Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району"(ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
28 471 817,00 UAH
UA-2023-04-12-011189-a ● d4f78c80adb046339fc1733374982c33
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | САНАТОРІЙ "ПРИКОРДОННИК- НЕМИРІВ" (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1487) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 14321630 |
Місцезнаходження: | 81014, Україна , Львівська обл., Немирів, Курортна, буд. 21 |
Контактна особа: |
Дика Валентина Миколаївна 380673550321 vdyka@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 28 471 817,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 284 718,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Санаторій «Прикордонник-Немирів» (військова частина 1487) Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 81014, Львівська обл., Яворівський район, смт. Немирів, вул Курортна, буд. 21. ЄДРПОУ: 14321630. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 130 000,00 грн. (сто тридцять тисяч грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 3 до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на основі проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення - відповідно до очікуваних кошторисних призначень замовника на 2023-2024 роки. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. №101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району» та підтверджено в Експертному звіті (позитивному) № 14-0404/01-22 від 07 жовтня 2022 року.
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або в грошових одиницях. Тому Замовник вніс зазначену інформацію під час оприлюднення оголошення. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до діючого законодавства на момент оприлюднення, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника).
Розгорнути
Згорнути
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або в грошових одиницях. Тому Замовник вніс зазначену інформацію під час оприлюднення оголошення. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до діючого законодавства на момент оприлюднення, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за даним договором здійснюються поетапно в безготівковій формі, в національній валюті. Замовник здійснює перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 15 календарних днів згідно актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 16:44 |
Додатоки 4 Проєкт Договору.docx | |
12 квітня 2023 16:44 |
Додаток 2 Кваліфікаційні та інші вимоги.doc | |
12 квітня 2023 16:44 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
12 квітня 2023 16:44 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc | |
12 квітня 2023 16:44 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 18 квітня 2023 16:33
Дата відповіді: 20 квітня 2023 14:44
Добрий день. Шановний Замовнику, просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 100% очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує участь багатьох учасників. Наше підприємство як суб'єкт господарювання на ринку існує вже понад 25 років, та здійснює різного роду будівельні роботи. У зв'язку зі станом війни в Україні, минулий рік був для всіх підприємств скрутний, що передбає собою менший обсяг річного доходу. Наше підприємство за минулі роки має хороший річний дохід в обсягу більшому очікуваної вартості. Просимо дозволити подати для підтверднення даної позиції баланс за "кращі" часи щодо ведення бізнесу. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання до процедури повідомляємо наступне:
відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, в ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Уразі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі». Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Таким чином, при формування вимог до тендерної документації Замовник торгів прописує те, що прямо не заборонено Законом та не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, в ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Уразі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі». Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Таким чином, при формування вимог до тендерної документації Замовник торгів прописує те, що прямо не заборонено Законом та не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
щодо обо"ємів робіт
Дата подання: 21 квітня 2023 09:33
Дата відповіді: 24 квітня 2023 09:09
Шановний замовнику у Локальних кошторисах Технічного завдання вказано наступні обсяги робіт та витрати матеріалів , щодо яких просимо надати пояснення :
1. В специфікаціі пож. сигналізації враховано резерв обладнання в к-сті 100%, при необхідних 10% це помилка?
2. В специфікаціі с-ми оповіщення є труба пвх і короб, хоча, згідно норм, кабель Flame має прокладатись відкрито, за допомогою негорючих скоб і металевих дюбелів.
5. П.711 с-ми оповіщення (кріплення для трубопроводів шт. 9000) це помилка?
6. К-сть коробок с-ми оповіщення – 88шт. К-сть динаміків – 51шт. це помилка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Обсяги робіт визначено проєктно-кошторисною документацією, яка отримала позитивний експертний висновок. У зв'язку з тим, що об'єкт будівництва за класом наслідків відноситься до СС1, тому проєкт на електричні мережі і вентиляцію не розроблявся. Необхідну інформацію можете отримати шляхом безпосереднього обстеження об'єкта будівництва.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" |
23 841 848,63
UAH з ПДВ
|
23 841 848,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОПАЛ" |
26 660 282,76
UAH з ПДВ
|
26 660 282,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" |
27 228 988,80
UAH з ПДВ
|
27 228 988,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" #40508910 |
Очікує рішення |
23 841 848,63
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 00:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2023 17:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2023 14:10 |
Кінець періоду оскарження: | 09 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 травня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником було невірно визначено очікувану вартість предмету закупівлі. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. №101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району» та підтверджено в Експертному звіті (позитивному) №14-0404/01-22 від 07 жовтня 2022 року, де передбачено кошти на здійснення технічного нагляду та проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд, які не входять до вартості будівельних робіт, але включені в очікувану вартість предмету закупівлі. |
Документи:
28 квітня 2023 14:10
|
Електронний підпис |
28 квітня 2023 14:10
|
Протокол УО.pdf |