Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світлофори транспортні, пішохідні, контролери дорожні
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2023-04-20-011889-a ● 173d21dcc0aa462195fb1a5da3e956a2
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ковельське комунальне підприємство "Добробут" |
Код ЄДРПОУ: | 30514451 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель , вул. Грушевського, буд. 106 А |
Контактна особа: |
Наталія Волчок +380508077662 dobrobutkov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2023 19:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Світлофори транспортні, пішохідні, контролери дорожні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Грушевського,106А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 16:45 |
проєкт договору Дод.3.docx | |
18 травня 2023 16:45 |
Перелік змін до т.д (4).docx | |
18 травня 2023 16:45 |
Додаток_4 до ТД.docx | |
18 травня 2023 16:45 |
Технічні вимоги дод.2.docx | |
18 травня 2023 16:45 |
Додаток 1.doc | |
18 травня 2023 16:45 |
Тендерна документація.doc |
18 травня 2023 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 травня 2023 16:45 |
проєкт договору Дод.3.docx
|
||||||
18 травня 2023 16:45 |
Перелік змін до т.д (4).docx
|
||||||
18 травня 2023 16:45 |
Додаток_4 до ТД.docx
|
||||||
18 травня 2023 16:45 |
Технічні вимоги дод.2.docx
|
||||||
18 травня 2023 16:45 |
Додаток 1.doc
|
||||||
18 травня 2023 16:45 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги не відкривається
Дата подання: 21 квітня 2023 08:57
Дата відповіді: 21 квітня 2023 09:56
Документ Технічні вимоги має невірне розширення. Документ не відкривається. Відредагуйте тендерну документацію.
Відповідь: Документ Додаток 2 "Технічні вимоги" - замінено. Тендерна документація відредагована.
Розташування світлодіодів
Дата подання: 21 квітня 2023 14:14
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:01
Шановний замовник. Якими нормативними документами обумовлена вимога "Розташування світлодіодів в модулях світлофорів повинно бути матричного типу" і чому Замовник вважає, що інші конструктивні рішення світлофорних модулів, а саме рішення з центральним джерелом світла і лінзою Френеля не забезпечує високу надійність внаслідок перерозподілу теплової енергії по всій площині випромінюваного сигналу. А також, яким документом (протоколом випробувань , органу із сертифікації ) учасник повинен підтвердити, яка частина світлодіодів може перегоріти , а при цьому сила світла буде відповідати нормам ДСТУ 4092можна підтвердити . Якщо нормативні документи , які регламентують вимоги до цих показників відсутні, то просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник віддає перевагу модулям світлофорів матричного типу, враховуючи їх працездатність в умовах довгострокової експлуатації. Досвід експлуатації доводить, що у світлофорах з центральним джерелом світла, які містять 3-5 надяскравих світлодіодів, відмова навіть одного з світлодіодів суттєво зменшує осьову силу світла сигналу світлофора, що призводить до невідповідності держстандартам України. На той час як у модулях світлофорів матричного типу, у яких встановлено від 100 до 250 світлодіодів, вихід з ладу до 20% світлодіодів не призводить до зниження яскравості модуля нижче норм ДСТУ 4092-2002.
При застосуванні світлофорів з центральним джерелом світла з використанням у світлодіодних модулях лінз Френеля виявлено значне зменшення сили світла при відхиленні як в горизонтальній так і в вертикальній площині. Крім того, в яскравих променях сонця взагалі важко визначити, яка секція ввімкнена. Все це ускладнює видимість сигналів для водіїв перших транспортних засобів при встановленні світлофорів над проїзною частиною відповідно до п. 7.20 ДСТУ 4092:2002. У світлофорах з матричним типом розташування світлодіодів відстань сприйняття світового сингалу значно більше, а також значно краща бічна видимість сигналів, що позитивно впливає на безпеку дорожнього руху.
У м. Ковель встановлена значна кількість світлофорів з матричним типом розташування світлодіодів. Замовник вважає необхідним витримувати єдиний стиль виконання світлофорів, що позитивно сприймається водіями транспортних засобів.
При застосуванні світлофорів з центральним джерелом світла з використанням у світлодіодних модулях лінз Френеля виявлено значне зменшення сили світла при відхиленні як в горизонтальній так і в вертикальній площині. Крім того, в яскравих променях сонця взагалі важко визначити, яка секція ввімкнена. Все це ускладнює видимість сигналів для водіїв перших транспортних засобів при встановленні світлофорів над проїзною частиною відповідно до п. 7.20 ДСТУ 4092:2002. У світлофорах з матричним типом розташування світлодіодів відстань сприйняття світового сингалу значно більше, а також значно краща бічна видимість сигналів, що позитивно впливає на безпеку дорожнього руху.
У м. Ковель встановлена значна кількість світлофорів з матричним типом розташування світлодіодів. Замовник вважає необхідним витримувати єдиний стиль виконання світлофорів, що позитивно сприймається водіями транспортних засобів.
Протокол обміну
Дата подання: 21 квітня 2023 14:15
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:03
В технічних вимогах вказаний : Опис протоколу обміну між дорожніми контролерами і табло зворотного відліку часу для світлофорів який використовується ТОВ «Комкон Трафік». Прошу надати роз’яснення, чому за вимогу взятий Протокол саме цього виробника і яким документом Учасники повинні підтвердити наявність в них інших протоколів, що забезпечують керування ТВЧ по інтерфейсу RS-485.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Протокол обміну між дорожніми контролерами і табло зворотного відліку часу для світлофорів, що використаний у тендерній документації, обраний тому, що є відкритим для Замовників та Учасників, та вже тривалий час застосовується в світлофорах Замовника. Тому Замовник пропонує Учасникам надати вказаний протокол обміну або його еквівалент. Підтвердити наявність в нього інших протоколів, що забезпечують керування ТВЧ по інтерфейсу RS-485, Учасник може надавши у складі тендерної пропозиції аналогічний відкритий протокол, а також паспорт на запропонований товар і аркуші технічних умов, відповідно до яких вироблений товар і в яких зазначено забезпечення керування ТВЧ по інтерфейсу RS-485.
Інтерфейс RS-485
Дата подання: 21 квітня 2023 14:16
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:01
У ДК повинна бути забезпечена можливість безпосереднього керування дорожнім контролером індикацією табло зворотного відліку світлофорів на світлофорному об’єкті з застосуванням інтерфейсу RS-485 і протоколу зв’язку, наведеного в Примітці та Табло відліку часу повинні забезпечувати роботу в автоматичному режимі (координованого керування), в режимі виклику пішохідної фази від табло виклику пішохідного (ТВП) та в режимі безпосереднього керування дорожнім контролером індикацією ТВЧ світлофорів на світлофорному об’єкті з застосуванням інтерфейсу RS-485 і протоколу зв’язку, наведеного в Примітці. Просимо надати роз’яснення, чим і яким нормативним документом обґрунтована ця вимога. Якщо нормативні документи з цих документів відсутні, о просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний дописувачу, ви наполягаєте на наданні нормативних документів на методи формування відліків табло зворотного відліку часу. Але, як відомо, навіть застосування такого табло до цього часу не узгоджено відповідним ДСТУ. Проте, застосування ТВЧ в Україні регламентовано дорученням прем’єр-міністра №21692/1/1-18 від 20.06.2018р. та відповідним листом «Укравтодора» №5632/1/72-7-606/05 від 13.07.2018р. («максимально застосовувати цифрові табло для інформування водіїв про час, що залишився до кінця горіння червоного та зеленого сигналів»), набуло широкого загалу і позитивно зустрінуте суспільством. Як правило, ТВЧ повинні забезпечувати роботу в автоматичному режимі (координованого керування) або в режимі виклику пішохідної фази від табло виклику пішохідного (ТВП). В цих режимах табло забезпечують появу достовірних відліків після завершення періоду самонавчання за час дії кількох циклів зміни світлофорних сигналів. Самонавчання потрібно після змін тривалості фаз в адаптивному режимі, при зміні програм регулювання, після переключення живлення світлофорного об’єкту. Під час дійсно адаптивного керування програми регулювання змінюються постійно, тому ТВЧ буде регулярно в режимі навчання, не виконуючи своїх прямих функцій. Крім того, зменшення тривалості фази без прямого керування відліками ТВЧ може призводити до розбіжності відліку часу на табло з сигналами світлофора: червоний може увімкнутися, коли відлік зеленого ще не закінчився. При безпосередньому керуванні дорожнім контролером індикацією ТВЧ світлофорів на світлофорному об’єкті з застосуванням інтерфейсу RS-485 необхідність в самонавчанні ТВЧ відсутня, а відліки ТВЧ відповідають сигналам світлофора. Це дозволяє уникати небезпечних ситуацій для учасників дорожнього руху і особливо важливо при нестабільному живленні в умовах теперішнього воєнного часу.
Технологія прямого керування відліками ТВЧ за допомогою інтерфейсу RS-485 є сучасною і відомою, вимога її забезпечення є поширеною, а коло потенційних учасників закупівлі, що гарантують забезпечення цієї вимоги, не обмежується одним виробником. Так, за останні два роки під час здійснення закупівель забезпечення такої вимоги гарантували як мінімум три українських виробника.
Технологія прямого керування відліками ТВЧ за допомогою інтерфейсу RS-485 є сучасною і відомою, вимога її забезпечення є поширеною, а коло потенційних учасників закупівлі, що гарантують забезпечення цієї вимоги, не обмежується одним виробником. Так, за останні два роки під час здійснення закупівель забезпечення такої вимоги гарантували як мінімум три українських виробника.
Час стартового запуску ДК
Дата подання: 21 квітня 2023 14:16
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:01
Час стартового запуску ДК не повинен перевищувати 5 секунд після подачі електроживлення у всьому діапазоні робочих температур Просимо надати роз’яснення, чим і яким нормативним документом обґрунтована ця вимога. Якщо нормативні документи з цих документів відсутні, о просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Саме на виконання цієї вимоги Закону Замовником надано інформацію у Додатку 2 Тендерної документації на цю закупівлю. Вимога встановленого часу стартового запуску обумовлена необхідністю встановлення контролерів в зонах з перебоями енергопостачання, що дуже актуально в теперішній час в умовах воєнного стану. Для забезпечення безпеки руху, світлофорний об'єкт повинен входити в робочий режим якнайскоріше. Ця вимога дає можливість забезпечити швидке відновлення регулювання на світлофорних об'єктах, особливо в зимовий час та після тимчасового або аварійного вимкнення електроживлення.
Крім того, як показує багаторічний дослід експлуатації, це також потрібно при технічному обслуговуванні та монтажних роботах на світлофорному об’єкті. Під час заміни та налаштування обладнання монтажники можуть багато разів вимикати та вмикати живлення дорожнього контролера для перевірки стану обладнання та коректності його роботи. Весь цей час дорожній рух на світлофорному об’єкті буде нерегульований. Замовник не має права ризикувати життям водіїв, пасажирів та пішоходів, встановлюючи обладнання, вироблене за застарілими технологіями, та витрачати зайвий час та ресурси при обслуговуванні світлофорних об’єктів. Дорожні контролери, що вже знаходяться на обслуговуванні Замовника у м.Ковель, відповідають вказаній вимозі. Дорожні контролери, що є предметом закупівлі, повинні бути не гіршими.
Крім того, як показує багаторічний дослід експлуатації, це також потрібно при технічному обслуговуванні та монтажних роботах на світлофорному об’єкті. Під час заміни та налаштування обладнання монтажники можуть багато разів вимикати та вмикати живлення дорожнього контролера для перевірки стану обладнання та коректності його роботи. Весь цей час дорожній рух на світлофорному об’єкті буде нерегульований. Замовник не має права ризикувати життям водіїв, пасажирів та пішоходів, встановлюючи обладнання, вироблене за застарілими технологіями, та витрачати зайвий час та ресурси при обслуговуванні світлофорних об’єктів. Дорожні контролери, що вже знаходяться на обслуговуванні Замовника у м.Ковель, відповідають вказаній вимозі. Дорожні контролери, що є предметом закупівлі, повинні бути не гіршими.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-20-011889-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38013262
Дата подання: 25 квітня 2023 19:03
Дата подання: 25 квітня 2023 19:03
СКАРГА на положення тендерної документації Замовника
встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2023 15:10
рішення від 27.04.2023 №5513.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2023 15:10
Інформація про перенесення розгляду скарги + запит Замовнику від 08.05.2023 №428.pdf
Дата публікації: 08 травня 2023 17:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2023 №6384.pdf
Дата публікації: 12 травня 2023 11:37
рішення від 11.05.2023 №6384.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення № 6384-р/пк-пз від 11.05.2023 Комісії з Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «СЕА ЕЛЕКТРОНІКС Україна» Замовником внесено зміни до тендерної документації з необхідними додатками .
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2023 12:36
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 травня 2023 12:45 |
Кінець періоду оскарження: | 30 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 30 травня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: у зв’язку з неможливістю внесення змін до Оголошення процедури закупівлі. |
Документи:
19 травня 2023 12:45
|
Електронний підпис |
19 травня 2023 12:44
|
протокол про скасування закуп..PDF |