Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з передачі повідомлень
Очікувана вартість
1 754 002,80 UAH
UA-2023-04-13-010537-a ● fb18d07688264678aa74da4a4fe4034d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Моргун Олександра Леонідівна 380960526434 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2023 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 1 754 002,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 770,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
УВАГА! ТОРГИ БЕЗ АУКЦІОНУ! Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000000 штуки
Послуги з передачі Viber-повідомлень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, По всій території України
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64216000-3 — Послуги систем електронної передачі електронних повідомлень та інформації
700000 штуки
Послуги з передачі SMS-повідомлень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, По всій території України
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64212100-6 — Послуги служби коротких повідомлень (SMS)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Замовник оплачує надані Послуги Виконавцю до 20 числа місяця, наступного за Звітним періодом, на підставі належним чином оформлених первинних документів (Акту приймання-передачі наданих послуг) та за умови надання деталізованого звіту та реєстрації до дати платежу належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до рахунку наданого Виконавцем, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2023 18:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2023 18:42 |
ТД ВТ з Особливостями - Повідомлення.docx.p7s | |
13 квітня 2023 18:42 |
ТД ВТ з Особливостями - Повідомлення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-13-010537-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА"", Код ЄДРПОУ:34487322
Дата подання: 14 квітня 2023 17:17
Вимога до розрахунку вартості закупівлі
Доброго дня!
«13» квітня 2023 року замовник АТ «Укрпошта» (далі – Замовник) оголосив відкриті торги на закупівлю послуг: ДК 021:2015–642100000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних. Послуги з передачі повідомлень.
Ми, як Виконавець вважаємо умови відкритих торгів, які викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать принципам здійснення закупівель та не дискримінації учасників.
Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Умовами Тендрної документації не вноситься уточнень щодо оцінки пропозицій учасників, які використовують різні системи оподаткування, або щодо зазначення ПДВ учасниками при поданні цінових пропозицій.
Виходячи з узагальнюючих вимог встановлених Тендерною документацію можемо дійти до висновку, що пропозиції учасників, які мають статус платників ПДВ, порівнюються з пропозиціями без ПДВ від учасників, які не є платниками ПДВ. Такий метод оцінювання пропозицій учасників не відповідає умовам пункту 5 Розділу 1 Договору, яким встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Таким чином, встановлений в пункті 1 Розділу 5 Тендерної документації критерій оцінювання пропозицій учасників ставить ТОВ «ЦГПУ», яке є платником ПДВ, у гірші умови в порівнянні до учасників, які не є платниками ПДВ. Виходячи з цього, ТОВ «ЦГПУ» вважає, що наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема ТОВ «ЦГПУ», та ставлять їх у нерівне становище.
Крім того, можливість застосування такого методу оцінювання не відповідає вимогам, поставленим Замовником до визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, так як для Замовника, який є платником ПДВ, співпраця з учасником, який також є платником ПДВ, має перевагу у вигляді податкового кредиту коштом ПДВ, сплаченого у складі ціни придбаних послуг. Отже, пропозиція учасника - платника ПДВ буде найбільш економічно вигідною для Замовника за рахунок податкового кредиту у порівнянні з пропозицією учасника - не платника ПДВ.
З урахуванням переваг у вигляді податкового кредиту, які отримує Замовник, крім того, на виконання умов пункту 5 Розділу 1 Тендерної документації учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися без ПДВ.
Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі з боку Замовника є:
- неприпустимим та порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання;
- дискримінаційним та створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі, які є платниками ПДВ;
- таким, що не відповідає визначенню найбільш економічно вигідної пропозиції та призводить до значного підвищення цін пропозицій учасників та збільшення витрат Замовника.
Таким чином, ТОВ «ЦГПУ» просить внести зміни до Тендерної документації, а саме щодо критеріїв та методики оцінки пропозицій, шляхом доповнення пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації абзацом наступного змісту:
«У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ».
ТОВ «ЦГПУ» переконане, що внесення запропонованих змін до умов Тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам, в тому числі і ТОВ «ЦГПУ», що в свою чергу надасть змогу Замовнику здійснити закупівлю послуг максимально економно та ефективно. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси ТОВ «ЦГПУ» та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення закупівель.
З урахуванням вищевикладеного,
ПРОСИМО
1. Прийняти звернення до розгляду.
2. З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.
Розгорнути
Згорнути
«13» квітня 2023 року замовник АТ «Укрпошта» (далі – Замовник) оголосив відкриті торги на закупівлю послуг: ДК 021:2015–642100000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних. Послуги з передачі повідомлень.
Ми, як Виконавець вважаємо умови відкритих торгів, які викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать принципам здійснення закупівель та не дискримінації учасників.
Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Умовами Тендрної документації не вноситься уточнень щодо оцінки пропозицій учасників, які використовують різні системи оподаткування, або щодо зазначення ПДВ учасниками при поданні цінових пропозицій.
Виходячи з узагальнюючих вимог встановлених Тендерною документацію можемо дійти до висновку, що пропозиції учасників, які мають статус платників ПДВ, порівнюються з пропозиціями без ПДВ від учасників, які не є платниками ПДВ. Такий метод оцінювання пропозицій учасників не відповідає умовам пункту 5 Розділу 1 Договору, яким встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Таким чином, встановлений в пункті 1 Розділу 5 Тендерної документації критерій оцінювання пропозицій учасників ставить ТОВ «ЦГПУ», яке є платником ПДВ, у гірші умови в порівнянні до учасників, які не є платниками ПДВ. Виходячи з цього, ТОВ «ЦГПУ» вважає, що наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема ТОВ «ЦГПУ», та ставлять їх у нерівне становище.
Крім того, можливість застосування такого методу оцінювання не відповідає вимогам, поставленим Замовником до визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, так як для Замовника, який є платником ПДВ, співпраця з учасником, який також є платником ПДВ, має перевагу у вигляді податкового кредиту коштом ПДВ, сплаченого у складі ціни придбаних послуг. Отже, пропозиція учасника - платника ПДВ буде найбільш економічно вигідною для Замовника за рахунок податкового кредиту у порівнянні з пропозицією учасника - не платника ПДВ.
З урахуванням переваг у вигляді податкового кредиту, які отримує Замовник, крім того, на виконання умов пункту 5 Розділу 1 Тендерної документації учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися без ПДВ.
Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі з боку Замовника є:
- неприпустимим та порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання;
- дискримінаційним та створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі, які є платниками ПДВ;
- таким, що не відповідає визначенню найбільш економічно вигідної пропозиції та призводить до значного підвищення цін пропозицій учасників та збільшення витрат Замовника.
Таким чином, ТОВ «ЦГПУ» просить внести зміни до Тендерної документації, а саме щодо критеріїв та методики оцінки пропозицій, шляхом доповнення пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації абзацом наступного змісту:
«У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ».
ТОВ «ЦГПУ» переконане, що внесення запропонованих змін до умов Тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам, в тому числі і ТОВ «ЦГПУ», що в свою чергу надасть змогу Замовнику здійснити закупівлю послуг максимально економно та ефективно. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси ТОВ «ЦГПУ» та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення закупівель.
З урахуванням вищевикладеного,
ПРОСИМО
1. Прийняти звернення до розгляду.
2. З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2023 18:21
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі зімнами (далі – Особливості).
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-04-13-010537-a.b1 встановлено наступне:
Відповідно до ч.1, ст.5 Закону - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.2, ст.5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
П.28 Особливостей передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст.22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Оскільки предмет закупівлі є об`єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни надання послуг, Замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ), відповідно, в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником із врахуванням ПДВ.
При здійсненні оцінки пропозицій учасників АТ «Укрпошта» буде використовуватись методика порівняння цін учасників, незалежно від того який режим оподаткування застосовується учасником. Різний підхід до оцінки учасників при розгляді тендерних пропозицій, які є або не є платниками ПДВ, буде дискримінаційним.
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 28.04.2020 у справі №904/1143/19. Таким чином, у різних учасників можуть бути різні системи оподаткування і тендерні пропозиції подаються з урахуванням всіх податків та зборів, що мають бути сплачені, а не тільки ПДВ. Тому єдиним недискримінаційним підходом є порівняння загальних тендерних пропозицій будь-яких за системою оподаткування учасників. Крім того, вибір найбільш економічно вигідної пропозиції здійснює система закупівель Prozorro, а замовник лише перевіряє якість наданої тендерної пропозиції згідно з встановленими вимогами.
Тому для дотримання даних принципів та проведення процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, Замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником податку на додану вартість, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково, за найнижчою ціною.
Отже, Замовник оцінює пропозиції учасників за показниками, зазначеними в загальній вартості пропозиції, тобто учасників-платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ.
Також слід зауважити, що внесення змін в частині критерія оцінки призведе до необхідності змінити і очікувану вартість закупівлі на предмет виключення ПДВ, тобто зменшити її і проставити ознаку в оголошенні «Без ПДВ». Але внесення будь-яких змін до оголошення не передбачено чинним законодавством. Тобто внесення змін до критерію оцінки тендерних пропозицій також неможливо.
Разом з тим, якщо оцінка тендерних пропозицій буде проводитися без ПДВ, то при підписанні договору із платником ПДВ, Замовник вимушений буде до пропозиції учасника додати ПДВ. Існує потенційна адміністративна відповідальність за ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Крім того, автором вимоги не доведено та не підтверджено документально неможливість виконання вказаної умови тендерної документації або яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права. Отже, питання щодо (не)включення ПДВ, інших податків і зборів до очікуваної вартості предмета закупівлі віднесено виключно до компетенції замовника. З огляду на зазначене вище відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Тендерної документації.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-04-13-010537-a.b1 встановлено наступне:
Відповідно до ч.1, ст.5 Закону - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.2, ст.5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
П.28 Особливостей передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст.22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Оскільки предмет закупівлі є об`єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни надання послуг, Замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ), відповідно, в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником із врахуванням ПДВ.
При здійсненні оцінки пропозицій учасників АТ «Укрпошта» буде використовуватись методика порівняння цін учасників, незалежно від того який режим оподаткування застосовується учасником. Різний підхід до оцінки учасників при розгляді тендерних пропозицій, які є або не є платниками ПДВ, буде дискримінаційним.
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 28.04.2020 у справі №904/1143/19. Таким чином, у різних учасників можуть бути різні системи оподаткування і тендерні пропозиції подаються з урахуванням всіх податків та зборів, що мають бути сплачені, а не тільки ПДВ. Тому єдиним недискримінаційним підходом є порівняння загальних тендерних пропозицій будь-яких за системою оподаткування учасників. Крім того, вибір найбільш економічно вигідної пропозиції здійснює система закупівель Prozorro, а замовник лише перевіряє якість наданої тендерної пропозиції згідно з встановленими вимогами.
Тому для дотримання даних принципів та проведення процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, Замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником податку на додану вартість, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково, за найнижчою ціною.
Отже, Замовник оцінює пропозиції учасників за показниками, зазначеними в загальній вартості пропозиції, тобто учасників-платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ.
Також слід зауважити, що внесення змін в частині критерія оцінки призведе до необхідності змінити і очікувану вартість закупівлі на предмет виключення ПДВ, тобто зменшити її і проставити ознаку в оголошенні «Без ПДВ». Але внесення будь-яких змін до оголошення не передбачено чинним законодавством. Тобто внесення змін до критерію оцінки тендерних пропозицій також неможливо.
Разом з тим, якщо оцінка тендерних пропозицій буде проводитися без ПДВ, то при підписанні договору із платником ПДВ, Замовник вимушений буде до пропозиції учасника додати ПДВ. Існує потенційна адміністративна відповідальність за ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Крім того, автором вимоги не доведено та не підтверджено документально неможливість виконання вказаної умови тендерної документації або яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права. Отже, питання щодо (не)включення ПДВ, інших податків і зборів до очікуваної вартості предмета закупівлі віднесено виключно до компетенції замовника. З огляду на зазначене вище відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕТЕРНАЛ ГРУП" |
1 574 000,00
UAH з ПДВ
|
1 574 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕТЕРНАЛ ГРУП" #43399842 |
Переможець |
1 574 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 20:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:13
|
DODATKOVA UHODA ETERNAL HRUP.zip | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 16:50
|
Dohovir ETERNAL - 16mln..zip | укладений |
27 квітня 2023 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись підпунктами 5 - 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No1178 (далі - Особливості), пунктами 4.2 та 14.2 Договору та враховуючи зміну системи оподаткування Виконавця з 01.08.2023 (перехід на загальну систему оподаткування з відновленням статусу платника ПДВ), дійшли взаємної згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості Послуги) за позицією No1 «Послуги з передачі SMS-повідомлень ) та змінити ціну в Договорі пропорційно до зміни податкового навантаження. |
Номер договору про закупівлю: | №270423-01Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |