Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород, км 50+000 – км 65+564, протяжністю 15,564 км, в межах Вінницької області
Очікувана вартість
756 427 937,00 UAH
UA-2023-04-19-007697-a ● 5580493df2a6487199c9595e9ae1feb2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Роман Совик +380432560707 nekqew@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2023 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2023 00:05 |
Початок аукціону: | 23 травня 2023 11:12 |
Очікувана вартість: | 756 427 937,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 3% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з вимог тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Підрядником всіх умов Договору, зокрема після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проєкт документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків згідно п. 41 Особливостей |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород, км 50+000 – км 65+564, протяжністю 15,564 км, в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за виконані роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація
Дата подання: 21 квітня 2023 09:23
Дата відповіді: 21 квітня 2023 14:26
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Замовником визначено "1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.". Відповідно до "Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування" затвердженої наказом Міністерства Інфраструктури України №753 від 07.10.2022р. - "Під час роботи у межах населеного пункту технічна швидкість автомобілів приймається - 25 км/год." Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Методики, або надати аргументовану пояснення щодо застосування таких швидкісних обмежень: "V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год - 25 км/год" та " V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. - 24 км/год.", що застосовуються в Додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Кваліфікація
Дата подання: 21 квітня 2023 09:24
Дата відповіді: 21 квітня 2023 14:26
Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації в частині 3 зазнається, що Учасник має надати " 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)". Аналогічним договором Замовник визначає наступне "Аналогічним вважається договір на виконання робіт із будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.". Повинні зазначити, що предметом даної закупівлі є " Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги", тому просимо Замовника уточнити - аналогічний договір, це договір ремонту автомобільних доріг чи Капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання, предметом закупівлі є Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги, в свою чергу Наказом Міністерства
розвитку економіки,торгівлі та сільськогогосподарства України17.08.2020 № 1572 затверджено МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, згідно яких Замовники з метою розширення кола потенційних учасників передбачено можливість підтвердження наявності досвіду різними Договорами, зокрема виконання робіт із будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Згідно ГБНГ.1-218-182:2011 Капітальнийремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, додіючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Таким чином капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення є тотожним Капітальному ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги. Враховуючи вище викладене, аналогічним буде вважатися договір як ремонту автомобільних доріг так і капітального ремонту дорожнього покриття. автомобільної дороги
розвитку економіки,торгівлі та сільськогогосподарства України17.08.2020 № 1572 затверджено МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, згідно яких Замовники з метою розширення кола потенційних учасників передбачено можливість підтвердження наявності досвіду різними Договорами, зокрема виконання робіт із будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Згідно ГБНГ.1-218-182:2011 Капітальнийремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, додіючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Таким чином капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення є тотожним Капітальному ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги. Враховуючи вище викладене, аналогічним буде вважатися договір як ремонту автомобільних доріг так і капітального ремонту дорожнього покриття. автомобільної дороги
ISO
Дата подання: 21 квітня 2023 17:37
Дата відповіді: 24 квітня 2023 16:41
Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання
пропозиції сертифікати на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016, на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, які видані акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації.При цьому, станом на сьогодні, Національним агентством з акредитації України (НААУ) не видано жодного атетстату про акредитацію, яким би засвідчувалась компетентність органу з оцінки відповідності за ДСТУ ISO 37001:2018 чи ISO 37001:2016. Отже умоває невиконуваною. Просимо привести у відповідність вимоги ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
ІСО
Дата подання: 21 квітня 2023 17:38
Дата відповіді: 25 квітня 2023 08:16
Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікати на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016, на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, які видані акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації. Звертаємо Вашу увагу, що в Україні діє стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT). Отже, Ви не маєте права вимагати ISO 37001:2016.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
щодо кваліфікаційного критерію "наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю"
Дата подання: 22 квітня 2023 09:34
Дата відповіді: 25 квітня 2023 13:59
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 4 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Фінансову звітність за останній звітній період: 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; 1.3. Звіт про рух грошових коштів; 1.4. Звіт про власний капітал; Або 1.6. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати). Надана фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі».
В умовах дії режиму воєнного стану, введеного із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 1259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.05.2022 № 341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 № 573/2022, затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, з 05 години 30 хвилин 21.11.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 07.11.2022 № 757/2022, затвердженого Законом України від 16.11.2022 № 2738-IX та з 05 години 30 хвилин 19.02.2023 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 58/2023, затвердженого Законом України від 07.02.2023 № 2915-IX, що в свою чергу є надзвичайними та невідворотними обставинами, у 2022 році кошти дорожнього фонду першочергово були спрямовані на виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, отриманими державою або під державні гарантії, а також на оборону. Таким чином, фінансування дорожніх робіт фактично обнулили, що в свою чергу вплинуло на господарську діяльність підприємств. Наше підприємство, як потенційний Учасник, має намір взяти участь у закупівлі і може підтвердити обсяг річного доходу (виручи) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі за 2021 рік. Вважаємо в умовах дії воєнного режиму вимогу щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (яким є 2022 рік) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість учасників та конкуренцію. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО ЗАМОВНИКА для дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них внести зміни в тендерну документацію та зазначити: «учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Фінансову звітність за 2021 рік та або 2022 рік: 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; 1.3. Звіт про рух грошових коштів; 1.4. Звіт про власний капітал; Або 1.6. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати). Надана фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 2 п. 45. Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. В свою чергу п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено кваліфікаційний критерій, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). - Враховуючи вище викладене, Замовником в Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - 1. Фінансову звітність за останній звітній період: - 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); - 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; - 1.3. Звіт про рух грошових коштів; - 1.4. Звіт про власний капітал; - Або - 1.6. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати). Надана фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі. Вище вказана вимога не є дискримінаційною, та є в свою чергу вимогою, що гарантує надійність та платоспроможність учасників закупівлі.
щодо технічного завдання
Дата подання: 22 квітня 2023 09:35
Дата відповіді: 25 квітня 2023 13:59
Шановний Замовнику! Відповідно до п.6.2 Розділу VI МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 (далі – Методика), «Для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; креслення (за наявності); технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до Методики. Крім того, в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник має вказати суму коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання дорожніх робіт та послуг (зокрема: POMI Принципи вимірювання (міжнародні) для будівельних робіт, NRM (1, 2, 3) Нові правила вимірювань, опубліковані Королівським інститутом дипломованих геодезистів (RICS), CESMM4 міжнародна система вимірювання робіт, стандартний метод вимірювання цивільного будівництва, четверте видання, розроблений Інститутом інженерів-будівельників (The Institution of Civil Engineers (ICE)).» Детально проаналізувавши тендерну документацію та додатки до неї, було встановлено, що ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BoQ) Технічного завдання, викладеного в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, не відповідає жодній із існуючих міжнародних систем вимірювання робіт, відповідно не вказано і її назву в заголовку до BoQ. Просимо Замовника надати інформацію, за якою саме міжнародною системою вимірювання дорожніх робіт була складена відомість BoQ. У разі ж якщо жодна із міжнародних систем не застосовувалалсь, на наш погляд це є прямим порушенням норм МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Просимо Замовника усунути дане порушення та привести тендерну документацію у відповідність до діючих норм з ціноутворення в дорожньому будівництві.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документ
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документ
ТЗ
Дата подання: 22 квітня 2023 18:47
Дата відповіді: 25 квітня 2023 13:59
У додатку 2 до тендерної документації (технічне завдання):
1. При влаштуванні дорожнього одягу не передбачено розлив бітумної емульсії під верхній шар асфальту.
2. У розділі 1. Влаштування бетонного лотку вздовж кромки проїзної частини - не вказано марку водоскидів.
3. Урозділі 2. Водоскиди на узбіччі - не вказано марку водоскидів.
4. При влаштуванні дорожнього одягу в деяких розцінках передбачено застосування К=1,2 та прописано «при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу», а в інших не прописано, хоча нормами передбачено.
5. При влаштуванні розмітки не передбачено застосування коефіцієнту К=1,2 «при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу».
Прошу дати роз’яснення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документ
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-19-007697-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 21 квітня 2023 16:51
Дата подання: 21 квітня 2023 16:51
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2023 17:42
Рішення від 25.04.2023 № 5301.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2023 17:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2023 № 5865.pdf
Дата публікації: 04 травня 2023 11:39
рішення від 03.05.2023 №5865.pdf
Дата публікації: 08 травня 2023 17:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5865-р/пк-пз від 03.05.2023 про :" Зобов'язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород, км 50+000 – км 65+564, протяжністю 15,564 км, в межах Вінницької області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-19-007697-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення", Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації (Протокол № 57 від 16 травня 2023 року) та розміщенні в електронній симтемі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2023 12:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2023 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РДС" |
726 170 802,00
UAH з ПДВ
|
726 170 802,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
741 299 378,00
UAH з ПДВ
|
741 299 378,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РДС" #33658865 |
Переможець |
726 170 802,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:30
|
Додаткова угода № 6 від 27 грудня 2023 року.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:58
|
ДУ 5 від 11.12.2023 до Договору 2-Д.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 11:45
|
Додаткова угода № 4 від 12 жовтня 2023 року.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 12:05
|
Додаткова угода № 3 від 26 вересня 2023 року.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 13:11
|
Дод. уг. №2 від 05.07.23.PDF | зміни до договору |
05 липня 2023 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 11:47
|
ДУ 1 від 23.06.PDF | зміни до договору |
23 червня 2023 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 16:11
|
договір 2-Д від 21.06.23.PDF | укладений |
21 червня 2023 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1 Розділу 3 Ціна договору в новій редакції, викладено розділ 19. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін в новій редакціїї |
Номер договору про закупівлю: | 2-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1 Розділу 3 Ціна договору в новій редакції, викладено Додаток №1 до договору Договірна ціна в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 від 26 вересня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Додатку №1: Договірна ціна в новій редакції; Викладення Додатку №2: Перелік основних матеріальних ресурсів в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 4 від 12 жовтня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Розділ 19. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 6 від 27 грудня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |