Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання
приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання
Очікувана вартість
341 950,00 UAH
UA-2023-04-14-005332-a ● 2ecdcf643e9a429d9ebe749a750a51e4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Тетяна Коновал +380445967096 vrazae77@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 341 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 419,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання
приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання
приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 червня 2023
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг за цим Договором здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Акта приймання наданих послуг та Довідки про вартість наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2023 13:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 12:59 |
Додаток 4 проект договору (нова редакція).docx | |
21 квітня 2023 12:59 |
Тендерна документація 7163 (нова редакція).docx | |
21 квітня 2023 12:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx |
21 квітня 2023 13:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 квітня 2023 12:59 |
Додаток 4 проект договору (нова редакція).docx
|
|||
21 квітня 2023 12:59 |
Тендерна документація 7163 (нова редакція).docx
|
|||
21 квітня 2023 12:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Некоректна вимога
Дата подання: 19 квітня 2023 12:24
Дата відповіді: 21 квітня 2023 12:48
Шановний Замовник, в п.1 Додатку 2 тендерної документації наведено наступну вимогу: На підтвердження інформації стосовно наявності електротехнічної лабораторії учасник має надати, зокрема - копію сертифікату відповідності критеріям оцінювання вимірювальних можливостей до електротехнічної лабораторії разом з переліком вимірювальних можливостей, дійсний на весь період надання послуг.
При цьому перелік вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії повинен, зокрема, мати такий показник, що оцінюються, як ... перевірка спрацювання пристроїв захисту: повний опір петлі «фаза-нуль» щодо електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ.
Звертаємо Вашу увагу, що нормами діючої редакції ПТЕЕС, згідно яких відбувається перевірка, встановлено лише такий показник, що оцінюється: перевірка спрацювання пристроїв захисту: ПРАЦЕЗДАТНОСТІ РОЗЧІПЛЮВАЧІВ ТА ЗАХИСНОГО АВТОМАТИЧНОГО ВИМКНЕННЯ ЖИВЛЕННЯ щодо електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ. Тобто: повний опір петлі «фаза-нуль» при перевірці спрацювання пристроїв захисту не передбачений ПТЕЕС. Звертаємось з проханням привести вимоги тендерної документації до норм чинної редакції ПТЕЕС
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині приведення переліку вимірювальних можливостей до норм чинної редакції ПТЕЕС.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 квітня 2023 12:45
Дата відповіді: 21 квітня 2023 12:48
Шановний замовник, Вами в Додатку 3 до тендерної документації встановлено дискримінаційну вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції Копії Сертифікату згідно ДСТУ ISO 50001:2018 або сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)
По-перше. Такого стандарту, як ДСТУ ISO 50001:2018 не існує. Є Міжнародний стандарт ISO 50001:2018. Прохання прибрати вираз "ДСТУ"
По-друге. Вимога щодо чинності зазначеного стандарту на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів є дискримінаційною по відношенню до тих учасників (в тому числі і до нас), які, побачивши дані торги, вирішили пройти сертифікацію на відповідність вимогам ISO 50001 та отримали зазначений вище сертифікат вже після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Звертаємося з проханням усунути дану дискримінаційну вимогу.
По-третє. Нормами ч.5 ст23 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що сертифікати можуть бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації АДО ІНШИМ СПОСОБОМ, визначеним законодавством. Органи з оцінки відповідності, які проводять сертифікацію на відповідність вимогам саме ISO 50001:2018, підтверджують свою компетентність іншим способом ніж акредитація. Отже такі Органи з оцінки відповідності не проходять акредитацію Національного Агентства з акредитації України. Проте їхні сертифікати є легітимними. Тому вимога щодо акредитації органу сертифікації лише Національним Агентством з акредитації України є дискримінаційною іми звертаємося з проханням усунути її.
В четверте. Яким саме чином положення стандарту ISO 50001:2018 або стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 стосуються послуг, які необхідно надати за результатами даної закупівлі?? Мета цих стандартів полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Проте ніяким чином не стосується проведення вимірювань, що є предметом закупівлі. Звертаємось до Вас з проханням прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання копії Сертифікату згідно ДСТУ ISO 50001:2018 або сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 50001:2020
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині вилучення з переліку документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, копії Сертифікату згідно ДСТУ ISO 50001:2018 або сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 50001:2020.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 квітня 2023 12:59
Дата відповіді: 21 квітня 2023 12:46
Шановний замовник, Вами в Додатку 3 до тендерної документації встановлено дискримінаційну вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції лише Копії Сертифікату згідно ДСТУ ISO 45001:2019 (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)
По-перше. Крім стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 існує Міжнародний стандарт ISO 45001:2018. Прохання розширити вимогу можливістю надання Сертифікату згідно ISO 45001:2018
По-друге. Вимога щодо чинності зазначеного стандарту на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів є дискримінаційною по відношенню до тих учасників (в тому числі і до нас), які, побачивши дані торги, вирішили пройти сертифікацію на відповідність вимогам ISO 45001 та отримали зазначений вище сертифікат вже після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Звертаємося з проханням усунути дану дискримінаційну вимогу.
По-третє. Нормами ч.5 ст23 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що сертифікати можуть бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації АДО ІНШИМ СПОСОБОМ, визначеним законодавством. Органи з оцінки відповідності, які проводять сертифікацію на відповідність вимогам саме ISO 45001:2018, підтверджують свою компетентність іншим способом ніж акредитація. Отже такі Органи з оцінки відповідності не проходять акредитацію Національного Агентства з акредитації України. Проте їхні сертифікати є легітимними. Тому вимога щодо акредитації органу сертифікації лише Національним Агентством з акредитації України є дискримінаційною іми звертаємося з проханням усунути її.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 1 наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів», прийняті національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року: ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. – На заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010. Цей національний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», прийнятий методом перекладу, — ідентичний щодо ISO 45001:2018 (ISO 45001:2010, IDT) (версія en) «Occupational health and safety management systems — Requirements with guidance for use». У цьому національному стандарті зазначено вимоги, які відповідають законодавству України.
Разом з цим щодо акредитації органів оцінки відповідності встановлено, що акредитація органів з оцінки відповідності проводиться Національним органом з акредитації згідно з Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон про акредитацію) відповідно до вимог міжнародних та європейських стандартів з акредитації.
Відповідно до статті 1 Закону про акредитацію акредитація органів з оцінки відповідності полягає у засвідченні національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Закон про акредитацію регулює відносини, пов’язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності (стаття 2).
Разом з цим відповідно до частини 5 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Ураховуючи те, учасником не зазначено яким саме способом, крім акредитації, та відповідно до якого законодавства органи з оцінки відповідності, які проводять сертифікацію згідно ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), підтверджують свою компетентність, замовник вважає за доцільне залишити вимогу щодо підтвердження компетентності органів з оцінки відповідності шляхом акредитації.
З огляду на зазначене замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині надання документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме копії чинного Сертифікату згідно ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), та в частині вилучення вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним Агентством з акредитації України.
Разом з цим щодо акредитації органів оцінки відповідності встановлено, що акредитація органів з оцінки відповідності проводиться Національним органом з акредитації згідно з Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон про акредитацію) відповідно до вимог міжнародних та європейських стандартів з акредитації.
Відповідно до статті 1 Закону про акредитацію акредитація органів з оцінки відповідності полягає у засвідченні національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Закон про акредитацію регулює відносини, пов’язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності (стаття 2).
Разом з цим відповідно до частини 5 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Ураховуючи те, учасником не зазначено яким саме способом, крім акредитації, та відповідно до якого законодавства органи з оцінки відповідності, які проводять сертифікацію згідно ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), підтверджують свою компетентність, замовник вважає за доцільне залишити вимогу щодо підтвердження компетентності органів з оцінки відповідності шляхом акредитації.
З огляду на зазначене замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині надання документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме копії чинного Сертифікату згідно ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), та в частині вилучення вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним Агентством з акредитації України.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 квітня 2023 13:15
Дата відповіді: 21 квітня 2023 12:42
Шановний Замовник, вимога про надання копія сертифікату відповідності критеріям оцінювання вимірювальних можливостей до електротехнічної лабораторії є дискримінаційною.
Такий документ видає лише укрметртестстандарт м. Києва. Всі інші видають рівнозначні аналогічні документи, але не з такою назвою.
Тому для рівного ставлення до Учасників просимо додати слова "свідоцтво про відповідність системи вимірювань або інший рівнозначний документ".
Таким чином участь зможуть прийняти всі учасники.
Відповідне рішення АМКУ відправлене Вам на пошту
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині встановлення можливості підтвердження атестації електротехнічної лабораторії свідоцтвом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-14-005332-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 20 квітня 2023 15:14
вимога
Шановний Замовник, вимога про надання копія сертифікату відповідності критеріям оцінювання вимірювальних можливостей до електротехнічної лабораторії є дискримінаційною.
Такий документ видає лише укрметртестстандарт м. Києва. Всі інші видають рівнозначні аналогічні документи, але не з такою назвою.
Тому для рівного ставлення до Учасників просимо додати слова "свідоцтво про відповідність системи вимірювань або інший рівнозначний документ".
Таким чином участь зможуть прийняти всі учасники.
Відповідне рішення АМКУ відправлене Вам на пошту
Розгорнути
Згорнути
Такий документ видає лише укрметртестстандарт м. Києва. Всі інші видають рівнозначні аналогічні документи, але не з такою назвою.
Тому для рівного ставлення до Учасників просимо додати слова "свідоцтво про відповідність системи вимірювань або інший рівнозначний документ".
Таким чином участь зможуть прийняти всі учасники.
Відповідне рішення АМКУ відправлене Вам на пошту
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2023 12:42
Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині встановлення можливості підтвердження атестації електротехнічної лабораторії свідоцтвом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-14-005332-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"", Код ЄДРПОУ:42945066
Дата подання: 12 травня 2023 14:47
Дата подання: 12 травня 2023 14:47
Скарга на незаконні дії Замовника – Офісу Генерального прокурора щодо відміни торгів по процедурі закупівлі «Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання»
Опис викледно в додатку Скарга № 1 від 11.05.2023 р. на незаконні дії Замовника – Офісу Генерального прокурора щодо відміни торгів по процедурі закупівлі «Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 травня 2023 16:28
рішення від 16.05.2023 № 6556.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 16:26
інформація про резолютивну частину рішення від 24.05.2023 № 7246.pdf
Дата публікації: 25 травня 2023 13:08
рішення від 24.05.2023 № 7246.pdf
Дата публікації: 29 травня 2023 17:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" |
66 341,01
UAH з ПДВ
|
66 341,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"" |
332 180,00
UAH з ПДВ
|
332 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" #39090788 |
Відхилено |
66 341,01
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 11:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 квітня 2023 00:00
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"" #42945066 |
Відхилено |
332 180,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 12:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2023 17:27
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій