Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Думенко Анатолій Миколайович 0442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2023 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2023 16:03 |
Очікувана вартість: | 4 404 152,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 041,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням ТП надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБО України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням ЕП УО банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банки, що обслуговують ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT- STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням ЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» ( → www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням ЕП УО страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата виконаних робіт проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту здачі - приймання виконаних робіт. якщо учасник не є резидентом – оплата виконаних робіт проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту виконання робіт та підписаного сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати послуг. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2023 10:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2023 10:55 |
додаткове роз'яснення на звернення за роз'ясненням від 21.04.2023.pdf | |
26 квітня 2023 10:55 |
7170 - перелік ЗТД - 1.doc | |
26 квітня 2023 10:55 |
ТД - 7170 - 1.docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 5 до ТД - Проект договору.pdf | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 8 до ТД - довідка п. 44 для об'єднання.docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 7 до ТД- Довідка п. 44.docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 10 до ТД - лист-згода.docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція цінова.docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 4 до ТД - Інформація про тех. як. кільк. характеристики.docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про предмет закупівлі.docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 9 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 6 до ТД - Довідка про досвід виконання .docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 11 до ТД - анкета.docx | |
19 квітня 2023 09:18 |
Додаток 3 до ТД - ТСдоПЗ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000021 ● cdfddad407724ce9a4c4c04ee39ad12a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2023-04-19-000635-a 19.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 17:20:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-19-000635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз та розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укрзалізничавтоматика».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-12 09:42:44
Пояснення на запит ДАСУ від 09.10.2023 (процедура закупівлі UA-2023-04-19-000635-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.10.2023 № 290 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-19-000635-a] через електронну систему закупівель 09.10.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз та розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укрзалізничавтоматика».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі
ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі, перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом аналізу наданої ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП ПАЕС
ДП «НАЕК «Енергоатом» комерційних пропозицій з цінами від АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні найнижчої комерційної пропозиції ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ» 4 404 152,00 грн. без ПДВ.
Інформація, на підставі якої здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») наведена у Технічній специфікації до предмета закупівлі «Розробка проєктної документації за темою «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС» ТСдоПЗ(р).23.0028.0074-2022.
2. Відповідно до п. 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право на оскарження рішення органу оскарження до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Замовник, не погоджуючись із рішенням органу оскарження, прийнятим за результатами розгляду скарги ТОВ Укрзалізничавтоматика, скористався наданим йому правом і 30.06.2023 подав до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним і скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз, рішення по якому на теперішній час не винесено.
Рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» не було прийняте, оскільки Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Додатки: на 20 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Анатолій ДУМЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрзалізничавтоматика |
1 975 800,00
UAH
|
1 975 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Науково-технічний центр «ДНФОРТ" |
2 352 000,00
UAH
|
2 352 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Р-ПРОДЖЕКТ" |
2 700 000,00
UAH
|
2 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
3 075 000,00
UAH
|
3 075 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК |
3 773 600,00
UAH
|
3 773 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ КІЕП |
3 795 000,00
UAH
|
3 795 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрзалізничавтоматика #37401997 |
Очікує рішення |
1 975 800,00
UAH
|
01 травня 2023 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2023 09:10
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 13:33 |
Кінець періоду оскарження: | 29 травня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (09.05.2023 в електронній системі закупівель було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Після оприлюднення повідомлення за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виявлені додаткові невідповідності тендерної пропозиції стосовно встановлених у тендерній документації кваліфікаційних критеріїв. Враховуючи, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виникли порушення, які неможливо усунути). |
18 травня 2023 13:33
|
Електронний підпис |
18 травня 2023 13:33
|
Витяг з протоколу УО від 18.05.2023.pdf |
Дата подання: 25 травня 2023 17:39