Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 komunkovelukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2023 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 23 436 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2023 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2023 13:42 |
Тендерна документація в новій редакції.doc | |
01 травня 2023 13:42 |
Додаток 1Кваліфікаціині критеріі (нова редакція).docx | |
01 травня 2023 13:42 |
Опис змін.doc | |
24 квітня 2023 15:39 |
Додаток 2.doc | |
24 квітня 2023 15:39 |
Додаток 5.doc | |
24 квітня 2023 15:39 |
План Фінансування-Кал.графік.doc | |
24 квітня 2023 15:39 |
Примітка до Проекту договору.doc | |
24 квітня 2023 15:39 |
Обгрунтування.pdf | |
24 квітня 2023 15:39 |
Додаток 4 - Проект Договору.doc | |
24 квітня 2023 15:39 |
1АД-3.pdf | |
24 квітня 2023 15:39 |
Додаток 3 ТВ.doc | |
24 квітня 2023 15:39 |
1АД-1_merged.pdf | |
24 квітня 2023 15:39 |
1АД-2.pdf | |
24 квітня 2023 15:39 |
1АД-5.pdf |
01 травня 2023 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 травня 2023 13:42 |
Тендерна документація в новій редакції.doc
|
||||||
01 травня 2023 13:42 |
Додаток 1Кваліфікаціині критеріі (нова редакція).docx
|
||||||
01 травня 2023 13:42 |
Опис змін.doc
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
Додаток 2.doc
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
Додаток 5.doc
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
План Фінансування-Кал.графік.doc
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
Примітка до Проекту договору.doc
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
Обгрунтування.pdf
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
Додаток 4 - Проект Договору.doc
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
1АД-3.pdf
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
Додаток 3 ТВ.doc
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
1АД-1_merged.pdf
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
1АД-2.pdf
|
||||||
24 квітня 2023 15:39 |
1АД-5.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000032 ● 407745c980204c5aa17b57974086774c
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-04-24-008461-a 24.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-10 12:50:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції вулиці Відродження (від вул. Т. Боровця до ФОКа) в місті Ковелі Волинської області (ДК 021:2015:45454000-4: Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-24-008461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-12 09:43:44
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі робіт з реконструкції вулиці Відродження (від вул. Т. Боровця до ФОКа) в місті Ковелі Волинської області (ДК 021:2015:45454000-4: Реконструкція) ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-24-008461-a інформуємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі визначено згідно рішення сесії Ковельської міської ради від 28.02.2023р. № 32/16 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022р. № 29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік». З даним рішенням можна ознайомитись на офіційному сайті Ковельської міської ради за посиланням https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/
В доповнення надаємо копію рішення сесії Ковельської міської ради від 28.02.2023р. № 32/16 в форматі docx, xlsx та pdf.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проектно-кошторисної документації (зокрема дефектних актів, локальних кошторисів, тощо) та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. До основних технічних характеристик закупівлі відносяться наступні показники: протяжність ділянки ремонту – 0,343 км, ширина проїзної частини – 15,0 м, кількість смуг руху – 4, категорія вулиці – магістральна вулиця загальноміського значення. Детальний опис технічних характеристик закупівлі відображено в Додатку 3 до тендерної документації.
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано з врахуванням рекомендацій, викладених в позитивному експертному звіті від 13.04.2023р. № 13/104/054-04/23 ТзОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ: 42431096) згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 23 883 002,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 23 436 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування коштів на здійснення технічного нагляду, вартості вишукувальних робіт, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації та коштів на здійснення авторського нагляду.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
23 200 800,00
UAH з ПДВ
|
23 200 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
23 200 800,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 08:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2023 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 14:15
|
ДУ № 2 від 17.09.2024.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 08:17
|
ДУ № 1 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 08:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 13:50
|
Додатки до договору № 84 від 24.05.2023.pdf | укладений |
24 травня 2023 13:47
|
Договір № 84 від 24.05.2023.pdf | укладений |
24 травня 2023 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |