Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 05484126 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96 |
Контактна особа: |
Ільчук Оксана Анатоліївна +380983395355 tender_vmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 170 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 15:08 |
Тендерня документація.docx | |
14 квітня 2023 15:08 |
Додаток 4.docx | |
14 квітня 2023 15:08 |
Додаток 3.docx | |
14 квітня 2023 15:08 |
Додаток 2.docx | |
14 квітня 2023 15:08 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Орієнтовно 1 раз на місяць в кількості 330-350 кг.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000011 ● 689e1ca4254c414394de2d5ab4101a8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2023 №49-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17. UA-2023-04-14-007189-a 14.04.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-09 15:17:45
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі олії соняшникової (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-14-007189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ФОП «Онисько Віта Богданівна», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації пункту 1 додатку 1 тендерної документації, в частині надання довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріпленою печаткою учасника, з зазначенням аналогічних договорів (не менше одного), переліку організацій (замовників), сум договорів, разом із копіями виконаних (частково виконаних) договорів, зазначених в довідці, та підтвердних документів про їх виконання (накладні)? Оскільки, в наданій в складі тендерної пропозиції довідці «Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» відсутня інформація про суму зазначеного договору від 03 березня 2022 року №02-03-22-8.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 14:10:50
ПОЯСНЕННЯ щодо проведеної закупівлі за предметом: Олія соняшникова (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15420000-8-Рафіновані олії та жири)
ПОЯСНЕННЯ
щодо проведеної закупівлі за предметом:
Олія соняшникова (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15420000-8-Рафіновані олії та жири)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Олія соняшникова (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15420000-8 – Рафіновані олії та жири)» та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаю відповідь (пояснення) на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
По першому питанню пояснюю, що для проведення закупівлі було розроблено вимоги щодо технічних і якісних характеристик до предмету закупівлі на підставі та з урахуванням вимог ДСТУ 4492:2017 «Олія соняшникова. Технічні умови».
Очікувану вартість закупівлі обраховано шляхом вивчення цін на такий продукт в PROZORRO MARKET, а також шляхом вивчення закупівель, які відбулись за результатами відкритих торгів (з особливостями) на дату проведення закупівлі Замовником та шляхом телефонних консультацій з потенційними учасниками.
По другому питанню запиту пояснюю, що неточність допущена учасником в довідці, складеній в довільній формі на виконання вимог додатку 1 до тендерної документації щодо не зазначенням в ній суми аналогічного договору віднесено замовником до несуттєвих/формальних помилок, яка не призводять до факту не підтвердження виконання аналогічного договору. Крім того, при вивченні копії надано на підтвердження аналогічного договору та доказів його виконання враховано, що договір виконано повністю, а тому і сумнівів щодо його виконання (повністю чи частково) не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Рішення Державної аудиторської служби №UA-M-2023-05-30-0000118 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-04-14-007189-a «Олія соняшникова (Код ДК 021:2015-15420000-8 Рафіновані олії та жири)» Замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, який було укладено за результатами згаданої процедури закупівлі та протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Так, Замовником, 16.06.2023 засобами електронної пошти направлено додаткову угоду на розірвання Договору про закупівлю № 2/41-Т від 08.05.2023 року, укладеного з ФОП Онисько В.Б. з письмовим зверненням щодо необхідності припинити договірні стосунки на виконання рішення моніторингу. Одночасно в телефонному режимі уповноважена особа попросила Постачальника піти на зустріч і розірвати договір та нажаль згоду не було отримано. 19 та 20 червня вдруге і втретє в телефонному режимі уповноважена особа просила піти на зустріч і розірвати договір, після чого юрисконсульт КНП «Вінницька міська клінічна лікарня» спілкувався і з Постачальником і з його адвокатом та у відповідь було отримано пропозицію розірвати вищезгаданий договір шляхом подання позову до суду. Додатково проаналізувавши обставини та враховуючи п.11.6 та 11.7 Договору про закупівлю № 2/41-Т від 08.05.2023 року Замовником прийнято рішення про розірвання вказаного договору в односторонньому порядку про що складено відповідний лист, який направлено Постачальнику 21.06.2023 засобами електронної пошти та цінним листом через Укрпошту.
2023-06-21 17:00:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ОНИСЬКО ВІТА БОГДАНІВНА |
127 710,00
UAH з ПДВ
|
127 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сокол Геннадій Олегович |
130 491,00
UAH з ПДВ
|
130 491,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Продан Олена Сергіївна |
144 909,00
UAH з ПДВ
|
144 909,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Чокой Вадим Васильович |
148 500,00
UAH з ПДВ
|
148 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
152 523,00
UAH з ПДВ
|
152 523,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Боднарчук Віталій Іванович" |
153 225,00
UAH з ПДВ
|
153 225,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП АНДРУЩУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
158 478,12
UAH з ПДВ
|
158 478,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
162 892,50
UAH з ПДВ
|
162 892,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
167 994,00
UAH з ПДВ
|
167 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ОНИСЬКО ВІТА БОГДАНІВНА #3553605389 |
Переможець |
127 710,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 11:38
|
Договір.PDF | укладений |
10 травня 2023 11:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 травня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
33 110,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п.п.11.6, 11.7 Договору №2/41-Т від 08.05.2023 року, враховуючи Рішення Державної аудиторської служби №UA-M-2023-05-30-0000118 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-04-14-007189-a «Олія соняшникова (Код ДК 021:2015-15420000-8 Рафіновані олії та жири)» Замовник повідомляє про дострокове припинення шляхом розірвання в односторонньому порядку Договору № 2/41-Т від 08.05.2023 року. |