Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі Первомайської міської територіальної громади Миколаївської області
Очікувана вартість
2 703 000,00 UAH
UA-2023-04-19-003988-a ● 1d30392b18f74dcba74af762074df0c9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальної власності та земельних відносин Первомайської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24063287 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3 |
Контактна особа: |
Яна Петрова +380954382210 kom.vlasnist@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2023 09:52 |
Очікувана вартість: | 2 703 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі Первомайської міської територіальної громади Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55200, Україна, Миколаївська область, м.Первомайськ, вул. Михайла Грушевського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2023
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2023 11:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2023 11:05 |
Перелік змін.pdf | |
26 квітня 2023 11:05 |
Додаток 2 Кваліф.критерії зі змінами.pdf | |
26 квітня 2023 11:05 |
Додаток 4 Технічні, якісні та інші характеристики.pdf | |
26 квітня 2023 11:05 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
26 квітня 2023 11:05 |
Проєк Договору зі змінами.pdf | |
19 квітня 2023 11:50 |
Тендерна пропозиція Додаток 1.docx | |
19 квітня 2023 11:50 |
Оголошення.pdf | |
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 4. Технічні,якісні та к-ні характ..docx | |
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 6 (лист-згода).docx | |
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 3 ст. 17 (Підстави для відмови).docx | |
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 5. Проєкт Договору.doc | |
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 2. Кваліф.критерії.docx | |
19 квітня 2023 11:50 |
Тендерна документація.pdf |
26 квітня 2023 11:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2023 11:05 |
Перелік змін.pdf
|
|||
26 квітня 2023 11:05 |
Додаток 2 Кваліф.критерії зі змінами.pdf
|
|||
26 квітня 2023 11:05 |
Додаток 4 Технічні, якісні та інші характеристики.pdf
|
|||
26 квітня 2023 11:05 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
|||
26 квітня 2023 11:05 |
Проєк Договору зі змінами.pdf
|
|||
19 квітня 2023 11:50 |
Тендерна пропозиція Додаток 1.docx
|
|||
19 квітня 2023 11:50 |
Оголошення.pdf
|
|||
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 4. Технічні,якісні та к-ні характ..docx
|
|||
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 6 (лист-згода).docx
|
|||
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 3 ст. 17 (Підстави для відмови).docx
|
|||
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 5. Проєкт Договору.doc
|
|||
19 квітня 2023 11:50 |
Додаток 2. Кваліф.критерії.docx
|
|||
19 квітня 2023 11:50 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки надання послуг
Дата подання: 21 квітня 2023 18:09
Дата відповіді: 21 квітня 2023 21:11
Шановний Замовник, при ознайомленні з тендерною документацією звернули увагу на вкрай стислі строки надання послуг за предметом даної закупівлі.
Закупівля UA-2023-04-19-003988-a оголошена Вами 19.04.2023 з кінцевим строком подачі тендерних пропозицій 27.04.2023 10:43.
Відповідно до п.38 Особливостей, затверджених Постановою №1178 від 12.10.2022, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати П’ЯТИ РОБОЧИХ ДНІВ з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 46 цих же Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через П’ЯТЬ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, навіть при дотриманні найменших строків, встановлених чинним законодавством, у Виконавця залишається не більше двох-трьох тижнів на виконання достатньо великого обсягу робіт, оскільки кінцевий строк надання послуг визначений «до 01.06.2023».
Відповідно до розділу 2 Додатку №4 до тендерної документації загальна площа, щодо якої буде здійснюватися виготовлення нормативної грошової оцінки землі складає 282,18 кв.км. (28 218 га).
Згідно з розділом 8 Додатку №4 до тендерної документації Виконавець (розробник), окрім розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки, повинен ще подати її на затвердження відповідній раді, а після цього внести відомості про нормативну грошову оцінку землі до Державного земельного кадастру та отримати Витяги з ДЗК про землі в межах адміністративно-територіальної одиниці.
Такий обсяг робіт (послуг), визначений Додатками №4 і №5 до ТД, НЕМОЖЛИВО належно і якісно виконати у строки, встановлені Замовником, а саме: з моменту укладення договору до 01.06.2023.
З огляду на зазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації і збільшити строк для надання послуг за предметом даної закупівлі для можливості якісного надання послуг потенційним Виконавцем.
Внесення змін потребують усі пункти тендерної документації і Додатки до ТД, де міститься інформація про кінцевий строк надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно Податкового кодексу України ми маємо ввести в дію НГО до 15 липня,відповідно в червні міська рада має затвердити її,крім того згідно договору ми можемо подовжити термін надання послуг .
Згідно Податкового кодексу України ми маємо ввести в дію НГО до 15 липня,відповідно в червні міська рада має затвердити її,крім того згідно договору ми можемо подовжити термін надання послуг .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-19-003988-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Земельно-правові відносини", Код ЄДРПОУ:44501327
Дата подання: 26 квітня 2023 15:11
оскарження внесених змін які суперечать законодавству
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та у відповідність до назви закупівлі, відмінити внесені зміни, які мають дискримінаційний характер. Або вимагаємо відмінити закупівлю у повному обсязі як таку, що не відповідає чинному законодавству України та складена з порушеннями.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2023 10:27
Шановний учаснику!
Надаємо Вам обгрунтовану відповідь на Вашу вимогу.
Надаємо Вам обгрунтовану відповідь на Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-04-19-003988-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 27 квітня 2023 18:44
кваліфікаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації, маємо до Вас наступні вимоги:
1) У п. 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, щодо наявності в учасника: «двох широкоформатних принтерів формату А0, А1 (плотери або аналоги)».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки для якісного та своєчасного надання послуг щодо розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі цілком достатньо й 1-го широкоформатного принтера Формату А0 або Формату А1.
Вищезазначеною вимогою Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого є дві та більше одиниці зазначеного вище обладнання, що є прямим порушенням приписів Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути зазначене порушення, внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п. 1 Додатку 2 до тендерної документації у такій редакції: «одного широкоформатного принтера Формату А0 або Формату А1 (плотер або аналог)».
2) У п. 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, щодо наявності в учасника: «програмного забезпечення GIS 6 (ГІС 6) (або «аналог») та GIS Web (ГІС ВЕБ) (або «аналог»), а також програмного забезпечення «ArcGis» або «аналог», придатного подавати геопросторові дані у форматі *.gdb - 5 робочих місць з наданням відповідної ліцензії».
Предметом даної закупівлі відповідно до п. 4.1 Розділу 1 тендерної документації є: «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі Первомайської міської територіальної громади».
Ми, як потенційний учасник закупівлі, маємо успішний досвід надання аналогічних послуг, що були виконані за допомогою виключно ліцензійного програмного забезпечення Digitals, яке має весь необхідний функціонал та придатне для виконання аналогічних робіт. Надання послуг за предметом даної закупівлі не потребує наявності ще й іншого програмного забезпечення та (на додаток до Digitals), тому вважаємо вимогу ТД щодо наявності GIS 6, GIS Web та ArcGis (або аналоги), дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо Вас, врахувавши зазначене, внести відповідні зміни та виключити з п. 1 Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо наявності: «програмного забезпечення GIS 6 (ГІС 6) (або «аналог») та GIS Web (ГІС ВЕБ) (або «аналог») із наданням копій відповідних ліцензій або інших документів, що підтверджують наявність такого програмного забезпечення, а також програмне забезпечення «ArcGis» або «аналог», придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb (надати довідку від ліцензіара з підтвердженням такої можливості) - 5 робочих місць з наданням відповідної ліцензії».
Програмного забезпечення Digitals цілком достатньо для того, щоб якісно, своєчасно та в повному обсязі надати послуги за предметом даної закупівлі.
3) У п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено, що учасник має підтвердити наявність працівників (за основним місцем роботи), зокрема, таких:
- працівники з вищою освітою, а також відповідним сертифікатом про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в програмному забезпечені «ArcGis» або «аналог»- не менше 1-ї особи;
- не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем).
Вимога щодо наявності в учасника зазначених працівників порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно зі ст. 6 Закону України «Про оцінку земель» суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України «Про землеустрій» (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок).
Відповідно до ч. 3 ст. 18 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій", якими згідно ст. 26 цього Закону є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Законом України «Про оцінку земель», ні Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою для надання послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі повинні мати працевлаштованих за основним місцем роботи працівників, які проходили навчання/семінари/курси по роботі в програмному забезпеченні «ArcGis» або «аналог» і мають відповідні сертифікати та інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем).
Вищезазначеною вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, хто має працевлаштованих за основним місцем роботи працівників, які мають сертифікати про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в програмному забезпечені «ArcGis» або «аналог» та інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем).
Хочемо зауважити, що АМКУ неодноразово підтверджував необґрунтованість та дискримінаційність аналогічних вимог.
Просимо Вас, врахувавши зазначене, внести відповідні зміни та виключити з п. 2 Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо наявності: «працівників з вищою освітою, а також відповідним сертифікатом про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в програмному забезпечені «ArcGis» або «аналог» - не менше 1-ї особи» та «не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем).
