Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Комфорт» Романівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 45083031 |
Місцезнаходження: | 13001, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, селище міського типу Романів, пров. Костельний, буд. 6 |
Контактна особа: |
Світлана Крижанівська +380975926212 sikizi031005@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2023 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 117 323,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 241 173,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 та у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнямим) у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2023 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2023 16:37 |
додаток 5 тенд пропозиція.pdf | |
19 квітня 2023 16:37 |
тд будівництво_compressed(1).pdf | |
19 квітня 2023 16:37 |
додаток 7 лист-згода.pdf | |
19 квітня 2023 16:37 |
додаток 6 відомості про учасника.pdf | |
19 квітня 2023 16:37 |
Архив WinRAR.rar | |
19 квітня 2023 16:37 |
додаток 1 кваліф критерії.pdf | |
19 квітня 2023 16:37 |
додаток 2.pdf | |
19 квітня 2023 16:37 |
Тех-не завдання Додаток 3 технічні характеристики.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Замовником в складі тендерної документації розміщено «Тех-не завдання Додаток 3 технічні характеристики» в якому містяться відомості обсягів робіт які є невід’ємною складовою частиною проектно-кошторисної документації, яка розроблена проектантами та затверджена експертним звітом. Саме в додатку 3 до Тендерної документації містяться всі необхідні технічні вимоги, специфікації та характеристики яких є цілком достатньо для формування тендерної пропозиції учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000047 ● c3584ff73ec44a76a07bd3b87e3414ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2023
№ 60-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.10.2023 № 60-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-04-19-009735-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-17 15:15:57
Запит про надання пояснення (інформації та документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів, Житомирського району, Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-19-009735-a), а також відповідно до пунктів 6, 7 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Просимо надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, експертний висновок тощо) на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами), затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Крім того вищевказаним додатком передбачено, що вид договірної ціни – динамічна.
Разом з тим, відповідно пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.17 Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог пункту 5.17 Настанова, до складу якої зокрема включаються адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» (далі по тексту – ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ») адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ та Додатку 3 до тендерної документації.
При цьому, аналогічна позиція з даного приводу (щодо включення учасником торгів згідно норм Настанови до ціни тендерної пропозиції адміністративних витрат саме розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу) зазначена у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2022 у справі № 380/7207/22.
Слід зазначити, що в листі Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України», зокрема зазначено, що «в Настанові аналогічно з ДСТУ передбачено, що підрядник при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) обчислює загальновиробничі та адміністративні витрати виходячи із структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній звітний період, а прибуток враховується у розмірі, який підрядник планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва».
Крім того, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови визначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ та Додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-20 21:35:41
відповідь на запит
17 жовтня 2023 року в електронній системі закупівель Північним офісом Держаудитслужби оприлюднено запит про надання пояснень (інформації та документів), розглянувши які повідомляємо про наступне.
1. Відповідно до абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) (в редакції, чинній на час виникнення правовідносин), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи вимоги п. 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
За приписами ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених ст. 5 Закону, в даному випадку визначив технічні та якісні характеристик предмета закупівлі на підставі проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт Романів, Житомирського району, Житомирської області». Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що підтверджується копією зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: (Копія проєктно-кошторисної документації та експертні звіти додається).
2. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами), затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до п. 1.1. Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Зміною № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 30.04.2022 № 67, у пункті 5.17: абзац другий пункту доповнено словами «або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.»; доповнити пункт новим останнім абзацом такого змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови пункт 5.18 не застосовується».
В той же час, в Настанові з визначення вартості будівництва (зі змінами) в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови з визначення вартості будівництва. Показники адміністративних витрат наведені виключно в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами). Враховуючи вищезазначене, в Настанові з визначення вартості будівництва наявна диспозиція посилань п.5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України як технічна помилка.
Учасник ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» в розрахунках адміністративних витрат у складі ціни ціни пропозиції застосував показник із додатку 27 правомірно.
Крім того, вказаним учасником врахований найнижчий рівень адміністративних витрат, що дає економію витрат Замовника та не призводить до будь яких негативних наслідків при підрахунку ціни пропозиції, що відповідає вимогам пункту 6 розділу III та Додатку 3 тендерної документації.
Щодо відсутності у складі договірної ціни переможця коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами), затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
На підтвердження дотримання вищевказаних вимог учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; пояснювальну записку; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат виходячи із структури за попередній період з урахуванням потужностей учасника; розрахунок кошторисної заробітної плати.
Крім того, слід зазначити, що відповідно до п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва, яка є складовою кошторисних норм України у будівництві, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова) визначено, що кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва.
Відповідно до п. 5.33 Настанови, передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально - технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, пункт 6 розділу ІІІ та Додаток № 3 тендерної документації не містить окремих вимог щодо врахування у складі ціни тендерної пропозиції зазначеної статті договірної ціни, а відтак включення чи не включення їх в договірну ціну підрядника залежить від ряду факторів, що характерні конкретним відносинам.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» не було позбавлене права самостійно прийняти рішення про відсутність необхідності включення коштів на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами у наявних правовідносинах.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відповідала вимогам пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації Замовника в повному обсязі і не може свідчити про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки, відповідно до п. 2 ч.1 ст. 5 Закону, одним з принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Законодавством передбачені обставин, пов`язані з тендерною пропозицією учасника, при наявності однієї з яких замовник повинен відхилити тендерну пропозицію.
Слід зауважити, що умовами документації не було встановлено обов`язку надання учасниками обґрунтованих розрахунків щодо визначення розміру коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва. Також, включення до договірної ціни додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами не є імперативною нормою, а включення чи не включення їх в договірну ціну підрядника залежить від ряду факторів, що характерні конкретним відносинам.
Отже, ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» не було позбавлене права самостійно прийняти рішення про відсутність необхідності включення коштів на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами у наявних правовідносинах.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція вказаного учасника процедури закупівлі відповідала умовам тендерної документації Замовника в повному обсязі і не може свідчити про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки, відповідно до п. 2 ч.1 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Законодавством передбачені обставин, пов`язані з тендерною пропозицією учасника, при наявності однієї з яких замовник повинен відхилити тендерну пропозицію.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-08 10:29:26
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-2023-04-19-009735-a
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу UA-2023-04-19-009735-a Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
31 жовтня 2023 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі процедури закупівель по предмету «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів, Житомирського р-ну, Житомирської обл.», код згідно з ДК 021:2015: 45210000-2 (Будівництво будівель)» (ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-19-009735-a).
У висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зазначає про порушення вимог пунктів «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Комунальне підприємство «Комфорт» Романівської селищної ради не погоджується з висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та надає аргументовані заперечення до висновку відповідно до частини 8 статті 8 Закону.
1. Щодо нібито порушень норм підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами), затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до п. 1.1. Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Зміною № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 30.04.2022 № 67, у пункті 5.17: абзац другий пункту доповнено словами «або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.»; доповнити пункт новим останнім абзацом такого змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови пункт 5.18 не застосовується».
В той же час, в Настанові з визначення вартості будівництва (зі змінами) в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови з визначення вартості будівництва. Показники адміністративних витрат наведені виключно в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами).
Враховуючи вищезазначене, в Настанові з визначення вартості будівництва наявна диспозиція посилань п.5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України як технічна помилка.
Учасник ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» в розрахунках адміністративних витрат у складі ціни ціни пропозиції застосував показник із додатку 27 правомірно.
Крім того, вказаним учасником врахований найнижчий рівень адміністративних витрат, що дає економію витрат Замовника та не призводить до будь яких негативних наслідків при підрахунку ціни пропозиції, що відповідає вимогам пункту 6 розділу III та Додатку 3 тендерної документації.
Щодо відсутності у складі договірної ціни переможця коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами), затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
На підтвердження дотримання вищевказаних вимог учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; пояснювальну записку; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат виходячи із структури за попередній період з урахуванням потужностей учасника; розрахунок кошторисної заробітної плати.
Крім того, слід зазначити, що відповідно до п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва, яка є складовою кошторисних норм України у будівництві, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова) визначено, що кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва.
Відповідно до п. 5.33 Настанови, передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально - технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються
Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, пункт 6 розділу ІІІ та Додаток № 3 тендерної документації не містить окремих вимог щодо врахування у складі ціни тендерної пропозиції зазначеної статті договірної ціни, а відтак включення чи не включення їх в договірну ціну підрядника залежить від ряду факторів, що характерні конкретним відносинам.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» не було позбавлене права самостійно прийняти рішення про відсутність необхідності включення коштів на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами у наявних правовідносинах.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відповідала вимогам пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації Замовника в повному обсязі і не може свідчити про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки, відповідно до п. 2 ч.1 ст. 5 Закону, одним з принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Законодавством передбачені обставин, пов`язані з тендерною пропозицією учасника, при наявності однієї з яких замовник повинен відхилити тендерну пропозицію.
Слід зауважити, що умовами документації не було встановлено обов`язку надання учасниками обґрунтованих розрахунків щодо визначення розміру коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва. Також, включення до договірної ціни додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами не є імперативною нормою, а включення чи не включення їх в договірну ціну підрядника залежить від ряду факторів, що характерні конкретним відносинам.
Отже, ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» не було позбавлене права самостійно прийняти рішення про відсутність необхідності включення коштів на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами у наявних правовідносинах.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція вказаного учасника процедури закупівлі відповідала умовам тендерної документації Замовника в повному обсязі і не може свідчити про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки, відповідно до п. 2 ч.1 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Законодавством передбачені обставин, пов`язані з тендерною пропозицією учасника, при наявності однієї з яких замовник повинен відхилити тендерну пропозицію.
2. Щодо нібито порушень норм пункту 40 Особливостей.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за встановленою формою.
В свою чергу, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються, зокрема, відповідний договір із специфікацією, в якій зазначається кількість та види механізмів, які будуть залучатися на весь термін виконання робіт.
У наданій у складі тендерної ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» у довідці про обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання робіт від 25.04.2023 № 26/04 зазначено, що передбачено що ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» орендує у ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» матеріально-технічну базу та технології (екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX, навантажувач пневмоколісний одноковшевий CASE SR 150, коток дорожній HAMM HD75К, віброплиту BOMAG BVP18/45D PLATE COMPACTION), також у вказаній довідці надано інформацію, про те, що ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» орендує у ТОВ «Електромонтажна компанія Титан» автомобіль спеціальний вантажний буровий-С.
На підтвердження інформації щодо наявності вказаної техніки учасником надано договори від 15.03.2023 № 210-НП А від 24.04.2023 № ДГ-1, які підтверджують фактичну наявність вказаної техніки та можливість її використання для виконання робіт, що відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації.
3. Щодо відсутності в укладеному договорі підряду плану фінансування будівництва.
Відповідно до п. 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
В свою чергу, розділ IV проекту договору містить усі необхідні умови, що стосуються фінансування обʼєкта.
Згідно з п.21.1 «Додатки до договору» проекту договору, додатком до договору є, зокрема, Додаток № 3 – Протокол погодження Договірної ціни, який є невідʼємною частиною Договору
Звертаємо увагу, що «Протокол погодження договірної ціни» визначає договірні зобов'язання Замовника щодо фінансового забезпечення будівництва. У ньому конкретизуються умови договору щодо джерел фінансування будівництва та розрахунків за виконані роботи, а також розподіл фінансових ресурсів у часі за кожним джерелом фінансування.
Дотримання зазначеного протоколу Замовником забезпечує дотримання Підрядником строків будівництва, календарного графіка виконання робіт, вимог до технології та організації будівництва, інших умов договору. «Протокол погодження договірної ціни» складено на весь період будівництва, враховуючи важливість передбаченої у ньому інформації для визначення інших умов договору (строків будівництва, календарного графіка робіт, надання авансів тощо), підготовлено одночасно з підготовкою текстової частини договору.
За необхідності, умовами договору передбачається уточнення його показників після надходження або уточнення інших документів та рішень, які впливають на показники плану фінансування (щодо джерел фінансування, порядку розрахунків, зміни графіка виконання робіт тощо). Основою для визначення показників протоколу погодження договірної ціни є інформація, передбачена проектно-кошторисною документацією, календарними графіками виконання робіт, титульним списком будови (об'єкта), а також домовленість між Підрядником та Замовником щодо умов розрахунків за виконані роботи та послуги, порядку надання авансів, джерел фінансування.
Крім того згідно умов проекту договору визначено підстави для коригування протоколу погодження договірної ціни фінансування будівництва є зміни умов договору, які визначають основні показники цього
плану, зокрема, перегляд строків будівництва, проектної документації щодо вартості робіт, графіків виконання робіт, порядку розрахунків тощо.
Слід також зазначити, що відповідно до вищезазначеного пункту 83 Загальних умов, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Разом з тим, згідно п.1 «Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995 (у редакції постанови від 18.11.2015 № 990), титул об’єкта визначає основні техніко-економічні показники об’єкта будівництва і містить такі відомості: найменування об’єкта та його місцезнаходження, найменування замовника, сфера управління, до якої він належить, галузь, характер будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення підприємства, об’єкта, споруди), обсяг капіталовкладень, вартість основних фондів та завдання щодо введення в дію потужностей на весь період будівництва з розподілом капітальних вкладень за роками з урахуванням тривалості будівництва.
Із зазначених норм слідує, що план фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта).
При цьому титул об’єкта визначає характер нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення підприємства, об’єкта, споруди.
Проте, предметом закупівлі та, відповідно, договору підряду за результатом її проведення є «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів, Житомирського р-ну, Житомирської обл.»,, відповідно затвердження титулу даного об’єкта не здійснювалося, тому план його фінансування не може вважатися невідʼємним додатком договору про закупівлю.
Як вбачається з викладеного вище, Замовником не було порушено норми абзацу 1 пункту 28 Особливостей та пункту 83 Постанови № 668, оскільки Додаток № 3 до Проекту Договору містить усю необхідну інформацію (сума, джерела фінансування тощо), вимоги щодо наявності якої передбачені чинним законодавством.
4. За наслідками проведеного моніторингу орган контролю зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю, що не відповідає вимогам Закону з огляду на таке. Як уже зазначалося вище, Замовником в ході проведення процедури закупівель дотримано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а відтак моніторингом не встановлено порушень законодавства у сфері закупівель, які вплинули на результати проведення процедури закупівель та відповідно допущення яких мало б наслідком вжиття заходів щодо їх усунення.
В свою чергу, загальні умови припинення господарських зобов'язань передбачені ст. 202 Господарського кодексу України. Так, ч. 1 вказаної статті передбачає, що господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами.
Зокрема, ч. 2 вказаної статті визначено, що господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірванняабо визнання недійсним за рішенням суду. Крім того, вважаємо за необхідне зазначити, що згідно з ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Тобто, договір може бути розірваний за згодою сторін в будь-який момент, незалежно від наявності чи відсутності порушень зобов`язань однією зі сторін або інших певних обставин.
При цьому, законодавством допускається можливість відмови від договору, тобто розірвання договору в односторонньому порядку, виключно у визначених договором або законом випадках.
Статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Частиною 3 ст. 651 ЦК України передбачено, що у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
В той же час, вимога про розірвання договору є безпідставною, оскільки ані положеннями цивільного та господарського законодавства, ані спеціальними нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості розірвання договору про закупівлю замовником в односторонньому порядку.
Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін.
Отже, розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання.
З огляду на такі обставини висновок щодо зобов`язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розрівання договору про закупівлю у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Висновок про результати моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога припинення зобов'язань за договором про закупівлю з переможцем публічної закупівлі ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору.
Крім того, ані Законом «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ані іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати припинення зобов’язань за договором про закупівлю.
Так, Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога щодо розірвання договору про закупівлю, який виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів - сторін договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, а відтак не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
24 117 323,31
UAH з ПДВ
|
24 117 323,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
24 117 323,31
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2025 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2024 16:01
|
001 - 2024-11-13T093345.929.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2024 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2024 11:05
|
001 (57).pdf | зміни до договору |
15 березня 2024 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:56
|
001 (32).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:18
|
001 (27).pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 09:58
|
001 (6)(1).pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 09:56
|
p(210).pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2023 17:08
|
Adobe Scan 30 мая 2023 г..pdf | зміни до договору |
30 травня 2023 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 17:28
|
Додаткова угода №1 19.05.2023.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 17:10
|
Adobe Scan 23 мая 2023 г. (2).pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2023 15:00
|
Протокол погодження догов ціни.pdf | укладений |
18 травня 2023 12:44
|
договір наданя послуг.pdf | укладений |
18 травня 2023 12:44
|
Image_015.pdf | укладений |
17 травня 2023 18:12
|
Image_012.pdf | укладений |
17 травня 2023 18:12
|
Image_013.pdf | укладений |
17 травня 2023 18:12
|
Image_014.pdf | укладений |
17 травня 2023 18:12
|
Image_011.pdf | укладений |
17 травня 2023 18:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | l. Сторони погодили доповнити роздiл III. ЦIНА ДОГОВОРУ пункгом 3.1.1 та викласти в насryпнiй редакцii п.3.1.1.Вартiсть цього договору в межах бюджетного фiнансування становить: на 2023 piк - 4 739 000,00 грн. ( чотири мiльйони ciмcoт тридцять дев'ять тисяч 00 копiйок) в тому числi ПДВ 789 833, 33 грн. на 2024 piк - 19 З78 323,31 грн. (дев'ятнадцять мiльйонiв триста сiмдесят вiciм тисяч триста двадцять три гривнi 3l коп.) в тому числi ПДВ З 229 720,55 грн. 2. Сторони погодили додати Додаток №4. до Договору №l2/05-23 вiд l7.05.2023 року Графiк фiнансування робiт по об'єкту: "Нове булiвництво очисних споруд каналiзацii в смт. Poманів, Житомирського району, Житомирськоi областi" |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до обопiльно згоди, що згiдно п.5 ст.41 "Ocновні вимоги до договору про закупiвлю та внесення змiн до нього" Закону Украiни про "Публiчнi закупiвлi" не змiнюючи iснуючих yмов Договору, виправити п.1 Договору (Предмет Договору) та викласти в наступнiй редакцiЇ. п.1.1. Пiдрядник зобов'язується на свiй ризик, власними силами, та/або залученими силами та засобами, в межах Договiрної цiни, що наведена в роздiлi III Договору, виконати роботи по об'єкту: Нове будiвництво очисних споруд каналiзацii в смт Poмaнiв, Житомирського району, Житомирської областi. Коригування (1 черга) (ДK 021:2015 (СРV) - 45210000 -2 - Будiвництво будiвель). |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодили додати Додаток №4 до договору №12/05-23 від 17.05.2023 року "Графік фінансування робіт по об'єкту: " Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт Романів, Житомирського району, Житомирської області" |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили доповнити розділ ІІІ. Ціна договору пунктом 3.1.1 та викласти в наступній редакції п.3.1.1 Вартість цього договору в межах бюджетного фінансування становить: на 2023 рік-9158726,00 грн. (Дев'ять мільйонів сто п'ятдесят вісім тисяч сімсот двадцять шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 1526454,33 грн. на 2024 рік-14958597,31грн. (Чотирнадцять мільйонів дев'ятсот п'ятдесят вісім тисяч п'ятсот дев'яносто вісіім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ 2493099,55 грн. Сторони погодили Додаток №4 до д таоговору №12/05-23 від 17.05.2023 року "Графік фінансування робіт по об'єкту: " Нове будівництво очисних споруд каналізації в см/т Романів, Житомирського району, Житомирської області" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили доповнити розділ ІІІ. Ціна договору пунктом 3.1.1 та викласти в наступній редакції п.3.1.1 Вартість цього договору в межах бюджетного фінансування становить: на 2023 рік-9311726,00 грн. (Дев'ять мільйонів триста одинадцять тисяч сімсот двадцять шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 1551954,33 грн. на 2024 рік-14805597,31грн. (Чотирнадцять мільйонів вісімсот п'ять тисяч п'ятсот дев'яносто сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ 2467599,55 грн. Сторони погодили Додаток №4 до договору №12/05-23 від 17.05.2023 року "Графік фінансування робіт по об'єкту: " Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів Житомирського району, Житомирської області" |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до кошторисних призначень Замовника по оплаті за Договором №12/05-23 від 17.05.2023 року Сторони погодили доповнити розділ ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ пунктом 3.1.1 та викласти в новій редакції: п. 3.1.1. Вартість цього договору в межах бюджетного фінансування становить: на 2023 рік – 9 311 726, 00грн. (Дев’ять мільйонів триста одинадцять тисяч сімсот двадцять шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 1 551 954,33грн.; на 2024 рік – 14 805 597,31грн. (Чотирнадцять мільйонів вісімсот п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ 2 467 599,55 грн., з них відповідно до кошторисних призначень Замовника на І півріччя 2024 року на дату підписання Додаткової угоди - 7 780 928,00 грн. (Сім мільйонів сімсот вісімдесят тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 00 коп.), тому числі ПДВ –1 296 821,33грн. та на ІІ півріччя 2024 року – 7 024 669,31 грн. (Сім мільйонів двадцять чотири тисячі шістсот шістдесят дев’ять гривень 31 копійка), в тому числі ПДВ – 1 170 778,22 грн. В подальшому бюджетні зобов’язання можуть змінюватися відповідно до кошторисних призначень Замовника. 2. Сторони погодили додати Додаток №4 до Договору №12/05-23 від 17.05.2023 року «Графік фінансування робіт по об’єкту: «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів, Житомирського району, Житомирської області» в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили змінити п.3.1 розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти цей пункт в новій редакції: Вартість цього Договору, що визначена Сторонами в динамічній Договірній ціні, становить 24 117 323,31грн. (Двадцять чотири мільйони сто сімнадцять тисяч триста двадцять три грн.00 коп.), в т.ч. ПДВ 4 019 553,89грн. (Чотири мільйони дев’ятнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 89 коп.), з них в межах бюджетного фінансування: на 2023 рік – 9 311 726, 00 грн. (Дев’ять мільйонів триста одинадцять тисяч сімсот двадцять шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 1 551 954,33грн.; на 2024 рік – 14 805 597,31 грн. (Чотирнадцять мільйонів вісімсот п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто сім гривень 31 копійка) в тому числі ПДВ 2 467 599,56 грн., з них відповідно до кошторисних призначень Замовника: - на березень 2024 року - 7 780 928,00 грн. (Сім мільйонів сімсот вісімдесят тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ –1 296 821,34 грн.; - на жовтень 2024 року- 697 865,88 грн.(Шістсот дев’яносто сім тисяч вісімсот шістдесят п’ять гривень 88 копійок), у тому числі ПДВ 116 310,98 грн.; - на листопад 2024 року – 2 326 000,43 грн. (Два мільйони триста двадцять шість тисяч грн. 43 коп.) в тому числі ПДВ 387 666,74 грн.; - на грудень 2024 року – 4 000 803,00 грн. (Чотири мільйони вісімсот три грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 666 800, 50грн. В подальшому бюджетні зобов’язання можуть змінюватися відповідно до кошторисних призначень Замовника. 2. Сторони погодили додати Додаток №4 до Договору №12/05-23 від 17.05.2023 року «Графік фінансування робіт по об’єкту: «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Романів, Житомирського району, Житомирської області» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |