Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини для проведення ремонту службового автотранспорту підрозділів Управління поліції охорони в Одеській області
Очікувана вартість
1 420 000,00 UAH
UA-2023-04-18-009332-a ● 3942228bbfb34087a84a43f4c3b2a60a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108934 |
Вебсайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
Контактна особа: |
Ольга Сідоріна +380988360906 zakupo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2023 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Запасні частини для проведення ремонту службового автотранспорту підрозділів Управління поліції охорони в Одеській області - 252 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2023 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2023 10:59 |
ТД_Запасні частини_із змінами.pdf | |
24 квітня 2023 10:59 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
18 квітня 2023 17:17 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУЗапасні частини.pdf |
24 квітня 2023 11:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 квітня 2023 10:59 |
ТД_Запасні частини_із змінами.pdf
|
|||
24 квітня 2023 10:59 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
18 квітня 2023 17:17 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУЗапасні частини.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-18-009332-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АДІС-МОТОР, Код ЄДРПОУ:37351915
Дата подання: 22 квітня 2023 11:38
Вимога щодо усунень порушень
В И М О Г А
щодо усунення порушень і внесення змін до тендерної документації під час проведення процедури закупівлі у відповідності до ч. 4 ст. 33 та ч.3 ст. 31 ЗУ « Про публічні закупівлі»
18.04.2023 року Управління поліції охорони в Одеській області (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі запасних частин до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (далі — Процедура закупівлі).
Технічні умови закупівлі серед найменувань товару містять перелік запасних частин для автомобілів: VW POLO, HYUNDAI TUCSON, MITSUBISHI LANCER X, RENAULT SANDERO, MITSUBISHI LANCER, MITSUBISHI ASX.
По-перше, відсутність в технічних умовах тендерної документації інформації про номер кузова/шасі (VIN) вищезазначених автомобілів, запчастини до яких закуповуються, унеможливлює належну підготовку тендерної пропозиції та точне встановлення вартості таких запасних частин.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Однак поточна тендерна документація порушує норму, встановлену вказаною статтею Закону, оскільки тендерна документації у вищезазначеній частині не містить технічних, функціональних та якісних характеристик, а саме: номерів кузова/шасі (VIN) щодо автомобілів, зазначених у переліку вище, щоб дозволяло учасникам процедури закупівлі чітко встановити які саме товари за характеристиками закуповуються та визначити, відповідно, їх вартість для формування вигідної тендерної пропозиції.
По-друге, технічні умови тендерної документації містять перелік запасних частин для автомобілів марки ВАЗ (єдиний виробник даних автомобілів та запасних частин до них: російська федерація/республіка Білорусь), а саме: ВАЗ-212134, ВАЗ 21214, ВАЗ 2123, ВАЗ-2105.
Проте, згідно норм, встановлених постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності даною постановою (постанова набрала чинності 12.10.2022 року).
Так, учасники процедури закупівлі, у зв’язку із відсутністю на національному ринку автозапчастин до автомобілів марки ВАЗ, іншого походження, ніж походження з російської федерації/республіки Беларусь, зможуть запропонувати Замовнику автозапчастини походженням лише з названих країн, проте таких автозапчастин, які були придбані до 12.10.2022 року (дата набрання чинності постанови КМУ № 1178).
Проте п.6 технічних вимог тендерної документації до процедури закупівлі містить інформацію наступного змісту: «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.».
Разом із тим, розділ «3 Відхилення тендерних пропозицій» містить посилання на зазначену вище норму постанови КМУ № 1178, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/республіки білорусь (за винятком
товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних
до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12
жовтня 2022 р. № 1178…».
Враховуючи відсутність на ринку будь-яких інших автозапчастин до автомобілів ВАЗ, окрім тих, що до набрання чинності постановою № 1178 походили з російської федерації/республіки білорусь твердження «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.», без наявності відповідних роз’яснень чи стосується даний пункт товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних
до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12
жовтня 2022 р. № 1178, призводить до фактичної неможливості будь-якому учаснику відповідати вимогам технічних умов тендерної документації.
Тендерна документація повинна бути однаковою для всіх учасників, а також однозначною для розуміння, містити вичерпну інформацію, необхідну для розроблення тендерних пропозицій, і не створювати ризику для виконавців за обставин та подій, які вони не можуть передбачити під час визначення ціни і на які не мають впливу.
Проте, наведеним вимогам, тендерна документації не відповідає.
Для отримання роз’яснень з наведених питань наш представник звертався до відповідальної особи замовника Драненка Олександра Павловича за телефонним номером 048-740-81-24, телефонуючи з телефонного номера 048-709-77-97 21 квітня 2023 року о 09 годині 58 хвилин, але відповідальна особа Замовника повідомила, що у зв’язку із знаходженням у командуванні, наразі, не може надати будь-яких роз’яснень з наведених питань.
Такий стан речей призводить до невизначеності технічних умов тендерної документації, неможливості її виконання будь-якими учасниками.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ч. 4 ст. 33 та ч.3 ст. 31 ЗУ « Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти до розгляду дану вимогу.
Надати перелік номерів кузова/шасі (VIN) автомобілів, запасні частини до яких закуповуються, а саме для автомобілів: VW POLO, HYUNDAI TUCSON, MITSUBISHI LANCER X, RENAULT SANDERO, MITSUBISHI LANCER, MITSUBISHI ASX.
(задля точного встановлення необхідних запасних частин за їх кількісними та якісними характеристиками та виконання вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
2. Внести зміни до тендерної документації, а саме: в п.6 технічних вимог тендерної документації до процедури закупівлі текст «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.» привести у відповідність до положень постанови КМУ № 1178, виклавши його у наступній редакції:
«6. Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178).
В разі необґрунтованої відмови Замовником в задоволенні вимоги і подовжені таким чином порушення Закону України «Про публічні закупівлі», змушені будемо звернутися до державних органів, які здійснюють контроль правомірності дій Замовника (органи державного фінансового контролю, АМКУ).
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушень і внесення змін до тендерної документації під час проведення процедури закупівлі у відповідності до ч. 4 ст. 33 та ч.3 ст. 31 ЗУ « Про публічні закупівлі»
18.04.2023 року Управління поліції охорони в Одеській області (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі запасних частин до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (далі — Процедура закупівлі).
Технічні умови закупівлі серед найменувань товару містять перелік запасних частин для автомобілів: VW POLO, HYUNDAI TUCSON, MITSUBISHI LANCER X, RENAULT SANDERO, MITSUBISHI LANCER, MITSUBISHI ASX.
По-перше, відсутність в технічних умовах тендерної документації інформації про номер кузова/шасі (VIN) вищезазначених автомобілів, запчастини до яких закуповуються, унеможливлює належну підготовку тендерної пропозиції та точне встановлення вартості таких запасних частин.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Однак поточна тендерна документація порушує норму, встановлену вказаною статтею Закону, оскільки тендерна документації у вищезазначеній частині не містить технічних, функціональних та якісних характеристик, а саме: номерів кузова/шасі (VIN) щодо автомобілів, зазначених у переліку вище, щоб дозволяло учасникам процедури закупівлі чітко встановити які саме товари за характеристиками закуповуються та визначити, відповідно, їх вартість для формування вигідної тендерної пропозиції.
По-друге, технічні умови тендерної документації містять перелік запасних частин для автомобілів марки ВАЗ (єдиний виробник даних автомобілів та запасних частин до них: російська федерація/республіка Білорусь), а саме: ВАЗ-212134, ВАЗ 21214, ВАЗ 2123, ВАЗ-2105.
Проте, згідно норм, встановлених постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності даною постановою (постанова набрала чинності 12.10.2022 року).
Так, учасники процедури закупівлі, у зв’язку із відсутністю на національному ринку автозапчастин до автомобілів марки ВАЗ, іншого походження, ніж походження з російської федерації/республіки Беларусь, зможуть запропонувати Замовнику автозапчастини походженням лише з названих країн, проте таких автозапчастин, які були придбані до 12.10.2022 року (дата набрання чинності постанови КМУ № 1178).
Проте п.6 технічних вимог тендерної документації до процедури закупівлі містить інформацію наступного змісту: «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.».
Разом із тим, розділ «3 Відхилення тендерних пропозицій» містить посилання на зазначену вище норму постанови КМУ № 1178, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/республіки білорусь (за винятком
товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних
до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12
жовтня 2022 р. № 1178…».
Враховуючи відсутність на ринку будь-яких інших автозапчастин до автомобілів ВАЗ, окрім тих, що до набрання чинності постановою № 1178 походили з російської федерації/республіки білорусь твердження «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.», без наявності відповідних роз’яснень чи стосується даний пункт товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних
до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12
жовтня 2022 р. № 1178, призводить до фактичної неможливості будь-якому учаснику відповідати вимогам технічних умов тендерної документації.
Тендерна документація повинна бути однаковою для всіх учасників, а також однозначною для розуміння, містити вичерпну інформацію, необхідну для розроблення тендерних пропозицій, і не створювати ризику для виконавців за обставин та подій, які вони не можуть передбачити під час визначення ціни і на які не мають впливу.
Проте, наведеним вимогам, тендерна документації не відповідає.
Для отримання роз’яснень з наведених питань наш представник звертався до відповідальної особи замовника Драненка Олександра Павловича за телефонним номером 048-740-81-24, телефонуючи з телефонного номера 048-709-77-97 21 квітня 2023 року о 09 годині 58 хвилин, але відповідальна особа Замовника повідомила, що у зв’язку із знаходженням у командуванні, наразі, не може надати будь-яких роз’яснень з наведених питань.
Такий стан речей призводить до невизначеності технічних умов тендерної документації, неможливості її виконання будь-якими учасниками.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ч. 4 ст. 33 та ч.3 ст. 31 ЗУ « Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти до розгляду дану вимогу.
Надати перелік номерів кузова/шасі (VIN) автомобілів, запасні частини до яких закуповуються, а саме для автомобілів: VW POLO, HYUNDAI TUCSON, MITSUBISHI LANCER X, RENAULT SANDERO, MITSUBISHI LANCER, MITSUBISHI ASX.
(задля точного встановлення необхідних запасних частин за їх кількісними та якісними характеристиками та виконання вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
2. Внести зміни до тендерної документації, а саме: в п.6 технічних вимог тендерної документації до процедури закупівлі текст «Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено.» привести у відповідність до положень постанови КМУ № 1178, виклавши його у наступній редакції:
«6. Товар виробництва російської федерації та республіки білорусь пропонувати заборонено (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178).
В разі необґрунтованої відмови Замовником в задоволенні вимоги і подовжені таким чином порушення Закону України «Про публічні закупівлі», змушені будемо звернутися до державних органів, які здійснюють контроль правомірності дій Замовника (органи державного фінансового контролю, АМКУ).
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2023 10:54
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-18-009332-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3352815378
Дата подання: 09 травня 2023 23:16
Дата подання: 09 травня 2023 23:16
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 травня 2023 16:53
рішення від 11.05.2023 № 6347.pdf
Дата публікації: 11 травня 2023 16:53
інформація про перенесення від 22.05.2023 № 519 + запит Замовнику!.pdf
Дата публікації: 23 травня 2023 11:20
інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2023 № 7492.pdf
Дата публікації: 30 травня 2023 16:47
рішення від 29.05.2023 № 7492.pdf
Дата публікації: 01 червня 2023 16:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО |
1 174 317,36
UAH з ПДВ
|
1 174 317,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 204 951,00
UAH з ПДВ
|
1 204 951,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО #41152392 |
Переможець |
1 174 317,36
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 12:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2023 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 12:50
|
Додаткова угода 1 до Договору 306 від 01.06.2023.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 09:38
|
Договір 306 від 01.06.2023.pdf | укладений |
02 червня 2023 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |