Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання канцелярських товарів та паперу Код за ДК 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Очікувана вартість
16 653,60 UAH
UA-2023-04-24-000586-a 97c9e65c8eef44f79578a176ea8a8ad3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванчевська Марина Володимирівна

0484233039 upravlinnya_jkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26134637
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., ЮЖНЕ, просп. Григорівського десанту, буд. 18
Контактна особа: Іванчевська Марина Володимирівна
0484233039
upravlinnya_jkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
папір офісний А-4, 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штуки
коректор з пензликом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
36 штуки
ручка кулькова, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штуки
олівець чорнографітовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штуки
скоби № 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
папка швидкозшивач, картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
папка реєстратор, 7,5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

24 квітня 2023 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 16 653,60
UAH з ПДВ
24 квітня 2023 09:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 16:58
Електронний підпис укладений
24 квітня 2023 09:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А-4, 500арк. 65 штуки 183,60
UAH з ПДВ
коректор з пензликом 9 штуки 21,60
UAH з ПДВ
ручка кулькова, синя 36 штуки 10,80
UAH з ПДВ
олівець чорнографітовий 9 штуки 4,80
UAH з ПДВ
скоби № 24 9 штуки 10,80
UAH з ПДВ
папка швидкозшивач, картон 30 штуки 8,40
UAH з ПДВ
папка реєстратор, 7,5 см 40 штуки 93,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 16 653,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 775,60 UAH)