Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Добротвірський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02545873 |
Місцезнаходження: | 80411, Україна , Львівська обл., Добротвір, Сагайдачного, 3 |
Контактна особа: |
Дика Уляна Андріївна +380974357143 o.hrechanuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 20:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2023 00:01 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 3 810 034,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 050,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.4.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.5.2. пункту 3.5. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Добротвірського професійного ліцею Р/р UA¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬818201720355109006088026047, МФО 82172 в ДКСУ в м. Київ. 3.4.2. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в пункті 3.4. Розділу 3 тендерної документації мають містити кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. 3.4.2.1. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). 3.4.2.2. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3.4.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 000 грн.(дев’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). 3.4.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.4.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 до тендерної документації). 3.4.6. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. 3.4.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.4.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 13:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 12:54 |
Перелік змін.docx | |
14 квітня 2023 12:54 |
Додаток _ 1 Кваліфікаційні та інші вимоги (зі змінами).docx | |
14 квітня 2023 12:54 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
12 квітня 2023 16:47 |
Тендерна документація .docx | |
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 6 Форма банківської гарантії.docx | |
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 4 Тендерна пропозиція.docx | |
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 3 Обробка персональних даних.docx | |
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 2 Технічна специфікація.docx | |
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 1 Кваліфікаційні та інші вимоги.docx |
14 квітня 2023 13:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2023 12:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 квітня 2023 12:54 |
Додаток _ 1 Кваліфікаційні та інші вимоги (зі змінами).docx
|
|||
14 квітня 2023 12:54 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
12 квітня 2023 16:47 |
Тендерна документація .docx
|
|||
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 6 Форма банківської гарантії.docx
|
|||
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx
|
|||
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 3 Обробка персональних даних.docx
|
|||
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
12 квітня 2023 16:47 |
Додаток _ 1 Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 04 травня 2023 16:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000047 ● 547c45a9f63d4c47adfc7abdb7639498
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 255
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.09.2023 № 255.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-12-011248-a, 12.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 17:49:50
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-04-12-011248-a, яка проводилась Добротвірським професійним ліцеєм (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-02 15:14:09
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснення від 28.08.2023 р. щодо закупівлі «Капітальний ремонт 3-го поверху гуртожитку Добротвірського професійного ліцею по вул. Енергетична, 1 в смт Добротвір Червоноградського району Львівської області». (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-04-12-011248-a) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений рішенням Львівської обласної військової адміністрації №105/0/5-23ВА від 02.03.2023р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Капітальний ремонт 3-го поверху гуртожитку Добротвірського професійного ліцею по вул. Енергетична, 1 в смт Добротвір Червоноградського району Львівської області»., виготовлений проектною організацією.
Проект пройшов експертизу, в результаті якого було отримано Експертний звіт (позитивний) № 14-0168/01-23 від 10 квітня 2023 р. (Реєстраційний номер EX01:7695-9070-6864-2653 щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Капітальний ремонт 3-го поверху гуртожитку Добротвірського професійного ліцею по вул. Енергетична, 1 в смт Добротвір Червоноградського району Львівської області».
Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт 3-го поверху гуртожитку Добротвірського професійного ліцею по вул. Енергетична, 1 в смт Добротвір Червоноградського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
Посилання на сайт: https://www.dpl.org.ua/zvity/
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-12-011248-a від 18 жовтня 2023 року (далі – Висновок) щодо закупівлі «Капітальний ремонт 3-го поверху гуртожитку Добротвірського професійного ліцею по вул. Енергетична, 1 в смт Добротвір Червоноградського району Львівської області» повідомляємо наступне: Щодо забезпечення тендерної пропозиції За нормою пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Водночас, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Особливостями, чинною для досліджуваної процедури закупівлі редакцією яких строк для надання переможцем процедури закупівлі документів на підтвердження відсутності відповідних підстав та перелік таких підстав наведено саме у пункті 44 цих особливостей. Згідно п.3 Особливостей «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.» Особливостей не містить положень щодо Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі»: Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Згідно п. 3.4.5. розділу 3 тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Учасник чи банківська установа не має повноважень на власний розсуд змінювати текст законодавчих актів. Відтак, банківська гарантія складена у відповідності до норм законодавства в цій частині. Щодо підстав відхилення Відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу. На підставі протокол № 3 від 24 жовтня 2023 року (що додається) замовником шляхом його підписання було виправлено підстави для відхилення з урахуванням Особливостей 1178. Щодо календарного графіку виконання робіт Між замовником та підрядником укладено Додаткову угоду 2/23 від 24.10.2023 р. до договору № 2/23 від 01.06.2023 р., згідно якої сторони виклали календарний план у новій редакції із зазначенням переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (конкретних видів робіт які плануються виконати), додаткова угода додається. Добротвірським професійним ліцеєм будуть здійснено заходи, направлені на недопущення помилок в подальшому, шляхом проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів щодо проведення публічних закупівель.
2023-10-25 09:44:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
3 166 627,99
UAH з ПДВ
|
3 166 627,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БРОНЕЦЬКИЙ РОМАН ІВАНОВИЧ" |
3 333 941,44
UAH з ПДВ
|
3 333 941,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" |
3 543 660,58
UAH з ПДВ
|
3 543 660,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" #40359521 |
Рішення скасоване |
3 166 627,99
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 11:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2023 17:40
|
ФОП "БРОНЕЦЬКИЙ РОМАН ІВАНОВИЧ" #2238615256 |
Рішення скасоване |
3 333 941,44
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 11:25
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" #40359521 |
Переможець |
3 166 627,99
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 15:36
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 09:48
|
графік.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 09:40
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 09:30
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2023 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 09:57
|
договір енергетична 1.pdf | укладений |
02 червня 2023 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2/23Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції Додаток 2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/23Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення договірної ціни в зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі робіт |
Номер договору про закупівлю: | 2/23Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |