Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослих та пелюшки (Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками)
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2023-04-21-010860-a c79766d7e06d4c15a2fa46db1bb2f371
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Крайнянська

+380951870942 zak@uzhneuro.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 33985449
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24
Контактна особа: Мар'яна Крайнянська
+380951870942
zak@uzhneuro.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2023 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2023 09:00
Початок аукціону: 01 травня 2023 09:03
Очікувана вартість: 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 упаковка
Пелюшки 60х60 см
Код НК 024:2019 - 60709-Пелюшка вбирає

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Капушанська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає
120 упаковка
Пелюшки 60х90 см
Код НК 024:2019 - 60709-Пелюшка вбирає

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Капушанська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає
120 упаковка
Підгузки для дорослих, розмір M
Код НК 024:2019 - 11239-Підгузник для дорослих

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Капушанська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
120 упаковка
Підгузки для дорослих, розмір L
Код НК 024:2019 - 11239-Підгузник для дорослих

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Капушанська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
80 упаковка
Підгузки для дорослих, розмір XL
Код НК 024:2019 - 11239-Підгузник для дорослих

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Капушанська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 квітня 2023 17:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пакування
Дата подання: 24 квітня 2023 09:59
Дата відповіді: 26 квітня 2023 13:36
В тендерній документації (Додаток 2 до тендерної документації технічні вимоги),ви вказали пелюшки 60*60 в упаковці не менше 30шт. Уточніть будь ласка чи не буде приводом для відхилення пропозиції,якщо кількість в упаковці буде менше 30шт? Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику. Ми вдячні Вам, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю. Інформуємо Вас про те, що для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації, а також для підтвердження можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації Учасник подає у складі пропозиції інформацію та документи зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Оскільки, пелюшки 60*60 в кількостях відповідно до наявної потреби замовника не реалізовуються поштучно, то було прийнято рішення провидити закупівлю даного товару упаковками, з метою уникнення дискримінаційних вимог та можливості досягнення максимальної конкуренції замовником не було прописано конкретну кількість пелюшок 60*60 в упаковці, а натомість було визначено, що кількість в упаковці має бути не менше 30 шт, оскільки дана вимога відповідає формі пакування багатьох виробників відповідного товару, що є предметом закупівлі, саме тому, інформуємо Вас, що у разі якщо кількість пелюшок 60*60 буде менше 30 шт, то така пропозиція не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно тендерної документації.
Технічна частина
Дата подання: 24 квітня 2023 10:27
Дата відповіді: 26 квітня 2023 13:36
Доброго дня! Чи можна вам запронувати підгузки для дорослих потрібної вам кількості, але в упаковках по 18 шт.?
Відповідь: Шановний Учаснику. Ми вдячні Вам, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю. Інформуємо Вас про те, що для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації, а також для підтвердження можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації Учасник подає у складі пропозиції інформацію та документи зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Оскільки, підгузки для дорослих, в кількостях відповідно до наявної потреби замовника не реалізовуються поштучно, то було прийнято рішення провидити закупівлю даного товару упаковками, з метою уникнення дискримінаційних вимог та можливості досягнення максимальної конкуренції замовником не було прописано конкретну кількість підгузків для дорослих в упаковці, а натомість, було визначено кількість в упаковці за допомогою формулювання "не менше", оскільки дана вимога відповідає формі пакування багатьох виробників відповідного товару, що є предметом закупівлі, саме тому, інформуємо Вас, що у разі подання пропозиції щодо закупівлі підгузків для дорослих в упаковках по 18 штук, така пропозиція не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно тендерної документації.
Поставка товару
Дата подання: 25 квітня 2023 11:51
Дата відповіді: 26 квітня 2023 13:11
Доброго дня, шановний замовник. В договорі прописано, що поставка партіями протягом року. Просимо уточнити чи можлива одноразова поставка? Якщо ні, то яка кількість партій планується
Відповідь: Шановний Учаснику. Ми вдячні Вам, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю. Інформуємо Вас про те, що, поставка товару буде відбуватися у відповідності до умов наведених в проекті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації), а саме поставка товару здійснюється у 2023 році за окремими партіями (замовленнями) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня відправлення Замовником заявки згідно умов договору. Разом з тим, інформуємо Вас, що замовником не розглядається можливість однооразової поставки всього обсягу товару, оскільки мова йде про значний обсяг товару, який у замовника не має фізичної можливості розмістити в своїх складських приміщеннях, саме тому поставка товару планується в кілька етапів, орієнтовно 1 раз в місяць в залежності від фактичної потреби Замовника та кількості пацієнтів, що перебувають на лікуванні у нашому закладі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-04-21-010860-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІГАР", Код ЄДРПОУ:19243202
Дата подання: 27 квітня 2023 14:01
Дискримінаційні положення в тендерній документації що обмежують конкуренцію учасників
В тендерній документації (Додаток 2 до тендерної документації технічні вимоги) Замовник встановлює вимогу, що пелюшки 60*60 мають бути в упаковці не менше 30шт. При цьому у відповідь на запитання на майданчику чи не буде приводом для відхилення пропозиції,якщо кількість в упаковці буде менше 30шт., Замовник повідомляє, що, Оскільки, пелюшки 60*60 в кількостях відповідно до наявної потреби замовника не реалізовуються поштучно, то було прийнято рішення провидити закупівлю даного товару упаковками, з метою уникнення дискримінаційних вимог та можливості досягнення максимальної конкуренції замовником не було прописано конкретну кількість пелюшок 60*60 в упаковці, а натомість було визначено, що кількість в упаковці має бути не менше 30 шт, оскільки дана вимога відповідає формі пакування багатьох виробників відповідного товару, що є предметом закупівлі, саме тому, інформуємо Вас, що у разі якщо кількість пелюшок 60*60 буде менше 30 шт, то така пропозиція не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно тендерної документації.
Проте, ми категорично не погоджуємося з таким рішенням і такою мотивацією Замовника. По-перше, ствердження Замовника з приводу того, що саме така форма пакування є в багатьох виробників відповідного товару не відповідає дійсності і Замовник не наводить жодних доказів на підтвердження такого ствердження, натомість проведення поглибленого аналізу ринку даних товарів з відповідними характеристиками дає можливість зробити висновок, що саме таке пакування по 30 шт. є ексклюзивним і з такою кількістю і більше упаковуються товари мінімального кола виробників на ринку України, що, на противагу до демагогічного декларування замовника про те, що його метою було уникнення дискримінаційних вимог, доводить зворотнє, а саме те, що Замовником встановлюються таким чином абсолютно дискримінаційні вимоги, які фактично звужують коло потенційних учасників закупівлі до одного-двох. По-друге, Замовник так і не пояснив, чому для нього з практичної точки зору є важливе саме пакування, що буде не менше, ніж 30 шт. в упаковці. Було б зрозуміло, якби було обмеження не більше 30 шт. в упаковці завдяки чому Замовник міг би розподіляти більш точно у відповідності до потреб зазначену продукцію між різними підрозділами, також, враховуючи, що серед працівників сестринського складу працюють як правило жінки, теж доцільно було б встановити обмеження щодо максимальної кількості шт. в одній упаковці для полегшення їх використання при складуванні і видачі для потреб пацієнтів саме жінками. Проте, яка є практична необхідність в тому аби встановлювати мінімальне обмеження в 30 шт. в одній упаковці Замовник так і не пояснив. При цьому, очевидно, що єдиною функцією такого обмеження може бути виключно те, що прийняти участь в закупівлі зможе лише максимально обмежене коло потенційних учасників. Це свідчить про надвисокі корупційні ризики.
Відтак, встановлення такої вимоги в тендерній документації суперечить положенням діючого законодавства у сфері публічних, а тому є незаконним і грубо порушує наші права і охоронювані законом інтереси та норми законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного та на підставі ч.1.ст. 5, ст. 18, ст. 22, ст. 29, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:

1. Внести зміни до тендерної документації і вилучити вимогу щодо того, що пакування відповідного товару в одній упаковці повинне бути не менше 30 шт.
У випадку залишення повністю чи частково нашої вимоги без задоволення, ми будемо оскаржувати дане рішення Уповноваженої особи в АМКУ. Крім того, з огляду на значні і відверті ознаки корупційної складової при проведенні даної спрощеної закупівлі, ми будемо клопотати перед ДАСУ через Громадську організацію, до складу якої ми входимо, про проведення моніторингу закупівлі. Крім того нами вже складені заяви до органів внутрішніх справ та прокуратури щодо перевірки дій Уповноваженої особи на наявність корупційної складової при проведенні даної спрощеної закупівлі і відкриття відповідного кримінального провадження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 квітня 2023 15:42
Причина: єжджжжд
Номер вимоги: UA-2023-04-21-010860-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕТАФАРМ", Код ЄДРПОУ:37443639
Дата подання: 27 квітня 2023 14:55
Дискримінація учасника
В тендерній документації (Додаток 2 до тендерної документації технічні вимоги) Замовник встановлює вимогу, що Підгузки для дорослих, розмір M/L/XL мають бути в упаковці не менше 30 шт. При цьому у відповідь на запитання на майданчику "Чи можна вам запронувати підгузки для дорослих потрібної вам кількості, але в упаковках по 18 шт?" ви написали,що "Оскільки, підгузки для дорослих, в кількостях відповідно до наявної потреби замовника не реалізовуються поштучно, то було прийнято рішення провидити закупівлю даного товару упаковками, з метою уникнення дискримінаційних вимог та можливості досягнення максимальної конкуренції замовником не було прописано конкретну кількість підгузків для дорослих в упаковці, а натомість, було визначено кількість в упаковці за допомогою формулювання "не менше", оскільки дана вимога відповідає формі пакування багатьох виробників відповідного товару, що є предметом закупівлі, саме тому, інформуємо Вас, що у разі подання пропозиції щодо закупівлі підгузків для дорослих в упаковках по 18 штук, така пропозиція не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно тендерної документації. "
Ми не погоджуємось з таким рішенням замовника, оскільки пакування не менше 30 шт є ексклюзивним, що призводить до дискримінації інших учасників! Тому вимагагаємо внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2023 22:18
Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог щодо кількості підгузків для дорослих (M, L, XL) в упаковці не менше 30 штук, та Вашого суб´єктивного твердження, що таке пакування є ексклюзивним і з такою кількістю та більше упаковуються товари мінімального кола виробників, то звертаємо Вашу увагу на те, що якби Ви проаналізували ринок відповідного товару, то знайшли б, як мінімум, 6 (шість) виробників з пакуванням згідно вимог Замовника, зокрема, при вивченні ринку відповідного товару згідно даних з відкритих джерел інформації, а саме з мережі Інтернет:

1. Підгузки для дорослих, розмір M:
1.1. ПІДГУЗНИКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ 30 ШТУК MYCO STANDARD РОЗМІР M/2, MYCO (Виробник – ЧЕХІЯ, кількість в упаковці – 30 шт)
1.2. Підгузки для дорослих повітропроникні Dailee Care Super Madium 30 шт. та Підгузки для дорослих Diapers for adults iD Slip Plus M 30 (Виробник – Чехія, кількість в упаковці – 30 шт)
1.3. Підгузки для дорослих Joly 2 Medium 30 шт. (Виробник – Туреччина, кількість в упаковці – 30 шт)
1.4. Підгузки для дорослих Diapers for adults iD Slip Extra Plus M 30 (Виробник – Бельгія, Люксембург, кількість в упаковці – 30 шт)
1.5. Підгузки для дорослих Giggles Large, 100-150 см, 30 шт. (Виробник – Туреччина, кількість в упаковці – 30 шт)
1.6. Підгузки для дорослих Tena Slip Plus різмр M (73-122 см), 30 шт (Виробник – Польща, кількість в упаковці – 30 шт)
2. Підгузки для дорослих, розмір L:
2.1. Підгузки Seni Standart Air розмір M, 30 шт. (Виробник – Польща, кількість в упаковці – 30 шт)
2.2. Підгузки для дорослих ID Diapers-Pants for adults D Plus L 30 шт (730311923) (Виробник – Польща (бренд – Бельгія), кількість в упаковці – 30 шт)
2.3. Підгузки для дорослих Joly 3 Large 30 шт. (Виробник – Туреччина, кількість в упаковці – 30 шт)
2.4. Підгузки для дорослих EVONY 3 Large 30 шт (Виробник – Туреччина, кількість в упаковці – 30 шт)
2.5. Підгузки для дорослих Tena Slip Super Large 30 шт (Виробник – Польща, кількість в упаковці – 30 шт)
2.6. Підгузки для дорослих Tactil L 100-155 см, 30 шт (Виробник – Туреччина, кількість в упаковці – 30 шт)
3. Підгузки для дорослих, розмір XL:
3.1. Підгузки для дорослих Evony 4 Extra Large 30 шт. (Виробник – Туреччина, кількість в упаковці – 30 шт)
3.2. Підгузники для дорослих Tena Slip Plus XL 30 шт 120-160 см (Виробник – Польща, кількість в упаковці – 30 шт)
3.3. Підгузки для дорослих Seni Classic Extra Large 30 шт. (Виробник – Польща, кількість в упаковці – 30 шт)
3.4. Підгузки для дорослих Giggles Extra Large 120-160 см 30 шт (Виробник – Туреччина, кількість в упаковці – 30 шт)
3.5. Підгузки для дорослих Diapers for adults iD Slip Extra Plus XL 30 (Виробник – Польща (бренд – Бельгія), кількість в упаковці – 30 шт)
3.6. Підгузки для дорослих iD Expert Slip Extra Plus розмір XL, 30 шт (Виробник – Чехія, кількість в упаковці – 30 шт)

Таким чином, наведена вище інформація доводить, що пакування «не менше 30 шт» не є ексклюзивним та не призводить до дискримінації інших учасників. Окрім того, хочемо зазначити, що внесення змін до тендерної документації в частині форми пакування згідно вашої вимоги, а саме «в упаковках по 18 штук», призведе до дискримінації інших потенційних учасників, а також буде сприяти визначенню вашої пропозиції електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, оскільки при визначеній кількості упаковок відповідно до вимог тендерної документації, ціна запропонованої вами упаковки в 18 шт, яка, до речі, за результатами проведення дослідження асортименту товару за формою пакування по 18 шт якраз і є ексклюзивною, буде меншою за ціну упаковки інших потенційних учасників з більшою формою пакування товару, що є предметом закупівлі, саме тому встановлення вимоги в тендерній документації щодо пакування товару по 18 шт буде порушувати права інших потенційних учасників, серед яких значна частина відповідає встановленій замовником вимозі «не менше 30 шт», а також буде економічно неефективним та невигідним, адже в такому разі Замовник отримає менше кількість штук підгузків.
Номер вимоги: UA-2023-04-21-010860-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІГАР", Код ЄДРПОУ:19243202
Дата подання: 27 квітня 2023 15:43
Дискримінація
В тендерній документації (Додаток 2 до тендерної документації технічні вимоги) Замовник встановлює вимогу, що пелюшки 60*60 мають бути в упаковці не менше 30шт. При цьому у відповідь на запитання на майданчику чи не буде приводом для відхилення пропозиції,якщо кількість в упаковці буде менше 30шт., Замовник повідомляє, що, Оскільки, пелюшки 60*60 в кількостях відповідно до наявної потреби замовника не реалізовуються поштучно, то було прийнято рішення провидити закупівлю даного товару упаковками, з метою уникнення дискримінаційних вимог та можливості досягнення максимальної конкуренції замовником не було прописано конкретну кількість пелюшок 60*60 в упаковці, а натомість було визначено, що кількість в упаковці має бути не менше 30 шт, оскільки дана вимога відповідає формі пакування багатьох виробників відповідного товару, що є предметом закупівлі, саме тому, інформуємо Вас, що у разі якщо кількість пелюшок 60*60 буде менше 30 шт, то така пропозиція не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно тендерної документації.
Проте, ми категорично не погоджуємося з таким рішенням і такою мотивацією Замовника. По-перше, ствердження Замовника з приводу того, що саме така форма пакування є в багатьох виробників відповідного товару не відповідає дійсності і Замовник не наводить жодних доказів на підтвердження такого ствердження, натомість проведення поглибленого аналізу ринку даних товарів з відповідними характеристиками дає можливість зробити висновок, що саме таке пакування по 30 шт. є ексклюзивним і з такою кількістю і більше упаковуються товари мінімального кола виробників на ринку України, що, на противагу до демагогічного декларування замовника про те, що його метою було уникнення дискримінаційних вимог, доводить зворотнє, а саме те, що Замовником встановлюються таким чином абсолютно дискримінаційні вимоги, які фактично звужують коло потенційних учасників закупівлі до одного-двох. По-друге, Замовник так і не пояснив, чому для нього з практичної точки зору є важливе саме пакування, що буде не менше, ніж 30 шт. в упаковці. Було б зрозуміло, якби було обмеження не більше 30 шт. в упаковці завдяки чому Замовник міг би розподіляти більш точно у відповідності до потреб зазначену продукцію між різними підрозділами, також, враховуючи, що серед працівників сестринського складу працюють як правило жінки, теж доцільно було б встановити обмеження щодо максимальної кількості шт. в одній упаковці для полегшення їх використання при складуванні і видачі для потреб пацієнтів саме жінками. Проте, яка є практична необхідність в тому аби встановлювати мінімальне обмеження в 30 шт. в одній упаковці Замовник так і не пояснив. При цьому, очевидно, що єдиною функцією такого обмеження може бути виключно те, що прийняти участь в закупівлі зможе лише максимально обмежене коло потенційних учасників. Це свідчить про надвисокі корупційні ризики.
Відтак, встановлення такої вимоги в тендерній документації суперечить положенням діючого законодавства у сфері публічних, а тому є незаконним і грубо порушує наші права і охоронювані законом інтереси та норми законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного та на підставі ч.1.ст. 5, ст. 18, ст. 22, ст. 29, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:

1. Внести зміни до тендерної документації і вилучити вимогу щодо того, що пакування відповідного товару в одній упаковці повинне бути не менше 30 шт.
У випадку залишення повністю чи частково нашої вимоги без задоволення, ми будемо оскаржувати дане рішення Уповноваженої особи в АМКУ. Крім того, з огляду на значні і відверті ознаки корупційної складової при проведенні даної спрощеної закупівлі, ми будемо клопотати перед ДАСУ через Громадську організацію, до складу якої ми входимо, про проведення моніторингу закупівлі. Крім того нами вже складені заяви до органів внутрішніх справ та прокуратури щодо перевірки дій Уповноваженої особи на наявність корупційної складової при проведенні даної спрощеної закупівлі і відкриття відповідного кримінального провадження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2023 22:19
Шановний учасник, у відповідь на Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог щодо кількості пелюшок 60*60 в упаковці не менше 30 штук, та Вашого суб´єктивного твердження, що таке пакування є ексклюзивним і з такою кількістю та більше упаковуються товари мінімального кола виробників, то звертаємо Вашу увагу на те, що якби Ви дійсно провели поглиблений аналіз ринку, то знайшли б, як мінімум, 6 (шість) виробників з таким пакуванням і це без «глибокого аналізу», зокрема, згідно даних з відкритих джерел інформації, а саме з мережі Інтернет:
1. Вологопоглинаючі пелюшки "Білосніжка" 60*60см (30 шт/уп) Розмір: 60х60 см (Бренд - Білосніжка, країна виробництва – Україна), кількість в упаковці - 30 шт
2. Пелюшки гігієнічні поглинаючі 60х60 -30 шт ТМ 2B (Бренд – 2В, країна виробництва – Україна), кількість в упаковці - 30 шт
3. Одноразові пелюшки Seni Soft Basic, 60х60 см, 30 шт. (Бренд - Seni, країна виробництва – Польща), кількість в упаковці - 30 шт
4. Пелюшки гігієнічні дитячі одноразові iD Protect Plus, 60*60 см, 30 шт (Бренд - ID Expert, країна виробництва – Бельгія), кількість в упаковці - 30 шт
5. Одноразові пелюшки Tena Bed Normal, 60x60 см, 30 шт. (Бренд - Tena, країна виробництва – Польща), кількість в упаковці - 30 шт
6. Пелюшки одноразові абсорбуючі Тетафарм Light 60х60, 30 шт. (Бренд - ТМ «Тета», країна виробництва - Україна)
У відповідь на Ваше друге питання, щодо важливості саме такого пакування, то ми, звертаємо Вашу увагу не те, що ми, як замовник, вправі самостійно вибирати форму пакування, яка, на нашу думку, найбільш відповідає нашим потребам, це, по-перше, а, по-друге, оскільки, ціна в пропозиції сформована за упаковку, то нам, як замовнику, економічно не доцільно писати «не більше», з іншого боку ми будемо не проти якщо ви можете запропонувати нам товар, який є предметом даної закупівлі, в більшій упаковці, тим більше, що серед асортименту вашої продукції є пелюшки розміром 60*60 транспортне пакування яких також відповідає нашим вимогам.
Оскільки, виробників товару, який є предметом закупівлі, та ще й в даному вигляді пакування, більш як достатньо для здорової конкуренції, то ваше твердження щодо ознак корупційних ризиків та незаконності такої вимоги в тендерній документації не витримує жодної критики. До речі, хочемо звернути Вашу увагу на те, що Вами не було наведено ніяких конкретних норм Законодавства України, яке б ми з Вашої точки зору порушили.
Тому вимушені Вам повідомити, що Ваша вимога не підлягає задоволенню, а щодо Ваших погроз, то повідомляємо Вас, що Ви можете звертатись куди бажаєте, але це не дасть жодного результату, так як процедура закупівлі проводиться у відповідності до чинного законодавства України. Окремо хочемо звернути Вашу увагу, що за завідомо неправдиве повідомлення про вчинення кримінального правопорушення є також кримінальна відповідальність.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Епіцентр К" 229 664,80
UAH з ПДВ
229 664,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" 271 095,20
UAH з ПДВ
271 095,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 травня 2023 11:18
Електронний підпис
09 травня 2023 11:18
Довідка Шарак А.Ф.pdf.p7s
09 травня 2023 11:18
Довідка Шарак А.Ф..pdf
09 травня 2023 11:18
Довідка Михайлишин.pdf.p7s
09 травня 2023 11:18
Довідка Михайлишин.pdf
08 травня 2023 11:56
Електронний підпис
08 травня 2023 11:55
ЛИСТ-РОЗ'ЯСНЕННЯ.pdf.p7s
08 травня 2023 11:55
Довідка Шарак А.Ф..pdf.p7s
08 травня 2023 11:55
ЛИСТ-РОЗ'ЯСНЕННЯ.pdf
08 травня 2023 11:55
Довідка Шарак А.Ф..pdf
08 травня 2023 11:55
Витяг-961387-Шарак-2023-05-05.pdf
05 травня 2023 12:09
Електронний підпис
05 травня 2023 12:09
Електронний підпис
05 травня 2023 12:09
Лист-відгук.pdf.p7s
05 травня 2023 12:09
Лист-відгук.pdf
01 травня 2023 08:18
Електронний підпис
01 травня 2023 08:18
Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 травня 2023 08:18
Лист відгук.pdf.p7s
30 квітня 2023 21:38
Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2023 21:38
Лист відгук.pdf

Публічні документи

28 квітня 2023 18:06
Електронний підпис
28 квітня 2023 18:05
6документи якості.pdf
28 квітня 2023 18:05
9установчі документи.pdf
28 квітня 2023 18:05
24проект договору.pdf
28 квітня 2023 18:05
14ліцензія роз'яснення.pdf
28 квітня 2023 18:05
13цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 229 664,80
UAH з ПДВ
05 травня 2023 17:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 травня 2023 16:00

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВ "Епіцентр К" (Код ЄДРПОУ: 32490244) у тендерній пропозиції на закупівлю: «Підгузки для дорослих та пелюшки (Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками)» (згідно оголошення UA-2023-04-21-010860-a): 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно вимог п. 1 розділу. 1 тендерної документації на закупівлю: «Підгузки для дорослих та пелюшки (Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками)» затвердженої Протокольним рішенням Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради від 21.04.2023 (далі - тендерна документація), тендерна пропозиція подається Учасником шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, в т.ч. − копії документів, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів пропозиції та/або договору за результатами процедури закупівлі, для юридичних осіб, у разі підписання іншою особою, а не керівником - доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності). Перелік виявлених невідповідностей. Учасником ТОВ "Епіцентр К" (Код ЄДРПОУ: 32490244) на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довіреність №6887 від 27 грудня 2022 р. За підписом Генерального директора – Михайлишина П.Й., однак Учасником ТОВ "Епіцентр К" (Код ЄДРПОУ: 32490244) не надано документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ "Епіцентр К" (Код ЄДРПОУ: 32490244) необхідно надати у строк, визначений Особливостями - документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно вимог п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі лист-відгук від контрагента(ів) (з обов’язковим зазначенням номеру, дати та предмету договору та інформації про належне виконання та відсутність претензій/зауважень зі сторони контрагента). Лист-відгук оформлюється на бланку контрагента, затверджується підписом керівника, а також повинен мати вихідний номер та дату. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником ТОВ "Епіцентр К" (Код ЄДРПОУ: 32490244) на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Лист-відгук» Благодійної організації «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД» «СТАБІЛІЗЕЙШН СУППОРТ СЕРВІСЕЗ», який не містить вихідного номеру та дати. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ "Епіцентр К" (Код ЄДРПОУ: 32490244) необхідно надати оформлений у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації, у строк, визначений Особливостями - лист-відгук від контрагента(ів) (з обов’язковим зазначенням номеру, дати та предмету договору та інформації про належне виконання та відсутність претензій/зауважень зі сторони контрагента). Лист-відгук оформлюється на бланку контрагента, затверджується підписом керівника, а також повинен мати вихідний номер та дату.

Документи

05 травня 2023 17:41
Електронний підпис
05 травня 2023 17:40
протокол від 05.05.2023.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2023 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
229 664,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2023 17:41
Електронний підпис
05 травня 2023 17:40
протокол від 05.05.2023.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 16:01
Електронний підпис укладений
15 травня 2023 19:06
5323-Т.pdf укладений
15 травня 2023 19:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 229 664,80
UAH (в тому числі ПДВ 15 024,80 UAH)