Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
4 906 604,38 UAH
UA-2023-04-14-005018-a ● 1c4b304a9a8144098825354390ca13f1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 4 906 604,38 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
20 квітня 2023 14:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2023 14:12 |
ТД (Нова редакція).docx | |
20 квітня 2023 14:12 |
Перелік змін.docx | |
14 квітня 2023 12:26 |
ТД.docx |
20 квітня 2023 14:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2023 14:12 |
ТД (Нова редакція).docx
|
|||
20 квітня 2023 14:12 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 квітня 2023 12:26 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання
Дата подання: 19 квітня 2023 13:59
Дата відповіді: 20 квітня 2023 11:18
Доброго дня!
Шановний Замовнику, ми маємо намір прийняти участь та в нас є декілька запитать, які виникли в зв´язку з тим, що тендерна документація, а саме технічна специфікація додатку 4, містить в собі вимогу щодо паперу А4 80 г/м2 (500 арк.), білизна 146% (це Лот 1 та позиція №17; це Лот 2 та позиція №10; це Лот 3 та позиція №10; це Лот 4 та позиція №7; це Лот 5 та позиція №1). Даний товар в значній кількості, що суттєво впливає на вартість даної закупівлі. А питання стосується того, яким чином потрібно надати учаснику підтвердження відповідності запропонованого паперу до даних позицій. Адже додаток 4 вкінці кожного лоту містить вимогу щодо надання «Супроводжувальних документів на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів:
- Документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством». Тобто, нам не зрозуміло чи ця вимога стосується також паперу «А4 80 г/м2 (500 арк.), білизна 146%», що фігурує в кожному лоті у вказаних нами вище позиціях? Чи можливо тільки надати документи тільки на декілька позицій в лоті? Якщо надавати сертифікат/паспорт якості на папір «А4 80г/м2(500 арк.), білизна 146%», то в такому випадку ким він повинен бути виданий: виробником чи самим учасником? Адже це викликає багато сумнівів стосовно якості та відповідності паперу встановленим вимогам. Ми просимо Вас, будь ласка, надати більш точніші вимоги щодо надання учасником підтверджуючих документів щодо технічних та якісних показників паперу (відповідності паперу встановленим вимогам), щоби всі учасники були в рівних умовах та пропонували відповідний та якісний товар. А також в технічному описі до паперу А4 80 г/м2 (500 арк.), білизна 146% вказано, що він повинен бути сертифікованим у відповідності до стандартів ISO 9001, ISO14001. Яким чином це підтвердити потрібно учаснику? Чи потрібно додаткого надати відповідні сертифікати, які підтверджують дану вимогу? Якщо так, тоді , будь ласка, внесіть відповідні зміни до тендерної документації
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Головний офіс |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 339 677,82 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 396,78 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Позиції
506 шт
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (офісне устаткування та приладдя різне): офісне устаткування та приладдя різне (30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
6454 паков
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (офісне устаткування та приладдя різне): офісне устаткування та приладдя різне (30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
1 320 438,06
UAH з ПДВ
|
1 320 438,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
1 320 438,06
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 16:42
|
Український папір 610.docx | укладений |
12 червня 2024 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 14:33
|
ТВГ Український папір 610.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 14:32
|
ТВГ Український папір 610.docx | зміни до договору |
28 листопада 2023 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2023 12:08
|
610 Укр. папір.pdf | укладений |
08 травня 2023 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по “30” квітня 2024 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Дія Договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.» 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 610/24/16-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |