Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з облаштування тимчасового об’їзду та пішохідного переходу через річку Ірша)
Очікувана вартість
3 986 400,00 UAH
UA-2023-04-25-006061-a c43265a3c6a143aabe1b4e25da4c4bc4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврильчук Олександр

0970023226 a1eksandr007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34064800
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а
Контактна особа: Гаврильчук Олександр
0970023226
a1eksandr007@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з облаштування тимчасового об’їзду та пішохідного переходу через річку Ірша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2023
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

25 квітня 2023 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2023 13:06
Обгрунтування.pdf
25 квітня 2023 13:06
Протокол №3.pdf
25 квітня 2023 13:06
Протокол УО.pdf
25 квітня 2023 13:06
Протокол 10.pdf
25 квітня 2023 13:06
Протокол 11.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Сімашко Казимир Олексійович
#2051624318
Переможець 3 986 400,00
UAH
25 квітня 2023 13:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 09:10
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2023 17:06
Додатки.pdf зміни до договору
05 травня 2023 17:06
ДУ №1.pdf зміни до договору
05 травня 2023 17:06
Лист.pdf зміни до договору
05 травня 2023 17:06
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2023 17:03
ДУ №1.pdf зміни до договору
05 травня 2023 17:03
Лист.pdf зміни до договору
05 травня 2023 17:03
Електронний підпис укладений
25 квітня 2023 13:06
Договір 21 від 21.04.2023.pdf укладений
25 квітня 2023 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1 Договору викласти в новій редакції: 5.1. Термін надання послуг - з моменту підписання Договору до 10.05.2023 року включно.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець з метою покращення якості предмета закупівлі дійшли згоди внести зміни до Додатку 1, Додатку 2, Додатку 3, виклавши їх в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 986 400,00
UAH