Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44074710 |
Місцезнаходження: | 20801, Україна , Черкаська обл., місто Кам'янка, вул. Героїв Майдану, 37 |
Контактна особа: |
Анастасія Олександрівна Монзуль +380473261787 kamblagoustrij@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 546 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар Замовник здійснює протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання документів отримання товару. При цьому, моментом виконання зобов’язань Замовника по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 14:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 14:13 |
ТД_Асфальтобетонна суміш.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000027 ● 576cb0ded54943b5855283911fff6139
- Статус: вирішено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2023 № 25-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 08.05.2023 № 25-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-14-006581-a, 14.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-08 15:05:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-14-006581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-04-14-006581-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-10 12:28:49
Відповідь замовника
Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету Кам’янської міської ради, як Замовник по предмету закупівлі Асфальтобетонна суміш тип Б (Код ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (44113620-7 - асфальт)), за номером UA-2023-04-14-006581-a:
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі, повідомляємо наступне: - Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, фактичної потреби. Очікувана вартість закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначеної очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до фактичної потреби;
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-04-14-006581-a, повідомляємо про незабезпеченість оприлюднення вищевказаної інформації у зв’язку із відсутністю власного вебсайту;
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, повідомляємо про те, що через неможливість усунення виявлених порушень під час проведення моніторингу процедури закупівлі, договір буде розірвано шляхом укладення додаткової угоди, та надаємо підтверджуючі документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2023-05-16 11:02:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів») • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-05-16 11:23:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС" |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
546 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРБУДТЕХСЕРВІС" #32357080 |
Переможець |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 14:43
|
Додаткова угода № 1.pdf | укладений |
10 травня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 15:13
|
Договір № 68.pdf | укладений |
01 травня 2023 15:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Асфальтобетонна суміш тип Б | 140 | тонни |
3 900,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 травня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
40 170,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | 1. Відповідно до п. 10.2 Договору № 68 від 01.05.2023 р. (далі - Договір) та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами), керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства, сторони дійшли згоди розірвати Договір № 68 від 01.05.2023 р. П. 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить: 40 170,00 грн. (сорок тисяч сто сімдесят грн. 00 коп) без ПДВ.» |