Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупи в асортименті
Очікувана вартість
82 650,00 UAH
UA-2023-04-20-006050-a ● 3b4a09f3876d4152ad6ad99881fc4c79
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №8" Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00440221 |
Місцезнаходження: | 69014, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Харчова, буд 2 |
Контактна особа: |
Наталя Насєкіна +380617023523 ml8-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2023 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2023 13:06 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2023 13:07 |
Очікувана вартість: | 82 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 826,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 кілограм
Крупа пшенична арнаутка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Харчова,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кілограм
Пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Харчова,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Харчова,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа пшоняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Харчова,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
450 кілограм
Крупа ячнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Харчова,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кілограм
Крупа рис круглий шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Харчова,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кілограм
Крупа гречана ядриця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Харчова,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2023 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2023 13:13 |
ТД крупи.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-20-006050-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПЛЕКС ТАУН", Код ЄДРПОУ:43808945
Дата подання: 08 травня 2023 11:56
щодо неправомірність визначення замовником
переможця процедури закупівлі
Вивчивши надані в складі тендерної пропозиції ФОП Усатенко Інна Федорівна документи, було встановлен, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, проте Замовник не помітив таких не відповідностей та не об’єктивно оцінив тендерну пропозицію учасника ФОП Усатенко Інну Федорівну.
Повідомляємо та звертаємо Вашу увагу про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Усатенко Інна Федорівна через її невідповідність вимогам технічним критеріям Замовника, які визначені тендерною документацією, щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 15610000-7- Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи в асортименті), а саме:
1. Учасник ФОП Усатенко Інна Федорівна в складі тендерної пропозиції надав Посвідчення якості №10х на пластівці вівсяні фасуванням 0,4 кг, (товар має бути фасований у пакети, масою нетто від 0,8кг до 1 кг або мішок масою-25кг), що не відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі згідно коду за ДК 021:2015 – 15610000-7- Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Учасник ФОП Усатенко Інна Федорівна в складі тендерної пропозиції не надав жодного документу щодо якості товару на крупу ячневу, що також не відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі згідно коду за ДК 021:2015 – 15610000-7- Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Додаток 2 до тендерної документації).
Приймаючи до уваги викладене, пропонуємо та вимагаємо уповноваженій особі (відповідальній особі за проведення електронних торгів) Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №8» Запорізької міської ради скасувати своє рішення, щодо визначення переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015: 15610000-7- Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи в асортименті), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-20-006050-a (закупівля на prozorro.gov.ua.) ФОП Усатенко Інна Федорівна, яке оформлене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №11 від 04 травня 2023р. та не порушувати чинного законодавства України з проведення процедури закупівлі та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розглянути на відповідність наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо та звертаємо Вашу увагу про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Усатенко Інна Федорівна через її невідповідність вимогам технічним критеріям Замовника, які визначені тендерною документацією, щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 15610000-7- Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи в асортименті), а саме:
1. Учасник ФОП Усатенко Інна Федорівна в складі тендерної пропозиції надав Посвідчення якості №10х на пластівці вівсяні фасуванням 0,4 кг, (товар має бути фасований у пакети, масою нетто від 0,8кг до 1 кг або мішок масою-25кг), що не відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі згідно коду за ДК 021:2015 – 15610000-7- Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Учасник ФОП Усатенко Інна Федорівна в складі тендерної пропозиції не надав жодного документу щодо якості товару на крупу ячневу, що також не відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі згідно коду за ДК 021:2015 – 15610000-7- Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Додаток 2 до тендерної документації).
Приймаючи до уваги викладене, пропонуємо та вимагаємо уповноваженій особі (відповідальній особі за проведення електронних торгів) Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №8» Запорізької міської ради скасувати своє рішення, щодо визначення переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015: 15610000-7- Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи в асортименті), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-20-006050-a (закупівля на prozorro.gov.ua.) ФОП Усатенко Інна Федорівна, яке оформлене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №11 від 04 травня 2023р. та не порушувати чинного законодавства України з проведення процедури закупівлі та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розглянути на відповідність наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2023 15:16
Замовником вимога учасника задовільнена
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-05-05-000005 • cac474fc35ab400db64c792dc397a014
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-05-05
•
12:15
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-20-006050-a
Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №8" Запорізької міської ради 04.05.23р. було оприлюднено протокол №11 від 04.05.23р. про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна, пропозиція якої не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, замовником розділом ІІІ п.1 встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Додатком 2 замовником було встановлено технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, зокрема встановлено, що предмет закупівлі пластівці вівсяні має бути фасований у пакети, масою нетто від 0,8 кг до 1 кг або мішок (поліпропіленовий), масою – 25 кг. Учасником було надано посвідчення якості №10 х від 27.04.23 на товар пластівці вівсяні «Екстра №1» з зазначеним пакуванням (маса одного виробу) – 0,4 кг, що не відповідає вимогам замовника в частині необхідного фасування, яке вимагав замовник.
Також, додатком 2 було встановлено, що:
1.Товари повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України (Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та діючим стандартам ТУ, ДСТУ.
2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів (свідоцтва/сертифікати/декларації відповідності чи інші документи), санітарно- гігієнічним вимогам та країну походження товару.
Під час розгляду документів пропозиції учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна було встановлено, що у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, зокрема стосовно предмету закупівлі: крупа ячнева.
У зв’язку з цим, пропозиція учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна повинна була бути відхилена на підставі пп.2 п.41 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-05-05-000004 • b2734cf145924054bd30a3be8748b5b5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-05-05
•
12:13
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-20-006050-a
Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №8" Запорізької міської ради 04.05.23р. було оприлюднено протокол №11 від 04.05.23р. про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна, пропозиція якої не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, замовником розділом ІІІ п.1 встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Додатком 2 замовником було встановлено технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, зокрема встановлено, що предмет закупівлі пластівці вівсяні має бути фасований у пакети, масою нетто від 0,8 кг до 1 кг або мішок (поліпропіленовий), масою – 25 кг. Учасником було надано посвідчення якості №10 х від 27.04.23 на товар пластівці вівсяні «Екстра №1» з зазначеним пакуванням (маса одного виробу) – 0,4 кг, що не відповідає вимогам замовника в частині необхідного фасування, яке вимагав замовник.
Також, додатком 2 було встановлено, що:
1.Товари повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України (Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та діючим стандартам ТУ, ДСТУ.
2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів (свідоцтва/сертифікати/декларації відповідності чи інші документи), санітарно- гігієнічним вимогам та країну походження товару.
Під час розгляду документів пропозиції учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна було встановлено, що у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, зокрема стосовно предмету закупівлі: крупа ячнева.
У зв’язку з цим, пропозиція учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна повинна була бути відхилена на підставі пп.2 п.41 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-05-05-000003 • 295db6cfea224a49822349d4748fe551
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-05-05
•
12:13
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-20-006050-a
Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №8" Запорізької міської ради 04.05.23р. було оприлюднено протокол №11 від 04.05.23р. про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна, пропозиція якої не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, замовником розділом ІІІ п.1 встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Додатком 2 замовником було встановлено технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, зокрема встановлено, що предмет закупівлі пластівці вівсяні має бути фасований у пакети, масою нетто від 0,8 кг до 1 кг або мішок (поліпропіленовий), масою – 25 кг. Учасником було надано посвідчення якості №10 х від 27.04.23 на товар пластівці вівсяні «Екстра №1» з зазначеним пакуванням (маса одного виробу) – 0,4 кг, що не відповідає вимогам замовника в частині необхідного фасування, яке вимагав замовник.
Також, додатком 2 було встановлено, що:
1.Товари повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України (Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та діючим стандартам ТУ, ДСТУ.
2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів (свідоцтва/сертифікати/декларації відповідності чи інші документи), санітарно- гігієнічним вимогам та країну походження товару.
Під час розгляду документів пропозиції учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна було встановлено, що у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, зокрема стосовно предмету закупівлі: крупа ячнева.
У зв’язку з цим, пропозиція учасника ФОП Усатенко Інна Федорівна повинна була бути відхилена на підставі пп.2 п.41 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2023 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бойко Олександра Федорівна |
67 870,00
UAH з ПДВ
|
67 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Усатенко Інна Федорівна" |
69 277,00
UAH з ПДВ
|
69 277,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Щербина Лілія Віталіївна |
70 043,00
UAH з ПДВ
|
70 043,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПЛЕКС ТАУН" |
71 635,00
UAH з ПДВ
|
71 635,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бойко Олександра Федорівна #1995712183 |
Відхилено |
67 870,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 12:18
|
ФОП "Усатенко Інна Федорівна" #2979920644 |
Рішення скасоване |
69 277,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 15:09
|
ФОП "Усатенко Інна Федорівна" #2979920644 |
Відхилено |
69 277,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 15:14
|
Фізична особа-підприємець Щербина Лілія Віталіївна #2550106527 |
Переможець |
70 043,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:01
|
38-п.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2023 08:45
|
Договір.pdf | укладений |
18 травня 2023 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 38п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |