Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з усунення наслідків аварійної ситуації (заміна електромережі) коридору у приміщенні Початкової школи "Один, два, три" Львівської міської ради за адресою м. Львів, вул. Любінська, 89В
Очікувана вартість
187 032,00 UAH
UA-2023-04-19-006388-a 5d1261d24f1748d5a86ed11b89cf12b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вірт Олена Андріївна

+380684198856 lnvk123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Початкова школа "Один, два, три"
Код ЄДРПОУ: 23885337
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., Львів, Любінська, 89в
Контактна особа: Вірт Олена Андріївна
+380684198856
lnvk123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи з усунення наслідків аварійної ситуації (заміна електромережі) коридору у приміщенні Початкової школи "Один, два, три" Львівської міської ради за адресою м. Львів, вул. Любінська, 89В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 89В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 квітня 2023 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЦІСАР БУД"
#44715951
Переможець 187 032,00
UAH
19 квітня 2023 14:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 15:53
Електронний підпис укладений
27 червня 2023 12:39
Додаток 2 в новій редакції.pdf зміни до договору
27 червня 2023 12:36
Додат.угода _2 до Договору 572023 від 19.04.2023.pdf зміни до договору
27 червня 2023 12:36
Електронний підпис укладений
23 травня 2023 12:07
Додаток _2 в новій редакції.pdf зміни до договору
23 травня 2023 12:03
Додаткова угода _1 від 23.05.23 до Договору _572023 від 19.04.23.pdf зміни до договору
23 травня 2023 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі висновку Управління фінансового контролю департаменту «Адміністрації міського голови» Львівської міської ради від 04.05.2023 р. №2103-вих-54087
Номер договору про закупівлю: 57/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 5.2.4. Виконавець має право ініціювати внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 57/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 158 366,00
UAH