Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34920000-2 Дорожнє обладнання (Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками)
Очікувана вартість
833 400,00 UAH
UA-2023-04-12-010870-a ● 1108953e7c574fd787efd082bca1b843
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
Контактна особа: |
Наталія МЕЛЬНИК 380444682106 cheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2023 05:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2023 05:01 |
Очікувана вартість: | 833 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 167,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Направляюча пішохідна огорожа (НПО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34921000-9 — Дорожньо-експлуатаційне обладнання
206 штуки
Стійка оцинкована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34921000-9 — Дорожньо-експлуатаційне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 16:29 |
ТД_НПО_стійки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-12-010870-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 14 квітня 2023 22:40
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
На майданчику Уповноваженого органу Замовником - КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту і утриманню автомобільних шляхів і споруд на них» Оболонського району м. Києва 12.04.2023 було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками).
П. 4 ст. 22 «Закону про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Натомість Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та ставлять не в рівні умови різних постачальників:
Дискримінаційна вимога 1
Додаток 2 ТД, Розділ І. Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та інших вимог замовника:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці зазначити: - наявність матеріально технічної бази в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А), адресу (місцезнаходження), відстань в км до бази Замовника (м. Київ, пров. Куренівськй, 15-А), телефон, режим роботи. - правові підстави права власності / володіння / користування обладнанням та матеріально технічною базою.
1.2. Документи, з усіма додатками та невід’ємними частинами на матеріально технічну базу, що підтверджують права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
За такої вимоги тендерної документації участь у процедурі закупівлі зможуть узяти лише ті учасники, які розташовані в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, значно обмежується коло потенційних учасників та як би натякає на те, що Замовник хоче бачити учасниками закупівлі певне (обмежене) коло учасників.
Крім того, що вище зазначена дискримінаційна вимога, а також термін поставки «протягом 1 (одного) робочого дня (самовивіз Замовником з бази відвантаження Постачальника) обмежує права учасників, які розташовані більше ніж 30 км (навіть 31 км) від бази Замовника, або в іншому регіоні України, нерезидентів тощо, вимога ще й немає ніяких логічних пояснень, так як товар не є таким який швидко псується, або може втратити свої фізичні властивості в період від надання заявки до його передачі Замовнику. Крім того, в попередніх закупівлях по аналогічному товару, Замовника влаштовувала доставка товару на адресу Замовника за рахунок Постачальника - м. Київ, пров. Куренівськй, 15-А, що і є резонно, а також не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також неодноразово АМКУ було визнано подібні вимоги дискримінаційними, як приклад Рішення АКУ від 04.04.2017 № 1758-р/пк-пз.
Дискримінаційна вимога 2
Додатку 3 Розділ ІІІ. Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції:
2. Учасник гарантує, що забезпечить Замовнику безперешкодний доступ на територію та до приміщень Учасника за адресою_______________, за необхідністю Замовника для ознайомлення з 100% наявністю товару на складі та перевірки на предмет достовірності наданої Учасником інформації.
(Відмова Замовнику у виїзді для огляду матеріально-технічної бази, буде розцінена як невідповідність вимогам тендерної документації, така пропозиція Учасника відхиляється Замовником.)
Відповідно до ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, попередній огляд за необхідністю Замовника наявності товару, що пропонується, за складі Постачальника, огляд матеріально-технічної бази Постачальника не є складовою тендерної пропозиції.
Вимога щодо надання учасником документів гарантії забезпечення попереднього ознайомлення зі 100 % наявністю товару на складі є незаконним та дискримінаційним.
Крім того, товар, який може пропонуватися потенційними учасниками може бути не виготовлений на момент проведення закупівлі або не ввезений на територію України, так як узяти участь у закупівлі згідно Розділу 1 ТД Замовника можуть Учасники-нерезиденти. Вимога про надання документів гарантії щодо ознайомлення Замовника зі 100 % наявністю товару на складі Постачальника є дискримінаційним по відношенню до представників бізнесу, які пропонують імпортний товар, або товар, який ще не виготовлений (та й Замовник в Додатку 3 ТД зазначає: «Дата виробництва товару повинна бути не раніше 2023 року», а проект договору передбачає: п. 5.1. Поставка Товару здійснюється до 31.12.2023 року включно, згідно заявок Покупця).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати документи гарантії щодо наявності 100 % кількості товару на складі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни та привести вимоги тендерної документації по процедурі відкриті торги з особливостями, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від «12» квітня 2023 року № МН-216/23 відповідно до чинного законодавства та виключити вищенаведені дискримінаційні вимоги, які порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі, за що, нагадуємо, уповноважена або посадова особа може бути притягнута як до адміністративної, так і кримінальної відповідальності в рамках діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
П. 4 ст. 22 «Закону про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Натомість Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та ставлять не в рівні умови різних постачальників:
Дискримінаційна вимога 1
Додаток 2 ТД, Розділ І. Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та інших вимог замовника:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці зазначити: - наявність матеріально технічної бази в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А), адресу (місцезнаходження), відстань в км до бази Замовника (м. Київ, пров. Куренівськй, 15-А), телефон, режим роботи. - правові підстави права власності / володіння / користування обладнанням та матеріально технічною базою.
1.2. Документи, з усіма додатками та невід’ємними частинами на матеріально технічну базу, що підтверджують права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
За такої вимоги тендерної документації участь у процедурі закупівлі зможуть узяти лише ті учасники, які розташовані в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, значно обмежується коло потенційних учасників та як би натякає на те, що Замовник хоче бачити учасниками закупівлі певне (обмежене) коло учасників.
Крім того, що вище зазначена дискримінаційна вимога, а також термін поставки «протягом 1 (одного) робочого дня (самовивіз Замовником з бази відвантаження Постачальника) обмежує права учасників, які розташовані більше ніж 30 км (навіть 31 км) від бази Замовника, або в іншому регіоні України, нерезидентів тощо, вимога ще й немає ніяких логічних пояснень, так як товар не є таким який швидко псується, або може втратити свої фізичні властивості в період від надання заявки до його передачі Замовнику. Крім того, в попередніх закупівлях по аналогічному товару, Замовника влаштовувала доставка товару на адресу Замовника за рахунок Постачальника - м. Київ, пров. Куренівськй, 15-А, що і є резонно, а також не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також неодноразово АМКУ було визнано подібні вимоги дискримінаційними, як приклад Рішення АКУ від 04.04.2017 № 1758-р/пк-пз.
Дискримінаційна вимога 2
Додатку 3 Розділ ІІІ. Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції:
2. Учасник гарантує, що забезпечить Замовнику безперешкодний доступ на територію та до приміщень Учасника за адресою_______________, за необхідністю Замовника для ознайомлення з 100% наявністю товару на складі та перевірки на предмет достовірності наданої Учасником інформації.
(Відмова Замовнику у виїзді для огляду матеріально-технічної бази, буде розцінена як невідповідність вимогам тендерної документації, така пропозиція Учасника відхиляється Замовником.)
Відповідно до ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, попередній огляд за необхідністю Замовника наявності товару, що пропонується, за складі Постачальника, огляд матеріально-технічної бази Постачальника не є складовою тендерної пропозиції.
Вимога щодо надання учасником документів гарантії забезпечення попереднього ознайомлення зі 100 % наявністю товару на складі є незаконним та дискримінаційним.
Крім того, товар, який може пропонуватися потенційними учасниками може бути не виготовлений на момент проведення закупівлі або не ввезений на територію України, так як узяти участь у закупівлі згідно Розділу 1 ТД Замовника можуть Учасники-нерезиденти. Вимога про надання документів гарантії щодо ознайомлення Замовника зі 100 % наявністю товару на складі Постачальника є дискримінаційним по відношенню до представників бізнесу, які пропонують імпортний товар, або товар, який ще не виготовлений (та й Замовник в Додатку 3 ТД зазначає: «Дата виробництва товару повинна бути не раніше 2023 року», а проект договору передбачає: п. 5.1. Поставка Товару здійснюється до 31.12.2023 року включно, згідно заявок Покупця).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати документи гарантії щодо наявності 100 % кількості товару на складі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни та привести вимоги тендерної документації по процедурі відкриті торги з особливостями, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від «12» квітня 2023 року № МН-216/23 відповідно до чинного законодавства та виключити вищенаведені дискримінаційні вимоги, які порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі, за що, нагадуємо, уповноважена або посадова особа може бути притягнута як до адміністративної, так і кримінальної відповідальності в рамках діючого законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2023 21:25
КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту і утриманню автомобільних шляхів і споруд на них» Оболонського району м. Києва за результатами розгляду Вашого звернення з вимогою повідомляє наступне:
- згідно п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (надалі – «Закону») - принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності для підприємства.
- згідно абзацу 1 ч.3 ст.22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закупівля за предметом 34920000-2 Дорожнє обладнання (Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками, обумовлена нагальною потребою Замовника, необхідністю виконання середнього ремонту в Оболонського району м. Києва, було застосовано процедуру відкритих торгів (з особливостями).
Товар, який Замовник планує закупити потрібен в найкоротші терміни чим обумовлено вимогу щодо відвантаження товару протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання Учасником заявки від Замовника та наявність товару в повному обсязі.
При підготовці до закупівлі було проведено аналіз ринку потенційних Учасників який показав що на зазначеній в тендерній документації відстані знаходиться велика кількість Учасників які готові прийняти участь в закупівлі тобто існує висока конкуренція.
Слід зазначити, що під час встановлення вимоги щодо умов доставки товару (розташування складу Учасника) враховувалися такі фактори як завантаженість доріг м. Києва, у тому числі в умовах воєнного стану в Україні, можливі додаткові витрати Учасника, які б збільшили ціну предмету закупівлі, обстріли критичної інфраструктури міста російською федерацією тощо, що в подальшому можуть вплинути на оперативність доставки товарів або неможливість їх доставки учасниками із віддаленим від Замовника місцезнаходженням складу Учасника.
На підставі вищевикладеного, з метою економії пального, яке буде витрачатись на доставку товару та враховуючи постійне використання автомобілів спеціалізованого призначення під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Замовника, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, тендерна документація Замовника містить вимогу щодо розташування місця знаходження Учасника.
Також були отримані комерційні пропозиції з інформацією про тип товару і його ціну без урахування доставки. Методом порівняння ринкових цін, була визначена очікувана вартість закупівлі. Доставку товару Замовником заплановано робити власними силами в зазначений строк за свій рахунок. Підприємство має достатню кількість власного транспорту, якій постійно курсує в межах відстані від адреси Замовника При умові знаходження Учасника на більшій відстані, у Замовника виникають незаплановані витрати коштів що є недоцільним та збитковим для нашого підприємства.
- згідно п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (надалі – «Закону») - принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності для підприємства.
- згідно абзацу 1 ч.3 ст.22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закупівля за предметом 34920000-2 Дорожнє обладнання (Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками, обумовлена нагальною потребою Замовника, необхідністю виконання середнього ремонту в Оболонського району м. Києва, було застосовано процедуру відкритих торгів (з особливостями).
Товар, який Замовник планує закупити потрібен в найкоротші терміни чим обумовлено вимогу щодо відвантаження товару протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання Учасником заявки від Замовника та наявність товару в повному обсязі.
При підготовці до закупівлі було проведено аналіз ринку потенційних Учасників який показав що на зазначеній в тендерній документації відстані знаходиться велика кількість Учасників які готові прийняти участь в закупівлі тобто існує висока конкуренція.
Слід зазначити, що під час встановлення вимоги щодо умов доставки товару (розташування складу Учасника) враховувалися такі фактори як завантаженість доріг м. Києва, у тому числі в умовах воєнного стану в Україні, можливі додаткові витрати Учасника, які б збільшили ціну предмету закупівлі, обстріли критичної інфраструктури міста російською федерацією тощо, що в подальшому можуть вплинути на оперативність доставки товарів або неможливість їх доставки учасниками із віддаленим від Замовника місцезнаходженням складу Учасника.
На підставі вищевикладеного, з метою економії пального, яке буде витрачатись на доставку товару та враховуючи постійне використання автомобілів спеціалізованого призначення під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Замовника, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, тендерна документація Замовника містить вимогу щодо розташування місця знаходження Учасника.
Також були отримані комерційні пропозиції з інформацією про тип товару і його ціну без урахування доставки. Методом порівняння ринкових цін, була визначена очікувана вартість закупівлі. Доставку товару Замовником заплановано робити власними силами в зазначений строк за свій рахунок. Підприємство має достатню кількість власного транспорту, якій постійно курсує в межах відстані від адреси Замовника При умові знаходження Учасника на більшій відстані, у Замовника виникають незаплановані витрати коштів що є недоцільним та збитковим для нашого підприємства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2023 05:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
655 320,00
UAH з ПДВ
|
655 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011" |
753 108,00
UAH з ПДВ
|
753 108,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГЕРСА |
796 000,80
UAH з ПДВ
|
796 000,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Переможець |
655 320,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 19:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 09:45
|
Договір_290523_направляюча пішохідна огорожа.PDF | укладений |
29 травня 2023 09:43
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2023 11:00 |
Кінець періоду оскарження: | 05 травня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 24 квітня 2023 10:59 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Закупівля товару необхідна для проведення планового поточного ремонту вулично-шляхової мережі Оболонського району м. Києва на балансовій території комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва. На підставі проведеного повторного обстеження території та складеного дефектного акту виникла необхідність внесення змін в кошторисний розрахунок, що призвело до зміни номенклатури предмету закупівлі відповідно до потреб підприємства. Враховуючи викладене та у зв’язку із неможливістю внесення змін в закупівлю виникла необхідність відмінити закупівлю. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
24 квітня 2023 11:00
|
Електронний підпис |
24 квітня 2023 10:59
|
протокол відміни.PDF |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-04-12-010870-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 04 травня 2023 19:03
Дата подання: 04 травня 2023 19:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2023 17:02
рішення від 08.05.2023 № 6040.pdf
Дата публікації: 08 травня 2023 17:00
інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2023 № 6686.pdf
Дата публікації: 17 травня 2023 13:14
рішення від 16.05.2023 № 6686.pdf
Дата публікації: 19 травня 2023 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати Рішення від 24.04.2023 № МН-238/23.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2023 11:55