Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти (Сир м’який кисломолочний. Сир твердий)
Очікувана вартість
73 750,00 UAH
UA-2023-04-13-005182-a ● 3efebfdadc5a44809637e4b82dd3413b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти № 20 Вінницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 41827380 |
Місцезнаходження: | 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. О. Антонова, буд. 13 А |
Контактна особа: |
Людмила Малафєєва +380432655568 dnz20vmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2023 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 73 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 737,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
Сир м’який кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, О. Антонова, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15542200-1 — М’який сир
45 кілограм
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, О. Антонова, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2023 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2023 12:40 |
2. Додаток 1 до ТД_сир.docx | |
13 квітня 2023 12:40 |
2. Додаток 1 до ТД_сир.docx | |
13 квітня 2023 12:40 |
4. Додаток 3 до ТД_проект договору про закупівлю.docx | |
13 квітня 2023 12:40 |
4. Додаток 3 до ТД_проект договору про закупівлю.docx | |
13 квітня 2023 12:40 |
Додаток 2, Технічна.docx | |
13 квітня 2023 12:40 |
Додаток 2, Технічна.docx | |
13 квітня 2023 12:40 |
п. 1 Тендерна документація (за Особливостями зі змінами від 25.02.2023 р... (1).docx | |
13 квітня 2023 12:40 |
п. 1 Тендерна документація (за Особливостями зі змінами від 25.02.2023 р... (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 квітня 2023 13:42
Дата відповіді: 17 квітня 2023 10:33
Доброго дня, шановний Замовник. Ми, як потенційні Учасники, розглянувши Вашу тендерну документацію із додатками, проси Вас прибрати дискримінаційни вимоги з ТД, а саме: 1) наявність складських приміщень розташованих в межах Вінницької області (обмежує коло учасників, участь приймуть лише учасники, які мають необхідні документи відповідно Додатку 1 п.п. 1.3., п.п.1.4., п.п.1.5., п.п.1.10); 2) обмеження двома місяцями відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій щодо проведення повірки вимірювального обладнання (повірка вимірювального обладнання проводиться 1 раз на рік); 3) Надання Акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше першого кварталу 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства. Даний акт дійсний на протязі 1 року, тому вимога надати саме не раніше 01.01.2023 є дискримінаційною. 4) Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (чинний на момент подання тендерної пропозиції). Що у Вашому розумінні чинний? Перевірка Держпродспоживслужбою зі складання відповідного Акту не регламентується періодичністю, тобто перевірку можливо проводити лише раз у чотири роки під час отримання Сертифікату ДСТУ ISO 22000.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання щодо оголошення повідомляємо наступне.
1. Згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника складських приміщень з холодильними камерами пристосованих для зберігання товару, що є предметом закупівлі та будуть задіяні у процесі виконання договору (для вчасної доставки та, за необхідності, заміни товару в строк, передбачений умовами тендерної документації, складські приміщення мають бути розташовані в межах Вінницької області), в якій зазначається: адреса; власні, орендуються (у кого).
Товар, що є предметом закупівлі, придбавається для забезпечення повноцінного харчування дітей, які відвідують дошкільний навчальний заклад, згідно запланованого меню. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що в разі, якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам технічної специфікації, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 3-х годин. Тож, вищезгадана вимога обумовлена виключно необхідністю вчасної доставки та заміни товару в строк, передбачений умовами тендерної документації.
2. Згідно п. 1.7. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати копію документу, що засвідчує проведення повірки вимірювального обладнання, яке буде залучене при виконанні договору про закупівлю для завантаження і розвантаження товару (дата повірки повинна бути не більше двомісячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій).
Звертаємо Вашу увагу, що товар, який виступає предметом закупівлі, повинен поставлятися Замовнику Постачальником протягом усього 2023 року. Оскільки, повірка вимірювального обладнання проводиться 1 раз на рік, документ, що посвідчує таку повірку, повинен бути чинним впродовж усього терміну виконання договірних зобов’язань Постачальником.
3. Згідно п. 1.10. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації і автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимогам чинного законодавства: надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше першого кварталу 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства).
Як зазначалось вище, товар, який виступає предметом закупівлі, повинен поставлятися Замовнику Постачальником протягом усього 2023 року. Оскільки, як і зазначено Вами, даний акт дійсний лише протягом 1 року, термін його дії повинен розповсюджуватись на увесь строк виконання договірних зобов’язань Постачальником.
4. Згідно п. 1.9. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (чинний на момент подання тендерної пропозиції). Тобто, учасник має надати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал акту перевірки учасника, як суб’єкта господарювання, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Даний документ має бути чинним на момент подання учасником тендерної пропозиції.
Розглянувши Ваше запитання щодо оголошення повідомляємо наступне.
1. Згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника складських приміщень з холодильними камерами пристосованих для зберігання товару, що є предметом закупівлі та будуть задіяні у процесі виконання договору (для вчасної доставки та, за необхідності, заміни товару в строк, передбачений умовами тендерної документації, складські приміщення мають бути розташовані в межах Вінницької області), в якій зазначається: адреса; власні, орендуються (у кого).
Товар, що є предметом закупівлі, придбавається для забезпечення повноцінного харчування дітей, які відвідують дошкільний навчальний заклад, згідно запланованого меню. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що в разі, якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам технічної специфікації, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 3-х годин. Тож, вищезгадана вимога обумовлена виключно необхідністю вчасної доставки та заміни товару в строк, передбачений умовами тендерної документації.
2. Згідно п. 1.7. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати копію документу, що засвідчує проведення повірки вимірювального обладнання, яке буде залучене при виконанні договору про закупівлю для завантаження і розвантаження товару (дата повірки повинна бути не більше двомісячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій).
Звертаємо Вашу увагу, що товар, який виступає предметом закупівлі, повинен поставлятися Замовнику Постачальником протягом усього 2023 року. Оскільки, повірка вимірювального обладнання проводиться 1 раз на рік, документ, що посвідчує таку повірку, повинен бути чинним впродовж усього терміну виконання договірних зобов’язань Постачальником.
3. Згідно п. 1.10. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації і автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимогам чинного законодавства: надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше першого кварталу 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства).
Як зазначалось вище, товар, який виступає предметом закупівлі, повинен поставлятися Замовнику Постачальником протягом усього 2023 року. Оскільки, як і зазначено Вами, даний акт дійсний лише протягом 1 року, термін його дії повинен розповсюджуватись на увесь строк виконання договірних зобов’язань Постачальником.
4. Згідно п. 1.9. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (чинний на момент подання тендерної пропозиції). Тобто, учасник має надати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал акту перевірки учасника, як суб’єкта господарювання, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Даний документ має бути чинним на момент подання учасником тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шевчук О.М. |
73 730,00
UAH з ПДВ
|
73 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шевчук О.М. #3253317143 |
Переможець |
73 730,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2023 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 15:30
|
20 1468.pdf | укладений |
29 листопада 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 15:15
|
20-1468-4.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 12:42
|
20-1468.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 14:58
|
20-1468.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2023 11:17
|
20-1468.pdf | зміни до договору |
03 липня 2023 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 16:40
|
20-1468.pdf | укладений |
02 травня 2023 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) Ціна на сир м'який кисломолочний - 157,68 грн за кг Ціна за сир твердий - 259,98 грн за кг |
Номер договору про закупівлю: | 1468 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1468 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1468 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1468 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 травня 2023 — 27 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
0,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Неможливість виконання Постачальником зобов'язань за Договором. Постачальник призупиняє підприємницьку діяльність, що унеможливлює подальше виконання Договору |