Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул.Винниченка, будинок 63 |
Контактна особа: |
Ігор Парадюк +380673270399 0673271706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 34 025 260,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 340 252,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1020757.81 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2023 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 13:57 |
ТД С 030119 Крупа - М-19 (із змінами).docx | |
11 травня 2023 13:57 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії (із змінами).docx | |
11 травня 2023 13:57 |
Зміни що вносяться.docx | |
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток № 4 н.р..docx | |
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток № 2 Технічна специфікація.rtf | |
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток №3 ПРОЄКТ Договору на поточний ремонт 2023.doc | |
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток № 5 н.р..docx | |
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток №6 Перелік ОМР_Крупа ПР ВИПРАВИТИ.xls |
11 травня 2023 13:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 травня 2023 13:57 |
ТД С 030119 Крупа - М-19 (із змінами).docx
|
|||
11 травня 2023 13:57 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії (із змінами).docx
|
|||
11 травня 2023 13:57 |
Зміни що вносяться.docx
|
|||
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток № 4 н.р..docx
|
|||
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток № 2 Технічна специфікація.rtf
|
|||
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток №3 ПРОЄКТ Договору на поточний ремонт 2023.doc
|
|||
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток № 5 н.р..docx
|
|||
14 квітня 2023 12:23 |
Додаток №6 Перелік ОМР_Крупа ПР ВИПРАВИТИ.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Колір плит бетонних фігурних – сірий (без фарбника виробу).
2. Номер знака по ДСТУ 4100 – Кількість – Типорозмір:
1.1- 2 шт. – Типорозмір І;
1.2- 2 шт. – Типорозмір І;
1.3.1 – 1 шт. – Типорозмір І;
1.3.2 – 1 шт. – Типорозмір І;
1.4.1 – 19 шт. – Типорозмір І;
1.4.2 – 19 шт. – Типорозмір І;
1.4.3 – 1 шт. – Типорозмір І;
1.33 – 2 шт. – Типорозмір І;
1.39 – 4 шт. – Типорозмір І;
2.1 – 11 шт. – Типорозмір І;
2.3 – 12 шт. – Типорозмір І;
5.38.1 – 28 шт. – Типорозмір І;
5.38.2 – 28 шт. – Типорозмір І;
5.45.1 – 6 шт. – Типорозмір І;
5.45.2 – 6 шт. – Типорозмір І;
5.49 – 1 шт. – Типорозмір І;
5.50 – 1 шт. – Типорозмір І;
5.68 – 8 шт. – Типорозмір І;
7.2.1 – 5 шт. – Типорозмір І;
Креслення: Пункт 6.2 «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі МЕТОДИКА) затвердженої наказом Міністерства Інфраструктури України №753 від 07.10.2022 не містить в собі прямо зобов’язуючої Замовника вимоги щодо надання креслень учасникам торгів для визначення ціни тендерних пропозицій.
Просимо зауважити, що даний вид закупівлі «поточний ремонт» відноситься не до категорії будівельних робіт, а до категорії послуг і не потребує деталізованої розробки проектних рішень у вигляді креслень.
Відомість обсягів робіт (BоQ) за переліком граф і змістом повністю відповідає формі додатку №1 до МЕТОДИКИ «Відомість обсягів робіт (BоQ)»
Скарги до процедури
Дата подання: 18 квітня 2023 21:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000017 ● 44d23602a68248118c583c391aa1810e
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-04-14-004967-a 14.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 09:49:27
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2023-04-14-004967-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-20 09:58:17
пояснення
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-14-004967-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області» (далі по тексту – Об’єкт) передбачені проектно-кошторисною документацією, розробленою ПП «Луцьккомундорпроект». Як встановлено Експертним звітом (позитивним) від 29.03.2023 № 1644/23 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області» кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України.
На підставі зазначених вище документів наказом від 11.04.2023 № 15-од Замовником затверджено інвесторську кошторисну документацію на «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області».
Очікувану вартість розраховано відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на об’єкт «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, затвердженого наказом начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-04-14-004967-a/
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію Експертного звіту (позитивного) від 29.03.2023 № 1644/23 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області»;
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 11.04.2023 № 15-од «Про затвердження інвесторської кошторисної документації»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».
Уповноважена особа Ігор ПАРАДЮК
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-20 09:56:18
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-14-004967-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області» (далі по тексту – Об’єкт) передбачені проектно-кошторисною документацією, розробленою ПП «Луцьккомундорпроект». Як встановлено Експертним звітом (позитивним) від 29.03.2023 № 1644/23 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області» кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України.
На підставі зазначених вище документів наказом від 11.04.2023 № 15-од Замовником затверджено інвесторську кошторисну документацію на «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області».
Очікувану вартість розраховано відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на об’єкт «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, затвердженого наказом начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-04-14-004967-a/
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію Експертного звіту (позитивного) від 29.03.2023 № 1644/23 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030819 Крупа-/М-19/ Луцького району Волинської області»;
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 11.04.2023 № 15-од «Про затвердження інвесторської кошторисної документації»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».
Уповноважена особа Ігор ПАРАДЮК
- Експертний звіт.PDF
- Наказ 15-од від 11.04.2023.PDF
- Наказ Волинської ОВА № 92.PDF
- Пояснення Крупа.PDF
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК |
26 984 974,00
UAH з ПДВ
|
26 984 974,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
32 987 737,69
UAH з ПДВ
|
32 987 737,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Відхилено |
26 984 974,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 20:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2023 20:54
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
32 987 737,69
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 08:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 09:41
|
ДУ № 03 до Договору 05-п_05-07_23.PDF | укладений |
20 грудня 2023 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 08:54
|
ДУ №02 до Договору № 05-п_05-07_23.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2023 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2023 11:25
|
ДУ №01 до Договору 05-п_05-07_23.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 16:06
|
Договір від 13.06.2023 № 05-п_05-07_23.PDF | укладений |
13 червня 2023 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в орієнтовний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 05-п_05-07_23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в додаток №1 "Договірна ціна" без зміни загальної вартості Зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 05-п_05-07_23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 червня 2023 — 20 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
27 604 258,09
UAH (в тому числі ПДВ 4 600 709,68 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання забов'язання Сторін згідно Договору у повному обсязі |