Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Ковтун Олеся Григорівна 0487958918 OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2023 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 224 523 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 245 238,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 2 000 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: (ДП «Служба місцевих доріг») |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально зазначено у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2023 13:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2023 13:31 |
Проект_договору_ЕУ .docx | |
18 квітня 2023 13:31 |
ТД_ЕУ Болградський р-н. .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000060 ● 871c7a89b74d4579b36efa4cab9205f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2023-04-18-005176-a 18.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 09:34:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-18-005176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 11:59:16
Відповідь на Запит Держаудитслужби України - 24.05.2023
Державне Підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-18-005176-a , надає наступну відповідь:
Стосовно обгрунтування Замовником технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету
закупівлі.
Відомості обсягів робіт в складі технічного завдання на експлуатаційне
утримання автомобільних доріг загального користування місцевого
значення Роздільнянського району в тому числі в зимовий період.
В обсяги робіт з експлуатаційного утримання входять виконання робіт
по:
- земляному полотну та водовідведенню
- дорожньому одягу та покриттю
- штучні споруди
- дорожні пристрої та облаштування доріг
- організації та безпеки дорожнього руху
- озеленення
- прибирання
- зимовому утриманню доріг
- аварійні роботи
Згідно ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з
ремонтів та експлуатаційного утримання
2. Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення.
Кошторисна вартість об’єкта «експлуатаційне утримання
автомобільних доріг загального користування місцевого значення
Роздільнянського району» розрахована відповідно Настанови з визначення
вартості будівництва та Методики визначення вартості дорожніх робіт та
послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції,
ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального
користування.
Наказ про затвердження кошторисної документації додається.
Стосовно інформації відповідно до вимог п.41 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язані забезпечити:
1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, опублікована на сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (https://ukb.od.gov.ua/sluzhba-misczevyh-avtomobilnyh-dorig/obgruntuvannya-zakupivel).
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 224 523 875,00 грн.
Фінансування закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-18-005176-a) здійснюється на підставі розорядження Одеської обласної військової адміністрації від 01.03.2023р. N°154/А-2023 «про затвердження переліку обʼєктів будівництва, реконструкції. капітального поточного ремонтів і утримання автомобільних доріг затального користувация місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2023 році» та рішень сільських та міських рад, строк надания зазначених послуг 2023-2024 роки.
Копії сканованих документів додається :
-Наказ про затвердження кошторисної документації;
-Розпорядження Одеської обласної військової адміністраці (з додатоком).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського району) - вирішено надати наступну відповідь: Замовник вивчив суть порушення, для запобігання в подальшому порушень при проведені публічних закупівель зобов'язується більш ретельно переглядати та посилити увагу стосовно підготовки тендерної документації, та вжити максимальних заходів щодо не повторення у подальшому виявлених порушень.
2023-06-14 16:14:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
223 975 000,00
UAH з ПДВ
|
223 975 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
223 975 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2023 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 11:16
|
Ду №8.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 14:20
|
Договір 11ЕУ_23 від 08.05.2023 ТОВ Евродор.pdf | укладений |
09 травня 2023 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 4.7. розділу IV. Договору «Порядок здійснення оплати», у зв’язку зі встановленням плану фінансування за рахунок субвенції державного бюджету на 2024 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517462) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції державного бюджету» на експлуатаційне утримання, встановити у розмірі 2 423 734,99 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2024 рік становлять – 2 423 734,99 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 12.5., розділу XІІ «Інші умови.» пункт 11.1. розділу ХІ. «Строк дії договору.» викласти в новій редакції: п.11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє по 31 грудня 2025 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 11ЕУ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |