Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капуста білокачанна, буряк столовий, морква, кабачки, цибуля ріпчаста, помідори, огірки
Очікувана вартість
1 408 000,00 UAH
UA-2023-04-14-007829-a ● ee76af04afaa4ffc92db672d446a29cd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03190484 |
Місцезнаходження: | 32123, Україна , Хмельницька обл., село Виноградівка Ярмолинецького району, вулиця Центральна, 15а |
Контактна особа: |
Дахновська Руслана Миколаївна +380671647662 yarmvpni@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 408 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Згідно ч.10. постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 кілограм
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32123, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н., с. Виноградівка, вул. Центральна, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
5400 кілограм
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32123, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н., с. Виноградівка, вул. Центральна, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
4000 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32123, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н., с. Виноградівка, вул. Центральна, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
5000 кілограм
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32123, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н., с. Виноградівка, вул. Центральна, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
4000 кілограм
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32123, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н., с. Виноградівка, вул. Центральна, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
2000 кілограм
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32123, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н., с. Виноградівка, вул. Центральна, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
3600 кілограм
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32123, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н., с. Виноградівка, вул. Центральна, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника -Україна, 32123, Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Виноградівка, вул. Центральна, буд. 15А . Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII із змінами (далі - Закон) та відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2023 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2023 16:06 |
перелік змін.docx | |
18 квітня 2023 16:06 |
ТД зі змінами.doc | |
18 квітня 2023 16:06 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
18 квітня 2023 16:06 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
18 квітня 2023 16:06 |
Додаток 1 до ТД.docx |
18 квітня 2023 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2023 16:06 |
перелік змін.docx
|
|||
18 квітня 2023 16:06 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
18 квітня 2023 16:06 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
18 квітня 2023 16:06 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
18 квітня 2023 16:06 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-14-007829-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Усачова Олександра Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2939123682
Дата подання: 18 квітня 2023 14:51
Дискримінаційна вимога
Доброго дня, шановний Замовнику! Відповідно до п.13.4. Додатку 1 до Тендерної Документації, Сертифікати ДСТУ ISO повинні бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ ENISO/IEC 17021-1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати оригінал або завірену копію Атестату про акредитацію, що виданий органу з сертифікації.
Повідомляємо, що даний атестат про акредитацію ніяким чином не пов’язаний із предметом закупівлі, його якісними характеристиками, оскільки прямо відноситься до органу, який видав сертифікат ДСТУ ISO.
У зв’язку із цим, вимагаємо, забрати даний пункт з Тендерної Документації, оскільки це є дискримінаційною вимогою та такою, що значно звужує коло учасників, які можуть постачати товар за предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що даний атестат про акредитацію ніяким чином не пов’язаний із предметом закупівлі, його якісними характеристиками, оскільки прямо відноситься до органу, який видав сертифікат ДСТУ ISO.
У зв’язку із цим, вимагаємо, забрати даний пункт з Тендерної Документації, оскільки це є дискримінаційною вимогою та такою, що значно звужує коло учасників, які можуть постачати товар за предметом закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2023 15:36
Доброго дня, відповідно до вашого звернення будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2023-04-14-007829-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2785617845
Дата подання: 19 квітня 2023 14:25
Дискримінаційні вимоги
Христос воскрес!
Прошу Замовника пояснити необхідність надання у складі пропозиції наступних документів:
Копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі.
Аналізуючи законодавство, яке регулює порядок видавання відповідних документів, та останні зміни, внесені до нормативно-правових актів, можна дійти висновку, що видавання санітарних паспортів на транспорт нині не передбачено. Це підтверджують статті 43 та 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей і транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Листом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 зазначено, що наразі видавання санітарних паспортів законодавством не передбачено. Тож, замовникам доцільно враховувати дану інформацію під час складання вимог тендерної документації.
Оригінал або завірену копію довідки про підтвердження проходження гігієнічного навчання з метою запобігання виникнення, поширення інфекційних та неінфекційних захворювань, у тому числі харчових, видану на ім'я учасника. Даний документ повинен містити дату проходження такого навчання.
Чому на виконання вимоги не вимагається особиста медична книжка водія? Сучасне законодавство передбачає обов’язкове проведення гігієнічного навчання у навчальних закладах (стаття 21 Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, стаття 48 Закону України „Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”). Гігієнічне навчання може проводитись як працівником самого закладу (це керівник, медична сестра, дієт-сестра, шеф-кухар, інший відповідальний спеціаліст), так і установами, які надають такі послуги (на договірних засадах). Ні потенційні учасники, ні Замовник не є особами, що відносяться до навчальних закладів, тому вимагаю виключити її з вимог документації як таку, що дискримінує учасників закупівлі.
Свідоцтво або атестат або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсне на момент подання пропозиції; оригінал або завірену копію свідоцтва або атестата або сертифіката про калібрування на прилад вимірювання нітратів, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника або перевізника, та дійсне на момент подання пропозиції; та оригінал або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу із калібрування.
Вважаю, що така вимога є незаконною, адже відповідно до ч.1 статті 27 ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність": Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони. Чинне законодавство не зобов’язує в обов’язковому порядку проводити процедуру калібрування і отримувати свідоцтво, а не лише рекомендує в добровільному порядку. А це означає, що Замовник порушує права учасників, адже вони повинні нести додаткові витрати на отримання таких свідоцтв. Аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №3569-р/пк-пз від 22.03.2023.
Для підтвердження наявності допустимого рівня радіоактивного забруднення транспортного(них) засобу (ів), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі Учасник має надати Протокол радіаційного контролю транспортного засобу виданий на ім’я перевізника або учасника. Вважаю, що встановлюючи таку вимогу замовник порушує права учасників, адже отримання таких протоколів не стосується виробників та постачальників овочевої продукції, а стосується лише зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення. Відповідно до Правил радіаційної безпеки при проведенні робіт у зоні відчуження і зоні безумовного (обов'язкового) відселення, які затверджені Наказом МОЗ, МНС України від 04.04.2008 N 179/276, отримання такого роду протоколів не передбачене. Адже я не здійснюю свою діяльність у зоні відчуження і зоні безумовного (обов'язкового) відселення. Аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №3569-р/пк-пз від 22.03.2023.
Сукупність даних вимог дозволяє зробити висновок, що дані торги, як і інші торги Замовника, оголошені з метою перемоги у них конкретної особи. Ілюзія торгів і конкуренції відбувається за рахунок того, що дана особа приймає участь у процедурах різними учасниками – фізичними особами-підприємцями, які, втім, надають ідентичні документи, використовують сертифікати ISO одного виробника, а перевізником у них виступає одна особа.
ВИМАГАЮ виключити з вимог тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Прошу Замовника пояснити необхідність надання у складі пропозиції наступних документів:
Копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі.
Аналізуючи законодавство, яке регулює порядок видавання відповідних документів, та останні зміни, внесені до нормативно-правових актів, можна дійти висновку, що видавання санітарних паспортів на транспорт нині не передбачено. Це підтверджують статті 43 та 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей і транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Листом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 зазначено, що наразі видавання санітарних паспортів законодавством не передбачено. Тож, замовникам доцільно враховувати дану інформацію під час складання вимог тендерної документації.
Оригінал або завірену копію довідки про підтвердження проходження гігієнічного навчання з метою запобігання виникнення, поширення інфекційних та неінфекційних захворювань, у тому числі харчових, видану на ім'я учасника. Даний документ повинен містити дату проходження такого навчання.
Чому на виконання вимоги не вимагається особиста медична книжка водія? Сучасне законодавство передбачає обов’язкове проведення гігієнічного навчання у навчальних закладах (стаття 21 Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, стаття 48 Закону України „Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”). Гігієнічне навчання може проводитись як працівником самого закладу (це керівник, медична сестра, дієт-сестра, шеф-кухар, інший відповідальний спеціаліст), так і установами, які надають такі послуги (на договірних засадах). Ні потенційні учасники, ні Замовник не є особами, що відносяться до навчальних закладів, тому вимагаю виключити її з вимог документації як таку, що дискримінує учасників закупівлі.
Свідоцтво або атестат або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсне на момент подання пропозиції; оригінал або завірену копію свідоцтва або атестата або сертифіката про калібрування на прилад вимірювання нітратів, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника або перевізника, та дійсне на момент подання пропозиції; та оригінал або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу із калібрування.
Вважаю, що така вимога є незаконною, адже відповідно до ч.1 статті 27 ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність": Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони. Чинне законодавство не зобов’язує в обов’язковому порядку проводити процедуру калібрування і отримувати свідоцтво, а не лише рекомендує в добровільному порядку. А це означає, що Замовник порушує права учасників, адже вони повинні нести додаткові витрати на отримання таких свідоцтв. Аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №3569-р/пк-пз від 22.03.2023.
Для підтвердження наявності допустимого рівня радіоактивного забруднення транспортного(них) засобу (ів), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі Учасник має надати Протокол радіаційного контролю транспортного засобу виданий на ім’я перевізника або учасника. Вважаю, що встановлюючи таку вимогу замовник порушує права учасників, адже отримання таких протоколів не стосується виробників та постачальників овочевої продукції, а стосується лише зони відчуження і зони безумовного (обов'язкового) відселення. Відповідно до Правил радіаційної безпеки при проведенні робіт у зоні відчуження і зоні безумовного (обов'язкового) відселення, які затверджені Наказом МОЗ, МНС України від 04.04.2008 N 179/276, отримання такого роду протоколів не передбачене. Адже я не здійснюю свою діяльність у зоні відчуження і зоні безумовного (обов'язкового) відселення. Аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №3569-р/пк-пз від 22.03.2023.
Сукупність даних вимог дозволяє зробити висновок, що дані торги, як і інші торги Замовника, оголошені з метою перемоги у них конкретної особи. Ілюзія торгів і конкуренції відбувається за рахунок того, що дана особа приймає участь у процедурах різними учасниками – фізичними особами-підприємцями, які, втім, надають ідентичні документи, використовують сертифікати ISO одного виробника, а перевізником у них виступає одна особа.
ВИМАГАЮ виключити з вимог тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2023 18:00
Доброго дня! Повідомляємо, що у відповідності до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, підстав для внесення змін до Тендерної Документації – відсутні.
Відповідно до пункту 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, підстав для внесення змін до Тендерної Документації – відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Усачова Олександра Анатоліївна |
1 402 600,00
UAH з ПДВ
|
1 402 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Усачова Олександра Анатоліївна #2939123682 |
Переможець |
1 402 600,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 12:59
|
дод уг 6 овочі.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2023 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 10:20
|
дод уг 5 овочі.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2023 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 18:10
|
дод уг овочі 4.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2023 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 16:33
|
дод угода3.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2023 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 13:21
|
File.PDF | зміни до договору |
20 липня 2023 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 10:07
|
File (3).PDF | зміни до договору |
19 травня 2023 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 15:11
|
дог.овочі.PDF | укладений |
05 травня 2023 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно умов додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно умов додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно умов додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно умов додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно умов додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно умов додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |