Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Київській інженерній гімназії на вул. Княжий Затон, 12а, Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-04-19-009481-a ● 73e98e7a88e54883ac7351fa58aabe3f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Київській інженерній гімназії на вул. Княжий Затон, 12а, Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02095, Україна, м. Київ, вул. Княжий Затон, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2023 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 16:32 |
Додаток №1 (редагов 21.04).doc | |
21 квітня 2023 16:32 |
Додаток №3 (редагов 21.04).doc | |
21 квітня 2023 16:29 |
Перелік змін.docx | |
21 квітня 2023 16:28 |
Протокол № 491.pdf | |
19 квітня 2023 16:27 |
1_ТД (кап ремонт укриттів КІГ).doc | |
19 квітня 2023 16:26 |
Додаток №5.doc | |
19 квітня 2023 16:26 |
Додаток №6.doc | |
19 квітня 2023 16:26 |
Додаток №4.doc | |
19 квітня 2023 16:26 |
Додаток №2.doc |
21 квітня 2023 16:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 квітня 2023 16:32 |
Додаток №1 (редагов 21.04).doc
|
||||||
21 квітня 2023 16:32 |
Додаток №3 (редагов 21.04).doc
|
||||||
21 квітня 2023 16:29 |
Перелік змін.docx
|
||||||
21 квітня 2023 16:28 |
Протокол № 491.pdf
|
||||||
19 квітня 2023 16:27 |
1_ТД (кап ремонт укриттів КІГ).doc
|
||||||
19 квітня 2023 16:26 |
Додаток №5.doc
|
||||||
19 квітня 2023 16:26 |
Додаток №6.doc
|
||||||
19 квітня 2023 16:26 |
Додаток №4.doc
|
||||||
19 квітня 2023 16:26 |
Додаток №2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-19-009481-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМАНДІ", Код ЄДРПОУ:39242298
Дата подання: 21 квітня 2023 13:01
Дискримінаційні вимоги ТД
Товариство з обмеженою відповідальністю «АМАНДІ» ознайомившись з вимогами тендерної документації на закупівлю: Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Київській інженерній гімназії на вул. Княжий Затон, 12а, Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), виявили дискримінаційні вимоги встановлені підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме:
2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені:
- кваліфікаційні робітники, а саме монтажники систем утеплення будівель у кількості не менше чотирьох осіб (надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації та надати посвідчення\свідоцтво та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.80.18);
- електрозварник, надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника.
Відповідно до технічного завдання тендерної документації (додаток 3) Замовнику потрібно здійснити перелік робіт, який не передбачає залучення таких робітничих професій як монтажники систем утеплення будівель та електрозварник. В іншому випадку в технічному завданні було б зазначено це в переліку робіт.
Електрозварники з’єднують (зварюють) елементи металоконструкцій, трубопроводи, деталі машин і механізмів за допомогою зварювального апарату. В переліку робіт технічного завдання відсутні будь-які роботи пов’язані із зварюванням та різанням деталей, металевих конструкцій та труб зі сталей, чавунів, кольорових металів та сплавів, тощо.
Аналогічна ситуація з вимогою щодо наявність в Учасника працівників не менше чотирьох осіб монтажників систем утеплення будівель. Дана професія з будівельного блоку, яка в рівному ступені відображає як вимоги до енергетичної і теплової ефективності будови, так і до сучасних тенденцій оформлення фасадів будівель, це робітник який виконує комплекс робіт по утепленню фасадів для зниження до мінімуму тепловитрат через огороджувальні стінові конструкції будинків і споруд. В технічному завданні відсутні роботи з утеплення фасадів, тому вимога щодо наявності в Учасника не менше чотирьох осіб монтажників систем утеплення будівель є дискримінаційною.
При встановленні кваліфікаційних критеріїв, Замовнику потрібно досконало вивчати, що саме в конкретній закупівлі є обов’язковими кваліфікаційними критеріями, а що може лиш штучно обмежити коло потенційних учасників. Встановлення у вашій тендерній документації зазначених вище дискримінаційних вимог щодо кваліфікаційних критеріїв та некоректного способу його документального підтвердження, по перше взагалі ставить під сумнів ефективне проведення закупівлі, а по друге зменшує шанси економії державних коштів, що і є одним з визначальних принципів державних закупівель.
В даному випадку, всупереч діючому законодавству, включено до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників.
Замовник має право перевірити наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації з необхідними для виконання роботи знаннями та досвідом. Дискримінаційними є положення тендерної документації, які включають необхідність працівників певних професій та їх кількості за відсутності належного обгрунтування потреби таких працівників виходячи з технічних особливостей закупівлі. Під цей критерій досить часто неправомірно підлаштовують додаткові кваліфікаційні вимоги до працівників, що не відповідають меті та завданням виконання договору.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Аналіз практики розгляду скарг колегією АМКУ про порушення у сфері публічних закупівель показує, що при розгляді скарг щодо незаконності та дискримінації тих чи інших положень тендерної документації вирішальним є саме обгрунтування Замовника в необхідності встановлення вимог та засобів їх підтвердження Учасниками.
Замовник ніяким чином не обґрунтував необхідність залучення таких спеціалістів до виконання будівельних робіт у технічному завданні до предмету закупівлі, та наведених обсягах робіт відсутня необхідність залучення монтажника систем утеплення будівель та електрозварника.
Встановлені вами кваліфікаційні вимоги в тендерній документації є надмірними, необґрунтованими та дискримінаційними, а також суттєво звужують коло потенційних учасників, в зв’язку з чим, вимагаємо, вилучити з підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації дискримінаційні кваліфікаційні критерії, а саме:
- кваліфікаційні робітники, а саме монтажники систем утеплення будівель у кількості не менше чотирьох осіб (надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації та надати посвідчення\свідоцтво та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.80.18);
- електрозварник, надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника.
Розгорнути
Згорнути
2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені:
- кваліфікаційні робітники, а саме монтажники систем утеплення будівель у кількості не менше чотирьох осіб (надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації та надати посвідчення\свідоцтво та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.80.18);
- електрозварник, надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника.
Відповідно до технічного завдання тендерної документації (додаток 3) Замовнику потрібно здійснити перелік робіт, який не передбачає залучення таких робітничих професій як монтажники систем утеплення будівель та електрозварник. В іншому випадку в технічному завданні було б зазначено це в переліку робіт.
Електрозварники з’єднують (зварюють) елементи металоконструкцій, трубопроводи, деталі машин і механізмів за допомогою зварювального апарату. В переліку робіт технічного завдання відсутні будь-які роботи пов’язані із зварюванням та різанням деталей, металевих конструкцій та труб зі сталей, чавунів, кольорових металів та сплавів, тощо.
Аналогічна ситуація з вимогою щодо наявність в Учасника працівників не менше чотирьох осіб монтажників систем утеплення будівель. Дана професія з будівельного блоку, яка в рівному ступені відображає як вимоги до енергетичної і теплової ефективності будови, так і до сучасних тенденцій оформлення фасадів будівель, це робітник який виконує комплекс робіт по утепленню фасадів для зниження до мінімуму тепловитрат через огороджувальні стінові конструкції будинків і споруд. В технічному завданні відсутні роботи з утеплення фасадів, тому вимога щодо наявності в Учасника не менше чотирьох осіб монтажників систем утеплення будівель є дискримінаційною.
При встановленні кваліфікаційних критеріїв, Замовнику потрібно досконало вивчати, що саме в конкретній закупівлі є обов’язковими кваліфікаційними критеріями, а що може лиш штучно обмежити коло потенційних учасників. Встановлення у вашій тендерній документації зазначених вище дискримінаційних вимог щодо кваліфікаційних критеріїв та некоректного способу його документального підтвердження, по перше взагалі ставить під сумнів ефективне проведення закупівлі, а по друге зменшує шанси економії державних коштів, що і є одним з визначальних принципів державних закупівель.
В даному випадку, всупереч діючому законодавству, включено до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників.
Замовник має право перевірити наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації з необхідними для виконання роботи знаннями та досвідом. Дискримінаційними є положення тендерної документації, які включають необхідність працівників певних професій та їх кількості за відсутності належного обгрунтування потреби таких працівників виходячи з технічних особливостей закупівлі. Під цей критерій досить часто неправомірно підлаштовують додаткові кваліфікаційні вимоги до працівників, що не відповідають меті та завданням виконання договору.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Аналіз практики розгляду скарг колегією АМКУ про порушення у сфері публічних закупівель показує, що при розгляді скарг щодо незаконності та дискримінації тих чи інших положень тендерної документації вирішальним є саме обгрунтування Замовника в необхідності встановлення вимог та засобів їх підтвердження Учасниками.
Замовник ніяким чином не обґрунтував необхідність залучення таких спеціалістів до виконання будівельних робіт у технічному завданні до предмету закупівлі, та наведених обсягах робіт відсутня необхідність залучення монтажника систем утеплення будівель та електрозварника.
Встановлені вами кваліфікаційні вимоги в тендерній документації є надмірними, необґрунтованими та дискримінаційними, а також суттєво звужують коло потенційних учасників, в зв’язку з чим, вимагаємо, вилучити з підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації дискримінаційні кваліфікаційні критерії, а саме:
- кваліфікаційні робітники, а саме монтажники систем утеплення будівель у кількості не менше чотирьох осіб (надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації та надати посвідчення\свідоцтво та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.80.18);
- електрозварник, надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2023 14:24
Шановний Учаснику!
На Ваші вимоги щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Київській інженерній гімназії на вул. Княжий Затон, 12а, Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») повідомляється.
Тендерну документацію буде приведено у відповідність та буде внесено зміни. Вимогу задоволено.
На Ваші вимоги щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в Київській інженерній гімназії на вул. Княжий Затон, 12а, Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») повідомляється.
Тендерну документацію буде приведено у відповідність та буде внесено зміни. Вимогу задоволено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КАНБАНБУД |
1 478 334,00
UAH з ПДВ
|
1 478 334,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КАНБАНБУД #41921327 |
Переможець |
1 478 334,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:45
|
ДУ № 2 до договору № 420.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 13:19
|
ДУ № 1 до договору № 420.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 10:11
|
Договір № 420.pdf | укладений |
16 травня 2023 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п . 3.3., 3.4. та п. 11.2. Договору № 420 від 16.05.2023 року, відповідно до Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом, наданого ТОВ "ЕкспертБудКонсалт" № 0127-23/ЕБВ/В від 22.05.2023 року, уклали додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1. договору № 420 від 16.05.2023 року викласти в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 1473721,20 грн. (один мільйон чотириста сімдесят три тисячі сімсот двадцять одна грн. 20 коп) у т.ч. ПДВ - 245620,20 Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток № 1) |
Номер договору про закупівлю: | 420 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 3.3. та 11.6. Договору від 16.05.2023 № 420, у відповідності до фактично виконаних обсягів та у зв'язку з завершенням виконання робіт (надання послуг) уклали додаткову угоду про наступне: 1 Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 1 418 962.13 грн (один мільйон чотириста вісімнадцять тисяч дев'ятсот шістдесят дві грн. 13 коп. ) у т.ч. ПДВ - 236493,69 грн. Замовник зобов'язується прийняти і оплатити такі роботи за цінами, які зазначені у протоколі узгодження договірної ціни (Додаток 1), який додається і є його невід'ємною частиною" |
Номер договору про закупівлю: | 420 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |