Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади.
Очікувана вартість
22 029 064,00 UAH
UA-2023-04-14-005530-a ● 7b0dd3d76bf747d3bf97846c8bd72600
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532222813, +380500142688 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 22 029 064,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 220 290,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178. Технічні вимоги визначені з урахуванням вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Розрахунок очікуваної вартості здійснено у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту та додатків до нього
Дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178. Технічні вимоги визначені з урахуванням вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 13:00 |
Оголошення про початок відкритих торгів з особливостями.docx | |
14 квітня 2023 13:00 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат кошторисника
Дата подання: 18 квітня 2023 14:03
Дата відповіді: 19 квітня 2023 11:44
В тендерній документації зазначено "Сертифікат, виданий інженерупроектувальнику (або інженеру з проектно-кошторисної
роботи або інженеру-кошториснику) має свідчити про
кваліфікацію інженера-проектувальника за напрямком
інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів
будівництва або в частині кошторисної справи та
ціноутворення в будівництві або в частині кошторисної
документації (з визначеним або не визначеним класом
наслідків (відповідальності)), що свідчить про наявність
відповідного рівня освіти." Про наявність відповідного рівня освіти свідчить диплом виданий вищим навчальним закладом. Яким органом має видаватися зазначений сертифікат, який ви вимагаєте в складі тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради), ознайомившись із вашим зверненням повідомляє, що згідно до вимог третього абзаца статті 17 ЗУ "Про архітектурну діяльність" (далі - Закон про архітектуру) Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури. Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівна організація набуває делегованих їй повноважень/припиняє виконувати делеговані їй повноваження з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, про делегування таких повноважень/припинення виконання делегованих повноважень.
Згідно до вимог 17 абзаца статті 17 Закон про архітектуру громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Згідно до вимог пункту 3 Постанови КМУ від 23.05.2011 №554 "Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" професійна атестація проводиться Мінрегіоном та/або саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації за відповідним напрямом (далі - саморегулівна організація), на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників або відповідних професійних стандартів.
Згідно до вимог 17 абзаца статті 17 Закон про архітектуру громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Згідно до вимог пункту 3 Постанови КМУ від 23.05.2011 №554 "Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" професійна атестація проводиться Мінрегіоном та/або саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації за відповідним напрямом (далі - саморегулівна організація), на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників або відповідних професійних стандартів.
Кількість водіїв автотранспортних засобів.
Дата подання: 18 квітня 2023 14:15
Дата відповіді: 19 квітня 2023 14:13
Тендерною документацією вимагається наявність "вантажних автотранспортних засобів, для перевезення матеріалів та сміття - не менше однієї одиниці" та наявність "водіїв автотранспортних засобів – не менше чотирьох осіб". Дорожна техніка обслуговується машиністами. Не зрозуміло чому на один автомобіль вимагається чотири водії?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради), ознайомившись із вашим зверненням повідомляє наступне:
Згідно до визначених термінів пунктом 1.10 Правил дорожнього руху, що затверджені Постановою КМУ від 10 жовтня 2001 р. № 1306 "Про Правила дорожнього руху" (далі – Правила дорожнього руху), визначено термін та "механічний транспортний засіб" та "водій".
Механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.
Водій - особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі
Підпунктом "а" пункту 2.1 Правил дорожнього руху визначено, що водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.
Відповідно до частини дев'ятої статті 15 Закону України "Про дорожній рух" від 30 червня 1993 року № 3353-XII право на керування транспортними засобами відповідної категорії підтверджується посвідченням водія транспортного засобу з установленим терміном дії.
До того, принагідним вважаємо зауважити про те, що згідно до вимог пункту 1.2.1 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження достатнього забезпечення ресурсами та технологіями учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.1.1 та п.1.2 повинен підтвердити мінімальну кількість об’єктів рухомого майна, що є обов’язковими для надання послуги за предметом закупівлі. До таких мінімальних вимог належить необхідність підтвердження наявності рухових об’єктів, які будуть задіюватись до надання послуги, зокрема коток, автогрейдер, екскаватор, вантажний автотранспортний засіб, для перевезення матеріалів та сміття, не менше однієї одиниці за кожною окремо позицією. Такі транспортні засоби керуються водієм.
Згідно до вимог пункту 2.2.2 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження достатньої наявності фахівців (або спеціалістів) учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.2.1 та п.2.2 повинен підтвердити мінімальну кількість працівників (або спеціалістів), що будуть залучатись до надання послуги та виконуватимуть обов’язки за наступними напрямками (та/або секторами відповідальності), зокрема керівник – не менше однієї особи; бухгалтер (покладені обов’язки - ведення бухгалтерського обліку) – не менше однієї особи; інженер-проектувальник (або інженер з проектно-кошторисної роботи або інженер-кошторисник) – не менше однієї особи; головний інженер – не менше однієї особи; дорожній працівник (або робітник) – не менше двох осіб; водії автотранспортних засобів – не менше чотирьох осіб; механік – не менше однієї особи. Дана кількість осіб визначається виходячи із мінімальних потреб для забезпечення виконання послуги на різних напрямках діяльності учасника, при виконанні послуги.
Тендерною документацією визначена мінімальна кількість водіїв автотранспортних засобів, що передбачає можливість учасника задіювати підготовлений персонал до виконання послуг на різних локаціях, при цьому пришвидшувати виконання послуги та усувати фактор виникнення ризику зриву строків виконання послуги, у разі виникнення непередбачуваних обставин в процесі виконання договору про закупівлю.
Згідно до визначених термінів пунктом 1.10 Правил дорожнього руху, що затверджені Постановою КМУ від 10 жовтня 2001 р. № 1306 "Про Правила дорожнього руху" (далі – Правила дорожнього руху), визначено термін та "механічний транспортний засіб" та "водій".
Механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.
Водій - особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі
Підпунктом "а" пункту 2.1 Правил дорожнього руху визначено, що водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.
Відповідно до частини дев'ятої статті 15 Закону України "Про дорожній рух" від 30 червня 1993 року № 3353-XII право на керування транспортними засобами відповідної категорії підтверджується посвідченням водія транспортного засобу з установленим терміном дії.
До того, принагідним вважаємо зауважити про те, що згідно до вимог пункту 1.2.1 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження достатнього забезпечення ресурсами та технологіями учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.1.1 та п.1.2 повинен підтвердити мінімальну кількість об’єктів рухомого майна, що є обов’язковими для надання послуги за предметом закупівлі. До таких мінімальних вимог належить необхідність підтвердження наявності рухових об’єктів, які будуть задіюватись до надання послуги, зокрема коток, автогрейдер, екскаватор, вантажний автотранспортний засіб, для перевезення матеріалів та сміття, не менше однієї одиниці за кожною окремо позицією. Такі транспортні засоби керуються водієм.
Згідно до вимог пункту 2.2.2 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження достатньої наявності фахівців (або спеціалістів) учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.2.1 та п.2.2 повинен підтвердити мінімальну кількість працівників (або спеціалістів), що будуть залучатись до надання послуги та виконуватимуть обов’язки за наступними напрямками (та/або секторами відповідальності), зокрема керівник – не менше однієї особи; бухгалтер (покладені обов’язки - ведення бухгалтерського обліку) – не менше однієї особи; інженер-проектувальник (або інженер з проектно-кошторисної роботи або інженер-кошторисник) – не менше однієї особи; головний інженер – не менше однієї особи; дорожній працівник (або робітник) – не менше двох осіб; водії автотранспортних засобів – не менше чотирьох осіб; механік – не менше однієї особи. Дана кількість осіб визначається виходячи із мінімальних потреб для забезпечення виконання послуги на різних напрямках діяльності учасника, при виконанні послуги.
Тендерною документацією визначена мінімальна кількість водіїв автотранспортних засобів, що передбачає можливість учасника задіювати підготовлений персонал до виконання послуг на різних локаціях, при цьому пришвидшувати виконання послуги та усувати фактор виникнення ризику зриву строків виконання послуги, у разі виникнення непередбачуваних обставин в процесі виконання договору про закупівлю.
Предмет договору ЦПХ
Дата подання: 18 квітня 2023 16:55
Дата відповіді: 19 квітня 2023 17:02
В п.2.4.2-3. ТД зазначено:"В договорах, які надаються на виконання вимог п.2.4.2 та п.2.4.3 повинно бути визначено найменування роботи (або послуги) за об’єктом, предметом якої є визначена даною процедурою закупівлі послуга." Підписання договору завжди несе за собою юридичні та фінансові зобов'язання. Чи вважаєте ви правильним, що Учасник має взяти на себе зобов'язання перед третіми особами до підписання Договору з Замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради), ознайомившись із вашим зверненням надає наступне роз’яснення:
Кваліфікаційними вимогами до учасників замовником передбачено можливість залучення відповідних кваліфікованих фахівців трьома варіативними способами:
1) штатний працівник, який має трудові відношення з учасником на постійній основі (підтверджується на умовах п.2.4.1 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації);
2) позаштатний залучений спеціаліст (надавач послуги), який не є працівником у розумінні вимог чинного законодавства України та надає послугу (виконує роботу) за визначеним договірними зобов’язаннями обсягами (підтверджується на умовах п.2.4.2 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації);
3) отримання результату послуги (роботи) в процесі виконання договірних зобов’язань іншою організацією (підтверджується на умовах п.2.4.3 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації).
Встановлені кваліфікаційні вимоги, зокрема в частині документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначає подальшу можливість виконати обсяг послуги, кваліфікованим персоналом учасника або залученими, у визначені способи, спеціалістами.
Другим та третім варіантом залучення спеціалістів, передбачено отримання результату послуги, що можуть надаватись особами, які не є підпорядковані учаснику, але мають з ним господарські або цивільно-правові відносини. Такі зобов’язання, у звичній для цього практиці, визначаться у вигляді договору вкладеному у письмовій формі за відповідними предметами, що визначають строки, спосіб виконання та умови оплати.
Для переважної більшості таких видів договорів, оплата наданих послуг (або виконаних робіт) здійснюється за результатом прийому-передачі від надавача послуги (виконавця робіт) до замовника. В такому випадку замовником виступає учасник даної процедури закупівлі.
У такий спосіб замовником забезпечено право учасника віднайти мінімальну кількість працівників (або спеціалістів) відповідної кваліфікації та/або знань, необхідних для виконання повного обсягу послуги, що визначено технічним завданням даної закупівлі. При цьому такий учасник повинен надати документальне підтвердження наявності відповідних зобов’язань між (працівниками (або залученими спеціалістами), що, в свою чергу, може достовірно підтвердити відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
Кваліфікаційними вимогами до учасників замовником передбачено можливість залучення відповідних кваліфікованих фахівців трьома варіативними способами:
1) штатний працівник, який має трудові відношення з учасником на постійній основі (підтверджується на умовах п.2.4.1 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації);
2) позаштатний залучений спеціаліст (надавач послуги), який не є працівником у розумінні вимог чинного законодавства України та надає послугу (виконує роботу) за визначеним договірними зобов’язаннями обсягами (підтверджується на умовах п.2.4.2 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації);
3) отримання результату послуги (роботи) в процесі виконання договірних зобов’язань іншою організацією (підтверджується на умовах п.2.4.3 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації).
Встановлені кваліфікаційні вимоги, зокрема в частині документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначає подальшу можливість виконати обсяг послуги, кваліфікованим персоналом учасника або залученими, у визначені способи, спеціалістами.
Другим та третім варіантом залучення спеціалістів, передбачено отримання результату послуги, що можуть надаватись особами, які не є підпорядковані учаснику, але мають з ним господарські або цивільно-правові відносини. Такі зобов’язання, у звичній для цього практиці, визначаться у вигляді договору вкладеному у письмовій формі за відповідними предметами, що визначають строки, спосіб виконання та умови оплати.
Для переважної більшості таких видів договорів, оплата наданих послуг (або виконаних робіт) здійснюється за результатом прийому-передачі від надавача послуги (виконавця робіт) до замовника. В такому випадку замовником виступає учасник даної процедури закупівлі.
У такий спосіб замовником забезпечено право учасника віднайти мінімальну кількість працівників (або спеціалістів) відповідної кваліфікації та/або знань, необхідних для виконання повного обсягу послуги, що визначено технічним завданням даної закупівлі. При цьому такий учасник повинен надати документальне підтвердження наявності відповідних зобов’язань між (працівниками (або залученими спеціалістами), що, в свою чергу, може достовірно підтвердити відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
Щодо посвідчення про домедичну допомогу
Дата подання: 18 квітня 2023 19:54
Дата відповіді: 20 квітня 2023 08:01
Просимо надати роз’яснення до п.п. 2.5. п. 2. Додатку 1 документації. Ким має бути видане посвідчення водіям автотранспортних засобів про підготовку з надання домедичної допомоги?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради), ознайомившись із вашим зверненням надає наступне роз’яснення:
Замовником не визначається перелік установ, організацій та/або інших підприємств, які маю відповідну кваліфікацію необхідну для здійснення підготовки та підвищення кваліфікації осіб, які зобов'язані володіти знаннями і практичними навичками надання домедичної допомоги.
Натомість повідомляємо про те, що згідно до пункту 3 Порядку підготовки та підвищення кваліфікації осіб, які зобов'язані надавати домедичну допомогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2012 р. № 1115, підготовка та підвищення кваліфікації проводяться на базі вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів I-IV рівня акредитації незалежно від форми власності та підпорядкування, навчально-тренувальних відділів центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, навчально-тренувальних відділів Товариства Червоного Хреста, інших навчально-тренувальних підрозділів (далі - установи), які провадять діяльність відповідно до законодавства про освіту за програмами, затвердженими МОЗ і погодженими з МОНмолодьспортом.
Замовником не визначається перелік установ, організацій та/або інших підприємств, які маю відповідну кваліфікацію необхідну для здійснення підготовки та підвищення кваліфікації осіб, які зобов'язані володіти знаннями і практичними навичками надання домедичної допомоги.
Натомість повідомляємо про те, що згідно до пункту 3 Порядку підготовки та підвищення кваліфікації осіб, які зобов'язані надавати домедичну допомогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2012 р. № 1115, підготовка та підвищення кваліфікації проводяться на базі вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів I-IV рівня акредитації незалежно від форми власності та підпорядкування, навчально-тренувальних відділів центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, навчально-тренувальних відділів Товариства Червоного Хреста, інших навчально-тренувальних підрозділів (далі - установи), які провадять діяльність відповідно до законодавства про освіту за програмами, затвердженими МОЗ і погодженими з МОНмолодьспортом.
Підтвердження водіїв автотранспортних засобів
Дата подання: 18 квітня 2023 19:56
Дата відповіді: 20 квітня 2023 13:26
Шановний Замовнику! Відповідно до п.п.п. 1.2.2. п.п. 1.2. п. 1. Додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасник може використовувати об’єкти рухомого майна (транспортні засоби, обладнання, механізми та ін.) для надання послуг за предметом закупівлі на правах оренди або лізингу, надання послуг, т. ін. У разі, якщо учасник залучає об’єкти рухомого майна за договором надання послуг разом з працівниками, що працюють на підприємствах, які надають відповідні послуги і, що в даному випадку це не суперечить вимогам тендерної документації та чинному законодавству, просимо Вас внести зміни до умов тендерної документації в частині підтвердження достатньої наявності фахівців (або спеціалістів), а саме водіїв автотранспортних засобів, у разі, якщо об’єкти рухомого майна залучаються на правах надання послуг разом із водіями, операторами, машиністами та ін. підтвердження щодо наявності трудових відносин з такими фахівцями (спеціалістами) не має вимагатися.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради), ознайомившись із вашим зверненням надає наступне пояснення:
Згідно до вимог пункту 2.4.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 тендерної документації передбачено надання документа, яким засвідчується наявність договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні послуги: надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг пов’язаних із виконання певного обсягу та найменування роботи (або послуги) протягом строку виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. До такого виду господарських відносин можна віднести надання послуг разом з працівниками, що працюють на підприємствах, які надають відповідні послуги. При цьому, звертаємо вагу на тому, що такі відносини між організацією, якою учаснику надаються послуги є фактичним залученням спроможності інших суб’єктів господарювання у якості субпідрядників/співвиконавців.
На виконання вимог пункту 1 розділу II Додатку 1 тендерної документації згідно до встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв, учасник для підтвердження своєї відповідності може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку учасником на виконання умов щодо підтвердженням відповідності кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надається консолідована інформація про учасника та усіма суб’єктами господарювання, спроможності інших яких планується залучити, та долучаються додатково усі необхідні документи, які вимагаються за такими критеріями у Таблиці 1 Додатку 1.
Згідно до вимог пункту 7 розділу III тендерної документації У разі залучення субпідрядної(их) організації(й) співвиконавця(ів) щодо виконання умов договору, в будь-якому обсязі вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у Додатку 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця.
Згідно до вимог пункту 2.4.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 тендерної документації передбачено надання документа, яким засвідчується наявність договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні послуги: надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг пов’язаних із виконання певного обсягу та найменування роботи (або послуги) протягом строку виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. До такого виду господарських відносин можна віднести надання послуг разом з працівниками, що працюють на підприємствах, які надають відповідні послуги. При цьому, звертаємо вагу на тому, що такі відносини між організацією, якою учаснику надаються послуги є фактичним залученням спроможності інших суб’єктів господарювання у якості субпідрядників/співвиконавців.
На виконання вимог пункту 1 розділу II Додатку 1 тендерної документації згідно до встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв, учасник для підтвердження своєї відповідності може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку учасником на виконання умов щодо підтвердженням відповідності кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надається консолідована інформація про учасника та усіма суб’єктами господарювання, спроможності інших яких планується залучити, та долучаються додатково усі необхідні документи, які вимагаються за такими критеріями у Таблиці 1 Додатку 1.
Згідно до вимог пункту 7 розділу III тендерної документації У разі залучення субпідрядної(их) організації(й) співвиконавця(ів) щодо виконання умов договору, в будь-якому обсязі вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у Додатку 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця.
Відповідність матеріально-технічної бази умовам тендерної документації
Дата подання: 18 квітня 2023 19:59
Дата відповіді: 20 квітня 2023 13:27
Згідно п.п. 1.5. п. 1 Додатку 1 Тендерної документації «учасник має надати інформацію про адресу розташування об’єкту нерухомого майна (складського приміщення), яке планується до використання учасником із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом», при цьому віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами Технічного завдання, тобто 15 км. Також згідно п.п. 1.4. п. 1 Додатку 1 «Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи». Шановний замовнику, враховуючи що послуги надаватимуться на окремих ділянках автомобільних доріг, а саме вулицях і дорогах комунальної власності на території Полтавської міської територіальної громади в м. Полтава, Полтавська область, що відповідно п. 6 Додатку 5 становить 39 вулиць, просимо надати наступні роз’яснення:
1. База має бути розташована в радіусі / на відстані до 15 км враховуючи перелік всіх зазначених вулиць як об’єкт ремонту (тобто десь посередині)? Чи учасник, як об’єкт ремонту, визначає одну з переліку вулиць, відстань бази до якої становить до 15 км?
2. Яким чином учасник може зазначити цифрове значення (кілометри або метри) віддаленості об’єкту нерухомого майна (складського приміщення), яке планується до використання учасником до об’єкту проведення робіт відповідно до даної закупівлі, якщо кількість вулиць – 39 і не надано кілометрової прив’язки? Враховуючи зазначене, учасник не може надати коректну інформацію щодо вимоги п.п. 1.5. п. 1 Додатку 1 Тендерної документації.
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення та внести зміни до вимог п.п. 1.4.-1.5. п. 1 Додатку 1 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради), ознайомившись із вашим зверненням надає наступне роз’яснення:
Згідно до вимог пункту 1.4 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 тендерної документації вимагається надання документу, яким достовірно підтверджується наявність бази для зберігання матеріалів, яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи. Об’єкт, на якому будуть проводитись роботи (надавати послуги) згідно до умов проекту договору, - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади. Місця надання послуги, що є предметом закупівлі, автомобільні дороги загального користування місцевого значення, вулиці і дороги комунальної власності на території Полтавської міської територіальної громади в м. Полтава Полтавської області згідно до переліку, що визначений технічним завданням.
Серед визначених вулиць, провулків та майдану та проспекту, визначено необхідність виконання послуги з розділами "ремонт тротуарного покриття", "забезпечення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення", "ремонт колодязів та покриття навколо них", "дорожні знаки", які будуть проводитись за місцезнаходженням, що відрізняється від місць зазначених серед вище зазначеного переліку. Місця виконання послуги за розділами "ремонт тротуарного покриття", "забезпечення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення", "ремонт колодязів та покриття навколо них", "дорожні знаки" буде визначатись з урахуванням першої необхідності в процесі виконання умов договору.
У зв’язку з цим, дотримуючись вимог тендерної документації, учасником зазначається інформація про віддаленість об’єкту, яке використовуватиметься в якості бази для зберігання матеріалів із зазначенням найближчої відстані по автомобільній(их) дорозі(гах) до початку найближчого лінійного об’єкта із зазначеного переліку вулиць, провулків та майдану та проспекту. При цьому учасник повинен враховувати, що віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт.
Згідно до вимог пункту 1.4 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 тендерної документації вимагається надання документу, яким достовірно підтверджується наявність бази для зберігання матеріалів, яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи. Об’єкт, на якому будуть проводитись роботи (надавати послуги) згідно до умов проекту договору, - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади. Місця надання послуги, що є предметом закупівлі, автомобільні дороги загального користування місцевого значення, вулиці і дороги комунальної власності на території Полтавської міської територіальної громади в м. Полтава Полтавської області згідно до переліку, що визначений технічним завданням.
Серед визначених вулиць, провулків та майдану та проспекту, визначено необхідність виконання послуги з розділами "ремонт тротуарного покриття", "забезпечення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення", "ремонт колодязів та покриття навколо них", "дорожні знаки", які будуть проводитись за місцезнаходженням, що відрізняється від місць зазначених серед вище зазначеного переліку. Місця виконання послуги за розділами "ремонт тротуарного покриття", "забезпечення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення", "ремонт колодязів та покриття навколо них", "дорожні знаки" буде визначатись з урахуванням першої необхідності в процесі виконання умов договору.
У зв’язку з цим, дотримуючись вимог тендерної документації, учасником зазначається інформація про віддаленість об’єкту, яке використовуватиметься в якості бази для зберігання матеріалів із зазначенням найближчої відстані по автомобільній(их) дорозі(гах) до початку найближчого лінійного об’єкта із зазначеного переліку вулиць, провулків та майдану та проспекту. При цьому учасник повинен враховувати, що віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт.
Підтвердження досвіду
Дата подання: 18 квітня 2023 20:35
Дата відповіді: 21 квітня 2023 10:23
Просимо привести умови тендерної документації, а саме вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до рівних конкурентних умов всіх потенційних учасників закупівлі. Згідно до вимог п. 3 Додатку 1 документації до участі у закупівлі допускаються як учасники з досвідом так і учасники без досвіду. Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради), ознайомившись із вашим зверненням надає наступне роз’яснення:
На виконання вимог, встановлених принципів здійснення публічних закупівель замовником створено умови, які надають можливість на конкурентних засадах надання пропозицій від суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність у відповідній сфері.
Для забезпечення конкурентного відбору потенційних надавачів послуги замовником забезпечено необхідність надання документально підтвердженого досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору щодо аварійних та/або відновлювальних (відновних) робіт (послуг) та/або поточного ремонту та/або експлуатаційного утримання вулиць та/або доріг (в тому числі автомобільних). Дана умова застосовується до суб’єктів господарської діяльності, які мали змогу виконати зобов’язання за аналогічним договором. До таких замовників віднесено суб’єктів господарювання, які не є новоутвореними у розумінні умов тендерної документації.
При цьому, замовником не обмежено право надання пропозицій від учасників, які віднедавна почали здійснювати свою діяльність в даній сфері та є новоутвореними відносно реєстрації власного підприємства або переходу/відкриття нового виду діяльності, суміжного з видом діяльності пов’язаним із виконанням послуги, що є предметом закупівлі.
У такій спосіб замовником забезпечено право надання тендерної пропозиції від кожного суб’єкта господарювання, яким здійснюється господарська діяльність за відповідним напрямком або такий суб’єкт має достатню кваліфікацію працівників / спеціалістів та матеріально-технічне забезпечення та/або технологію.
На виконання вимог, встановлених принципів здійснення публічних закупівель замовником створено умови, які надають можливість на конкурентних засадах надання пропозицій від суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність у відповідній сфері.
Для забезпечення конкурентного відбору потенційних надавачів послуги замовником забезпечено необхідність надання документально підтвердженого досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору щодо аварійних та/або відновлювальних (відновних) робіт (послуг) та/або поточного ремонту та/або експлуатаційного утримання вулиць та/або доріг (в тому числі автомобільних). Дана умова застосовується до суб’єктів господарської діяльності, які мали змогу виконати зобов’язання за аналогічним договором. До таких замовників віднесено суб’єктів господарювання, які не є новоутвореними у розумінні умов тендерної документації.
При цьому, замовником не обмежено право надання пропозицій від учасників, які віднедавна почали здійснювати свою діяльність в даній сфері та є новоутвореними відносно реєстрації власного підприємства або переходу/відкриття нового виду діяльності, суміжного з видом діяльності пов’язаним із виконанням послуги, що є предметом закупівлі.
У такій спосіб замовником забезпечено право надання тендерної пропозиції від кожного суб’єкта господарювання, яким здійснюється господарська діяльність за відповідним напрямком або такий суб’єкт має достатню кваліфікацію працівників / спеціалістів та матеріально-технічне забезпечення та/або технологію.
Категорії водіїв
Дата подання: 18 квітня 2023 22:07
Дата відповіді: 21 квітня 2023 10:24
Шановний Замовнику! У водіїв має бути посвідчення про відкриття однаієї з вказаних у ТД категорії, чи у посвідченні мають бути відкриті всі категорії - В, С, С1?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради), ознайомившись із вашим зверненням надає наступне роз’яснення:
Згідно до вимог п.2.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 тендерної документації для підтвердження наявності водіїв автотранспортних засобів відповідної категорії надається копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів. Учасник повинен підтвердити наявність водіїв, які мають категорії B, C, C1. Дана умова визначає кваліфікацію водіїв, які мають усі із зазначених категорій.
Згідно до вимог п.2.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 тендерної документації для підтвердження наявності водіїв автотранспортних засобів відповідної категорії надається копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів. Учасник повинен підтвердити наявність водіїв, які мають категорії B, C, C1. Дана умова визначає кваліфікацію водіїв, які мають усі із зазначених категорій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй" |
22 018 682,47
UAH з ПДВ
|
22 018 682,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй" #44475858 |
Переможець |
22 018 682,47
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2023 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2023 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:33
|
ду 4 від 27.12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:27
|
ду 3 від 26.12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 11:26
|
ДУ 2 від 31 жовтня 2023.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 08:41
|
додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 18:12
|
Договір № 83 про закупівлю послуги від 03.05.2023.pdf | укладений |
03 травня 2023 18:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |