Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43446648 |
Місцезнаходження: | 08460, Україна , Київська обл., село Ташань, вулиця Центральна 7 А |
Контактна особа: |
Степанчук Катерина Сергіївна +380988748404 tashanzakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2023 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 10 507 732,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 538,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 4.2. Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником наступним чином: - розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка), шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. 4.3. Остаточні розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт на підставі Довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати за формою № КБ-3 та Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання, з правом відстрочення платежу на 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій розрахунковий рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань за відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2023 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2023 15:08 |
ТД Шевченкове.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000048 ● 5ad87d9d9a054ea4a2a5c5b804d2edea
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-04-18-007193-a 18.04.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-31 21:35:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-18-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 09:50:36
про надання пояснень
Виконавчим комітетом Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області проводилися відкриті торги з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень, проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» в сумі 10902,541 тис. грн (у тому числі будівельні роботи – 8742,030 тис.грн.; інші витрати 2160,511 тис.грн.) за робочим проєктом ТОВ «Інжинірингова компанія «Аркон», експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» від 15.12.2022 року № 582/е/22.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Ташанської ОТГ за посиланням https://tashanska-gromada.gov.ua/zakupivli-10-16-13-08-03-2023/ .
Окрім того, повідомляємо, що це повторна закупівля за цим предметом. Моніторинг цієї закупівлі вже здійснювався відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 22.03.2023 № 71 «Про початок моніторингу процедур закупівель», детальніше за посиланням:
https://www.dzo.com.ua/tenders/18541790/monitorings/279c1003cd014d06b0dea7568291e5dc .
Виявлені моніторингом порушення було усунено, договір розірвано за згодою сторін.
Тендерна документація при оголошенні повторної процедури не змінювалася. При розгляді пропозицій учасників, особливо увагу звертали на виконання вимог пункту 7 Розділу 1 ТД - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
На виконання підпункту 3.2 пункту 5 Розділу 3 ТД, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці згідно з підпунктом 3.1, необхідно у складі пропозиції надати на кожну особу зазначену в довідці копії/оригінали трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії/оригінал наказів про призначення на посаду, або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, учасником було надано кольорові скан-копії оригіналів трудових книжок із даними працівників та сторінки із зазначенням працевлаштування працівників, вказаних у довідці. Відповідно до п.1.2. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 1993 р. № 58 (далі – Інструкція) трудові книжки раніше встановленого зразка обміну не підлягають. Відповідно до п.2.1. Інструкції трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами. Враховуючи вищевикладене, діючим законодавством передбачено двомовність трудових книжок, тому учасником було додано титульні сторінки трудових книжок українською та російською мовою.
Додаток: експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Молодіжна в с. Шевченкове Бориспільського району Київської області» від 15.12.2022 року № 582/е/22.
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Агрошляхбуд" |
5 814 939,00
UAH з ПДВ
|
5 814 939,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
7 355 432,95
UAH з ПДВ
|
7 355 432,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
7 419 660,17
UAH з ПДВ
|
7 419 660,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДАНКО" |
8 883 999,60
UAH з ПДВ
|
8 883 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Агрошляхбуд" #03580647 |
Переможець |
5 814 939,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 16:56
|
додугода _ 1_від 23.08.2023.pdf | укладений |
23 серпня 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 09:18
|
договір 48_від 09.05..pdf | укладений |
09 травня 2023 09:16
|