Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2023 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2023 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2023 16:03 |
ТД Бітум.docx | |
26 квітня 2023 16:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН бітум.docx |
26 квітня 2023 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2023 16:03 |
ТД Бітум.docx
|
|||
26 квітня 2023 16:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН бітум.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000033 ● ae6c1a915e6c4bfea93803def566a68b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2023-04-21-007176-a 21.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 10:55:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бітуму дорожнього 70/100 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2023-04-21-007176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 10.05.2023
№ 255 (далі – Договір), шляхом укладання додаткових угод від 14.06.2023 № 1 та від 11.07.2023 № 2, якими внесені зміни до умов Договору, в частині зменшення/збільшення ціни бітуму дорожнього 70/100.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 14:51:49
Пояснення на запит Держаудитслужби від 18.07.2023
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби від 18.07.2023 року по закупівлі за номером ID : UA-2023-04-21-007176-а)
Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 передбачено : « Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до договору №5 «Про надання трансфертів з міського бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 16 січня 2022 року, є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином, умова щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розповсюджується на КП «УАШ» ЖМР.
Також повідомляємо, що КП «УАШ» ЖМР не має власного веб сайту.
07.06.2023 року ТОВ «Фірма «Алеко» звернулось до КП «УАШ» ЖМР з листом №04, до якого додавалась цінова довідка Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати № 198/04-22 від 02.06.2023 року. Згідно вказаної довідки середня ціна на бітум нафтовий дорожній марки 70/100 виробництва «Кременчуцького НПЗ» зросла з 10.05.2023 року до 01.06.2023 року на 17,5%. Зміна ціни договору №255 від 10.05.2023 року в бік збільшення відбулась на підставі підпункту 2) пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
06 липня 2023 року КП «УАШ» ЖМР звернулось з листом №395/07/23, яким просило ТОВ «Фірма «Алеко» переглянути ціну на бітум дорожній марки 70/100 в бік зменшення у зв’язку із зменшенням ціни на ринку. Погодження ТОВ «Фірма «Алеко» з пропозицією КП «УАШ» ЖМР відбулось шляхом підписання Додаткової угоди №2 від 11.07.2023 року до Договору №255 від 10.05.2023 року. %. Зміна ціни договору №255 від 10.05.2023 року в бік збільшення відбулась на підставі підпункту 5) пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-27 13:00:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бітуму дорожнього 70/100 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2023-04-21-007176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Чи надавався учасником ТОВ фірма «АЛЕКО» у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 1 розділу «Інші документи від Учасника» Додатку 2 до тендерної документації лист в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) (вимога до Учасників - юридичних осіб), в разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-27 14:49:17
Відповідь на запит Держаудитслужби від 27.07.2023
Згідно пункту 9) статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації - унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Замовник зазначив вимогу щодо надання коду доступу для можливості онлайн доступу до установчих документів учасника.
Враховуючи, що у розпорядженні КП «УАШ» ЖМР вже був код доступу до статуту учасника ТОВ фірма «Алеко» (документи учасника у попередній процедурі закупівлі бітуму (ID : UA-2022-10-28-006473-a)), замовник не вбачав наявності підстави для звернення до учасника з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції .
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку, уповноваженою особою КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради було проведено аналіз вчиненого порушення, повторно опрацьовано п. 40 Особливостей та після проведених заходів, встановлене Висновком порушення не буде допущено у подальшому,
2023-08-10 16:26:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення вимог пункту 40 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей та наданням відповідних документів)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ фірма "АЛЕКО" |
11 448 000,00
UAH з ПДВ
|
11 448 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК |
11 592 000,00
UAH з ПДВ
|
11 592 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ фірма "АЛЕКО" #20641422 |
Переможець |
11 448 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2023 09:54
|
Додаткова угода 2 до дог 255.pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 17:04
|
Додаткова до дог 255.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2023 11:17
|
Дог 255.pdf | укладений |
11 травня 2023 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | більшення ціни за одиницю товару пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, |
Номер договору про закупівлю: | 255 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 255 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |