснень до моніторингу до закупівлі: Надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Каштанова в м. Нікополь Дніпропетровської області (UA-2023-04-25-010837-a), щодо відсутності у Договорі на надання в оренду будівельних машин, механізмів та автотранспорту від 21.04.2023 № 2104/23 екскаватора-навантажувача на пневмоколісному ходу (місткість ковша не менше 0,25 м3) та спеціального напівпричепа-самоскида CARNEHL, а також ненадання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на спеціальний вантажний сідловий тягач Renault повідомляю:
Відповідно до Договору на надання в оренду будівельних машин, механізмів та автотранспорту від 21.04.2023 № 2104/23 в оренду було надано в тому числі і навантажувач фронтальний ТО-18А місткість ковша якого відповідно до його технічних характеристик становить 1,9м³ (технічні характеристики додаються), що відповідає вимогам додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю послуг Надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Каштанова в м. Нікополь Дніпропетровської області, яким вимагався екскаватор- навантажувач на пневмоколісному ходу (місткість ковша не менше 0,25 м3).
З огляду на наведене, при розгляді пропозиції єдиного учасника, уповноваженою особою в інтересах замовника (Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради), при непорушних вимогах Закону України про публічні закупівлі, а саме: не дискримінація учасників, максимальна прозорість та відкритість, економія та раціональне використання бюджетних коштів, з метою запобігання пошкодженню та руйнації автомобільних доріг, які є власністю територіальної громади міста Нікополя, безпеки руху пішоходів та транспорту на магістральних вулицях, міжквартальних проїздах, уникнення аварійних ситуацій та заторів громадського транспорту, забезпечення стабільної життєдіяльності міста в умовах дії воєнного стану та враховуючи те що Нікопольська міська територіальна громада наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» віднесена до територій активних бойових дій, було прийнято рішення про визначення переможцем даної закупівлі ФОП Нікітюка І.Є.
Відхилення пропозиції призвело б до повторного проведення процедури закупівлі, що могло б в свою чергу призвести до негативних наслідків та обурення мешканців м. Нікополя щодо тривалого не виконання ремонту доріг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 11.2. розділу 11 Договору № 155/23 від 11.05.2023 року про надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Каштанова в м. Нікополь Дніпропетровської області, сторони погодились припинити дію даного договору.
2023-06-15 16:04:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" |
3 735 001,00
UAH
|
3 735 001,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" #3251603351 |
Переможець |
3 735 001,00
UAH
|
04 травня 2023 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 15:54
|
Договір № 155-23 ДУ № 1.pdf | укладений |
15 червня 2023 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2023 15:46
|
Договір № 155-23 ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
15 червня 2023 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2023 13:21
|
Договір № 155-23.pdf | укладений |
11 травня 2023 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились зменшити обсяги надання послуги та ціну цього Договору № 155/23 від 11.05.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 155/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |