Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект приладів для вимірювання, які складаються з рівнемірів-лічильників для світлих нафтопродуктів з влаштуванням системи ЗВДТ
Очікувана вартість
5 510 000,00 UAH
UA-2023-04-25-010073-a ● 902c692412a54ce1b359ef29b5be5ee8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Комбінат "Рекорд" |
Код ЄДРПОУ: | 14373176 |
Місцезнаходження: | 10028, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вільський Шлях, 281 |
Контактна особа: |
Щебетов Роман 380671011637 shchebetov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 510 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Комплект приладів для вимірювання, які складаються з рівнемірів-лічильників для світлих нафтопродуктів з влаштуванням системи ЗВДТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10028, Україна, Житомирська область, Житомир, Вільський шлях, 281
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник сплачує за поставлений товар протягом 30 робочих днів з дати поставки Товару Постачальником. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання бюджетних коштів Покупцем на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2023 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2023 15:57 |
Додаток 5 ЗОПД.docx | |
25 квітня 2023 15:57 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
25 квітня 2023 15:56 |
Додаток 4 Примірний договір.docx | |
25 квітня 2023 15:56 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx | |
25 квітня 2023 15:56 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
25 квітня 2023 15:55 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних умов
Дата подання: 28 квітня 2023 17:11
Дата відповіді: 30 квітня 2023 20:05
Доброго дня, шановний Замовник.
При ознайомленні з Кваліфікаційними критеріями (Додаток 1), з Технічними вимогами до обладнання та обсягом робіт (Додаток 2) виникло декілька запитань. Просимо надати відповіді щодо наступного:
До п.3. Основні умови: «Компанія-виробник обладнання повинна бути діючим українським підприємством із промисловим і програмним виробництвом».
Чи не є цей пункт дискримінаційною вимогою для інжинірингових компаній, які працюють з вимірювальним обладнанням іноземного (країн ЄС) виробництва? Участь таких компаній передбачена п.5 Тендерної документації.
До дев`ятого абзацу п.5. Рекомендований об`єм робіт для встановлення нового обладнання: «Автоматизувати і організувати технічний облік відпуску світлих нафтопродуктів на заправному пункті».
Де можна ознайомитись з комплектом встановленого обладнання автоналиву, його технічними характеристиками, об`ємом необхідних робіт, вимогами і т.д.?
До п.8. Метрологічні та технічні вимоги та метрологічний контроль.
У п.8.3 для густини вимагається ціна одиниці найменшого розряду при відображенні і при видачі результатів вимірювань і обчислень в зовнішні системи - 1 кг/м3.
Як з ціною найменшого розряду 1 кг/м3 забезпечити визначення густини з похибкою +/- 0,5 кг/м3, мінімальний розмір якої регламентовано діючим законодавством України?
У п. 8.4 вимагається похибка обчислень густини не більше: +/– 1 кг/м3.
Чому ігноруються вимоги діючого законодавства України, яким встановлено допустиму похибку виміру густини нафтопродукту в розмірі не більшому за +/- 0,5 кг/м3?
У п.8.4 вимагається вимірювання рівня підтоварної води з похибкою +/–1 мм.
Ви впевнені, що на ринку України є рівнеміри, які працюють в діапазоні 100 мм ÷ 12000 мм і мають сертифікований показник похибки виміру рівня підтоварної води +/- 1 мм?
До п.10 Вимоги до програмно-апаратного комплексу автоматизації оперативного обліку:
«Наявність декількох типів доступу і повноважень до використання програмно-апаратного комплексу автоматизації оперативного обліку, відповідно до посади і зони відповідальності співробітника, який працює в програмі».
Просимо пояснити, хто крім оператора товарного, буде мати доступ до робочого місця оператора товарного, який має свій ідентифікатор/логін і пароль для входу і роботи в програмі? Яку інформацію він, оператор товарний, не має знати щодо фактичного стану процесів по прийому, збереженню, та відпуску нафтопродуктів? Якщо річ про обмежений доступ до зміни калібровок і параметрів обладнання, що може призвести до спотворення вимірів та обліку - такий захист в програмному продукті впроваджується по замовчанню, згідно до ДСТУ 7363:2013.
До п.13 Вимоги до комплексної системи захисту інформації.
Про що це все? Як захистити сервер підприємства від зовнішнього втручання?
Від Виконавця: Програмне забезпечення автоматизованої системи має бути сертифікованим, або атестованим відповідним органом по ДСТУ 7363:2013.
Від Замовника:
1. Обмежити і контролювати фізичний доступ до робочого місця оператора / сервера.
2. Тримати в таємниці паролі.
3. Не використовувати несертифіковане ПЗ і антивірусні програми виробництва РФ.
4. Дотримуватись цифрової гігієни в інтернеті.
Все інше – від лукавого.
Весь зазначений в п.13 перелік робіт (по суті НДДКР) має виконати розробник програмного продукту, який забезпечить централізовану передачу даних про добовий рух нафтопродуктів по об`єкту до фіскальних органів України. Замовник: Міністерство цифрової трансформації України, або Державна податкова служба України.
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
1. Щодо, на Вашу думку, дискримінаційної вимоги для інжинірингових компаній, які працюють з вимірювальним обладнанням іноземного (країн ЄС) виробництва, зазначена вимога не буде рахуватися дискримінаційною, оскільки участь інших компаній передбачена п.5 Тендерної документації.
2. Умовами тендерної документації, а саме п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" визначено де можна ознайомитись з комплектом встановленого обладнання автоналиву, його технічними характеристиками, об`ємом необхідних робіт, вимогами і т.д.
3. Так, дійсно, пунктом 4.3.2.10 Інструкції про порядок приймання, транспортування,зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України визначено, що границями допустимої похибки густини є +- 0,5 кг/куб.м, однак зазначений показник похибки передбачений для визначення густини ареометрами.
4. Що стосується інших питань, зазначаємо, що технічні умови до тендерної документації в повній мірі мають опис усіх необхідних характеристик товарів і послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, та посвністю відповідають вимогам ст. 22 та ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам визначених в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
1. Щодо, на Вашу думку, дискримінаційної вимоги для інжинірингових компаній, які працюють з вимірювальним обладнанням іноземного (країн ЄС) виробництва, зазначена вимога не буде рахуватися дискримінаційною, оскільки участь інших компаній передбачена п.5 Тендерної документації.
2. Умовами тендерної документації, а саме п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" визначено де можна ознайомитись з комплектом встановленого обладнання автоналиву, його технічними характеристиками, об`ємом необхідних робіт, вимогами і т.д.
3. Так, дійсно, пунктом 4.3.2.10 Інструкції про порядок приймання, транспортування,зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України визначено, що границями допустимої похибки густини є +- 0,5 кг/куб.м, однак зазначений показник похибки передбачений для визначення густини ареометрами.
4. Що стосується інших питань, зазначаємо, що технічні умови до тендерної документації в повній мірі мають опис усіх необхідних характеристик товарів і послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, та посвністю відповідають вимогам ст. 22 та ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам визначених в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-25-010073-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ФОРТУНА", Код ЄДРПОУ:30093555
Дата подання: 28 квітня 2023 17:13
щодо технічних вимог
Шановний Замовник.
Вимагаємо привести у відповідність пункти 8.3 і 8.4 Технічних вимог до норм діючого законодавства України, а саме: вказати ціну одиниці найменшого розряду при відображенні і при видачі результатів вимірювань і обчислень в зовнішні системи для густини в розмірі 0,1 кг/м3; вказати граничну похибку вимірювання / обчислення густини в розмірі +/- 0,5 кг/м3.
Ці вимоги базуються на п. 4.3.2.10 «Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», яка затверджена: Міністерством палива та енергетики України, Міністерством економіки України, Міністерством транспорту та зв`язку України, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики Наказом 20.05.2008 N 281/171/578/155, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. за N 805/15496.
«Ця Інструкція поширюється на всі класи, типи, групи і види нафти та типи, марки і види (залежно від масової частки сірки) нафтопродуктів».
«Вимоги цієї Інструкції є обов'язковими для всіх суб'єктів господарювання підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців), що займаються хоча б одним з таких видів економічної діяльності, як закупівля, транспортування, зберігання і реалізація нафти і нафтопродуктів на території України (далі - підприємства)».
З повагою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2023 20:08
Дякуємо за звернення!
Пунктом 4.3.2.10 Інструкції про порядок приймання, транспортування,зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України визначено, що границями допустимої похибки густини є +- 0,5 кг/куб.м, однак зазначений показник похибки передбачений для визначення густини ареометрами.
Пунктом 4.3.2.10 Інструкції про порядок приймання, транспортування,зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України визначено, що границями допустимої похибки густини є +- 0,5 кг/куб.м, однак зазначений показник похибки передбачений для визначення густини ареометрами.
Номер вимоги: UA-2023-04-25-010073-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ФОРТУНА", Код ЄДРПОУ:30093555
Дата подання: 28 квітня 2023 17:14
щодо кваліфікаційних вимог
Шановний Замовник.
З метою недопущення до процедури закупівлі Учасника, обладнання якого не відповідає пункту 8 Технічних вимог (Додаток 2), приймаючи до уваги й те, що процедура торгів (аукціон) відсутня, вимагаємо до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» додати пункт 1.2 з наступним змістом: «Якщо тендерна документація, перелік якої вказано в п.3 Основні умови Додатку 2 Технічні вимоги, не буде містити Сертифікат перевірки типу (модуль В) з додатками, в яких вказано нормовані робочі характеристики обладнання і умови його експлуатації - пропозиція такого Учасника відхиляється, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам».
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
З метою недопущення до процедури закупівлі Учасника, обладнання якого не відповідає пункту 8 Технічних вимог (Додаток 2), приймаючи до уваги й те, що процедура торгів (аукціон) відсутня, вимагаємо до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» додати пункт 1.2 з наступним змістом: «Якщо тендерна документація, перелік якої вказано в п.3 Основні умови Додатку 2 Технічні вимоги, не буде містити Сертифікат перевірки типу (модуль В) з додатками, в яких вказано нормовані робочі характеристики обладнання і умови його експлуатації - пропозиція такого Учасника відхиляється, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам».
З повагою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2023 20:08
Дякуємо за звернення!
Розділом 5 "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації, а саме в п. 4 "Відхилення тендерних пропозицій" визначено, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розділом 5 "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації, а саме в п. 4 "Відхилення тендерних пропозицій" визначено, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 10:39 |
Кінець періоду оскарження: | 13 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 13 травня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме в технічних вимогах до предмета закупівлі (ч. 2 статті 22, стаття 23 Закону № 922). Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. |
Документи:
02 травня 2023 10:38
|
Електронний підпис |
02 травня 2023 10:37
|
Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення 2.docx |