Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з забору проб сечі по Україні та їх транспортування до ВАДА-акредитованої лабораторії
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2023-04-13-008174-a ● 3a3745109b32418c94855b14b4b940cb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ АНТИДОПІНГОВИЙ ЦЕНТР |
Код ЄДРПОУ: | 26333905 |
Вебсайт: | https://nadc.org.ua/en/ |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, вул. Павлівська, 29 |
Контактна особа: |
Юрій Коляда 380667116672 y.koliada@nadc.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Послуги з забору проб сечі по Україні та їх транспортування до ВАДА-акредитованої лабораторії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київська область, Київ, вул. Павлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 92620000-3 — Послуги, пов’язані зі спортом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2023 20:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2023 20:58 |
Пр 03.05.23 Зміни ТД.pdf | |
03 травня 2023 20:58 |
Додаток 1_ред.docx | |
03 травня 2023 20:58 |
1 ТД _ред.docx | |
21 квітня 2023 16:36 |
Пояснення НАДЦ 21.04.2023.doc | |
21 квітня 2023 16:36 |
Пояснення НАДЦ 21.04.2023.pdf | |
21 квітня 2023 11:17 |
Пр ТД 20.04.23 Зміни.pdf | |
21 квітня 2023 11:17 |
Додаток 3_.docx | |
13 квітня 2023 15:14 |
Додаток 4.docx | |
13 квітня 2023 15:14 |
Додаток 5.docx | |
13 квітня 2023 15:14 |
Додаток 2.docx |
03 травня 2023 20:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
03 травня 2023 20:58 |
Пр 03.05.23 Зміни ТД.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
03 травня 2023 20:58 |
Додаток 1_ред.docx
|
||||||||||||||||||||||||
03 травня 2023 20:58 |
1 ТД _ред.docx
|
||||||||||||||||||||||||
21 квітня 2023 16:36 |
Пояснення НАДЦ 21.04.2023.doc
|
||||||||||||||||||||||||
21 квітня 2023 16:36 |
Пояснення НАДЦ 21.04.2023.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
21 квітня 2023 11:17 |
Пр ТД 20.04.23 Зміни.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
21 квітня 2023 11:17 |
Додаток 3_.docx
|
||||||||||||||||||||||||
13 квітня 2023 15:14 |
Додаток 4.docx
|
||||||||||||||||||||||||
13 квітня 2023 15:14 |
Додаток 5.docx
|
||||||||||||||||||||||||
13 квітня 2023 15:14 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-13-008174-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРАТ "АНГАР", Код ЄДРПОУ:11122222
Дата подання: 14 квітня 2023 14:39
Оскарження умов тендерної документації
Деталі - у вимозі (прикріплено)
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-13-008174-a, просимо розглянути можливість щодо внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме:
1. Додаток №1 Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації Замовника,:
«Копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю не менше ніж для 7 осіб (4 чоловіків та 3 жінки), які будуть здійснювати забір проб сечі, виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.»
Звертаємо увагу, що виділена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, у зв'язку з наступним:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо дискримінаційною умову щодо надання:
«Копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю не менше ніж для 7 осіб (4 чоловіків та 3 жінки), які будуть здійснювати забір проб сечі, виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/202212/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.»
оскільки дана вимога призводить до обмеження потенційної участі учасників у даній процедурі закупівлі у зв’язку з наступним:
По-перше: останній тренінг щодо навчання допінг офіцерів було проведено:
18 та 19 листопада 2022 року (навчання відбувалось тренінгом в два повних дні. Центр прийняв 15 кандидатів з яких успішно завершили навчання та пройшли тестування 11 осіб).
Викладена інформація заходиться за посиланням:
https://nadc.org.ua/trening-ofitseriv-doping-kontrolyu/
Тобто, особи, які не прийняли участь у даному тренінгу не мають можливості приймати участь у даній закупівлі так як не мають копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.»
По-друге, наступне навчання для офіцерів допінг-контролю, буде проведене в Києві (27-28 квітня), і у Львові (25-26 травня) 2023 року.
Достовірність інформації можна перевірити за посиланням:
1) https://mms.gov.ua/news/natsionalnyi-antydopinhovyi-tsentr-provodyt-navchannia-ofitseriv-dopinh-kontroliu
2) https://nadc.org.ua/natsionalnyj-antydopingovyj-tsentr-provodyt-navchannya-ofitseriv-doping-kontrolyu-u-kyyevi-ta-lvovi/
Тобто, закупівлю (номер у Prozorro:UA-2023-04-13-008174-a) оголошено таким чином та з урахуванням дат, щоб бажаючі Учасники не мали змоги пройти навчання та отримати відповідні посвідчення, а саме: копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.»
Можна стверджувати, що особи, які не пройшли навчання 18 та 19 листопада 2022 року та, поки що, не мали змоги прийняти участь у тестуванні, яке відбудеться 27-28 квітня 2023 року – ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ НЕ МАЮТЬ МОЖЛИВОСТІ взагалі.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, вимога щодо витребування копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю виданих на 4 чоловіків: організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, у зв'язку з наступним:
Закон України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію": За загальним правилом на період дії правового режиму воєнного стану чоловікам - громадянам України, віком від 18 до 60 років, а також жінкам-військовозобов'язаним обмежено виїзд за межі України, крім військовозобов'язаних, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації відповідно до статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".
Тобто, виконання пункту щодо проходження навчання 4 чоловіків не на території України (буквально – в НАЦІОНАЛЬНОМУ АНТИДОПІНГОВОМУ ЦЕНТРІ), а, наприклад, в міжнародній організації (відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf ) - не може бути виконана у зв’язку з веденням воєнного стану в Україні (УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 Про введення воєнного стану в Україні).
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть не всі суб’єкти господарювання, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаної вище вимоги тендерної документації – не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.».
Враховуючи викладене, просимо здійснити внесення зміни щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме виключити з умов тендерної документації наступну вимогу: - Копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю не менше ніж для 7 осіб (4 чоловіків та 3 жінки), які будуть здійснювати забір проб сечі, виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.
Крім того, просимо надати відповіді на наступні питання:
1) Яким чином вираховувалась кількість діючих офіцерів допінг-контролю (далі – ДО), необхідних для надання послуг за даною закупівлею?
2) Яким чином формувалась очікувана вартість предмету закупівлі? Доставка відібраних проб має здійснюватись до Варшави. Розрахунок транспортних витрат на доставку відібраних проб до Варшави складається з урахуванням скорочення транспортних витрат, пов'язаних із процесом відбирання проб. Оскільки неможливо знати заздалегідь у якому регіоні України потрібно буде відбирати проби, і немає можливості заздалегідь оптимізувати транспортні витрати та за рахунок істотного збільшення кількості необхідних ДО, можна дійти невтішного висновку, що ці збільшення пов'язані з очевидною необхідністю скоротити транспортні витрати. Таким чином, виграти може тільки така компанія, яка заздалегідь знає інформацію про географію забору проб та географію місцезнаходження своїх ДО.
3) Missed test. Спортсмени зобов'язані подавати інформацію про своє місцезнаходження 24/7. ДО отримує призначення відбір допінг-проби і копію розкладу спортсмена. Якщо в певний час у потрібному місці спортсмен не знаходиться, ДО чекає на нього протягом 60 хвилин. Якщо спортсмен не з'явився на відбір проби, то фіксується Missing Test. Про це оформляються документи та звіти, але транспортування цієї проби не проводиться та аналіз не проводиться через відсутність проби. Питання: чи наявна якась методика розрахунку цього показника? Чому ця проба оплачується саме у розмірі 50% і чому таких неявок спортсменів допінг-провайдер має забезпечити у розмірі не більше 5%?
4) Умовами проекту договору взагалі не описано процедуру перетину кордону. Власником вантажу (відібраних проб) є НАДЦ. Чи надає НАДЦ супровідні документи для перетину кордону та митного оформлення цих проб при доставці до Варшави? Яке місце передання цих проб, адже крім адреси в проекті договору немає жодної інформації. Кому саме передаються проби і яка сторона відповідальна за митне оформлення? Просимо внести змін в проект договору і конкретизувати всі ці моменти.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу не буде задоволено чи залишено без розгляду, матимемо підстави для звернення до Антимонопольного комітету України щодо захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-13-008174-a, просимо розглянути можливість щодо внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме:
1. Додаток №1 Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації Замовника,:
«Копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю не менше ніж для 7 осіб (4 чоловіків та 3 жінки), які будуть здійснювати забір проб сечі, виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.»
Звертаємо увагу, що виділена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, у зв'язку з наступним:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо дискримінаційною умову щодо надання:
«Копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю не менше ніж для 7 осіб (4 чоловіків та 3 жінки), які будуть здійснювати забір проб сечі, виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/202212/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.»
оскільки дана вимога призводить до обмеження потенційної участі учасників у даній процедурі закупівлі у зв’язку з наступним:
По-перше: останній тренінг щодо навчання допінг офіцерів було проведено:
18 та 19 листопада 2022 року (навчання відбувалось тренінгом в два повних дні. Центр прийняв 15 кандидатів з яких успішно завершили навчання та пройшли тестування 11 осіб).
Викладена інформація заходиться за посиланням:
https://nadc.org.ua/trening-ofitseriv-doping-kontrolyu/
Тобто, особи, які не прийняли участь у даному тренінгу не мають можливості приймати участь у даній закупівлі так як не мають копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.»
По-друге, наступне навчання для офіцерів допінг-контролю, буде проведене в Києві (27-28 квітня), і у Львові (25-26 травня) 2023 року.
Достовірність інформації можна перевірити за посиланням:
1) https://mms.gov.ua/news/natsionalnyi-antydopinhovyi-tsentr-provodyt-navchannia-ofitseriv-dopinh-kontroliu
2) https://nadc.org.ua/natsionalnyj-antydopingovyj-tsentr-provodyt-navchannya-ofitseriv-doping-kontrolyu-u-kyyevi-ta-lvovi/
Тобто, закупівлю (номер у Prozorro:UA-2023-04-13-008174-a) оголошено таким чином та з урахуванням дат, щоб бажаючі Учасники не мали змоги пройти навчання та отримати відповідні посвідчення, а саме: копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.»
Можна стверджувати, що особи, які не пройшли навчання 18 та 19 листопада 2022 року та, поки що, не мали змоги прийняти участь у тестуванні, яке відбудеться 27-28 квітня 2023 року – ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ НЕ МАЮТЬ МОЖЛИВОСТІ взагалі.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, вимога щодо витребування копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю виданих на 4 чоловіків: організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, у зв'язку з наступним:
Закон України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію": За загальним правилом на період дії правового режиму воєнного стану чоловікам - громадянам України, віком від 18 до 60 років, а також жінкам-військовозобов'язаним обмежено виїзд за межі України, крім військовозобов'язаних, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації відповідно до статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".
Тобто, виконання пункту щодо проходження навчання 4 чоловіків не на території України (буквально – в НАЦІОНАЛЬНОМУ АНТИДОПІНГОВОМУ ЦЕНТРІ), а, наприклад, в міжнародній організації (відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf ) - не може бути виконана у зв’язку з веденням воєнного стану в Україні (УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 Про введення воєнного стану в Україні).
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть не всі суб’єкти господарювання, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаної вище вимоги тендерної документації – не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.».
Враховуючи викладене, просимо здійснити внесення зміни щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме виключити з умов тендерної документації наступну вимогу: - Копії посвідчень/акредитації діючих офіцерів допінг-контролю не менше ніж для 7 осіб (4 чоловіків та 3 жінки), які будуть здійснювати забір проб сечі, виданих:
- Національним антидопінговим центром та/або
- організацією, яка може бути відповідальною за відбір (Sample Collection Authority) відповідно до Міжнародного стандарту з тестування та розслідувань https://www.wada-ama.org/sites/default/files/2022-12/isti_2023_w_annex_k_final_clean.pdf.
Крім того, просимо надати відповіді на наступні питання:
1) Яким чином вираховувалась кількість діючих офіцерів допінг-контролю (далі – ДО), необхідних для надання послуг за даною закупівлею?
2) Яким чином формувалась очікувана вартість предмету закупівлі? Доставка відібраних проб має здійснюватись до Варшави. Розрахунок транспортних витрат на доставку відібраних проб до Варшави складається з урахуванням скорочення транспортних витрат, пов'язаних із процесом відбирання проб. Оскільки неможливо знати заздалегідь у якому регіоні України потрібно буде відбирати проби, і немає можливості заздалегідь оптимізувати транспортні витрати та за рахунок істотного збільшення кількості необхідних ДО, можна дійти невтішного висновку, що ці збільшення пов'язані з очевидною необхідністю скоротити транспортні витрати. Таким чином, виграти може тільки така компанія, яка заздалегідь знає інформацію про географію забору проб та географію місцезнаходження своїх ДО.
3) Missed test. Спортсмени зобов'язані подавати інформацію про своє місцезнаходження 24/7. ДО отримує призначення відбір допінг-проби і копію розкладу спортсмена. Якщо в певний час у потрібному місці спортсмен не знаходиться, ДО чекає на нього протягом 60 хвилин. Якщо спортсмен не з'явився на відбір проби, то фіксується Missing Test. Про це оформляються документи та звіти, але транспортування цієї проби не проводиться та аналіз не проводиться через відсутність проби. Питання: чи наявна якась методика розрахунку цього показника? Чому ця проба оплачується саме у розмірі 50% і чому таких неявок спортсменів допінг-провайдер має забезпечити у розмірі не більше 5%?
4) Умовами проекту договору взагалі не описано процедуру перетину кордону. Власником вантажу (відібраних проб) є НАДЦ. Чи надає НАДЦ супровідні документи для перетину кордону та митного оформлення цих проб при доставці до Варшави? Яке місце передання цих проб, адже крім адреси в проекті договору немає жодної інформації. Кому саме передаються проби і яка сторона відповідальна за митне оформлення? Просимо внести змін в проект договору і конкретизувати всі ці моменти.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу не буде задоволено чи залишено без розгляду, матимемо підстави для звернення до Антимонопольного комітету України щодо захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2023 20:14
вимога по закупілі відхилена
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-13-008174-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: UAB DRUGISTA, Код ЄДРПОУ:304916869
Дата подання: 17 квітня 2023 20:00
Дата подання: 17 квітня 2023 20:00
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2023 17:19
рішення від 19.04.2023 № 5041.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2023 17:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2023 № 5505.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2023 11:29
рішення від 26.04.2023 № 5505.pdf
Дата публікації: 01 травня 2023 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник вніс зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2023 21:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕГРІТІ ТЕСТІНГ ГРУП" |
1 760 000,00
UAH
|
1 760 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕГРІТІ ТЕСТІНГ ГРУП" #45095244 |
Переможець |
1 760 000,00
UAH
|
09 травня 2023 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 12:38
|
Пр ВТ ЗВД 17.07.23.pdf | укладений |
17 липня 2023 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 20:45
|
ДУ 2 27.06.23 до дог №41.PDF | зміни до договору |
27 червня 2023 20:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 11:56
|
ДУ1 23.10.23 до дог №41.PDF | зміни до договору |
23 червня 2023 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 11:05
|
Договір №41 16.05.23.pdf | укладений |
16 травня 2023 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доручення митного оформлення |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |