Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади)
Очікувана вартість
4 229 996,00 UAH
UA-2023-04-14-006923-a ● 728c9e91807a4912840e17207aca048c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля 380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 4 229 996,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 299,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2023
—
01 липня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів та Довідок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 15:51 |
Тендерна документація.docx |
14 квітня 2023 15:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2023 15:51 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тех. огляд
Дата подання: 14 квітня 2023 15:04
Дата відповіді: 14 квітня 2023 15:25
Добрий день, у ТД вимагається “Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК.” Обгрунтуйте з посиланням на норми чинного законодавства, навіщо потрібні ці документи, та на яке обладнання вони потрібні, тех. огляду наприклад дорожніх котків взагалі не існує. Законодавство не передбачене обов’язкове проходження тех. огляду дорожніх машин. Крім того вимога замовника є дискримінаційною і обмежує коло учасників, оскільки шанси на успішну участь у закупівлі є лише в тих компаній, що заздалегідь отримали ці протоколи від акредитованої НААУ. За офіційними листами від НААУ по нашим запитам акредитація є добровільною, Конкретизація вимог можлива лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Просимо усунути цю дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваш запит від 14 квітня 2023 року 15:04 далі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади)»
Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 2 Документації.
Так, зокрема, дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані.
Слід зазначити, що встановлений порядок здійснення закупівель, не визначає такого способу підтвердження відповідності учасника процедури закупілві як огляд (фактичний огляд) дорожньо-будівельних машин учасника та проведення оцінки їх (дорожньо-будівельних машин) технічного стану.
Також, встновленим порядком не визначено підставою для відхилення тендерної пропозиції незадовільний стан матеріально-технічної бази (дорожньо-будівельних машин) учасника процеури закупівлі.
За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження підтвердження справного стану дорожньо-будівельних машин ( надання чинних протоколів перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК).
Разом з тим, Замовник готовий розяглянути альтернативний запропонований потенційними учасниками процери закупівель спосіб гарантованого підтверження технічо справного стану дорожньо-будівельних машин.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади)»
Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 2 Документації.
Так, зокрема, дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані.
Слід зазначити, що встановлений порядок здійснення закупівель, не визначає такого способу підтвердження відповідності учасника процедури закупілві як огляд (фактичний огляд) дорожньо-будівельних машин учасника та проведення оцінки їх (дорожньо-будівельних машин) технічного стану.
Також, встновленим порядком не визначено підставою для відхилення тендерної пропозиції незадовільний стан матеріально-технічної бази (дорожньо-будівельних машин) учасника процеури закупівлі.
За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження підтвердження справного стану дорожньо-будівельних машин ( надання чинних протоколів перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК).
Разом з тим, Замовник готовий розяглянути альтернативний запропонований потенційними учасниками процери закупівель спосіб гарантованого підтверження технічо справного стану дорожньо-будівельних машин.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-14-006923-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 18 квітня 2023 15:33
Дата подання: 18 квітня 2023 15:33
на умови ТД
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Виконавчий комітет Української міської ради
08720, Україна, Київська область, Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР»
ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 03445665, адреса: 03151 м. Київ, вул. Народного Ополчення, 11А,
СКАРГА,
що стосуються тендерної документації
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Виконавчий комітет Української міської ради, код в ЄДРПОУ 24884653 (далі - Замовник), оголошено відкриті торги (з особливостями) за предметом: Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади), ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням Уповноваженої особи
______КЕП____________/ Олексія ШЕВЧЕНКА Протокол № 22 від 14.04.2023
оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-14-006923-a.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 22 квітня 2023 до 12:00 за київським часом.
Дочірнє підприємство «Київський облавтодор » відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі - Скаржник) має намір прийняти участь у вказаній вище закупівлі. Однак, ознайомившись із тендерною документацією, Скаржником було виявлено вимоги, що суттєво обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів за № UA-2023-04-14-006923-a. встановлено
Додаток 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади) ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Визначено
Перелік та об’єми необхідних послуг з поточного ремонту:
№
Ч.ч.
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
1 2 3 4
1 Виправлення профілю основ щебеневих з додаванням
нового матеріалу (Готова піщано-щебенева суміш С-7, розмір зерен понад 0 до 40 мм) м2 1960
2 Улаштування нижнього шару двошарових основ
товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею
міцності на стиск до 98,1 МПа [1000 кг/см2] (Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М800 ) м2 1960
3 Улаштування основи дорожнього одягу з щебенево-
піщаної суміші автогрейдером середнього типу,
товщиною 12 см (Готова піщано-щебенева суміш С-7, розмір зерен понад 0 до 40 мм) м2 1960
4 При зміні товщини на кожний 1 см до РВР 2-52-3
додавати (до товщини 6 см), (Готова піщано-щебенева суміш С-7, розмір зерен понад 0 до 40 мм) м2 -1960
5 Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих
асфальтної крихти вручну з ущільненням самохідними
котками (Асфальтна крихта) м2 1960
6 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або
виключати до норми 18-42-5 (до товщини 12 см), (Асфальтна крихта) м2 1960
7 Розливання в'яжучих матеріалів (Емульсія бітумна ЕКШ-60 ) т 1,96
8 Улаштування вирівнюючих шарів основи із піску
автогрейдером (Пісок природний, рядовий) м3 58,8
9 Виправлення профілю основ щебеневих з додаванням
нового матеріалу (Готова піщано-щебенева суміш С-7, розмір зерен понад 0 до 40 мм) м2 3600
10 Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих
асфальтної крихти вручну з ущільненням самохідними
котками (Асфальтна крихта) м2 3600
11 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або
виключати до норми 18-42-5 (до товщини 12 см), (Асфальтна крихта) м2 3600
12 Розливання в'яжучих матеріалів (Емульсія бітумна ЕКШ-60 ) т 3,6
13 Улаштування вирівнюючих шарів основи із піску
автогрейдером (Пісок природний, рядовий) м3 108
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
• Згоду з умовами та інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідною технічною специфікацією відповідно до даного додатку до тендерної документації у формі документа із переліком вищезазначених вимог до якості надання послуг, за підписом уповноваженої особи учасника.
• Лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, надання послуг з порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань відповідно до ст. ст. 217, 235 та п. 4 ч. 1 ст. 236 господарського кодексу України.
• Довідку у довільній формі щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля, у якій зазначається застосування Учасником заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством України про відходи, пов’язаних з відходами, що утворюються у процесі надання Послуг.
• Кошторисну документацію розраховану у програмному комплексі АВК-5 (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України) або суміжний з нею програмний комплекс з визначенням вартості будівництва, у форматі PDF та в електронному вигляді (формат файлу imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
В складі кошторисної документації надається:
- договірна ціна;
- дефектний акт;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку.
Розрахунок прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат здійснюється відповідно до замовлених видів послуг на підставі Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281.
Зауважимо, що згідно з Рішенням Виконавчого комітету Української міської ради від 28.03.2023 №70 було затверджено розмір кошторисної заробітної плати про визначення вартості будівництва (реконструкція, реставрація, капітальний та поточний ремонт, технічне переоснащення) об’єктів, що споруджуються з залученням коштів бюджету міста, на 2023 рік складає 18 328,05 грн.
Загальні вимоги
1. Надання послуг/виконання робiт здiйснюється Учасником якiсно, з використанням власних та залучених матерiально-технiчних ресурсiв, вiдповiдно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартостi будiвництва», Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 02 травня 2022 року № 273. Учасник розраховує вартiсть робiт виходячи із дiючих вимог та стандартiв, з урахуванням ycix своїх витрат, податкiв та обов' язкових платежів (зборiв) а також матерiалiв для виконання робiт. Не врахована Учасником вартiсть окремих робіт та/або матерiалiв не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальнiй цiнi його пропозицiї.
Кошторисні розрахунки
1. Відповідно до ДБН В.1.4-1.01-97 «Система норм та правил зниження рівня іонізуючих випромінювань природних радіонуклідів в будівництві. Регламентовані радіаційні параметри. Допустимі рівні», сумарна питома активність природних радіонуклідів у будівельних матеріалах, які використовують для всіх видів будівництва без обмежень (I клас), не повинна перевищувати 370 Бк∙кг-Будівельні матеріали, у яких сумарна питома активність природних радіонуклідів знаходиться у межах (370-740) Бк∙кг-1 (II клас), можна використовувати для дорожнього і промислового будівництва поза межами території населених пунктів і зон перспективної забудови.
Оскільки, надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачено саме в міській забудові, будівельні матеріали, вироби і комплекти, що мають використовуватися при наданні послуг/виконанні робіт, за результатами радіаційно- гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів згідно з ДБН В.1.4-2.01 мають відповідати І класу відповідно до ДБН В.1.4-1.01.
На підтвердження відповідності, учасник має надати паспорт (-ти)/сертифікати радіаційної якості на зразки будівельних матеріали, виробів і комплектів, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень).
3.Учасник має надати копії сертифікату (-тів) якості та протокол (-ли) підбору суміші виробника на суміші асфальтобетонні, що будуть залучатися до виконання робіт/надання послуг.
4. Під час проведення будівельно-монтажних робіт Учасником забезпечується дотримання вимог чинного законодавства щодо охорони та збереження навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища. Учасник несе відповідальність за використання якісних та безпечних матеріалів при виконанні робіт.
5. Постуги, що надаються, мають виконуватися з застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник закупівлі надає надає:
- оригінал листа – гарантію від учасника закупівлі, який має підтверджувати зобов’язання з застосування заходів із захисту довкілля;
- копію чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення, оброблення, знешкодження та утилізації), що укладений з учасником та виконавцем (надавачем) таких послуг;
- копію чинної ліцензії на поводження з небезпечними відходами, що надана виконавцю (надавачу) послуг з поводження з відходами ;
- копію чинного атестату виробництва, що засвідчує стан виробництва з утилізації та знищення вилучених матеріалів (будівельних відходів) виконавця (надавача) послуг з поводження з відходами;
- копію чинного сертифікату на систему екологічного управління виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, що засвідчує систему екологічного управління вимогам стосовно збору, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження, видалення (знищення), захоронення безпечних та небезпечних відходів згідно ДСТУ ISO 14001:2015 виконавця (надавача) послуг з поводження з відходами;
- копія листа виконавця (надавача) послуг з поводження з відходами, який підтверджує готовність прийому, знешкодження, переробки відходів, що утворилися/утворяться за результатом виконання робіт/надання послуг що є предметом закупівлі.
6. Учасник-переможець бере на себе зобов`язання з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на об`єкті, про що надає довідку в довільній формі.»
Скаржник не погоджується з вимогами що зазначені у розділі «Загальні вимоги» Додатку 3 та вважає її дискримінаційними, виходячи з наступного.
Ст.1 Закону України «Про відходи» встановлено
«відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення;»
«небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними;»
Стаття 17. Обов'язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами того ж Закону н) мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів;
Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (надалі – Закон), ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Перелік та об’єми необхідних послуг з поточного ремонту визначений Замовником у додатку 3 тендерної документації не передбачає виконання учасниками видів робіт/послуг що підлягають ліцензуванню та визначені статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Також «Перелік та об’єми необхідних послуг з поточного ремонту» визначений Замовником у додатку 3 тендерної документації не передбачає наявність небезпечних відходів у розумінні ЗУ «Про відходи»
Окрім того, Замовником оголошено закупівлю за предметом
«Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього
господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади)
ДК 021:2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
За визначенням існуючих ДБН та СОУ, експлуатаційне утримання автодоріг в який включається і поточний ремонт – це комплекс поточних робіт з нагляду за станом дороги та забезпечення безпеки руху, його економічності, комфортності (прибирання, догляд за елементами дороги, профілактичні роботи, зимове утримання та інше). Основний критерій – дотримання заданого рівня утримання відповідно до діючих нормативів, забезпечення руху.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і дорожніх споруд включають лише технічний нагляд за дорогою, дорожніми спорудами та смугою відводу для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, у тримання їх в експлуатаційному стані, зимове утримання, інженерно-технічні та аварійні роботи, що, в свою чергу, не потребують жодного ліцензування, оскільки не включені до видів господарської діяльності передбачених Закону.
Таким чином ні предмет закупівлі Замовника ні технічна специфікація - «Перелік та об’єми необхідних послуг з поточного ремонту» визначений Замовником у додатку 3 не передбачає необхідність витребування/наявності у учасників закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. копії чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення, оброблення, знешкодження та утилізації), що укладений з учасником та виконавцем (надавачем) таких послуг;
2. копії чинної ліцензії на поводження з небезпечними відходами, що надана виконавцю (надавачу) послуг з поводження з відходами ;
3. копії чинного атестату виробництва, що засвідчує стан виробництва з утилізації та знищення вилучених матеріалів (будівельних відходів) виконавця (надавача) послуг з поводження з відходами;
4. Копії чинного сертифікату на систему екологічного управління виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, що засвідчує систему екологічного управління вимогам стосовно збору, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження, видалення (знищення), захоронення безпечних та небезпечних відходів згідно ДСТУ ISO 14001:2015 виконавця (надавача) послуг з поводження з відходами;
5. Копії листа виконавця (надавача) послуг з поводження з відходами, який підтверджує готовність прийому, знешкодження, переробки відходів, що утворилися/утворяться за результатом виконання робіт/надання послуг що є предметом закупівлі.
для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та спроможності, а отже є дискримінаційними.
Щодо вимоги Замовника «На підтвердження відповідності, учасник має надати паспорт (-ти)/сертифікати радіаційної якості на зразки будівельних матеріали, виробів і комплектів, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень).»
Звертаємо увагу Колегії що ні предмет закупівлі Замовника ні технічна специфікація «Перелік та об’єми необхідних послуг з поточного ремонту» визначений Замовником у додатку 3 не передбачає застосуванням Учасників при виконання робіт/наданні послуг будівельних матеріалів, виробів і комплектів, з радіоактивними речовинами, джерелами іонізуючого випромінення, будь чого, на що, відповідно до чинного законодавства України, у т.ч. Наказу №54 від 02.02.2005 року МОЗ України «Про затвердження державних санітарних правил «Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки», має надаватись паспорт (-ти)/сертифікати радіаційної якості на зразки будівельних матеріали, виробів і комплектів, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень). Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме:
- виключити із тендерної документації вимогу п.1 Кошторисні розрахунки «На підтвердження відповідності, учасник має надати паспорт (-ти)/сертифікати радіаційної якості на зразки будівельних матеріали, виробів і комплектів, що підтверджують їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень).» Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»
- виключити із тендерної документації вимоги встановлені п.5 Кошторисні розрахунки Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону та пунктами 52-64 Постанови,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Виконавчий комітет Української міської ради внести зміни тендерну документацію за процедурою закупівлі Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-14-006923-a, у відповідність із вимогами законодавства.
Заступник директора із загальник питань Караічев В.Л.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 20.04.2023 № 5126.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2023 16:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
3 130 162,00
UAH з ПДВ
|
3 130 162,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
3 680 096,40
UAH з ПДВ
|
3 680 096,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" |
4 008 911,11
UAH з ПДВ
|
4 008 911,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВЕСТ БУД |
4 141 350,00
UAH з ПДВ
|
4 141 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-БУДТРАНС" |
4 171 834,34
UAH з ПДВ
|
4 171 834,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
3 130 162,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 14:23
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Відхилено |
3 680 096,40
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 17:33
|
|
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" #42322645 |
Переможець |
4 008 911,11
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2023 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 13:54
|
Договір №141.PDF | укладений |
19 травня 2023 13:45
|