Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
Контактна особа: |
планово економічний відділ 380443650755, 380444230750 onkocentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від суми укладеного договору. Відповідно до ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України та ст.27 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII учасник - переможець процедури закупівлі забезпечує виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів у гривнях на рахунок Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (Акт приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та їх витрати.) Попередня оплата на здійснення робіт не передбачається. Оплата виконаних Робіт здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання актів приймання виконаних будівельних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2023 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2023 17:22 |
ТД 5 поверх на сайт.doc | |
17 квітня 2023 15:51 |
оголош 32.pdf |
17 квітня 2023 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2023 17:22 |
ТД 5 поверх на сайт.doc
|
|||
17 квітня 2023 15:51 |
оголош 32.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до умов технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт приміщень 5 поверху радіологічного корпусу КНП «Київський міський клінічний онкологічний центр» м. Київ, вул. Верховинна, 69» виконання ремонтно-будівельних робіт передбачено в приміщеннях будівлі що експлуатується.
Закупівля здійснюється на підставі отриманого Експертного звіту (позитивного) від 09.02.2023 №4/е/23 наданого Державним підприємством Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» з яким можна ознайомитись у робочий час з 9-00 до 16-00 у робочі дні, під час повітряної тривоги усі працівники перебувають в укриттях. Для ознайомлення необхідно зв’язатись з начальником відділу Надточиєм Олегом Володимировичем тел. 0987502250. По прибуттю обов’язково зареєструватись у журналі відвідувань. При перебуванні в КНП «КМКОЦ» при собі мати рукавички, бахіли та маски.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000031 ● ade84b4041b14de89e56b019354129c4
- Статус: вирішено ● Дата: 18 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-04-17-006330-a 17.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 10:42:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт приміщень 5 поверху радіологічного корпусу КНП «Київський міський клінічний онкологічний центр» м. Київ, вул. Верховинна, 69» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-17-006330-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 11:49:06
Пояснення на запит ДАСУ
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ
в рамках проведення моніторингу згідно
ідентифікатора закупівлі UA-2023-04-17-006330-a
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» (далі – КНП «КМКОЦ») на повідомлення щодо проведення моніторингу згідно наказу Державної аудиторської служби України від 19.05.2023 року № 137 «Про початок моніторингу процедур закупівель», а саме, процедури відкритих торгів з особливостями – відповідно до ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт приміщень 5 поверху радіологічного корпусу КНП «Київський міський клінічний онкологічний центр» м. Київ, вул. Верховинна, 69» та запиту щодо надання пояснень по даній закупівлі повідомляє наступне:
1. По питанню «Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості».
Для визначення розміру витрат по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень 5 поверху радіологічного корпусу КНП «Київський міський клінічний онкологічний центр» м. Київ, вул. Верховинна, 69» з урахуванням сучасних медичних вимог, санітарногігієнічних, протипожежних і енергозберігаючих нормативів, а також забезпечення врахування потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями, відповідно до вимог державних будівельних норм (далі – ДБН), КНП «КМКОЦ» була здійснена процедура відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: виготовлення проектно–кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень 5 поверху радіологічного корпусу КНП «Київський міський клінічний онкологічний центр» м. Київ, вул. Верховинна, 69» із забезпеченням проведення експертизи проєктно - кошторисної документації по вищевказаному об'єкту з отриманням позитивного висновку.
За результатами закупівлі, Виконавцем визначено-Товариство з обмеженою відповідальністю "ВБК СТАНДАРТ" яким була розроблена проектна документація затверджена уповноваженим органом, що засвідчує отриманий позитивний експертний висновок, який затверджений 09.02.2023 року реєстраційний номер 4/е/23 Міністерство розвитку громад та території України Державне підприємство « ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШИКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОН СТРУКЦІЯ» (Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ») на загальну суму 31 917,026 тис. грн.
Враховуючи вище зазначене очікувана вартість предмета закупівлі по капітальному ремонту сформована відповідно затвердженого позитивного висновку отриманого за результатами розгляду проектно-кошторисної документації. При цьому враховано настанови визначені Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Так, як в експертний звіт входять не тільки роботи з капітального ремонту, технічного переоснащення, а і устаткування, меблі та інвентар, отже сума договору буде зменшена на суму вартості устаткування зазначеного в звіті, а саме 7 586,402 тис. грн.
2. По питанню « Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру коштів, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті:
https://onko.com.ua/images/KMKOC/Derzhavni-zakupivli/21_04_23.pdf
3. По питанню «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю».
На виконання вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації платником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" були перераховані кошти в сумі 955 200,00 грн, відповідно до платіжної інструкції № 1381 від 08.05.2023 на розрахунковий рахунок КНП «Київський міський клінічний онкологічний центр»
Платіжна інструкція оприлюднена в системі PROZORRO 09.05.2023 року.
4. По питанню «Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» вимог частини другої статті 41 Закону.
- Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» під час укладення договору про закупівлю надано інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме: рішення загальних зборів Учасника та рішення єдиного учасника, наказ на прийняття на роботу директора.
- Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» під час укладення договору про закупівлю надано ліцензію ДЕРЖАВНОЇ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ від 12 липня 2017 року номер наказу про видачу ліцензії 29-Л.
Додатки:
Скан-копія експертного звіту;
Скан- копія платіжної інструкції;
Скан –копія рішення загальних зборів Учасника та рішення єдиного учасника, наказ на прийняття на роботу директора;
Скан-копія ліцензії.
Уповноважена особа Ольга КЛИМЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП КМКОЦ на виконання рішення за результатами даного моніторингу процедури закупівлі супровідним листом направлено додаткову угоду на зупинення дії договору. зауважуемо, що за даним договором роботи з капітального ремонту не розпочинались.
2023-06-26 10:38:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Згідно з наказом №137 від 19.05.2023 Державною аудиторською службою України та керуючись ст. 607 Цивільного кодексу України Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору № 220 від 09.05.2023 року (далі — Договір) про таке: 1. Враховуючи Висновок про результати моніторингу закупівлі, здійсненого Державною аудиторською службою України Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору
2023-07-18 16:54:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
31 840 000,00
UAH з ПДВ
|
31 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Переможець |
31 840 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 11:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2023 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 14:34
|
Дод. угода 1 від 12.07.2023.pdf | укладений |
12 липня 2023 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 15:49
|
дог 220.pdf | укладений |
09 травня 2023 15:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно з наказом №137 від 19.05.2023 Державною аудиторською службою України та керуючись ст. 607 Цивільного кодексу України Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору № 220 від 09.05.2023 року (далі — Договір) про таке: 1. Враховуючи Висновок про результати моніторингу закупівлі, здійсненого Державною аудиторською службою України Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору |