Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2023-04-21-011151-a 21428ffdbec143f282fd3d19bbf08b7e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Антіпін

+380978349608 antipindream@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 35989356
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21
Контактна особа: Олександр Антіпін
+380978349608
antipindream@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2023 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2023 09:00
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000 (Десять тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000 (Десять тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник приймає рішення щодо часткового чи повного розрахунку за виконані у повному обсязі роботи протягом 90 днів після надання та на підставі документів про виконання робіт у повному обсязі та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 18:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000 (Десять тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Сума забезпечення: 10000 UAH
21 квітня 2023 18:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2023 18:25
Технічна специфікація (Додаток 3).rar
21 квітня 2023 18:25
ТД-23 (Спаська 43).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-04-21-011151-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР", Код ЄДРПОУ:22484085
Дата подання: 22 квітня 2023 22:22
дискримінаційна вимога
Пунктом 3. 6. ТД Замовник вимагає від Учасників надати «Детальне обґрунтування ціни. Детальне обґрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості або інші документи первинної звітності). Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких буде більшою або дорівнювати дев’яносто вісім відсотків від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (2646000,00 грн. з ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або більше)»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 квітня 2023 09:30
Причина: некоректний текст вимоги
Номер вимоги: UA-2023-04-21-011151-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР", Код ЄДРПОУ:22484085
Дата подання: 23 квітня 2023 09:29
дискримінаційна вимога ТД
Пунктом 3. 6. ТД Замовник вимагає від Учасників надати «Детальне обґрунтування ціни. Детальне обґрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості або інші документи первинної звітності). Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких буде більшою або дорівнювати дев’яносто вісім відсотків від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (2646000,00 грн. з ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або більше)»
Цим пунктом Ви встановлюєте дискримінацій умови для учасників, які планують надати МЕНШУ ЦІНУ на виконання запропонованих робіт та зекономити бюджетні кошти. Таке положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників надати об’єктивну ринкову ціну та розраховувати на перемогу, зважаючи на те,що відповідно до п. 5.1. Т.Д., Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиний критерій оцінки – Ціна”. Питома вага – 100 %. Наведена вище умова документації по-перше обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо якщо у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту , а по друге - не дозволяє Учаснику подати пропозицію із ціною, меншою ніж заздалегідь визначена Замовником (98% від очікуваної вартості), оскільки тоді такий Учасник змушений буде додатково збирати великий обсяг документів (оскільки зважаючи на велику кількість необхідних матеріальних ресурсів різної номенклатури – в одного виробника чи представника такої різноманітності просто не може бути), в порівнянні з Учасником, який подає вищу ціну в пропозиції, що є дискримінаційною умовою. Таким чином ця вимога дискримінує Учасників за ціновою умовою та не дозволяє Замовнику здійснити економію бюджетних коштів в закупівлі більше ніж на 2%. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у будівельній сфері та здешевлення предмету закупівлі (як наслідок економії бюджетних коштів), вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійних листів від виробника або його офіційного представництва для Учасників, ціна пропозиції яких менша ніж 98% від очікуваної вартості – або виключіть цю вимогу про надання гарантійних листів взагалі, або зобов’яжіть надавати такі гарантійні листи всіх Учасників, незалежно від цінових пропозицій – тоді всі Учасники будуть в однакових умовах – і жоден з Учасників не зможе в такий короткий термін зібрати гарантійні листи на весь обсяг матеріальних ресурсів, необхідній у даній закупівлі Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників чи дилерів (представників) є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Крім того, документ, який Ви вимагаєте ніяк не допоможе замовнику, якщо у нього виникнуть проблеми з обраним постачальником. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ НЕ Є ДОГОВІРНИМ ЗОБОВ*ЯЗАННЯМ!!!. Наголошуємо Вам, що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника) та/або встановити у проекті договору штрафні санкції за порушення з боку Постачальника. Як вбачається із Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Однак, Законом № 922 визначення Дискримінації не наведено. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Водночас у п.п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 передбачено, що в тендерній документації у т.ч. зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 цього Закону, а також інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таких критеріїв та способів, як надання (або ненадання) у складі тендерної пропозиції додаткових документів (гарантійних листів) в залежності вуд суми цінової пропоиції Учасника – законодаствоам не передбачено. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу, викладену в п 3.6 ТД. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно даної процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та звернення до правоохоронних органів зі скаргами на можливі корупційні дії чи дії, що мають ознаки змови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2023 11:17
Шановний Учасник!
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) висловлює Вам свою вдячність за увагу до даної процедури закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5». Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимога (п. 3.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації - Додаток 2 до тендерної документації) не встановлює обмежень та вимог щодо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та інших обмежень.
Всі учасники приймають участь у закупівлі на рівних умовах, а також відсутні обмежень щодо встановлення ціни пропозиції. Кожний учасник самостійно визначає вартість його пропозиції і зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Визначаючи граничну вартість робіт по даному об'єкту, Замовник керувався Настановою щодо ціноутворення в будівництві. На виконання даної Настанови було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та, за результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) належної якості за найнижчою ціною в даному регіоні. Замовник допускає коливання вартості у межах 2 % в рамках даної процедури закупівлі - ціна договору є динамічною.
Таким чином, відсутністю обмежень щодо встановлення Учасником ціни пропозиції досягається максимальна економія, при цьому з метою досягнення, в тому числі, максимальна ефективність закупівлі, ціна пропозиції повинна бути обґрунтованою, для чого в складі тендерної пропозиції необхідно надати відповідні документи.
Також повідомляємо, що дана вимога встановлена на підставі ч.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «3.Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» (далі – Закон).
Гарантійний лист вимагається від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів, тобто від постачальників виробників або постачальників які здобули статус офіційних представників виробника(-ів) (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу), і є свідченням того що матеріальні ресурси (витратні матеріали) офіційно завезені на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, є новим та не використовуваним раніше, оскільки для здобуття такого статусу повинні бути укладені відповідні угоди.
Дійсно, наявність необхідних ресурси по заявлений вартості не є підтвердженням того, що Учасник має змогу виконати роботи за даною процедурою закупівлі в обумовлений термін. Для розуміння того, що Учасник є кваліфікованим виконавцем робіт, а отже має змогу виконати роботи за даною процедурою закупівлі в обумовлений термін, згідно ч. 2 ст. 16 Закону, встановлені кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Слід зазначити, що визначені Замовником необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, які викладені в технічних вимогах Тендерної документації: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є спеціальною технічною потребою до даного об’єкту Замовника.
Виходячи з вище зазначеного, вимоги щодо зміни технічних вимог закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є безпідставними та недискримінаційними і не створюють перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, які мають можливість гарантовано якісно виконувати роботи, які є предметом даної закупівлі.
Запрошуємо Вас взяти участь в нашій закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2023-04-21-011151-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР", Код ЄДРПОУ:22484085
Дата подання: 25 квітня 2023 14:21
дискримінаційна вимога
Як ви зазначаєте у Відповіді на Вимогу «зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника». Так, дійсно, саме лише зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, натомість підставою для відхилення такої пропозиції – буде ненадання таким Учасником сканованих копій з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів, оскільки надати такий обсяг документів майже неможливо, саме тому ніхто з Учасників Ваших попередніх торгів не надав ціну , меншу на 98% від очікуваної.

Як ви пишете у своїй відповіді «На виконання даної Настанови було проведено моніторинг цін на необхідні матеріальні ресурси (витратні матеріали) та, за результатами моніторингу, обрано матеріальні ресурси (витратні матеріали) належної якості за найнижчою ціною в даному регіоні»
Проте така незаконна вимога Замовника призвела до того, що у закупівлі UA-2023-04-11-000862-a «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10» ціни на основні матеріальні ресурси ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", яких Ви визнали переможцем закупівлі – надав у своїй Пропозиції дуже завищені відносно ринкових ціни на основні матеріальні ресурси. Так вартість Брусу обрізного з хвойних порід ним вказана у розмірі 14626 грн. БЕЗ ПДВ!!! Або 17551 грн. з ПДВ, коли середня ринкова вартість брусу – 8500 грн. (з ПДВ), Вартість профлисту вказана - 549,70 грн. БЕЗ ПДВ, або 658 грн. з ПДВ, коли середня вартість на ринку – 250 грн. (з ПДВ).
При цьому не досягається основний принцип закупівлі - максимальна економія та ефективність закупівлі, оскільки без дискримінаційної вимоги по 98% Учасники змогли б подавати тендерні пропозиції з ціною на 5-10-15 чи більше % менше ніж очікувана вартість закупівлі.

Крім того, наявність такої вимоги дозволяє Учаснкиам маніпулювати під час процедури закупівлі, а саме: і саме в день публікації оголошення про закупівлю – просто опублікувати ціну пропозиції – а саме 2646000,00 грн. (що було зафіксовано електронним майданчиком як подана пропозиція та як наслідок виставлення такої пропозиції на 1-ше місце сере пропозицій з однаково ціною), а вже потім завантажувати документи пропозиції. Що, власне, і було зроблено закупівлі UA-2023-04-11-000862-a «Капітальний ремонт будівель Миколаївського фахового коледжу музичного мистецтва Миколаївської обласної ради за адресами: м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 2 та м. Миколаїв, вул. Соборна, 10»
Мабуть вже на даний момент і по даній закупівлі подана така цінова пропозиція майбутнім «переможцем» цих торгів.
У зв’язку із цим повторно Вимагаємо від вас усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу, викладену в п 3.6 ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2023 21:29
Шановний Учасник!
Вимога (п. 3.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації - Додаток 2 до тендерної документації) не встановлює обмежень та вимог щодо посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та інших обмежень.
Всі зацікавлені особи приймають участь у закупівлі на рівних умовах, а також відсутні обмежень щодо встановлення ціни пропозиції. Кожний учасник самостійно визначає вартість його пропозиції і зменшення вартості пропозиції менше ніж на 98% не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Відсутністю обмежень щодо встановлення Учасником ціни пропозиції досягається максимальна економія, при цьому з метою досягнення, в тому числі, максимальна ефективність закупівлі, ціна пропозиції повинна бути обґрунтованою, для чого в складі тендерної пропозиції необхідно надати відповідні документи.
Вимоги щодо зміни технічних вимог закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є безпідставними та недискримінаційними і не створюють перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ" 2 646 000,00
UAH з ПДВ
2 646 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2023 18:10
Електронний підпис
04 травня 2023 16:21
Електронний підпис
04 травня 2023 16:20
Довідка Чепак Дмитро.zip
04 травня 2023 16:20
Довідка забовязання.pdf
30 квітня 2023 16:40
Електронний підпис
30 квітня 2023 16:39
Статут.pdf
30 квітня 2023 16:39
Сальдова відомость.xls.asice
30 квітня 2023 16:39
Сальдова відомость.xls
30 квітня 2023 16:39
Проєкт договору.pdf
30 квітня 2023 16:39
Право підпису.pdf
30 квітня 2023 16:39
Паспорт директора.pdf
30 квітня 2023 16:39
п.4 ч. 1 ст. 236 ГКУ.pdf
30 квітня 2023 16:39
Опись.pdf
30 квітня 2023 16:39
Опись,выписка 2.pdf
30 квітня 2023 16:39
Лист відгк до дог.№ 603.pdf
30 квітня 2023 16:39
Договірна ціна.pdf
30 квітня 2023 16:39
Довідка субпідрядник.pdf
30 квітня 2023 16:39
Довідка Статут.pdf
30 квітня 2023 16:39
Довідка ст 17.pdf
30 квітня 2023 16:39
Довідка працівники.pdf
30 квітня 2023 16:39
Довідка підтв техн.хар.pdf
30 квітня 2023 16:39
Довідка не резидент.pdf
30 квітня 2023 16:39
Довідка МТБ.pdf
30 квітня 2023 16:39
Довідка довкілля.pdf
30 квітня 2023 16:38
Відомості ДПІ.pdf
30 квітня 2023 16:38
автомобіль бортовий.jpg
30 квітня 2023 16:38
Licenziya povnovagenya.zip
21 квітня 2023 18:35
Електронний підпис
21 квітня 2023 18:32
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ"
#43646400
Переможець 2 646 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2023 13:34

Документи

04 травня 2023 13:34
Електронний підпис
04 травня 2023 13:32
Протокол розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2023 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ"
#43646400
2 646 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 травня 2023 13:34
Електронний підпис
04 травня 2023 13:32
Протокол розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2023 14:43
Електронний підпис укладений
10 травня 2023 09:47
Д. 30-23 Спаська 43 5 Майстер Буд Монтаж.pdf укладений
10 травня 2023 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 646 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 441 000,00 UAH)