Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень Макарівської дитячо-юнацької спортивної школи імені Симоненка Василя Михайловича Макарівської селищної ради – заходи з усунення аварій в закладі освіти за адресою: вул. Димитрія Ростовського, 27, смт. Макарів Бучанського р-ну Київської обл.
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2023-04-17-006031-a ● 3fd3cf27ef15458cba1a9cd76ab838ec
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43917815 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів Бучанського району, вул. Освіти, буд. 15 |
Контактна особа: |
Левченко Тетяна Григорівна +380994981477 osvitamakariv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2023 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень Макарівської дитячо-юнацької спортивної школи імені Симоненка Василя Михайловича Макарівської селищної ради – заходи з усунення аварій в закладі освіти за адресою: вул. Димитрія Ростовського, 27, смт. Макарів Бучанського р-ну Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08001, Україна, Київська область, Бучанський район, смт. Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язується протягом 60 календарних днів з моменту підписання належно оформленого акту здачі-приймання наданих послуг прийняти рішення про оплату за надані послуги та подати платіжну інструкцію на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2023 11:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2023 11:11 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
24 квітня 2023 11:11 |
перелік змін.pdf | |
24 квітня 2023 11:11 |
додаток_4.pdf | |
24 квітня 2023 11:11 |
додаток_3.pdf | |
24 квітня 2023 11:11 |
додаток_2.pdf | |
24 квітня 2023 11:11 |
додаток_1.pdf |
24 квітня 2023 11:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 квітня 2023 11:11 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
|||
24 квітня 2023 11:11 |
перелік змін.pdf
|
|||
24 квітня 2023 11:11 |
додаток_4.pdf
|
|||
24 квітня 2023 11:11 |
додаток_3.pdf
|
|||
24 квітня 2023 11:11 |
додаток_2.pdf
|
|||
24 квітня 2023 11:11 |
додаток_1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Витрати в договірні ціні
Дата подання: 19 квітня 2023 22:46
Дата відповіді: 24 квітня 2023 09:33
Доброго дня, уточніть будь ласка чи враховувати учаснику в договірній ціні кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з кошторисними нормами України у будівництві (Настанова з визначення вартості будівництва), що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-17-006031-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ КЛІНІНГ І КО", Код ЄДРПОУ:38242564
Дата подання: 31 травня 2023 20:35
вимога щодо скасування відхилення ТОВ "Азов клінінг і Ко"
31 травня 2023 р Замовником оприлюднено протокол № 32 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Азов клінінг і Ко»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов клінінг і Ко» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на наступні підстави.
Згідно п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанови): «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються … кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів».
Згідно п. 4.41 Настанови «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.»
Замовник в тендерній документації не узгодив включення Коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в кошторис.
Таким чином, включення вищезазначених витрат до розрахунку ціни тендерної пропозиції носить не обов’язковий, а рекомендаційний характер за Настановою. Замовником також не було встановлено вимоги про обов’язковість включення вищезазначених витрат. В даному випадку, якщо підрядник не включив дані витрати при розрахунку тендерної пропозиції, як це рекомендовано нормативними документами та тендерною документацією Замовника, то підрядник добровільно взяв на себе ризики можливого подорожчання вартості матеріальних ресурсів у період будівництва, можливого подорожчання вартості обсягів робіт та витрат, можливого подорожчання вартості будівництва, спричиненого зміною державних стандартів тощо.
В Додатку 4 (п.3.1) тендерної документації «Проект договору» зазначена ціна договору як тверда. За вищезазначеною Настановою «твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором». Це свідчить, що у випадку підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе сам підрядник.
Також повідомляємо, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, учасники розраховують, зокрема, з огляду на строки будівництва. Оскільки за вимогами Тендерної документації строк поточного ремонту не є довгостроковим (лише біля двох місяців), то й ризиків немає.
Виходячи з вищенаведеного, та враховуючи те, що в тендерній документації Замовником не вимагалося включення в розрахунок договірної ціни коштів на покриття інфляційних витрат, відсутність таких витрат не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Отже, відсутність в складі розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Азов клінінг і Ко» можливих додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами ніяким чином не впливає на об’єм та якість виконання робіт і не може бути істотною причиною для відхилення його тендерної пропозиції.
Пропозиція ТОВ «Азов клінінг і Ко» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
скасувати протокольне рішення уповноваженої особи № 32 від 31.05.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Азов клінінг і Ко» та визнати переможцем ТОВ «Азов клінінг і Ко».
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов клінінг і Ко» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на наступні підстави.
Згідно п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанови): «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються … кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів».
Згідно п. 4.41 Настанови «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.»
Замовник в тендерній документації не узгодив включення Коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в кошторис.
Таким чином, включення вищезазначених витрат до розрахунку ціни тендерної пропозиції носить не обов’язковий, а рекомендаційний характер за Настановою. Замовником також не було встановлено вимоги про обов’язковість включення вищезазначених витрат. В даному випадку, якщо підрядник не включив дані витрати при розрахунку тендерної пропозиції, як це рекомендовано нормативними документами та тендерною документацією Замовника, то підрядник добровільно взяв на себе ризики можливого подорожчання вартості матеріальних ресурсів у період будівництва, можливого подорожчання вартості обсягів робіт та витрат, можливого подорожчання вартості будівництва, спричиненого зміною державних стандартів тощо.
В Додатку 4 (п.3.1) тендерної документації «Проект договору» зазначена ціна договору як тверда. За вищезазначеною Настановою «твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором». Це свідчить, що у випадку підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе сам підрядник.
Також повідомляємо, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, учасники розраховують, зокрема, з огляду на строки будівництва. Оскільки за вимогами Тендерної документації строк поточного ремонту не є довгостроковим (лише біля двох місяців), то й ризиків немає.
Виходячи з вищенаведеного, та враховуючи те, що в тендерній документації Замовником не вимагалося включення в розрахунок договірної ціни коштів на покриття інфляційних витрат, відсутність таких витрат не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Отже, відсутність в складі розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Азов клінінг і Ко» можливих додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами ніяким чином не впливає на об’єм та якість виконання робіт і не може бути істотною причиною для відхилення його тендерної пропозиції.
Пропозиція ТОВ «Азов клінінг і Ко» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
скасувати протокольне рішення уповноваженої особи № 32 від 31.05.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Азов клінінг і Ко» та визнати переможцем ТОВ «Азов клінінг і Ко».
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2023 16:50
Відповідь на вимогу ТОВ " АЗОВ КЛІНІНГ І КО"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-17-006031-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Дата подання: 10 травня 2023 15:44
Дата подання: 10 травня 2023 15:44
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Учасник у складі пропозиціі? надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєі? тендерноі? пропозиціі?. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами Украі?ни «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територіи? Украі?ни від 01.11.2021 №281»(цитата).
Переможець надає файл «Договірна ціна.pdf» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28.
Відповідно до пункту 4.41 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
В той же час відповідно до пункту 5.33 «Настанови з визначення вартості будівництва» До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з постановою КМУ від 29 липня 2020 р. № 671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023» роки на кінець 2023 року задекларований Урядом показник інфляції становить 8,3%, а середньорічний показник інфляції у 2022 році прогнозується на рівні 9,3%.
Переможець подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами, які призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 ( UA-2021-12-31-000603-a).
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Учасник у складі пропозиціі? надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєі? тендерноі? пропозиціі?. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами Украі?ни «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територіи? Украі?ни від 01.11.2021 №281»(цитата).
Переможець надає файл «Договірна ціна.pdf» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з ризиками, що не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28.
Відповідно до пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%.
Переможець не подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття ризиків.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
? принцип добросовісної конкуренції;
? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 травня 2023 14:20
рішення від 12.05.2023 № 6422.pdf
Дата публікації: 12 травня 2023 14:19
інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2023 № 6967.pdf
Дата публікації: 23 травня 2023 12:39
рішення від 22.05.2023 № 6967.pdf
Дата публікації: 25 травня 2023 11:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" |
1 247 899,99
UAH з ПДВ
|
1 247 899,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА |
1 284 512,32
UAH з ПДВ
|
1 284 512,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ КЛІНІНГ І КО" |
1 347 239,13
UAH з ПДВ
|
1 347 239,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ОЛЕГ МАРТИНОВИЧ |
1 445 053,00
UAH з ПДВ
|
1 445 053,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" #20602646 |
Рішення скасоване |
1 247 899,99
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 15:52
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" #20602646 |
Відхилено |
1 247 899,99
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 17:32
|
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА #3287400349 |
Відхилено |
1 284 512,32
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 12:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ КЛІНІНГ І КО" #38242564 |
Відхилено |
1 347 239,13
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 12:20
|
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ОЛЕГ МАРТИНОВИЧ #2193505752 |
Відхилено |
1 445 053,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 17:20
|