Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Очікувана вартість
2 189 105,00 UAH
UA-2023-04-14-006924-a ● b2ce7dda8c134834b949cda32c6febdd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 22046132 |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, Корольовський район, ВУЛИЦЯ ВІТРУКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Місюкевич Віталій Федорович 380502500892 misyukevych-vf@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2023 18:01 |
Очікувана вартість: | 2 189 105,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 945,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63110000-3: Послуги з обробки вантажів
УВАГА! ТОРГИ БЕЗ АУКЦІОНУ! Найменування Замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування Закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта». Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22046132. Місцезнаходження Закупівельника: 10001, м. Житомир, вул. Вітрука, 1. Категорія Закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18500 людино-година
Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вокзальна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63110000-3 — Послуги з обробки вантажів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Згідно умов договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації Оплата за Послуги здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, а також реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість та/або Послуга не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 14:43 |
ТД аутсорц працівники ЦОП.docx.zip | |
14 квітня 2023 14:43 |
ТД аутсорц працівники ЦОП.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-14-006924-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3275818191
Дата подання: 20 квітня 2023 18:11
Вимога щодо усунення невідповідностей статті 16 закону, пункту 45 особливостей, щодо документального підтверждення інформації
В тендерній документації не передбачено надання підтверджуючої документації щодо інформації по кваліфікаційним критеріям, щодо наявності працівників, що дає можливість учасникам в анти-конкурентний спосіб подавати недостовірну інформацію, а в тендерній документації не встановлено вимог, щодо надання підтверджуючих документів по такій інформацій, передбаченої чинним законодавством України щодо звітності по оформленних прцівниках.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2023 17:09
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-04-14-006924-a встановлено наступне:
Відповідно до ч.1, ст.5 Закону - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.2, ст.5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
П.28 Особливостей передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст.22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Слід зауважити Замовник на власний розсуд встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та спосіб підтвердження відповідно. На вимогу пункту 2.1 документації учасник має надати лише довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників, необхідного рівня кваліфікації та достатніх по кількості (щонайменше 20 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом) для надання послуг із зазначенням: посади, форми працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом), кількості осіб, яких учасник збирається використовувати при виконанні договору. При цьому згідно Примітки: довідка повинна містити інформацію про наявність щонайменше наступного персоналу (працівників) у учасника, а саме: Вантажники та/або комплектувальники та/або сортувальники та/або робітники (не менше 20 (двадцяти)).
Стосовно вимоги додати до форми трудових відносин цивільно-правовий договір повідомляємо наступне.
Перш за все, слід зазначити, що укладення, виконання і припинення договорів цивільно-правового характеру, найпоширенішими з яких є договори надання послуг, регулюється цивільним законодавством, а укладення, виконання і припинення трудових договорів — трудовим законодавством. До одного з видів договору не можна застосовувати норми, що регулюють інший вид.
Трудовий договір укладається між працівником і роботодавцем, а сторонами цивільно-правової угоди можуть бути будь-які юридичні або фізичні особи.
Відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю України трудовий договір - —угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Трудовий договір - це угода щодо здійснення і забезпечення трудової функції. За трудовим договором працівник зобов’язаний виконувати не якусь індивідуально визначену роботу, а роботу з однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання трудова діяльність не припиняється. Таку позицію займає Верховний Суд у постанові від 20.08.2020 р. у справі №540/4109/18. Аналогічний висновок викладений у постановах Верховного Суду від 4 липня 2018 р. у справі №820/1432/17, від 24 грудня 2019 р. у справі №823/1167/16, від 5 лютого 2020 р. у справі №620/3913/18, від 6 лютого 2020 р. у справі №0840/3690/18, від 3 березня 2020 р. у справі №1540/3913/18.
Цивільно-правовий договір це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Його сторонами є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору договору надання послуг (гл. 63. ЦК).
Предметом трудового договору є процес праці, а саме: виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції.
За цивільно-правовим договором предметом є кінцевий результат, тобто виконання виконавцем обумовленої роботи, направленої на досягнення кінцевого результату. У такому разі важливим є результат роботи, а не спосіб його досягнення.
Таким чином, якщо фізична особа взяла на себе обов'язок виконати роботу і передати замовнику її результат (наприклад, договір підряду) - це цивільно-правовий договір, а якщо громадянин виконує роботи під керівництвом іншої сторони, що взяла на себе обов’язок організувати працю та одержала право давати вказівки щодо послідовності проведення робіт — це трудовий договір.
Відповідна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 04.07.2018 р. у справі №820/1432/17, від 06.03.2019 р. у справі №802/2066/16-а, від 13.06.2019 р. у справі №815/954/18.
Поряд з цим, наявне рішення від 11.09.2019 №12778-р/пк-пз (скарга № UA-2019-06-14-000965-c.b4), в якому йдеться про те, що умовами тендерної документації було передбачено надання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання цієї вимоги учасники повинні були надати довідку із зазначенням інформації про працівників, а також щодо кожного з таких працівників окремо: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо.
Скаржник надав відповідну довідку та підтверджуючі документи. Однак, щодо 8 (восьми) працівників як підтвердження трудових відносин було надано цивільно-правові договори. У зв’язку з цим, пропозицію скаржника було відхилено. Своє рішення замовник обґрунтував так: «Відповідно до трудового законодавства, необхідно розрізняти поняття "працівників підприємства", що можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України, та становлять кваліфікаційний критерій за ч. 2 ст. 16 Закону, та осіб, на яких можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу "працівників підприємства", оскільки до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами з метою виконання завдань та функцій підприємства, несуть відповідальність та отримують винагороду саме в межах таких цивільно-правових угод, і не є найманими працівниками в розумінні Закону та вимог Тендерної документації.»
У ході розгляду зазначеного питання Колегія встановила, що відповідно до вимог документації потрібно було підтвердити наявність виключно трудових відносин. Надання ж скаржником, у складі своєї пропозиції, цивільно-правових договорів щодо восьми осіб, зазначених у довідці, є порушенням вимог документації. Відповідно, пропозиція скаржника була правомірно відхилена.
Такої ж думки дотримується Державна аудиторська служба України. Наприклад, у закупівлі № UA-2020-02-18-001071-b на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників Замовник вимагав від учасників лист (довідку) щодо наявності працівників із зазначенням інформації про підставу працевлаштування: трудовий договір, договір ЦПХ, інше. З цього приводу у висновку ДАСУ зазначено, що на цивільно-правовий договір норми трудового права не розповсюджуються. Виконавець за цивільно-правовим договором не підпадає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку установи, не має права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням. Тобто, зазначення такої підстави працевлаштування як договір ЦПХ не відповідає нормам ст. 16 Закону, за яким визначено один з кваліфікаційних критеріїв - наявність саме працівників (відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід).
Щодо доповнення вимог пункту 2 тендерної документації поданням учасниками копії «звіт за формою 1-ДФ», яким підтверджується сплата податків за працівника при виплаті йому коштів повідомляємо наступне.
3 березня 2022 року прийнято Закон «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни». П.1 ч.1 ст.1 цього Закону передбачається, що фізичні особи, фізичні особи - підприємці, юридичні особи, крім тих, які наділені бюджетними повноваженнями згідно із законодавством, подають податкові, облікові, фінансові, бухгалтерські, розрахункові, аудиторські звіти та будь-які інші документи, подання яких вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та (або) в електронній формі, через 90 календарних днів після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання звітності чи обов’язку подати документи.
Відповідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Отже, вимога до учасників подати документи, які не передбачені законодавством, буде дискримінаційною.
З огляду на зазначене вище відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Тендерної документації.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-04-14-006924-a встановлено наступне:
Відповідно до ч.1, ст.5 Закону - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.2, ст.5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
П.28 Особливостей передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст.22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Слід зауважити Замовник на власний розсуд встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та спосіб підтвердження відповідно. На вимогу пункту 2.1 документації учасник має надати лише довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників, необхідного рівня кваліфікації та достатніх по кількості (щонайменше 20 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом) для надання послуг із зазначенням: посади, форми працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом), кількості осіб, яких учасник збирається використовувати при виконанні договору. При цьому згідно Примітки: довідка повинна містити інформацію про наявність щонайменше наступного персоналу (працівників) у учасника, а саме: Вантажники та/або комплектувальники та/або сортувальники та/або робітники (не менше 20 (двадцяти)).
Стосовно вимоги додати до форми трудових відносин цивільно-правовий договір повідомляємо наступне.
Перш за все, слід зазначити, що укладення, виконання і припинення договорів цивільно-правового характеру, найпоширенішими з яких є договори надання послуг, регулюється цивільним законодавством, а укладення, виконання і припинення трудових договорів — трудовим законодавством. До одного з видів договору не можна застосовувати норми, що регулюють інший вид.
Трудовий договір укладається між працівником і роботодавцем, а сторонами цивільно-правової угоди можуть бути будь-які юридичні або фізичні особи.
Відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю України трудовий договір - —угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Трудовий договір - це угода щодо здійснення і забезпечення трудової функції. За трудовим договором працівник зобов’язаний виконувати не якусь індивідуально визначену роботу, а роботу з однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання трудова діяльність не припиняється. Таку позицію займає Верховний Суд у постанові від 20.08.2020 р. у справі №540/4109/18. Аналогічний висновок викладений у постановах Верховного Суду від 4 липня 2018 р. у справі №820/1432/17, від 24 грудня 2019 р. у справі №823/1167/16, від 5 лютого 2020 р. у справі №620/3913/18, від 6 лютого 2020 р. у справі №0840/3690/18, від 3 березня 2020 р. у справі №1540/3913/18.
Цивільно-правовий договір це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Його сторонами є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору договору надання послуг (гл. 63. ЦК).
Предметом трудового договору є процес праці, а саме: виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції.
За цивільно-правовим договором предметом є кінцевий результат, тобто виконання виконавцем обумовленої роботи, направленої на досягнення кінцевого результату. У такому разі важливим є результат роботи, а не спосіб його досягнення.
Таким чином, якщо фізична особа взяла на себе обов'язок виконати роботу і передати замовнику її результат (наприклад, договір підряду) - це цивільно-правовий договір, а якщо громадянин виконує роботи під керівництвом іншої сторони, що взяла на себе обов’язок організувати працю та одержала право давати вказівки щодо послідовності проведення робіт — це трудовий договір.
Відповідна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 04.07.2018 р. у справі №820/1432/17, від 06.03.2019 р. у справі №802/2066/16-а, від 13.06.2019 р. у справі №815/954/18.
Поряд з цим, наявне рішення від 11.09.2019 №12778-р/пк-пз (скарга № UA-2019-06-14-000965-c.b4), в якому йдеться про те, що умовами тендерної документації було передбачено надання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання цієї вимоги учасники повинні були надати довідку із зазначенням інформації про працівників, а також щодо кожного з таких працівників окремо: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо.
Скаржник надав відповідну довідку та підтверджуючі документи. Однак, щодо 8 (восьми) працівників як підтвердження трудових відносин було надано цивільно-правові договори. У зв’язку з цим, пропозицію скаржника було відхилено. Своє рішення замовник обґрунтував так: «Відповідно до трудового законодавства, необхідно розрізняти поняття "працівників підприємства", що можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України, та становлять кваліфікаційний критерій за ч. 2 ст. 16 Закону, та осіб, на яких можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу "працівників підприємства", оскільки до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами з метою виконання завдань та функцій підприємства, несуть відповідальність та отримують винагороду саме в межах таких цивільно-правових угод, і не є найманими працівниками в розумінні Закону та вимог Тендерної документації.»
У ході розгляду зазначеного питання Колегія встановила, що відповідно до вимог документації потрібно було підтвердити наявність виключно трудових відносин. Надання ж скаржником, у складі своєї пропозиції, цивільно-правових договорів щодо восьми осіб, зазначених у довідці, є порушенням вимог документації. Відповідно, пропозиція скаржника була правомірно відхилена.
Такої ж думки дотримується Державна аудиторська служба України. Наприклад, у закупівлі № UA-2020-02-18-001071-b на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників Замовник вимагав від учасників лист (довідку) щодо наявності працівників із зазначенням інформації про підставу працевлаштування: трудовий договір, договір ЦПХ, інше. З цього приводу у висновку ДАСУ зазначено, що на цивільно-правовий договір норми трудового права не розповсюджуються. Виконавець за цивільно-правовим договором не підпадає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку установи, не має права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням. Тобто, зазначення такої підстави працевлаштування як договір ЦПХ не відповідає нормам ст. 16 Закону, за яким визначено один з кваліфікаційних критеріїв - наявність саме працівників (відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід).
Щодо доповнення вимог пункту 2 тендерної документації поданням учасниками копії «звіт за формою 1-ДФ», яким підтверджується сплата податків за працівника при виплаті йому коштів повідомляємо наступне.
3 березня 2022 року прийнято Закон «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни». П.1 ч.1 ст.1 цього Закону передбачається, що фізичні особи, фізичні особи - підприємці, юридичні особи, крім тих, які наділені бюджетними повноваженнями згідно із законодавством, подають податкові, облікові, фінансові, бухгалтерські, розрахункові, аудиторські звіти та будь-які інші документи, подання яких вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та (або) в електронній формі, через 90 календарних днів після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання звітності чи обов’язку подати документи.
Відповідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Отже, вимога до учасників подати документи, які не передбачені законодавством, буде дискримінаційною.
З огляду на зазначене вище відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ " |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКС УКРАЇНА" |
1 756 575,00
UAH з ПДВ
|
1 756 575,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ЗАХІД АУТСОРСИНГ |
1 831 500,00
UAH з ПДВ
|
1 831 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" |
2 086 800,00
UAH з ПДВ
|
2 086 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ " #3275818191 |
Відхилено |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2023 14:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКС УКРАЇНА" #42623136 |
Переможець |
1 756 575,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:12
|
DU 2 RIKS UKRAINA do Dohovoru 332 .zip | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 17:47
|
скан ДУ №1 РІКС №332 (Житомир).pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 16:05
|
Договір 332 від 17.05.2023 року.pdf | укладений |
17 травня 2023 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.4.4. Договору, пп. 6 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No1178, та враховуючи зміну системи оподаткування Виконавця з 01.08.2023 (перехід на загальну систему оподаткування з відновленням статусу платника ПДВ), з урахуванням процесу централізації та ліквідації філій АТ «Укрпошта», дійшли взаємної згоди змінити ціну в Договорі пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування та реквізити Виконавця та Замовника, що визначені у розділі 16 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 332 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 4.4., 12.4., 13.8. Договору та підпунктом 8 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору із збільшенням обсягу Послуг до 20 відсотків від суми Договору та викласти: пункт 4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору визначена у Технічній Специфікації та становить: без ПДВ 2 107 890,00 (два мільйони сто сім тисяч вісімсот дев’яносто гривень, 00 коп.), ПДВ 421 578,00 (чотириста двадцять одна тисяча п’ятсот сімдесят вісім гривень, 00 коп.), з ПДВ 2 529 468,00 (два мільйони п’ятсот двадцять дев’ять тисяч чотириста шістдесят вісім гривень, 00 коп.)»; пункту 12.1. Договору у наступній редакції: «12.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.03.2024 р. включно.. Припинення дії Договору чи його розірвання не звільняє будь-яку із Сторін від обов’язку виконати свої зобов’язання за Договором, які виникли до такого припинення (розірвання) на підставі належно виконаного іншою стороною свого зобов’язання за Договором.».; Додаток №1 до Договору «Технічна специфікація» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до цієї Угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 332 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |