Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 9951 |
Код ЄДРПОУ: | 14321742 |
Місцезнаходження: | 61045, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, 228 П |
Контактна особа: |
Юлія Іванівна Петренко +380573412002 ypetrenko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 20:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 47 422,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 474,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки Замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб-підприємців) – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови КМУ від 12.10.22 № 1178.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 20:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 20:15 |
Додаток 9 (проект договору) канцелярські товари.doc | |
14 квітня 2023 20:15 |
ТД Канцелярія.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Прохання розглянути вимогу,що у вкладенні
У Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником по позиції № 1 дійсно зазначено: Папір офісний А4 , а саме Формат – А4; Розмір – 210х297 мм; Щільність – 80 г/м2 +/-3; Товщина аркуша – не менше 105 μm; Непрозорість - не менше 92 %; Колір паперу – білий; Білизна, СІЕ – не менше 150 %; Яскравість, ISO – не менше 100 %; Шорсткість – не менше 200 одиниць Бендстена; Поверхня – рівна, гладка; Жорсткість CD, ISO – не менше 50 mN; Жорсткість MD, ISO – не менше 110 mN; Вологість, ISO – 4,0% до 4,5%; Інтенсивність запаху – відповідно до санітарних норм; Кількість в упаковці – 500 шт., разом з тим критерії не підпадають під конкретну марку паперу, оскільки ринок наповнений безліччю видів та марок паперу офісного. Дані характеристики вказують на не нижчі показники, що в свою чергу підпадають під папір класу «В», який рекомендується для «пристроїв з прискореним друком так званий «швидкий друк»» (що саме необхідно для Замовника), також в тендерній документації зазначається, що «Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами».
По позиції №21 Діркопробивач , а саме: Тип діркопробивача – ручний /настільний Матеріал корпуса – пластик+метал; Пробивна потужність – 36 листів Відстань між отворами – 8 см.; Діаметр отвору – 6 мм.; Кількість отворів – 2 Наявність лінійки, при вивчені Вашого питання та досліджені ринку встановлено, що дані Товари існують, поряд з тим, тендерною документацією не заборонено подавати пропозицію на кращі технічні показники, (що саме Вами зазначається: Пробивна потужність – від 35-45 листів, але нижчі характеристики ніж викладено в технічній документації не задовільняють потреби Замовника в повній мірі. Замовником буде враховано, що Вами буде зазначено в тендерній пропозиції діркопробивач з кращими технічними характеристиками.
Таким чином, Замовник вважає, що тендерна пропозиція потенційних постачальників, що відповідатиме не нижчим критеріям або ж за кращими технічними характеристиками, буде визнано такою що відповідає вимогам Тендерної документації, поряд з тим враховуючи особливості публічних закупівель оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
35 564,52
UAH з ПДВ
|
35 564,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
37 118,34
UAH з ПДВ
|
37 118,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
41 766,48
UAH з ПДВ
|
41 766,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Переможець |
35 564,52
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2023 16:36
|
Договір №94-23 від 05.05.2023.pdf | укладений |
06 травня 2023 16:35
|