Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АТОМПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 36469530 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СІМ'Ї ПРАХОВИХ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Мітічкіна Ірина 380445234001 I.MITICHKINA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2023 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2023 11:02 |
Очікувана вартість: | 235 577 890,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 177 889,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення:• Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною.Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження внесення (платіжний документ, довідка з банку) грошового покриття тендерного забезпечення або• Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» ( → www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа).Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Виплата авансу здійснюється Покупцем після укладання Сторонами Договору протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем від Постачальника страхової, або банківської гарантії та рахунку-фактури на оплату | Аванс | 30 | Календарні | 25 |
Поставка товару | Покупець сплачує вартість поставленої Продукції протягом 45 календарних днів з дати підписання Сторонами акту (актів) приймання-передачі Продукції | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 75 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2023 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2023 14:21 |
Перелік змін до ТД УО-1.doc | |
09 травня 2023 14:21 |
ТД-30 Електробуси-1.docx | |
09 травня 2023 14:21 |
Додаток 3 до ТД-технічна специфікація-1.pdf | |
09 травня 2023 14:21 |
Додаток 3 до ТД -ТС-1.docx | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 5 до ТД - Проект договору.docx | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 6 до ТД Довідка про досвід виконання договорів.docx | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 4 - Порівняльна таблиця.doc | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 7- Довідка відсутність підстав.docx | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 10 до ТД - Анкета.docx | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 2 до ТД Інформ про тех характеристики.docx | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 1 до ТД Тендерна пропозиція цінова.docx | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 9 до ТД - Витрати, пов'язані з оплатою митних платежів при здійсненні імпорту.docx | |
19 квітня 2023 15:21 |
Додаток 8 до ТД - Лист-згода.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
You are issuing this tender for second time. It is known. But what is the reason to issue it for 7 days while you need delivery within a year? Nobody is working so fast, even if to drop all other business. CMU decree is a sabotage against Ukrainian economy and ignored by majors as NaftoGaz and UZ etc. That's after they got multiple tenders failed without bidders. More of that 7 days is allowance only for simplified procurement. Is this procurement simplified? Sorry... More of that, CMU is not above the Law 922, which requires 15-30 days.
Please make amendment and change documents deadline from 7 to 21 days.
Відповідно до пункту 24 Особливостей, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник самостійно визначає кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей.
Вимога учасника щодо усунення порушення під час проведення тендеру є безпідставною.
P.S. CMU is not above the Law 922.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вимога учасника щодо усунення порушення під час проведення тендеру є безпідставною.
Відповідно до п. 1 розділу IV тендерної документації та оприлюдненого оголошення про закупівлю Вами встановлено кінцевий строк для подання пропозицій учасників – до 27.04.2023 р. до 11:00 год.
Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 19 квітня 2023 р. о 15:21 год.
Таким чином, для підготовки та подання тендерних пропозицій надано дуже короткий період часу – всього 7 днів, з яких 2 дні - вихідні.
Отже, для підготовки тендерної пропозиції надано всього 5 робочих днів.
Зважаючи на значний обсяг документів, які мають бути підготовлені та надані учасником у складі тендерної пропозиції, вказаний строк є надто коротким для підготовки та подання тендерної пропозиції.
За 5 робочих днів фактично неможливо оформити необхідні документи, які вимагаються тендерною документацією, зокрема, банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції, листи-відгуки від контрагентів тощо.
Встановлення такого короткого строку для подання тендерних пропозицій значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, що є порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Слід зазначити, що відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація при закупівлі товарів для товарів і послуг, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, оприлюднюються замовником не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 24 цих Особливостей передбачено можливість оприлюднення замовниками оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, зважаючи, що предметом вказаної закупівлі є товари, які не пов’язані забезпеченням нагальних потреб замовника в період воєнного стану, а строк поставки товару в цій закупівлі передбачено до 30.04.2024 р., тобто більше 1 року з моменту оголошення про закупівлю, жодної необхідності встановлювати такий короткий строк для подання тендерних пропозицій немає.
За таким умов кількість потенційних учасників закупівлі штучно обмежується лише тими учасниками (учасником), яким завчасно було відомо про оголошення цієї закупівлі.
Слід зазначити, що в інших закупівлях автобусів (електробусів), розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, замовники встановлюють значно триваліші строки для подання пропозицій учасниками.
Наведена вище умова тендерної документації не сприятиме максимальній економії коштів, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості закупівлі.
Враховуючи наведене вище та беручи до уваги вимоги ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести до тендерної документації необхідні зміни та продовжити кінцевий строк для подання пропозицій учасників до 19 травня 2023 р.
Замовник самостійно визначає кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей.
Вимога учасника щодо усунення порушення під час проведення тендеру є безпідставною.
You provide 4 (!!!) days for working on this tender. It is impossible to coordinate all with factory and create all documents. Nobody is motivated so much to race with barriers. No one serious foreign supplier will even consider your tender. Provide min 15 days as required by Law 922. Forget about CMU 1178 - it is allowance for 7 days only. But you did not provide even 7 days.
Sincerely,
Вимога учасника щодо усунення порушення під час проведення тендеру є безпідставною.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель після внесених 09.05.2023 р. змін до тендерної документації строк подання тендерних пропозицій встановлено до 11:00 год 15.05.2023 р.
Таким чином, для підготовки та подання тендерної пропозиції надано дуже короткий період часу – всього 6 днів, з яких 2 дні - вихідні.
ТзОВ "Завод ЕлектронМаш" є виробником електробусів Е19101 "Електрон", які повністю відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі, що передбачені в додатку 3 то тендерної документації.
Оскільки тендерна документація встановлює окремі вимоги до банку, який може видати гарантію, зокрема, що банк на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів, чотирьох робочих днів недостатньо для оформлення банківської гарантії в вказаних вище банках. Встановлення такого короткого строку для подання тендерних пропозицій значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, що є порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не сприяє максимальній економії коштів, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості закупівлі.
Враховуючи наведене вище, просимо внести до тендерної документації необхідні зміни та продовжити кінцевий строк для подання пропозицій учасників на 10 робочих днів.
Замовник самостійно визначає кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей.
Замовником на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.05.2023 № 5882-р/пк-пз було внесено зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк подання пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Також зазначаємо, що оголошення про проведення даної закупівлі було оприлюднене 19.04.2023, зміни до тендерної документації в частині розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, замовником не вносились, тобто потенційні учасники тендеру мали достатній час для оформлення банківських/страхових гарантій.
Твердження учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Завод ЕлектронМаш» щодо порушення принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону та вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру, є безпідставними.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 квітня 2023 23:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000044 ● a2dd54f213d4486e807afffd3fa69c32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-04-19-007993-a 19.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 10:33:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автобуси електричні та зарядні станції прискореного типу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-19-007993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 09:38:32
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 20.07.2023 щодо закупівлі ДК 021:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси електричні та зарядні станції прискореного типу)
1. У 2022 році ДП «НАЕК «Енергоатом» прийняв рішення про необхідність заміни застарілого парку автобусів, що забезпечують перевезення персоналу наших АЕС. Автобусний парк АЕС на сьогодні складається здебільшого з автобусів радянського виробництва, що повністю вичерпали свій ресурс, потребують постійних ремонтів та витрачають багато паливо-мастильних матеріалів. До того ж, більшість ключових запасних частин до них виробляються в країнах-агресорах – росії та білорусі.
Оскільки, атомні електростанції зазвичай мають надлишок потужності генерації електричної енергії в нічний час, було вирішено пропрацювати доцільність заміни застарілого парку на електричні автобуси. Для проведення економічних розрахунків прийняли пілотний проєкт, що передбачає закупівлю 10 електричних автобусів та 5 зарядних станцій до них для потреб Рівненської АЕС. Економічні розрахунки показали термін окупності проєкту у 6 років та економію у 290 млн. грн. за 10 років експлуатації у порівнянні з аналогічними 12-метровими дизельними автобусами.
Джерелом коштів для здійснення цієї закупівлі є власні кошти від здійснення виробничої діяльності. Необхідні кошти передбачені в повному обсязі у інвестиційному плані Компанії на середньостроковий період 2022-2026 років статтею «Створення мережі швидкісних автомобільних електрозарядних станцій ДП «НАЕК «Енергоатом» та заміна автобусного парку на електробуси».
Визначені замовником вимоги до електричних автобусів мають на меті закупівлю автобусів, що виробляються серійно досвідченим виробником, мають успішний досвід експлуатації та відповідають міжнародним стандартам безпеки.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до вимог організаційно-розпорядчої та нормативної документації ДП «НАЕК «Енергоатом» шляхом письмових запитів комерційних пропозицій від учасників ринку та проведення порівняльного аналізу наданих комерційних пропозицій.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: www.energoatom.com.ua: розділ «Закупівлі» «ВП «Атомпроектінжиніринг» «Закупівлі за квітень 2023 р.» «19.04.23 ДК 021:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб UA-2023-04-19-007993-a». (https://www.energoatom.com.ua/vp/e-procurement-years2023api.html)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України від 31.07.2023 по закупівлі ДК 021:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси електричні та зарядні станції прискореного типу) (UA-2023-04-19-007993-a) За результатами аналізу тендерної документації Державною аудиторською службою України встановлено порушення пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Повідомляємо, що Замовником здійснені заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та дотримання вимог пункту 28 Особливостей, а саме, проведена роз’яснювальна робота з персоналом Замовника, відповідальним за визначення вимог тендерних документацій.
2023-08-07 11:19:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод ЕлектронМаш" |
174 000 000,00
UAH
|
174 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" |
234 497 700,00
UAH
|
234 497 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод ЕлектронМаш" #38172658 |
Відхилено |
174 000 000,00
UAH
|
22 травня 2023 13:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 16:06
|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" #32982101 |
Переможець |
234 497 700,00
UAH
|
24 травня 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 17:59
|
дод уг 1.pdf | укладений |
21 липня 2023 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 08:08
|
Договір 53-146-01-23-00371 від 08.06.2023.pdf | укладений |
09 червня 2023 08:08
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 червня 2023 — 30 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю виконання Договору з причин, що не залежать від волі Сторін, зокрема, у зв’язку з відсутністю реального фінансування видатків Покупця |