Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. С. Петлюри в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011
Очікувана вартість
337 500,00 UAH
UA-2023-04-14-007226-a ● c1357a10906549e49e1c42f534f18453
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34702930 |
Місцезнаходження: | 08154, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Петра Сагайдачного, 30 |
Контактна особа: |
Аліна Слободянюк +380635748782 alina_yarg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2023 12:03 |
Очікувана вартість: | 337 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. С. Петлюри в м. Боярка Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, м.Боярка, вул.С.Петлюри
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 15:12 |
тендерна документація_петлюри.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-14-007226-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОДОР2", Код ЄДРПОУ:38241796
Дата подання: 25 квітня 2023 12:22
Неправомірне визнання переможцем
Неправомірне визнання переможцем
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2023 11:43
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Таким чином, поточний ремонт, в тому числі поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги, що є предметом закупівлі, відноситься до послуг.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, і під час закупівлі робіт, і під час закупівлі послуг поточного ремонту, пов’язаних із дорогами, замовникам необхідно застосовувати термінологію галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі — ГБН Г.1-218-182:2011). Водночас є чинним ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» (далі — ДСТУ 8747:2017), який установлює види та переліки робіт з капітального та поточного ремонтів.
Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надання наступних документів: договірну ціну та всі розрахунки до неї (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт), розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та складені у відповідності до чинного законодавства та завантажені в форматі imd та pdf форматі. Під відповідністю нормам чинного законодавства замовник мав на увазі дотримання норм ГБН Г.1-218-182:2011 та ДСТУ 8747:2017. Вимоги щодо дотримання Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року (надалі Настанова) у тендерній документації немає. Також немає вимоги щодо включення учасниками до договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно пунктів 5.31 та 5.33 Настанови.
Крім того, відповідно до пункту 1.1. Настанови передбачено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Дана Настанова жодним чином не визначає кошторисні норми з ціноутворення для визначення вартості поточного ремонту.
Водночас, згідно листа Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» надано роз’яснення, що Настанова стосується кошторисних норм при закупівлі робіт.
Отже, поточний ремонт не відноситься до будівництва і на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що стосуються будівництва.
Таким чином, вважаємо вимогу неправомірною, а тендерну пропозицію ТОВ «МІІШЕМ» такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації замовника.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, і під час закупівлі робіт, і під час закупівлі послуг поточного ремонту, пов’язаних із дорогами, замовникам необхідно застосовувати термінологію галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі — ГБН Г.1-218-182:2011). Водночас є чинним ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» (далі — ДСТУ 8747:2017), який установлює види та переліки робіт з капітального та поточного ремонтів.
Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надання наступних документів: договірну ціну та всі розрахунки до неї (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт), розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та складені у відповідності до чинного законодавства та завантажені в форматі imd та pdf форматі. Під відповідністю нормам чинного законодавства замовник мав на увазі дотримання норм ГБН Г.1-218-182:2011 та ДСТУ 8747:2017. Вимоги щодо дотримання Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року (надалі Настанова) у тендерній документації немає. Також немає вимоги щодо включення учасниками до договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно пунктів 5.31 та 5.33 Настанови.
Крім того, відповідно до пункту 1.1. Настанови передбачено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Дана Настанова жодним чином не визначає кошторисні норми з ціноутворення для визначення вартості поточного ремонту.
Водночас, згідно листа Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» надано роз’яснення, що Настанова стосується кошторисних норм при закупівлі робіт.
Отже, поточний ремонт не відноситься до будівництва і на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що стосуються будівництва.
Таким чином, вважаємо вимогу неправомірною, а тендерну пропозицію ТОВ «МІІШЕМ» такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" |
240 238,84
UAH з ПДВ
|
240 238,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДБК "РАФ-1" |
240 821,35
UAH з ПДВ
|
240 821,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
241 406,98
UAH з ПДВ
|
241 406,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОДОР2" |
301 590,28
UAH з ПДВ
|
301 590,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" #42829880 |
Переможець |
240 238,84
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 11:36
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 квітня 2023 11:36
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" #42829880 |
240 238,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 09:26
|
дог_петлюри.pdf | укладений |
03 травня 2023 09:25
|