Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2023-04-21-011151-a ● 21428ffdbec143f282fd3d19bbf08b7e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2023 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000 (Десять тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000 (Десять тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник приймає рішення щодо часткового чи повного розрахунку за виконані у повному обсязі роботи протягом 90 днів після надання та на підставі документів про виконання робіт у повному обсязі та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2023 18:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 18:25 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
21 квітня 2023 18:25 |
ТД-23 (Спаська 43).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-21-011151-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР", Код ЄДРПОУ:22484085
Дата подання: 22 квітня 2023 22:22
дискримінаційна вимога
Пунктом 3. 6. ТД Замовник вимагає від Учасників надати «Детальне обґрунтування ціни. Детальне обґрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості або інші документи первинної звітності). Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких буде більшою або дорівнювати дев’яносто вісім відсотків від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (2646000,00 грн. з ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або більше)»
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 23 квітня 2023 09:30
Причина: некоректний текст вимоги
Номер вимоги: UA-2023-04-21-011151-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР", Код ЄДРПОУ:22484085
Дата подання: 23 квітня 2023 09:29
дискримінаційна вимога ТД
Пунктом 3. 6. ТД Замовник вимагає від Учасників надати «Детальне обґрунтування ціни. Детальне обґрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості або інші документи первинної звітності). Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких буде більшою або дорівнювати дев’яносто вісім відсотків від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (2646000,00 грн. з ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або більше)»
Цим пунктом Ви встановлюєте дискримінацій умови для учасників, які планують надати МЕНШУ ЦІНУ на виконання запропонованих робіт та зекономити бюджетні кошти. Таке положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників надати об’єктивну ринкову ціну та розраховувати на перемогу, зважаючи на те,що відповідно до п. 5.1. Т.Д., Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиний критерій оцінки – Ціна”. Питома вага – 100 %. Наведена вище умова документації по-перше обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо якщо у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту , а по друге - не дозволяє Учаснику подати пропозицію із ціною, меншою ніж заздалегідь визначена Замовником (98% від очікуваної вартості), оскільки тоді такий Учасник змушений буде додатково збирати великий обсяг документів (оскільки зважаючи на велику кількість необхідних матеріальних ресурсів різної номенклатури – в одного виробника чи представника такої різноманітності просто не може бути), в порівнянні з Учасником, який подає вищу ціну в пропозиції, що є дискримінаційною умовою. Таким чином ця вимога дискримінує Учасників за ціновою умовою та не дозволяє Замовнику здійснити економію бюджетних коштів в закупівлі більше ніж на 2%. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у будівельній сфері та здешевлення предмету закупівлі (як наслідок економії бюджетних коштів), вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійних листів від виробника або його офіційного представництва для Учасників, ціна пропозиції яких менша ніж 98% від очікуваної вартості – або виключіть цю вимогу про надання гарантійних листів взагалі, або зобов’яжіть надавати такі гарантійні листи всіх Учасників, незалежно від цінових пропозицій – тоді всі Учасники будуть в однакових умовах – і жоден з Учасників не зможе в такий короткий термін зібрати гарантійні листи на весь обсяг матеріальних ресурсів, необхідній у даній закупівлі Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників чи дилерів (представників) є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Крім того, документ, який Ви вимагаєте ніяк не допоможе замовнику, якщо у нього виникнуть проблеми з обраним постачальником. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ НЕ Є ДОГОВІРНИМ ЗОБОВ*ЯЗАННЯМ!!!. Наголошуємо Вам, що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника) та/або встановити у проекті договору штрафні санкції за порушення з боку Постачальника. Як вбачається із Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Однак, Законом № 922 визначення Дискримінації не наведено. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Водночас у п.п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 передбачено, що в тендерній документації у т.ч. зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 цього Закону, а також інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таких критеріїв та способів, як надання (або ненадання) у складі тендерної пропозиції додаткових документів (гарантійних листів) в залежності вуд суми цінової пропоиції Учасника – законодаствоам не передбачено. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу, викладену в п 3.6 ТД. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно даної процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та звернення до правоохоронних органів зі скаргами на можливі корупційні дії чи дії, що мають ознаки змови.
Розгорнути
Згорнути
Цим пунктом Ви встановлюєте дискримінацій умови для учасників, які планують надати МЕНШУ ЦІНУ на виконання запропонованих робіт та зекономити бюджетні кошти. Таке положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників надати об’єктивну ринкову ціну та розраховувати на перемогу, зважаючи на те,що відповідно до п. 5.1. Т.Д., Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиний критерій оцінки – Ціна”. Питома вага – 100 %. Наведена вище умова документації по-перше обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо якщо у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту , а по друге - не дозволяє Учаснику подати пропозицію із ціною, меншою ніж заздалегідь визначена Замовником (98% від очікуваної вартості), оскільки тоді такий Учасник змушений буде додатково збирати великий обсяг документів (оскільки зважаючи на велику кількість необхідних матеріальних ресурсів різної номенклатури – в одного виробника чи представника такої різноманітності просто не може бути), в порівнянні з Учасником, який подає вищу ціну в пропозиції, що є дискримінаційною умовою. Таким чином ця вимога дискримінує Учасників за ціновою умовою та не дозволяє Замовнику здійснити економію бюджетних коштів в закупівлі більше ніж на 2%. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у будівельній сфері та здешевлення предмету закупівлі (як наслідок економії бюджетних коштів), вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійних листів від виробника або його офіційного представництва для Учасників, ціна пропозиції яких менша ніж 98% від очікуваної вартості – або виключіть цю вимогу про надання гарантійних листів взагалі, або зобов’яжіть надавати такі гарантійні листи всіх Учасників, незалежно від цінових пропозицій – тоді всі Учасники будуть в однакових умовах – і жоден з Учасників не зможе в такий короткий термін зібрати гарантійні листи на весь обсяг матеріальних ресурсів, необхідній у даній закупівлі Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників чи дилерів (представників) є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Крім того, документ, який Ви вимагаєте ніяк не допоможе замовнику, якщо у нього виникнуть проблеми з обраним постачальником. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ НЕ Є ДОГОВІРНИМ ЗОБОВ*ЯЗАННЯМ!!!. Наголошуємо Вам, що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника) та/або встановити у проекті договору штрафні санкції за порушення з боку Постачальника. Як вбачається із Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Однак, Законом № 922 визначення Дискримінації не наведено. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Водночас у п.п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 передбачено, що в тендерній документації у т.ч. зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 цього Закону, а також інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таких критеріїв та способів, як надання (або ненадання) у складі тендерної пропозиції додаткових документів (гарантійних листів) в залежності вуд суми цінової пропоиції Учасника – законодаствоам не передбачено. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу, викладену в п 3.6 ТД. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно даної процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та звернення до правоохоронних органів зі скаргами на можливі корупційні дії чи дії, що мають ознаки змови.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2023 11:17
Шановний Учасник!
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) висловлює Вам свою вдячність за увагу до даної процедури закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5». Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимога (п. 3.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації - Додаток 2 до тендерної документації) не встановлює обмежень та вимог щодо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та інших обмежень.
Всі учасники приймають участь у закупівлі на рівних умовах, а також відсутні обмежень щодо встановлення ціни пропозиції. Кожний учасник самостійно визначає вартість його пропозиції і зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Визначаючи граничну вартість робіт по даному об'єкту, Замовник керувався Настановою щодо ціноутворення в будівництві. На виконання даної Настанови було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та, за результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) належної якості за найнижчою ціною в даному регіоні. Замовник допускає коливання вартості у межах 2 % в рамках даної процедури закупівлі - ціна договору є динамічною.
Таким чином, відсутністю обмежень щодо встановлення Учасником ціни пропозиції досягається максимальна економія, при цьому з метою досягнення, в тому числі, максимальна ефективність закупівлі, ціна пропозиції повинна бути обґрунтованою, для чого в складі тендерної пропозиції необхідно надати відповідні документи.
Також повідомляємо, що дана вимога встановлена на підставі ч.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «3.Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» (далі – Закон).
Гарантійний лист вимагається від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів, тобто від постачальників виробників або постачальників які здобули статус офіційних представників виробника(-ів) (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу), і є свідченням того що матеріальні ресурси (витратні матеріали) офіційно завезені на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, є новим та не використовуваним раніше, оскільки для здобуття такого статусу повинні бути укладені відповідні угоди.
Дійсно, наявність необхідних ресурси по заявлений вартості не є підтвердженням того, що Учасник має змогу виконати роботи за даною процедурою закупівлі в обумовлений термін. Для розуміння того, що Учасник є кваліфікованим виконавцем робіт, а отже має змогу виконати роботи за даною процедурою закупівлі в обумовлений термін, згідно ч. 2 ст. 16 Закону, встановлені кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Слід зазначити, що визначені Замовником необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, які викладені в технічних вимогах Тендерної документації: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є спеціальною технічною потребою до даного об’єкту Замовника.
Виходячи з вище зазначеного, вимоги щодо зміни технічних вимог закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є безпідставними та недискримінаційними і не створюють перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, які мають можливість гарантовано якісно виконувати роботи, які є предметом даної закупівлі.
Запрошуємо Вас взяти участь в нашій закупівлі.
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) висловлює Вам свою вдячність за увагу до даної процедури закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5». Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимога (п. 3.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації - Додаток 2 до тендерної документації) не встановлює обмежень та вимог щодо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та інших обмежень.
Всі учасники приймають участь у закупівлі на рівних умовах, а також відсутні обмежень щодо встановлення ціни пропозиції. Кожний учасник самостійно визначає вартість його пропозиції і зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Визначаючи граничну вартість робіт по даному об'єкту, Замовник керувався Настановою щодо ціноутворення в будівництві. На виконання даної Настанови було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та, за результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) належної якості за найнижчою ціною в даному регіоні. Замовник допускає коливання вартості у межах 2 % в рамках даної процедури закупівлі - ціна договору є динамічною.
Таким чином, відсутністю обмежень щодо встановлення Учасником ціни пропозиції досягається максимальна економія, при цьому з метою досягнення, в тому числі, максимальна ефективність закупівлі, ціна пропозиції повинна бути обґрунтованою, для чого в складі тендерної пропозиції необхідно надати відповідні документи.
Також повідомляємо, що дана вимога встановлена на підставі ч.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «3.Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» (далі – Закон).
Гарантійний лист вимагається від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів, тобто від постачальників виробників або постачальників які здобули статус офіційних представників виробника(-ів) (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу), і є свідченням того що матеріальні ресурси (витратні матеріали) офіційно завезені на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, є новим та не використовуваним раніше, оскільки для здобуття такого статусу повинні бути укладені відповідні угоди.
Дійсно, наявність необхідних ресурси по заявлений вартості не є підтвердженням того, що Учасник має змогу виконати роботи за даною процедурою закупівлі в обумовлений термін. Для розуміння того, що Учасник є кваліфікованим виконавцем робіт, а отже має змогу виконати роботи за даною процедурою закупівлі в обумовлений термін, згідно ч. 2 ст. 16 Закону, встановлені кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Слід зазначити, що визначені Замовником необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, які викладені в технічних вимогах Тендерної документації: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є спеціальною технічною потребою до даного об’єкту Замовника.
Виходячи з вище зазначеного, вимоги щодо зміни технічних вимог закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є безпідставними та недискримінаційними і не створюють перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, які мають можливість гарантовано якісно виконувати роботи, які є предметом даної закупівлі.
Запрошуємо Вас взяти участь в нашій закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2023-04-21-011151-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР", Код ЄДРПОУ:22484085
Дата подання: 25 квітня 2023 14:21
дискримінаційна вимога
Як ви зазначаєте у Відповіді на Вимогу «зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника». Так, дійсно, саме лише зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, натомість підставою для відхилення такої пропозиції – буде ненадання таким Учасником сканованих копій з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів, оскільки надати такий обсяг документів майже неможливо, саме тому ніхто з Учасників Ваших попередніх торгів не надав ціну , меншу на 98% від очікуваної.
Як ви пишете у своїй відповіді «На виконання даної Настанови було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та, за результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) належної якості за найнижчою ціною в даному регіоні»
Проте така незаконна вимога Замовника призвела до того, що у закупівлі UA-2023-04-11-000862-a «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10» ціни на основні матеріальні ресурси ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", яких Ви визнали переможцем закупівлі – надав у своїй Пропозиції дуже завищені відносно ринкових ціни на основні матеріальні ресурси. Так вартість Брусу обрізного з хвойних порід ним вказана у розмірі 14626 грн. БЕЗ ПДВ!!! Або 17551 грн. з ПДВ, коли середня ринкова вартість брусу – 8500 грн. (з ПДВ), Вартість профлисту вказана - 549,70 грн. БЕЗ ПДВ, або 658 грн. з ПДВ, коли середня вартість на ринку – 250 грн. (з ПДВ).
При цьому не досягається основний принцип закупівлі - максимальна економія та ефективність закупівлі, оскільки без дискримінаційної вимоги по 98% Учасники змогли б подавати тендерні пропозиції з ціною на 5-10-15 чи більше % менше ніж очікувана вартість закупівлі.
Крім того, наявність такої вимоги дозволяє Учаснкиам маніпулювати під час процедури закупівлі, а саме: і саме в день публікації оголошення про закупівлю – просто опублікувати ціну пропозиції – а саме 2646000,00 грн. (що було зафіксовано електронним майданчиком як подана пропозиція та як наслідок виставлення такої пропозиції на 1-ше місце сере пропозицій з однаково ціною), а вже потім завантажувати документи пропозиції. Що, власне, і було зроблено закупівлі UA-2023-04-11-000862-a «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10»
Мабуть вже на даний момент і по даній закупівлі подана така цінова пропозиція майбутнім «переможцем» цих торгів.
У зв’язку із цим повторно Вимагаємо від вас усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу, викладену в п 3.6 ТД.
Розгорнути
Згорнути
Як ви пишете у своїй відповіді «На виконання даної Настанови було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та, за результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) належної якості за найнижчою ціною в даному регіоні»
Проте така незаконна вимога Замовника призвела до того, що у закупівлі UA-2023-04-11-000862-a «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10» ціни на основні матеріальні ресурси ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", яких Ви визнали переможцем закупівлі – надав у своїй Пропозиції дуже завищені відносно ринкових ціни на основні матеріальні ресурси. Так вартість Брусу обрізного з хвойних порід ним вказана у розмірі 14626 грн. БЕЗ ПДВ!!! Або 17551 грн. з ПДВ, коли середня ринкова вартість брусу – 8500 грн. (з ПДВ), Вартість профлисту вказана - 549,70 грн. БЕЗ ПДВ, або 658 грн. з ПДВ, коли середня вартість на ринку – 250 грн. (з ПДВ).
При цьому не досягається основний принцип закупівлі - максимальна економія та ефективність закупівлі, оскільки без дискримінаційної вимоги по 98% Учасники змогли б подавати тендерні пропозиції з ціною на 5-10-15 чи більше % менше ніж очікувана вартість закупівлі.
Крім того, наявність такої вимоги дозволяє Учаснкиам маніпулювати під час процедури закупівлі, а саме: і саме в день публікації оголошення про закупівлю – просто опублікувати ціну пропозиції – а саме 2646000,00 грн. (що було зафіксовано електронним майданчиком як подана пропозиція та як наслідок виставлення такої пропозиції на 1-ше місце сере пропозицій з однаково ціною), а вже потім завантажувати документи пропозиції. Що, власне, і було зроблено закупівлі UA-2023-04-11-000862-a «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10»
Мабуть вже на даний момент і по даній закупівлі подана така цінова пропозиція майбутнім «переможцем» цих торгів.
У зв’язку із цим повторно Вимагаємо від вас усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу, викладену в п 3.6 ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2023 21:29
Шановний Учасник!
Вимога (п. 3.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації - Додаток 2 до тендерної документації) не встановлює обмежень та вимог щодо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та інших обмежень.
Всі зацікавлені особи приймають участь у закупівлі на рівних умовах, а також відсутні обмежень щодо встановлення ціни пропозиції. Кожний учасник самостійно визначає вартість його пропозиції і зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Відсутністю обмежень щодо встановлення Учасником ціни пропозиції досягається максимальна економія, при цьому з метою досягнення, в тому числі, максимальна ефективність закупівлі, ціна пропозиції повинна бути обґрунтованою, для чого в складі тендерної пропозиції необхідно надати відповідні документи.
Вимоги щодо зміни технічних вимог закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є безпідставними та недискримінаційними і не створюють перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників.
Вимога (п. 3.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації - Додаток 2 до тендерної документації) не встановлює обмежень та вимог щодо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та інших обмежень.
Всі зацікавлені особи приймають участь у закупівлі на рівних умовах, а також відсутні обмежень щодо встановлення ціни пропозиції. Кожний учасник самостійно визначає вартість його пропозиції і зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Відсутністю обмежень щодо встановлення Учасником ціни пропозиції досягається максимальна економія, при цьому з метою досягнення, в тому числі, максимальна ефективність закупівлі, ціна пропозиції повинна бути обґрунтованою, для чого в складі тендерної пропозиції необхідно надати відповідні документи.
Вимоги щодо зміни технічних вимог закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є безпідставними та недискримінаційними і не створюють перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ" |
2 646 000,00
UAH з ПДВ
|
2 646 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ" #43646400 |
Переможець |
2 646 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 09:47
|
Д. 30-23 Спаська 43 5 Майстер Буд Монтаж.pdf | укладений |
10 травня 2023 09:47
|