Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети для сміття
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2023-04-20-001720-a ● 5d48d89181a0412e9d9e73aefdf5ce96
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЖКС" Порто-Франківський" |
Код ЄДРПОУ: | 35303262 |
Місцезнаходження: | 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Льва Толстого,5 |
Контактна особа: |
Опарівський Володимир Петрович +380487057423 porto_franko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2023 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2023 10:15 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2023 10:16 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 рулон
Пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65023, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Льва Толстого, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування - кошти підприємства | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2023 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2023 10:10 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-20-001720-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Мірось Сергій Валерійович", Код ЄДРПОУ:2866500695
Дата подання: 10 травня 2023 15:28
Щодо скасування рішення Замовника про дискваліфікацію ФОП "Мірось Сергій Валерійович"
Шановний Замовнику!
ФОП "Мірось Сергій Валерійович" (далі – Учасник) брав участь в закупівлі за предметом Пакети для сміття за кодом CPV ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (UA-2023-04-20-001720-a).
Відповідно до Протоколу № 1 від 10.05.2023 р. Щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі – Протокол відхилення) пропозицію учасника ФОП "Мірось Сергій Валерійович" було відхилено.
Підставою відхилення було зазначено: на підставі п.1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
А саме підставою відхилення слугувала відсутність в складі тендерної пропозиції Учасника таких документів: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Дійсно, при завантаженні документів тендерної пропозиції в систему з технічних причин не були завантажені вищезазначені документи. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на наступне.
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
«40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Звертаємо Вашу увагу, що формулювання вищезазначених положень не допускає їх застосування/не застосування на розсуд Замовника, тобто Замовник зобов’язаний їх застосовувати.
Документи, які не були надані Учасником не відносяться до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, тобто Замовник був зобов’язаний надати час на усунення невідповідностей пропозиції шляхом дозавантаження відсутніх документів.
Ми впевнені, що Замовник розглядає пропозиції учасників об’єктивно і не допускає дискримінації. При цьому на виконання вищевказаних положень Особливостей ми вимагаємо дотриматись вимог чинних нормативно-правових актів, відмінити рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника та продовжити процес закупівлі в межах законодавчих вимог.
Розгорнути
Згорнути
ФОП "Мірось Сергій Валерійович" (далі – Учасник) брав участь в закупівлі за предметом Пакети для сміття за кодом CPV ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (UA-2023-04-20-001720-a).
Відповідно до Протоколу № 1 від 10.05.2023 р. Щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі – Протокол відхилення) пропозицію учасника ФОП "Мірось Сергій Валерійович" було відхилено.
Підставою відхилення було зазначено: на підставі п.1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
А саме підставою відхилення слугувала відсутність в складі тендерної пропозиції Учасника таких документів: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Дійсно, при завантаженні документів тендерної пропозиції в систему з технічних причин не були завантажені вищезазначені документи. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на наступне.
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
«40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Звертаємо Вашу увагу, що формулювання вищезазначених положень не допускає їх застосування/не застосування на розсуд Замовника, тобто Замовник зобов’язаний їх застосовувати.
Документи, які не були надані Учасником не відносяться до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, тобто Замовник був зобов’язаний надати час на усунення невідповідностей пропозиції шляхом дозавантаження відсутніх документів.
Ми впевнені, що Замовник розглядає пропозиції учасників об’єктивно і не допускає дискримінації. При цьому на виконання вищевказаних положень Особливостей ми вимагаємо дотриматись вимог чинних нормативно-правових актів, відмінити рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника та продовжити процес закупівлі в межах законодавчих вимог.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 травня 2023 08:59
ПРОТОКОЛ № 3 від 12.05.2023 р.
ЩОДО ВІДМІНИ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Комунального підприємства «Житлово-комунальний сервіс «Порто - Франківський
Порядок денний:
1. Відміна рішення про признання переможця торгів на закупівлю за кодом
ДК 021:2015- 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття).
2. Оприлюднити прийняте рішення в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгляд питань:
Розгляд тендерних пропозицій учасників у процедурі закупівлі: UA-2023-04-20-001720-a на закупівлю предмету закупівлі Пакети для сміття:
1. ФОП "Новікова Наталія Віталіївна", код 3561802308, ВУЛИЦЯ КАЛИНОВА, будинок 28, квартира 14, місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Цінова пропозиція – 377 000.00 грн.
2. ФОП "Мірось Сергій Валерійович", код 2866500695, ВУЛИЦЯ ЗАСЛАВСЬКОГО, будинок 4, квартира 1, місто Одеса, Одеська область, Україна, 65045. Цінова пропозиція – 390 000.00 грн.
3. ФОП "Заворотнюк Богдан Михайлович", код 3709605170, Гагарінське плато, будинок 5/2, квартира 402, місто Одеса, Одеська область, Україна, 65062. Цінова пропозиція 510 000.00 грн.
Уповноваженою особою Володимиром Опарівським, було прийнято рішення про відміну дискваліфікації ФОП "Мірось Сергій Валерійович" на закупівлю за кодом ДК 021:2015- 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття) та надіслати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Вирішив:
1. Відмінити рішення про дискваліфікацію ФОП "Мірось Сергій Валерійович" за кодом ДК 021:2015- 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття).
2. Оприлюднити прийняте Уповноваженою особою рішення про відхилення рішення про дискваліфікацію ФОП "Мірось Сергій Валерійович", та надіслати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно п. 40 Особливостей.
Скаргу задоволено
ЩОДО ВІДМІНИ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Комунального підприємства «Житлово-комунальний сервіс «Порто - Франківський
Порядок денний:
1. Відміна рішення про признання переможця торгів на закупівлю за кодом
ДК 021:2015- 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття).
2. Оприлюднити прийняте рішення в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгляд питань:
Розгляд тендерних пропозицій учасників у процедурі закупівлі: UA-2023-04-20-001720-a на закупівлю предмету закупівлі Пакети для сміття:
1. ФОП "Новікова Наталія Віталіївна", код 3561802308, ВУЛИЦЯ КАЛИНОВА, будинок 28, квартира 14, місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Цінова пропозиція – 377 000.00 грн.
2. ФОП "Мірось Сергій Валерійович", код 2866500695, ВУЛИЦЯ ЗАСЛАВСЬКОГО, будинок 4, квартира 1, місто Одеса, Одеська область, Україна, 65045. Цінова пропозиція – 390 000.00 грн.
3. ФОП "Заворотнюк Богдан Михайлович", код 3709605170, Гагарінське плато, будинок 5/2, квартира 402, місто Одеса, Одеська область, Україна, 65062. Цінова пропозиція 510 000.00 грн.
Уповноваженою особою Володимиром Опарівським, було прийнято рішення про відміну дискваліфікації ФОП "Мірось Сергій Валерійович" на закупівлю за кодом ДК 021:2015- 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття) та надіслати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Вирішив:
1. Відмінити рішення про дискваліфікацію ФОП "Мірось Сергій Валерійович" за кодом ДК 021:2015- 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття).
2. Оприлюднити прийняте Уповноваженою особою рішення про відхилення рішення про дискваліфікацію ФОП "Мірось Сергій Валерійович", та надіслати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно п. 40 Особливостей.
Скаргу задоволено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-20-001720-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Мірось Сергій Валерійович", Код ЄДРПОУ:2866500695
Дата подання: 11 травня 2023 20:41
Дата подання: 11 травня 2023 20:41
Скарга на прийняте рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Мірось Сергій Валерійович
Текст скарги викладено у прикріпленому файлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2023 15:35
Рішення від 15.05.2023 № 6461.pdf
Дата публікації: 15 травня 2023 15:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2023 № 7001.pdf
Дата публікації: 23 травня 2023 12:25
Рішення від 22.05.2023 № 7001.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження задоволено. Згідно Протоколу № 3 від 12.05.2023 року буде відмінено рішення про дискваліфікацію ФОП "Мірось Сергій Валерійович" за кодом ДК 021:2015- 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття) та згідно Протоколу № 4 від 25.05.2023 року Учасником необхідно протягом 24 години надати документи на Прозорро, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України.
Дата виконання рішення замовником: 25 травня 2023 10:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2023 10:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Новікова Наталія Віталіївна" |
377 000,00
UAH з ПДВ
|
377 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Мірось Сергій Валерійович" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Заворотнюк Богдан Михайлович" |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Новікова Наталія Віталіївна" #3561802308 |
Рішення скасоване |
377 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:13
|
|
ФОП "Мірось Сергій Валерійович" #2866500695 |
Рішення скасоване |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:13
|
|
ФОП "Заворотнюк Богдан Михайлович" #3709605170 |
Рішення скасоване |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:13
|
|
ФОП "Новікова Наталія Віталіївна" #3561802308 |
Відхилено |
377 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 15:09
|
ФОП "Мірось Сергій Валерійович" #2866500695 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2023 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 11:50
|
Договір _ 145 від 14.06.2023.pdf | укладений |
14 червня 2023 11:49
|