Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (М’ясо яловичина у півтушах торгового відрубу, не нижче І категорії, охолоджена)»
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2023-04-14-005353-a ● 5f3318bd97344ab689f524d850ee176f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02005585 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Менделєєва, буд.3 |
Контактна особа: |
Олена Марук +380472544493 maruk1990@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000 кілограм
М’ясо яловичина у півтушах торгового відрубу, не нижче І категорії, охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2023 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 12:49 |
Т.Д. Яловичина - 14.04.2023р.docx |
25 квітня 2023 11:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2023 12:49 |
Т.Д. Яловичина - 14.04.2023р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ДСТУ
Дата подання: 20 квітня 2023 12:28
Дата відповіді: 25 квітня 2023 11:31
Відповідно до умов ТД учасник має надати надати у складі своєї пропозиції документи, що засвідчує належну якість товару та відповідність опису (вимогам), що зазначені замовником у табл.1., а саме: копію оригіналу декларації виробника/ посвідчення про якість, що підтверджує відповідність ДСТУ 4426:2005, видане не раніше 2023 року. Інформація, зазначена в документі про якість, включаючи штампи та печатки, повинна бути читабельною.
Визначений ДСТУ 4426:2005 поширюється на яловичину у відрубах, отриману із півтуш яловичини першої категорії призначену для реалізації через роздрібну торгівельну мережу та для промислового перероблення.
Також, відповідно умов тендерної документації, а саме Додатку 3 ( кількісні та якісні характеристики ) , назва товару визначена як « М’ясо яловичина у півтушах торгового відрубу, не нижче І категорії, охолоджена» та ще вказано те, що за за якісними характеристиками має відповідати ДСТУ 6030:2008., які поширюється на яловичину та телятину в тушах, півтушах і четвертинах.
Пояснить будь-ласка, що зазначає термін «торговий відруб» , та яку Вам потрібно буде поставляти яловичину ( згідно ДСТУ 4426:2005 чи ДСТУ 6030:2008 ) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою розглянуто Ваше запитання щодо значення терміну «торговий відруб» та виду яловичини (виду відрубу), що є предметом закупівлі.
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Згідно опису п.1 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації замовником здійснюється закупівлі яловичини першої категорії, у півтушах, охолоджена, торгового відрубу згідно ДСТУ 4426:2005, за якісними характеристиками ДСТУ 6030:2008 (м`ясо повинно мати суху скоринку (блідо-рожево-червоного кольору). На розрізі повинно бути щільним. Запах – м`ясний, притаманний даному виду худоби).
Визначення торгового відрубу (схема ділення пів туші яловичини) наведена у п.5.1.4.1. ЗДСТУ 4426:2005.
При цьому ДСТУ 6030:2008 встановлює вимоги щодо якості відрубу яловичини. Таким чином за якісними характеристиками товар має відповідати вимогам ДСТУ 6030:2008.
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Згідно опису п.1 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації замовником здійснюється закупівлі яловичини першої категорії, у півтушах, охолоджена, торгового відрубу згідно ДСТУ 4426:2005, за якісними характеристиками ДСТУ 6030:2008 (м`ясо повинно мати суху скоринку (блідо-рожево-червоного кольору). На розрізі повинно бути щільним. Запах – м`ясний, притаманний даному виду худоби).
Визначення торгового відрубу (схема ділення пів туші яловичини) наведена у п.5.1.4.1. ЗДСТУ 4426:2005.
При цьому ДСТУ 6030:2008 встановлює вимоги щодо якості відрубу яловичини. Таким чином за якісними характеристиками товар має відповідати вимогам ДСТУ 6030:2008.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-14-005353-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Циблієв В.Я., Код ЄДРПОУ:2412913818
Дата подання: 21 квітня 2023 17:38
Замовником не може бути встановлено вимогу про конкретний товар у аналогічному договорі.
Відповідно до умов Тендерної документації. а саме п.1.1 Додатку 1, учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору.
Аналогічним договором/договорами в розумінні цієї закупівлі, є договір на постачання: яловичини.
Замовником не може бути встановлено вимогу про конкретний товар у аналогічному договорі. Таким чином замовник обмежує коло учасників у закупівлі. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори на постачання яловичини, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. А дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до підпункту 4.1 Розділу "Загальні положення" Документації предметом закупівлі за даними торгами є Код ДК 021-2015 : 15110000-2 – М’ясо (М’ясо яловичина у півтушах торгового відрубу, не нижче І категорії, охолоджена)»
Дана вимога дискримінує потенційних учасників, які мають позитивний досвід поставки за кодом предмету закупівлі, наприклад , м’яса свинини або м’яса свійської птиці.
Відповідно до відповіді Мінекономіки на запит 1126/2020 Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
Також, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), яким замовник має керуватися при визначенні предмета закупівлі, у т.ч. і при визначенні предмета закупівлі аналогічних договорів, а не конкретними найменуваннями товарних позицій.
Така позиція викладена і у рішенні АМКУ №18006 -р/пк-пз 24.09.2020.
Отже, враховуючи порядок визначення предмету закупівлі Замовник не обгрунтував свою вимогу щодо надання аналогічного договору саме за найменуванням товару, а не за предметом закупівлі відповідно до Коду ДК.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до діючого законодавства, а саме викласти даний пункт Тендерної документації у наступній редакції: Аналогічним договором/договорами в розумінні цієї закупівлі, є договір на постачання: м’яса.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідно до вимог частини 3 Стаття 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Економічна дискримінація приводить до того, що суб'єкт, що дискримінується, опиняється в невигідному, несприятливому становищі. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Замовник не довів та не обґрунтував необхідності встановлення зазначеної умови Документації.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника).
Враховуючи викладене, Замовник має внести зміни до Документації в цій частин».
Враховуючи вищевикладене, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до умов Тендерної документації., усунувши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Аналогічним договором/договорами в розумінні цієї закупівлі, є договір на постачання: яловичини.
Замовником не може бути встановлено вимогу про конкретний товар у аналогічному договорі. Таким чином замовник обмежує коло учасників у закупівлі. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори на постачання яловичини, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. А дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до підпункту 4.1 Розділу "Загальні положення" Документації предметом закупівлі за даними торгами є Код ДК 021-2015 : 15110000-2 – М’ясо (М’ясо яловичина у півтушах торгового відрубу, не нижче І категорії, охолоджена)»
Дана вимога дискримінує потенційних учасників, які мають позитивний досвід поставки за кодом предмету закупівлі, наприклад , м’яса свинини або м’яса свійської птиці.
Відповідно до відповіді Мінекономіки на запит 1126/2020 Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
Також, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), яким замовник має керуватися при визначенні предмета закупівлі, у т.ч. і при визначенні предмета закупівлі аналогічних договорів, а не конкретними найменуваннями товарних позицій.
Така позиція викладена і у рішенні АМКУ №18006 -р/пк-пз 24.09.2020.
Отже, враховуючи порядок визначення предмету закупівлі Замовник не обгрунтував свою вимогу щодо надання аналогічного договору саме за найменуванням товару, а не за предметом закупівлі відповідно до Коду ДК.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до діючого законодавства, а саме викласти даний пункт Тендерної документації у наступній редакції: Аналогічним договором/договорами в розумінні цієї закупівлі, є договір на постачання: м’яса.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідно до вимог частини 3 Стаття 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Економічна дискримінація приводить до того, що суб'єкт, що дискримінується, опиняється в невигідному, несприятливому становищі. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Замовник не довів та не обґрунтував необхідності встановлення зазначеної умови Документації.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника).
Враховуючи викладене, Замовник має внести зміни до Документації в цій частин».
Враховуючи вищевикладене, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до умов Тендерної документації., усунувши дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2023 11:31
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації наведених у вимозі.
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до п.34 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708 (далі - Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому, відповідно до Порядку не обмежений у праві конкретизувати предмет закупівлі в межах обраного коду Єдиного закупівельного словника.
Таким чином предмет закупівлі: «ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (М’ясо яловичина у півтушах торгового відрубу, не нижче І категорії, охолоджена)» визначений замовником з дотриманням вимог законодавства.
З огляду на вище зазначене вимога про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, де аналогічним договором/договорами в розумінні цієї закупівлі, є договір на постачання: яловичини – не суперечить законодавству.
За таких умов Уповноважена особа приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги, в задоволенні вимоги – відмовити.
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до п.34 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708 (далі - Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому, відповідно до Порядку не обмежений у праві конкретизувати предмет закупівлі в межах обраного коду Єдиного закупівельного словника.
Таким чином предмет закупівлі: «ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (М’ясо яловичина у півтушах торгового відрубу, не нижче І категорії, охолоджена)» визначений замовником з дотриманням вимог законодавства.
З огляду на вище зазначене вимога про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, де аналогічним договором/договорами в розумінні цієї закупівлі, є договір на постачання: яловичини – не суперечить законодавству.
За таких умов Уповноважена особа приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги, в задоволенні вимоги – відмовити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Демиденко Сергій Григорович |
1 570 800,00
UAH з ПДВ
|
1 570 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Демиденко Сергій Григорович #2865109495 |
Переможець |
1 570 800,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2024 10:22
|
Додаткова угода №5 до договору №5353 -20% 2частина.pdf | зміни до договору |
05 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:58
|
Додатвока угода4.Договір 5353.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 09:40
|
Додаткова угода №3 до договору №5353.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 10:17
|
Додаткова угода №2 до договору №5353.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 12:01
|
Додаткова угода №1 до договору №5353.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2023 10:53
|
Договір №5353 від 11.05.2023р яловичина.pdf | укладений |
11 травня 2023 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Напідставі цінової довідки № В-220 від 03.07.2023р Сторони дійшли згоди щодо збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 5353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною системи оплдаткування Постачальника Сторони дійшли згоди про зміну ціни за одиницю товару пропорційно до зміни податкового навантаження |
Номер договору про закупівлю: | 5353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшення обсягів та відповідно суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 5353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року, що не перевищує 20 % від суми. |
Номер договору про закупівлю: | 5353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підп.8 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням положень додаткової угоди № 4 від 28.12.2023 р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 5353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |