Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (відновлення та заправки картриджів)
Очікувана вартість
47 920,00 UAH
UA-2023-04-21-002954-a 55daf9e39208466181496d382dae6232
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлова Ірина Павлівна

+380968601564 koloborpra@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приморська районна адміністрація Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26303264
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, 134
Контактна особа: Павлова Ірина Павлівна
+380968601564
koloborpra@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (відновлення та заправки картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Канатна,134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 квітня 2023 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підриємець Коєва Юлія Вікторівна
#2764201441
Переможець 47 920,00
UAH
21 квітня 2023 10:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 11:16
Заправка Акти.pdf укладений
21 грудня 2023 11:14
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 13:13
ДУ запрвка.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 13:10
Заправка договір.pdf укладений
21 квітня 2023 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'зку із закінченням бюджетного 2023 року, враховуючи необхідність приведення фінансових зобов'язань у відповідність до юридичних зовов'язань
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 42 160,00
UAH