4) У п. 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що на підтвердження аналогічного досвіду учасник повинен надати:
«1) Договори (не менше 2-х) на надання послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, укладений учасником та виконаний в повному обсязі протягом останніх 3-х років, що передує даті оголошення закупівлі. Щонайменше один із наданих учасником Договорів має передбачати нормативно-грошову оцінку щодо земель в межах об’єднаної територіальної громади.
2) Договори зі створення геоінформаційних інструментів* для систематизації та управління даними - базових геопросторових даних геоінформаційної системи/розроблення геопорталу органу місцевої самоврядування, де замовником послуг виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу місцевого самоврядування (не менше ніж 1 договір за 2020-2021 роки). Технічні завдання за таким договором (договорами) повинні передбачати: створення базових геопросторових даних ГІС, розроблення геопорталу органу місцевого самоврядування (містобудівний кадастр) і надання доступу Замовнику до такого геопорталу.* вимагається Замовником на підставі пункту 6 та пункту 7 Додатку № 4 до Тендерної документації».
По-перше, вимога щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору, предметом якого є нормативно-грошова оцінка земель в межах САМЕ ОБ’ЄДНАНОЇ територіальної громади, є дискримінаційною та такою, що порушує положення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про оцінку земель» та Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок передбачено, що об’єктом нормативної грошової оцінки є земельні ділянки в межах громади .
Тому, вимога Замовника про наявність досвіду виконання аналогічного договору предметом якого є нормативно-грошова оцінка земель в межах САМЕ ОБ’ЄДНАНОЇ територіальної громади штучно звужує коло потенційних учасників, є необґрунтованою та дискримінаційною.
Вимога щодо наявності в учасника досвіду виконання договору, предметом якого є створення геоінформаційних інструментів* для систематизації та управління даними - базових геопросторових даних геоінформаційної системи/розроблення геопорталу органу місцевої самоврядування також є дискримінаційною, необґрунтованою, антиконкурентною та такою, що звужує коло потенційних учасників.
Предметом даної закупівлі відповідно до п. 4.1 Розділу 1 тендерної документації є: «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі Первомайської міської територіальної громади».
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше одного АНАЛОГІЧННОГО договору.
Договір, предметом якого є: «Створення геоінформаційних інструменів для систематизації та управління даними - базових геопросторових даних геоінформаційної системи/розроблення геопорталу органу місцевої самоврядування» не є аналогічним до предмета даної закупівлі, що суперечить нормам чинного законодавства.
По-друге, вимога щодо кількості виконаних аналогічних договорів є дискримінаційною та такою, що унеможливлює прийняття участі у закупівлі досвідчених учасників.
Наявності навіть одного аналогічного договору цілком достатньо для того, щоб підтвердити рівень кваліфікації учасника та наявності в нього аналогічного досвіду.
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше ОДНОГО аналогічного договору.
Вищезазначеною вимогу Замовником передбачено надання щонайменше трьох договорів, що суперечить чинному законодавству.
Органом оскарження неодноразово задовольнялися на користь скаржника скарги щодо кількості аналогічних договорів на підтвердження наявності аналогічного досвіду. Колегією АМКУ визнавалося, що вимоги щодо надання більше 1-го аналогічного договору є необґрунтованими, дискримінаційними та таким, що порушують конкуренцію. Замовників було зобов’язано усунути порушення, викладені у скаргах, та привести тендерну документацію у відповідність до приписів Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, зокрема, на рішення Антимонопольного комітету України за результатами розгляду подібних скарг щодо кількості аналогічних договорів: рішення АМКУ від 14.03.2017 №1207-р/пк-пз, рішення АМКУ від 15.02.2022 №3140-р/пк-пз, рішення АМКУ від 02.09.2022 №5666-р/пк-пз (додаються до вимоги).
По-третє, вимога щодо надання договорів, де замовником послуг виступає САМЕ орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу місцевого самоврядування є дискримінаційною та викликає питання, чому учасники не можуть надати аналогічні предмету закупівлі договори, належно, якісно та у повному обсязі виконані та в яких замовником виступають підприємства, установи, організації, органи соціального страхування тощо.
У зв’язку із вищезазначеним, просимо внести зміни до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, виключити дискримінаційні вимоги та викласти у наступній редакції:
На підтвердження аналогічного досвіду учасник повинен надати:
«Договір (не менше 1-го) на надання послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, укладений учасником та виконаний в повному обсязі протягом останніх 3-х років, що передує даті оголошення закупівлі.»
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації, маємо до Вас наступні вимоги:
1) У п. 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, щодо наявності в учасника: «двох широкоформатних принтерів формату А0, А1 (плотери або аналоги)».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки для якісного та своєчасного надання послуг щодо розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі цілком достатньо й 1-го широкоформатного принтера Формату А0 або Формату А1.
Вищезазначеною вимогою Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого є дві та більше одиниці зазначеного вище обладнання, що є прямим порушенням приписів Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути зазначене порушення, внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п. 1 Додатку 2 до тендерної документації у такій редакції: «одного широкоформатного принтера Формату А0 або Формату А1 (плотер або аналог)».
2) У п. 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, щодо наявності в учасника: «програмного забезпечення GIS 6 (ГІС 6) (або «аналог») та GIS Web (ГІС ВЕБ) (або «аналог»), а також програмного забезпечення «ArcGis» або «аналог», придатного подавати геопросторові дані у форматі *.gdb - 5 робочих місць з наданням відповідної ліцензії».
Предметом даної закупівлі відповідно до п. 4.1 Розділу 1 тендерної документації є: «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі Первомайської міської територіальної громади».
Ми, як потенційний учасник закупівлі, маємо успішний досвід надання аналогічних послуг, що були виконані за допомогою виключно ліцензійного програмного забезпечення Digitals, яке має весь необхідний функціонал та придатне для виконання аналогічних робіт. Надання послуг за предметом даної закупівлі не потребує наявності ще й іншого програмного забезпечення та (на додаток до Digitals), тому вважаємо вимогу ТД щодо наявності GIS 6, GIS Web та ArcGis (або аналоги), дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо Вас, врахувавши зазначене, внести відповідні зміни та виключити з п. 1 Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо наявності: «програмного забезпечення GIS 6 (ГІС 6) (або «аналог») та GIS Web (ГІС ВЕБ) (або «аналог») із наданням копій відповідних ліцензій або інших документів, що підтверджують наявність такого програмного забезпечення, а також програмне забезпечення «ArcGis» або «аналог», придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb (надати довідку від ліцензіара з підтвердженням такої можливості) - 5 робочих місць з наданням відповідної ліцензії».
Програмного забезпечення Digitals цілком достатньо для того, щоб якісно, своєчасно та в повному обсязі надати послуги за предметом даної закупівлі.
3) У п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено, що учасник має підтвердити наявність працівників (за основним місцем роботи), зокрема, таких:
- працівники з вищою освітою, а також відповідним сертифікатом про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в програмному забезпечені «ArcGis» або «аналог»- не менше 1-ї особи;
- не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем).
Вимога щодо наявності в учасника зазначених працівників порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно зі ст. 6 Закону України «Про оцінку земель» суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України «Про землеустрій» (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок).
Відповідно до ч. 3 ст. 18 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій", якими згідно ст. 26 цього Закону є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Законом України «Про оцінку земель», ні Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою для надання послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі повинні мати працевлаштованих за основним місцем роботи працівників, які проходили навчання/семінари/курси по роботі в програмному забезпеченні «ArcGis» або «аналог» і мають відповідні сертифікати та інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем).
Вищезазначеною вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, хто має працевлаштованих за основним місцем роботи працівників, які мають сертифікати про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в програмному забезпечені «ArcGis» або «аналог» та інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем).
Хочемо зауважити, що АМКУ неодноразово підтверджував необґрунтованість та дискримінаційність аналогічних вимог.
Просимо Вас, врахувавши зазначене, внести відповідні зміни та виключити з п. 2 Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо наявності: «працівників з вищою освітою, а також відповідним сертифікатом про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в програмному забезпечені «ArcGis» або «аналог» - не менше 1-ї особи» та «не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем).
4) У п. 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що на підтвердження аналогічного досвіду учасник повинен надати:
«1) Договори (не менше 2-х) на надання послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, укладений учасником та виконаний в повному обсязі протягом останніх 3-х років, що передує даті оголошення закупівлі. Щонайменше один із наданих учасником Договорів має передбачати нормативно-грошову оцінку щодо земель в межах об’єднаної територіальної громади.
2) Договори зі створення геоінформаційних інструментів* для систематизації та управління даними - базових геопросторових даних геоінформаційної системи/розроблення геопорталу органу місцевої самоврядування, де замовником послуг виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу місцевого самоврядування (не менше ніж 1 договір за 2020-2021 роки). Технічні завдання за таким договором (договорами) повинні передбачати: створення базових геопросторових даних ГІС, розроблення геопорталу органу місцевого самоврядування (містобудівний кадастр) і надання доступу Замовнику до такого геопорталу.* вимагається Замовником на підставі пункту 6 та пункту 7 Додатку № 4 до Тендерної документації».
По-перше, вимога щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору, предметом якого є нормативно-грошова оцінка земель в межах САМЕ ОБ’ЄДНАНОЇ територіальної громади, є дискримінаційною та такою, що порушує положення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про оцінку земель» та Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок передбачено, що об’єктом нормативної грошової оцінки є земельні ділянки в межах громади .
Тому, вимога Замовника про наявність досвіду виконання аналогічного договору предметом якого є нормативно-грошова оцінка земель в межах САМЕ ОБ’ЄДНАНОЇ територіальної громади штучно звужує коло потенційних учасників, є необґрунтованою та дискримінаційною.
Вимога щодо наявності в учасника досвіду виконання договору, предметом якого є створення геоінформаційних інструментів* для систематизації та управління даними - базових геопросторових даних геоінформаційної системи/розроблення геопорталу органу місцевої самоврядування також є дискримінаційною, необґрунтованою, антиконкурентною та такою, що звужує коло потенційних учасників.
Предметом даної закупівлі відповідно до п. 4.1 Розділу 1 тендерної документації є: «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки землі Первомайської міської територіальної громади».
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше одного АНАЛОГІЧННОГО договору.
Договір, предметом якого є: «Створення геоінформаційних інструменів для систематизації та управління даними - базових геопросторових даних геоінформаційної системи/розроблення геопорталу органу місцевої самоврядування» не є аналогічним до предмета даної закупівлі, що суперечить нормам чинного законодавства.
По-друге, вимога щодо кількості виконаних аналогічних договорів є дискримінаційною та такою, що унеможливлює прийняття участі у закупівлі досвідчених учасників.
Наявності навіть одного аналогічного договору цілком достатньо для того, щоб підтвердити рівень кваліфікації учасника та наявності в нього аналогічного досвіду.
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше ОДНОГО аналогічного договору.
Вищезазначеною вимогу Замовником передбачено надання щонайменше трьох договорів, що суперечить чинному законодавству.
Органом оскарження неодноразово задовольнялися на користь скаржника скарги щодо кількості аналогічних договорів на підтвердження наявності аналогічного досвіду. Колегією АМКУ визнавалося, що вимоги щодо надання більше 1-го аналогічного договору є необґрунтованими, дискримінаційними та таким, що порушують конкуренцію. Замовників було зобов’язано усунути порушення, викладені у скаргах, та привести тендерну документацію у відповідність до приписів Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, зокрема, на рішення Антимонопольного комітету України за результатами розгляду подібних скарг щодо кількості аналогічних договорів: рішення АМКУ від 14.03.2017 №1207-р/пк-пз, рішення АМКУ від 15.02.2022 №3140-р/пк-пз, рішення АМКУ від 02.09.2022 №5666-р/пк-пз (додаються до вимоги).
По-третє, вимога щодо надання договорів, де замовником послуг виступає САМЕ орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу місцевого самоврядування є дискримінаційною та викликає питання, чому учасники не можуть надати аналогічні предмету закупівлі договори, належно, якісно та у повному обсязі виконані та в яких замовником виступають підприємства, установи, організації, органи соціального страхування тощо.
У зв’язку із вищезазначеним, просимо внести зміни до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, виключити дискримінаційні вимоги та викласти у наступній редакції:
На підтвердження аналогічного досвіду учасник повинен надати:
«Договір (не менше 1-го) на надання послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, укладений учасником та виконаний в повному обсязі протягом останніх 3-х років, що передує даті оголошення закупівлі.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2023 14:12
Доброго дня!
Надаємо Вам відповідь
Надаємо Вам відповідь
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2023 09:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" |
2 590 000,00
UAH
|
2 590 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" #44226566 |
Переможець |
2 590 000,00
UAH
|
02 травня 2023 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2023 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 13:11
|
Звіт НГО.pdf | укладений |
17 жовтня 2023 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 15:41
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2023 16:05
|
Додаткова угода № 2 .pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 09:29
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 12:02
|
Договір НГО Консорціум.pdf | укладений |
09 травня 2023 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг .Доповнення Договору Додатком № 3 "Кошторис" |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відлік строку виконання послуг розпочинається від дати укладання цього договру і триває до повного виконання послуг, але у будь-якому разі до 30.09.2023 року.. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |