Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2023 20:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 68 898 034,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 344 490,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2023 20:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2023 20:25 |
ТД_Київська 53 Ірпінь.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
переконатися в наявності у потенційних учасників фінансової спроможності, оскільки відповідно до проєкту договору передбачено можливе перерахування Підряднику авансу або попередньої оплати в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Тому, вважаємо за потрібне залишити вимогу щодо надання фінансової звітності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Звітність подається за останній звітний період, тобто за 2022 рік. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000037 ● 885a3c4d2ffd44b09c965d9a3f9ee790
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-04-20-011970-a 20.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 16:35:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 53 по вул. Київська у м. Ірпінь, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-20-011970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 13:06:38
Відповідь Замовника
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 53 по вул. Київська у м. Ірпінь, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України, відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Проексп» No V-0014-23/ПРОЕКСП від 20.03.2023, реєстраційний номер EX01:2623-3934-5186-9259. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. № 20-р "Про розподіл коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури” для відновлення у 2023 році пошкоджених багатоквартирних житлових будинків у Київській області"). Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/obgruntuvannya-kapitalnyj-remont-z-vidnovlennyam-nesuchyh-konstrukczij-zhytlovogo-budynku-%E2%84%96-53-po-vul.-kyyivska-u-m.irpin-poshkodzhenyh-vnaslidok-agresyvnyh-dij-rosijskoyi-federacziyi-proty-ukrayiny.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-27 10:57:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 53 по вул. Київська у м. Ірпінь, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-20-011970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та документів).
1. Надати пояснення та відповідні документи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАКРОЕКОБУД»;
2. Яким чином підтверджено повноваження фізичної особи Лезнюка О.В. як учасника ТОВ «МАКРОЕКОБУД» про надання згоди на вчинення правочину, а саме на укладання договору про закупівлю за результатами торгів (рішення учасника (засновника) ТОВ «МАКРОЕКОБУД» № 04/2023-02 від 10.05.2023);
3. Надати пояснення, на підставі яких документів вами встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МАКРОЕКОБУД» вимогам підпункту 1.3 пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації, в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: у пунктах 11 та 23 довідки ТОВ «МАКРОЕКОБУД» про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10.05.2023 № 970-101 міститься інформація про залучення Автомобільного крана XCMG 10т (1 шт.) та Крана на автомобільному ходу XCMG (автокран) ( 1 шт.) на підставі договору № НВІ 320425-001 від 25.04.2023 (далі - Договір). Водночас у додатку 1 до Договору в переліку обладнання, що надається в оренду міститься інформація про Автокран XCMG в кількості 1 шт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-30 18:23:35
Відповідь на запит
1. Зважаючи на значну завантаженість на уповноважену особу замовника, було допущено технічну помилку і замість протоколу продовження строків розгляду учасника ТОВ «МАКРОЕКОБУД», було завантажено протокол з іншої закупівлі. Для усунення даної технічної помилки додається протокол уповноваженої особи про продовження строків розгляду тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів №8 від 04.05.2023 року.
2. Відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, або інший документ). На виконання даної вимоги учасником ТОВ «МАКРОЕКОБУД» у складі тендерної пропозиції було надано Наказ на призначення директора Лезнюка О.В. №2021/09-01к від 01.09.2021 року (файл «Наказ 01.09.2021 про призначення директора.pdf.p7s»), також було надано Статут ТОВ «МАКРОЕКОБУД» файл «Статут Макроекобуд.pdf» та паспорт Лезнюка О.В. (Паспорт та РНОКПП Лезнюка О.В..pdf»). Згідно з пунктами 7.1, 7.6. та 7.7. Статуту ТОВ «МАКРОЕКОБУД», затвердженим Протоколом Загальних зборів ТОВ «МАКРОЕКОБУД», директору не встановлено обмежень щодо укладання договорів.
3. Відповідно до Таблиці А пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, від Учасника, згідно з переліку мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт вимагався кран на автомобільному ходу в кількості однієї одиниці. На виконання даної вимоги, Учасником ТОВ «МАКРОЕКОБУД» було надано довідку №970-55 від 10.05.2023 року файл «Довідка мтб 2.pdf» в якій зазначено, що Учасник надає документи про залучення Автомобільного крана XCMG на підставі договору № НВІ 230425-001 від 25.04.2023. файл «Договір НВІ Україна ТОВ Інвайт корп.pdf.p7s». Таким чином Учасником ТОВ «МАКРОЕКОБУД», було виконано вимоги підпункту 1.3 пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації, надавши інформацію про залучення однієї одиниці техніки даного виду (кран на автомобільному ходу).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАКРОЕКОБУД" |
65 800 378,84
UAH з ПДВ
|
65 800 378,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ» |
66 477 000,02
UAH з ПДВ
|
66 477 000,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАКРОЕКОБУД" #39941103 |
Переможець |
65 800 378,84
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2023 19:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2024 12:54
|
ДУ №6 до Договору № 20-23.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2024 15:33
|
ДУ №6 до Договору № 20-23.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2024 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 12:34
|
ДУ 5 до договору 20-23.PDF | зміни до договору |
28 червня 2024 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 12:29
|
ДУ 4 до договору 20-23.PDF | зміни до договору |
28 червня 2024 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2024 10:20
|
ДУ №3 до Дог 20-23.pdf | зміни до договору |
30 травня 2024 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2024 10:37
|
ДУ №2 до Дог 20-23.pdf | зміни до договору |
28 травня 2024 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 16:07
|
Протокол 192 від 18_07_2023.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2023 13:30
|
Додаткова угода №1 до договору 20-23 від 14_07_23.pdf | зміни до договору |
17 липня 2023 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 17:44
|
Договір підряду №20-23 від 19.05.2023.pdf | укладений |
19 травня 2023 17:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, та продовження строку дії Договору на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки в частині зазначення КЕКВ, а саме: замість КЕКВ «3131 Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)» помилково вказано КЕКВ «3132 - Капітальний ремонт інших об’єктів» |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (додаткова угода №6 до договору 20-23 від 19.05.2023, яка була завантажена 28 жовт. 15:33, була завантажена помилково) |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |