Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 53 по вул. Київська у м. Ірпінь, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України
Очікувана вартість
68 898 034,80 UAH
UA-2023-04-20-011970-a 218e957ac98d41b3a8e5e6d38ea1991d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2023 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2023 11:00
Початок аукціону: 28 квітня 2023 11:01
Очікувана вартість: 68 898 034,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 344 490,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 53 по вул. Київська у м. Ірпінь, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, м.Ірпінь, вул. Київська № 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 100 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Пiсляоплата 100 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 20:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 квітня 2023 20:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2023 20:25
ТД_Київська 53 Ірпінь.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги щодо фінансової спроможності учасника
Дата подання: 21 квітня 2023 14:18
Дата відповіді: 24 квітня 2023 20:07
Добрий день, згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати фінансову звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Звітність подається за останній звітний період, тобто за 2022 рік. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Вважаємо, що така вимога на даний час є дискримінаційною, по відношенню до тих підприємств, які не зможуть надати та підтвердити відповідний обсяг доходу. Треба зауважити, що 2022 рік є вкрай тяжким для суб"єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність в умовах військової агресії, деякий час підприємства взагалі були змушені припинити діяльність для збереження життя своїх працівників. Таким чином, дана вимога суттєво звузить коло суб"єктів господарювання, які не відповідають саме цьому критерію, але можуть виконати роботи якісно в строк, та відповідають всім іншим вимогам, що заявлені тендерною документацією. В зв'язку з цим, просимо Замовника внести зміни в умови тендерної закупівлі та не обмежувати потенційних учасників вимогою підтвердити, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник розглянув ваше питання та повідомляє наступне. Ця вимога встановлена Замовником у тендерній документації з метою
переконатися в наявності у потенційних учасників фінансової спроможності, оскільки відповідно до проєкту договору передбачено можливе перерахування Підряднику авансу або попередньої оплати в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Тому, вважаємо за потрібне залишити вимогу щодо надання фінансової звітності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Звітність подається за останній звітний період, тобто за 2022 рік. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-13-000037 ● 885a3c4d2ffd44b09c965d9a3f9ee790
  • Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2023 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.06.2023 № 172

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-04-20-011970-a 20.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-20 16:35:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 53 по вул. Київська у м. Ірпінь, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-20-011970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-23 13:06:38

Відповідь Замовника

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 53 по вул. Київська у м. Ірпінь, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України, відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Проексп» No V-0014-23/ПРОЕКСП від 20.03.2023, реєстраційний номер EX01:2623-3934-5186-9259. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. № 20-р "Про розподіл коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури” для відновлення у 2023 році пошкоджених багатоквартирних житлових будинків у Київській області"). Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).

Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/obgruntuvannya-kapitalnyj-remont-z-vidnovlennyam-nesuchyh-konstrukczij-zhytlovogo-budynku-%E2%84%96-53-po-vul.-kyyivska-u-m.irpin-poshkodzhenyh-vnaslidok-agresyvnyh-dij-rosijskoyi-federacziyi-proty-ukrayiny.pdf

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-27 10:57:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 53 по вул. Київська у м. Ірпінь, пошкоджених внаслідок агресивних дій російської федерації проти України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-20-011970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та документів).
1. Надати пояснення та відповідні документи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАКРОЕКОБУД»;
2. Яким чином підтверджено повноваження фізичної особи Лезнюка О.В. як учасника ТОВ «МАКРОЕКОБУД» про надання згоди на вчинення правочину, а саме на укладання договору про закупівлю за результатами торгів (рішення учасника (засновника) ТОВ «МАКРОЕКОБУД» № 04/2023-02 від 10.05.2023);
3. Надати пояснення, на підставі яких документів вами встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МАКРОЕКОБУД» вимогам підпункту 1.3 пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації, в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: у пунктах 11 та 23 довідки ТОВ «МАКРОЕКОБУД» про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10.05.2023 № 970-101 міститься інформація про залучення Автомобільного крана XCMG 10т (1 шт.) та Крана на автомобільному ходу XCMG (автокран) ( 1 шт.) на підставі договору № НВІ 320425-001 від 25.04.2023 (далі - Договір). Водночас у додатку 1 до Договору в переліку обладнання, що надається в оренду міститься інформація про Автокран XCMG в кількості 1 шт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-30 18:23:35

Відповідь на запит

1. Зважаючи на значну завантаженість на уповноважену особу замовника, було допущено технічну помилку і замість протоколу продовження строків розгляду учасника ТОВ «МАКРОЕКОБУД», було завантажено протокол з іншої закупівлі. Для усунення даної технічної помилки додається протокол уповноваженої особи про продовження строків розгляду тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів №8 від 04.05.2023 року.
2. Відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, або інший документ). На виконання даної вимоги учасником ТОВ «МАКРОЕКОБУД» у складі тендерної пропозиції було надано Наказ на призначення директора Лезнюка О.В. №2021/09-01к від 01.09.2021 року (файл «Наказ 01.09.2021 про призначення директора.pdf.p7s»), також було надано Статут ТОВ «МАКРОЕКОБУД» файл «Статут Макроекобуд.pdf» та паспорт Лезнюка О.В. (Паспорт та РНОКПП Лезнюка О.В..pdf»). Згідно з пунктами 7.1, 7.6. та 7.7. Статуту ТОВ «МАКРОЕКОБУД», затвердженим Протоколом Загальних зборів ТОВ «МАКРОЕКОБУД», директору не встановлено обмежень щодо укладання договорів.
3. Відповідно до Таблиці А пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, від Учасника, згідно з переліку мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт вимагався кран на автомобільному ходу в кількості однієї одиниці. На виконання даної вимоги, Учасником ТОВ «МАКРОЕКОБУД» було надано довідку №970-55 від 10.05.2023 року файл «Довідка мтб 2.pdf» в якій зазначено, що Учасник надає документи про залучення Автомобільного крана XCMG на підставі договору № НВІ 230425-001 від 25.04.2023. файл «Договір НВІ Україна ТОВ Інвайт корп.pdf.p7s». Таким чином Учасником ТОВ «МАКРОЕКОБУД», було виконано вимоги підпункту 1.3 пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації, надавши інформацію про залучення однієї одиниці техніки даного виду (кран на автомобільному ходу).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2023 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МАКРОЕКОБУД" 65 800 378,84
UAH з ПДВ
65 800 378,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ» 66 477 000,02
UAH з ПДВ
66 477 000,02
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 травня 2023 17:23
Електронний підпис
11 травня 2023 17:20
Витяг-818573-Лезнюк-2023-04-04.pdf
11 травня 2023 17:20
ДОВІДКА переможця.pdf.p7s
11 травня 2023 17:20
ДОВІДКА переможця.pdf
10 травня 2023 17:32
Електронний підпис
10 травня 2023 17:30
Договір Лєтрейд.pdf.p7s
10 травня 2023 17:30
Добідка мтб 2.pdf.p7s
10 травня 2023 16:27
Електронний підпис
10 травня 2023 16:21
Договір Лєтрейд.pdf
10 травня 2023 16:21
Добідка мтб 2.pdf
10 травня 2023 15:25
Електронний підпис
10 травня 2023 14:54
Договір Лєтрейд.pdf
10 травня 2023 14:54
Добідка мтб 2.pdf
27 квітня 2023 18:16
Електронний підпис
27 квітня 2023 18:15
Довідка п 14.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Довідка мтб.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка розрах.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Довідка про дозволи.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Довідка не складання.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка п 44.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Статут Макроекобуд.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Довідка працівники.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка не є рф та рб.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Тендерна Пропозиція.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка про дозволи.pdf
27 квітня 2023 18:15
ОПР АР ТАБ 1.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
РЗПК 1.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Довідка без об'єднання.pdf
27 квітня 2023 18:15
51.imd.p7s
27 квітня 2023 18:15
51.imd
27 квітня 2023 18:15
ФЗ 2022 + Квитанція №2.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Довідка працівники.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Довідка розрах.pdf
27 квітня 2023 18:15
РЗПК 1.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка не є рф та рб.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка п 14.pdf
27 квітня 2023 18:15
ОПР АР ТАБ 1.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка про субпідряд.pdf
27 квітня 2023 18:15
Тендерна Пропозиція.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
ФЗ 2022 + Квитанція №2.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка мтб.pdf.p7s
27 квітня 2023 18:15
Довідка п 44.pdf
27 квітня 2023 18:15
Статут Макроекобуд.pdf
27 квітня 2023 18:15
Довідка без претензій.pdf

Публічні документи

28 квітня 2023 10:48
Електронний підпис
28 квітня 2023 10:22
Наказ Івінський 08.10.2019.pdf
28 квітня 2023 10:22
Статут АІС.pdf
28 квітня 2023 10:22
Новий витяг ПДВ.pdf
28 квітня 2023 10:22
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІРя.docx
28 квітня 2023 10:22
Договір з додатками.PDF
28 квітня 2023 10:22
САЛД ЛТД Витяг ЄДР С.pdf
28 квітня 2023 10:22
Фундамент Статут.pdf
28 квітня 2023 10:22
САЛД ЛТД Ліцензія.pdf
28 квітня 2023 10:22
Фундамент Ліцензія.pdf
28 квітня 2023 10:22
Ліцензія АІС.pdf
28 квітня 2023 10:22
САЛД ЛТД Декларація.pdf
28 квітня 2023 10:22
Договірна ціна.pdf
28 квітня 2023 10:22
24_Київська 53.imd
28 квітня 2023 10:22
Тендерна пропозиція.PDF

Конфіденційні документи

28 квітня 2023 10:22
ІНН Івінський Є.М..pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ з особистими конфіденційними даними

28 квітня 2023 10:22
Паспорт Івінський Є.М..pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ з особистими конфіденційними даними

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАКРОЕКОБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАКРОЕКОБУД"
#39941103
Переможець 65 800 378,84
UAH з ПДВ
11 травня 2023 15:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2023 19:54

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МАКРОЕКОБУД» , (далі – УЧАСНИК) , процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до додатку 4, таблиці 1, пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник надає Довідку на власному бланку ( у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. УЧАСНИКОМ було надано у складі тендерної пропозиції довідку вих. № 970-05 від 24.04.2023 р. де не має необхідної інформації , зазначеної у зразку, а саме не вказано адреса контрагента, а також не вірно вказане найменування контрагента під номером 1, а також не вірно вказано дата укладання договору та не має строку дії договору з ТОВ «Ф’юче Девелопмент». УЧАСНИКОМ було надано у складі тендерної пропозиції договір № 1 від 14 травня 2020 р. Згідно п.18.1 розділу 18 «Термін дії цього договору» , договір діє до 31 грудня 2023 року, а у довідці вих. № 970-05 від 24.04.2023 р. вказана інша інформація , яка не відповідає дійсності . Також договір № 1 від 14 травня 2023 року містить додатки , які вказані в договорі та є невід’ємною частиною договору, УЧАСНИК не надав в повному обсязі договір, оскільки не має додатків до договору. Оскільки не має додатків до договору Замовнику також складно визначити чи всі надані акти здачі-приймання робіт згідно договору № 1 від 14 травня 2020 р. УЧАСНИК надає у складі своєї тендерної пропозиції листи -відгуки до договору № 1 від 14 травня 2020 р. Лист- відгук вих. № 04/2023 від 24.04.2022 року наданий з помилками, а саме не вірно вказано назву Замовника ( фірмовий бланк, по тексту листа-відгука). Даний договір ще діє , а саме до 31 грудня 2023 року (згідно п.18.1 розділу 18 договору). Дані листи-відгуки не підтверджують виконання учасником аналогічного договору, оскільки договір діє, договірні відносини між сторонами ще діють. УЧАСНИК надає у складі своєї тендерної пропозиції договір генерального підряду від 28 жовтня 2019 р. УЧАСНИК не надав в повному обсязі договір, оскільки не має додатків до договору. Оскільки не має додатків до договору Замовнику також складно визначити чи всі надані акти здачі-приймання робіт згідно договору від 28 жовтня 2019 р. УЧАСНИК надає у складі своєї тендерної пропозиції лист -відгук від ТОВ «Ф’юче Девелопмент», але даний відгук не відноситься до договору генерального підряду від 28 жовтня 2019 р., оскільки містить інформацію про інший договір. УЧАСНИК повинен привести у відповідність документи тендерної пропозиції. 2) Відповідно до додатку 5 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи: довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. УЧАСНИК надає у складі своєї тендерної пропозиції довідку вих. № 970-16 від 24.04.2023 р. , дана довідка не містить в повному обсязі інформацію про адресу місця проживання засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника. 3) Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено що Учасник повинен надати копію чинного договору , яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. У складі тендерної пропозиції УЧАСНИКА відсутній вище вказаний договір. УЧАСНИК повинен привести у відповідність документи тендерної пропозиції, а саме надати укладений договір на вивезення відходів укладений між ним та іншою стороною. 4) Відповідно до додатку 4 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи: Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції УЧАСНИКА відсутній протокол ( рішення) учасників товариства на правомочність представника учасника на укладання договору про закупівля . Надати у складі тендерної пропозиції протокол ( рішення) учасників товариства на право укладати договір по результатам даної закупівлі. 5) Відповідно до додатку 4, таблиці 1, пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ,учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). УЧАСНИК надає у складі тендерної пропозиції довідку вих. № 970-55 від 26.04.2023 , в якій відсутня інформація про перфоратор електричний, дриль електрична та шуруповерт. УЧАСНИКУ потрібно додати інформацію у довідку про вище вказане обладнання. А також надати документи на вище вказане обладнання, згідно вимог тендерної документації. 6) Відповідно до додатку 4, таблиці 1, пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, пунктом 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо), якщо наявність таких документів передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально- технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця. УЧАСНИК надає у складі тендерної пропозиції довідку вих. № 970-55 від 26.04.2023 де вказує інформацію про орендоване обладнання , на основі договорів - договір № 106 від 27.04.2021 ; договір № НВІ320425-001 від 25.04.2023; договір № ІКІ 26/04/23 від 26.04.2023; договір № ІКШ 26/04/23 від 26.04.2023; договір № ВЗПТ 0127/23 від 26.04.2023; договір № 26/04/2023 від 26.04.2023. УЧАСНИК на вимогу тендерної документації не надав у складі своєї тендерної пропозиції вище перелічені договори . УЧАСНИК повинен привести у відповідність документи тендерної пропозиції, а саме надати копії всіх перелічених договорів. 7) Відповідно до додатку 4, таблиці 1, пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Пунктом 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. УЧАСНИК надає у складі тендерної пропозиції довідку вих. № 970-65 від 24.04.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій вказано наступну інформацію, а саме про залучення до виконання робіт працівників від субпідрядної організації на наступні посади – монтажник з монтажу сталевих конструкцій, слюсар-будівельник, столяр будівельний, маляр, покрівельник, електрозварник ручного зварювання, монтажник устаткування котельних установок, муляр. Тендерною документацією не передбачено залучення працівників від сторонніх організацій. Правові підстави використання учасником праці зазначених працівників можливо по наказу (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - наказу (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю. У випадку підписання цивільно-правові угоди надати також лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. УЧАСНИК повинен привести у відповідність документи тендерної пропозиції. 8) Відповідно до додатку 4, таблиці 1, пункту 2 підпунктом 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. УЧАСНИК надає у складі тендерної пропозиції довідку вих. № 970-65 від 24.04.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій вказано наступну інформацію, а саме про залучення до виконання робіт бетоняра Абаімова В.П. , але не надано документи на нього згідно вимог вказаних у тендерній документації , а саме на підтвердження пункту 2.3.1 або 2.3.2 , пункту 2, таблиці 1, додатку 4. 9) Відповідно до додатку 4, таблиці 1, пункту 2, учасник надає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), працівників, які пройшли навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Довідка має містити наступну інформацію: УЧАСНИК надає у складі тендерної пропозиції довідку вих. № 970-65 від 24.04.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в даній довідці перелічені працівники є залученими від субпідрядної організації , а саме Несук С.О., Плосконосов М.В., Григоренко Д.В. Тендерною документацією не передбачено залучення працівників від сторонніх організацій. Правові підстави використання учасником праці зазначених працівників можливо по наказу (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - наказу (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю. У випадку підписання цивільно-правові угоди надати також лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. УЧАСНИК повинен привести у відповідність документи тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2023 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАКРОЕКОБУД"
#39941103
65 800 378,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2024 12:54
ДУ №6 до Договору № 20-23.pdf зміни до договору
29 жовтня 2024 12:54
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2024 15:33
ДУ №6 до Договору № 20-23.pdf зміни до договору
28 жовтня 2024 15:32
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2024 12:34
ДУ 5 до договору 20-23.PDF зміни до договору
28 червня 2024 12:33
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2024 12:29
ДУ 4 до договору 20-23.PDF зміни до договору
28 червня 2024 12:28
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2024 10:20
ДУ №3 до Дог 20-23.pdf зміни до договору
30 травня 2024 10:15
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2024 10:37
ДУ №2 до Дог 20-23.pdf зміни до договору
28 травня 2024 10:34
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2023 16:07
Протокол 192 від 18_07_2023.pdf зміни до договору
18 липня 2023 16:06
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2023 13:30
Додаткова угода №1 до договору 20-23 від 14_07_23.pdf зміни до договору
17 липня 2023 13:29
Електронний підпис укладений
19 травня 2023 17:44
Договір підряду №20-23 від 19.05.2023.pdf укладений
19 травня 2023 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, та продовження строку дії Договору на 2024 рік.
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки в частині зазначення КЕКВ, а саме: замість КЕКВ «3131 Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)» помилково вказано КЕКВ «3132 - Капітальний ремонт інших об’єктів»
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (додаткова угода №6 до договору 20-23 від 19.05.2023, яка була завантажена 28 жовт. 15:33, була завантажена помилково)
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML