Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлофори транспортні, пішохідні, контролери дорожні
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2023-04-20-011889-a 173d21dcc0aa462195fb1a5da3e956a2
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Волчок

+380508077662 dobrobutkov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ковельське комунальне підприємство "Добробут"
Код ЄДРПОУ: 30514451
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель , вул. Грушевського, буд. 106 А
Контактна особа: Наталія Волчок
+380508077662
dobrobutkov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2023 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Світлофори транспортні, пішохідні, контролери дорожні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Грушевського,106А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 квітня 2023 19:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 травня 2023 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2023 16:45
проєкт договору Дод.3.docx
18 травня 2023 16:45
Перелік змін до т.д (4).docx
18 травня 2023 16:45
Додаток_4 до ТД.docx
18 травня 2023 16:45
Технічні вимоги дод.2.docx
18 травня 2023 16:45
Додаток 1.doc
18 травня 2023 16:45
Тендерна документація.doc
18 травня 2023 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2023 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2023 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2023 16:45
проєкт договору Дод.3.docx
18 травня 2023 16:32
проєкт договору Дод.3.docx
21 квітня 2023 09:54
проєкт договору Дод.3.docx
20 квітня 2023 19:32
проєкт договору Дод.3.docx
18 травня 2023 16:45
Перелік змін до т.д (4).docx
18 травня 2023 16:32
Перелік змін до т.д (4).docx
21 квітня 2023 09:54
Перелік змін до т.д.docx
18 травня 2023 16:45
Додаток_4 до ТД.docx
18 травня 2023 16:32
Додаток_4 до ТД.docx
21 квітня 2023 09:54
Додаток_4 до ТД.docx
20 квітня 2023 19:32
Додаток_4 до ТД.docx
18 травня 2023 16:45
Технічні вимоги дод.2.docx
18 травня 2023 16:32
Технічні вимоги дод.2.docx
21 квітня 2023 09:54
Технічні вимоги дод.2.docx
20 квітня 2023 19:32
Технічні вимоги дод.2
18 травня 2023 16:45
Додаток 1.doc
18 травня 2023 16:32
Додаток 1.doc
21 квітня 2023 09:54
Додаток 1.doc
20 квітня 2023 19:32
Додаток 1.doc
18 травня 2023 16:45
Тендерна документація.doc
18 травня 2023 16:32
Тендерна документація.doc
21 квітня 2023 09:54
Тендерна документація.doc
20 квітня 2023 19:32
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги не відкривається
Дата подання: 21 квітня 2023 08:57
Дата відповіді: 21 квітня 2023 09:56
Документ Технічні вимоги має невірне розширення. Документ не відкривається. Відредагуйте тендерну документацію.
Відповідь: Документ Додаток 2 "Технічні вимоги" - замінено. Тендерна документація відредагована.
Розташування світлодіодів
Дата подання: 21 квітня 2023 14:14
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:01
Шановний замовник. Якими нормативними документами обумовлена вимога "Розташування світлодіодів в модулях світлофорів повинно бути матричного типу" і чому Замовник вважає, що інші конструктивні рішення світлофорних модулів, а саме рішення з центральним джерелом світла і лінзою Френеля не забезпечує високу надійність внаслідок перерозподілу теплової енергії по всій площині випромінюваного сигналу. А також, яким документом (протоколом випробувань , органу із сертифікації ) учасник повинен підтвердити, яка частина світлодіодів може перегоріти , а при цьому сила світла буде відповідати нормам ДСТУ 4092можна підтвердити . Якщо нормативні документи , які регламентують вимоги до цих показників відсутні, то просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник віддає перевагу модулям світлофорів матричного типу, враховуючи їх працездатність в умовах довгострокової експлуатації. Досвід експлуатації доводить, що у світлофорах з центральним джерелом світла, які містять 3-5 надяскравих світлодіодів, відмова навіть одного з світлодіодів суттєво зменшує осьову силу світла сигналу світлофора, що призводить до невідповідності держстандартам України. На той час як у модулях світлофорів матричного типу, у яких встановлено від 100 до 250 світлодіодів, вихід з ладу до 20% світлодіодів не призводить до зниження яскравості модуля нижче норм ДСТУ 4092-2002.
При застосуванні світлофорів з центральним джерелом світла з використанням у світлодіодних модулях лінз Френеля виявлено значне зменшення сили світла при відхиленні як в горизонтальній так і в вертикальній площині. Крім того, в яскравих променях сонця взагалі важко визначити, яка секція ввімкнена. Все це ускладнює видимість сигналів для водіїв перших транспортних засобів при встановленні світлофорів над проїзною частиною відповідно до п. 7.20 ДСТУ 4092:2002. У світлофорах з матричним типом розташування світлодіодів відстань сприйняття світового сингалу значно більше, а також значно краща бічна видимість сигналів, що позитивно впливає на безпеку дорожнього руху.
У м. Ковель встановлена значна кількість світлофорів з матричним типом розташування світлодіодів. Замовник вважає необхідним витримувати єдиний стиль виконання світлофорів, що позитивно сприймається водіями транспортних засобів.

Протокол обміну
Дата подання: 21 квітня 2023 14:15
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:03
В технічних вимогах вказаний : Опис протоколу обміну між дорожніми контролерами і табло зворотного відліку часу для світлофорів який використовується ТОВ «Комкон Трафік». Прошу надати роз’яснення, чому за вимогу взятий Протокол саме цього виробника і яким документом Учасники повинні підтвердити наявність в них інших протоколів, що забезпечують керування ТВЧ по інтерфейсу RS-485.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протокол обміну між дорожніми контролерами і табло зворотного відліку часу для світлофорів, що використаний у тендерній документації, обраний тому, що є відкритим для Замовників та Учасників, та вже тривалий час застосовується в світлофорах Замовника. Тому Замовник пропонує Учасникам надати вказаний протокол обміну або його еквівалент. Підтвердити наявність в нього інших протоколів, що забезпечують керування ТВЧ по інтерфейсу RS-485, Учасник може надавши у складі тендерної пропозиції аналогічний відкритий протокол, а також паспорт на запропонований товар і аркуші технічних умов, відповідно до яких вироблений товар і в яких зазначено забезпечення керування ТВЧ по інтерфейсу RS-485.


Інтерфейс RS-485
Дата подання: 21 квітня 2023 14:16
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:01
У ДК повинна бути забезпечена можливість безпосереднього керування дорожнім контролером індикацією табло зворотного відліку світлофорів на світлофорному об’єкті з застосуванням інтерфейсу RS-485 і протоколу зв’язку, наведеного в Примітці та Табло відліку часу повинні забезпечувати роботу в автоматичному режимі (координованого керування), в режимі виклику пішохідної фази від табло виклику пішохідного (ТВП) та в режимі безпосереднього керування дорожнім контролером індикацією ТВЧ світлофорів на світлофорному об’єкті з застосуванням інтерфейсу RS-485 і протоколу зв’язку, наведеного в Примітці. Просимо надати роз’яснення, чим і яким нормативним документом обґрунтована ця вимога. Якщо нормативні документи з цих документів відсутні, о просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний дописувачу, ви наполягаєте на наданні нормативних документів на методи формування відліків табло зворотного відліку часу. Але, як відомо, навіть застосування такого табло до цього часу не узгоджено відповідним ДСТУ. Проте, застосування ТВЧ в Україні регламентовано дорученням прем’єр-міністра №21692/1/1-18 від 20.06.2018р. та відповідним листом «Укравтодора» №5632/1/72-7-606/05 від 13.07.2018р. («максимально застосовувати цифрові табло для інформування водіїв про час, що залишився до кінця горіння червоного та зеленого сигналів»), набуло широкого загалу і позитивно зустрінуте суспільством. Як правило, ТВЧ повинні забезпечувати роботу в автоматичному режимі (координованого керування) або в режимі виклику пішохідної фази від табло виклику пішохідного (ТВП). В цих режимах табло забезпечують появу достовірних відліків після завершення періоду самонавчання за час дії кількох циклів зміни світлофорних сигналів. Самонавчання потрібно після змін тривалості фаз в адаптивному режимі, при зміні програм регулювання, після переключення живлення світлофорного об’єкту. Під час дійсно адаптивного керування програми регулювання змінюються постійно, тому ТВЧ буде регулярно в режимі навчання, не виконуючи своїх прямих функцій. Крім того, зменшення тривалості фази без прямого керування відліками ТВЧ може призводити до розбіжності відліку часу на табло з сигналами світлофора: червоний може увімкнутися, коли відлік зеленого ще не закінчився. При безпосередньому керуванні дорожнім контролером індикацією ТВЧ світлофорів на світлофорному об’єкті з застосуванням інтерфейсу RS-485 необхідність в самонавчанні ТВЧ відсутня, а відліки ТВЧ відповідають сигналам світлофора. Це дозволяє уникати небезпечних ситуацій для учасників дорожнього руху і особливо важливо при нестабільному живленні в умовах теперішнього воєнного часу.
Технологія прямого керування відліками ТВЧ за допомогою інтерфейсу RS-485 є сучасною і відомою, вимога її забезпечення є поширеною, а коло потенційних учасників закупівлі, що гарантують забезпечення цієї вимоги, не обмежується одним виробником. Так, за останні два роки під час здійснення закупівель забезпечення такої вимоги гарантували як мінімум три українських виробника.
Час стартового запуску ДК
Дата подання: 21 квітня 2023 14:16
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:01
Час стартового запуску ДК не повинен перевищувати 5 секунд після подачі електроживлення у всьому діапазоні робочих температур Просимо надати роз’яснення, чим і яким нормативним документом обґрунтована ця вимога. Якщо нормативні документи з цих документів відсутні, о просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Саме на виконання цієї вимоги Закону Замовником надано інформацію у Додатку 2 Тендерної документації на цю закупівлю. Вимога встановленого часу стартового запуску обумовлена необхідністю встановлення контролерів в зонах з перебоями енергопостачання, що дуже актуально в теперішній час в умовах воєнного стану. Для забезпечення безпеки руху, світлофорний об'єкт повинен входити в робочий режим якнайскоріше. Ця вимога дає можливість забезпечити швидке відновлення регулювання на світлофорних об'єктах, особливо в зимовий час та після тимчасового або аварійного вимкнення електроживлення.
Крім того, як показує багаторічний дослід експлуатації, це також потрібно при технічному обслуговуванні та монтажних роботах на світлофорному об’єкті. Під час заміни та налаштування обладнання монтажники можуть багато разів вимикати та вмикати живлення дорожнього контролера для перевірки стану обладнання та коректності його роботи. Весь цей час дорожній рух на світлофорному об’єкті буде нерегульований. Замовник не має права ризикувати життям водіїв, пасажирів та пішоходів, встановлюючи обладнання, вироблене за застарілими технологіями, та витрачати зайвий час та ресурси при обслуговуванні світлофорних об’єктів. Дорожні контролери, що вже знаходяться на обслуговуванні Замовника у м.Ковель, відповідають вказаній вимозі. Дорожні контролери, що є предметом закупівлі, повинні бути не гіршими.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-04-20-011889-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38013262
Дата подання: 25 квітня 2023 19:03
СКАРГА на положення тендерної документації Замовника
встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2023 15:10
рішення від 27.04.2023 №5513.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2023 15:10
рішення від 11.05.2023 №6384.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення № 6384-р/пк-пз від 11.05.2023 Комісії з Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «СЕА ЕЛЕКТРОНІКС Україна» Замовником внесено зміни до тендерної документації з необхідними додатками .
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2023 12:36

Документи подані скаржником

25 квітня 2023 18:37
dk_ukr (1).doc
25 квітня 2023 18:37
ДСТУ 4157 ДК.docx
25 квітня 2023 18:37
Паспорт КДК-16-05.pdf
25 квітня 2023 18:37
Паспорт КДК-24-02.pdf
25 квітня 2023 18:37
СКАРГА АМКУ.docx
25 квітня 2023 18:37
СКАРГА АМКУ.pdf
25 квітня 2023 18:37
Тендерна документація.doc
25 квітня 2023 18:37
Технічні вимоги дод.2.docx
04 травня 2023 10:04
Рішення від 19.12.2022 №7498.pdf

Документи подані замовником

01 травня 2023 12:05
відповідь на скаргу.PDF
01 травня 2023 15:24
відповідь на скаргу0001.PDF
01 травня 2023 15:24
лист НААУ (2).pdf
01 травня 2023 15:24
запит.PDF
01 травня 2023 15:24
ЕЦП (2).zip
01 травня 2023 15:41
Відповідь на скаргу (3).docx
10 травня 2023 16:33
порівняльна таблиця.zip
10 травня 2023 16:33
КТ.ZIP
10 травня 2023 16:33
Росток.zip
10 травня 2023 16:33
супровідний лист.PDF
10 травня 2023 16:33
Re_ порівняльна таблиця.zip
19 травня 2023 12:36
Тендерна документація.doc
19 травня 2023 12:36
проєкт договору Дод.3.docx
19 травня 2023 12:36
Додаток_4 до ТД.docx
19 травня 2023 12:36
Технічні вимоги дод.2.docx
19 травня 2023 12:36
Перелік змін до т.д (4).docx
19 травня 2023 12:36
Додаток 1.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 травня 2023 12:45
Кінець періоду оскарження: 30 травня 2023 00:00
Дата відміни: 30 травня 2023 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: у зв’язку з неможливістю внесення змін до Оголошення процедури закупівлі.
Документи:
19 травня 2023 12:45
Електронний підпис
19 травня 2023 12:44
протокол про скасування закуп..PDF