Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ |
Код ЄДРПОУ: | 00191017 |
Вебсайт: | http://www.kpvp.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 50069, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, проспект Миру 15-А |
Контактна особа: |
Алёна Коробка +380564048306 vmtp05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 6 281 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 819,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 16:07 |
4545 ремонт приміщень КахВК.docx | |
12 квітня 2023 16:07 |
4545 проект договору Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-17-000016 ● b42716c1e33a47a38997e4427a533371
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 12:44 |
Н А К А З
13.07.2023 № 156
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2023 № 156
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника Опис підстав для здійснення моніторингу
закупівлі
7 UA-2023-04-12-010304-a 12.04.2023 КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 15:13:11
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт приміщень на об’єктах Каховського водопровідного комплексу, 45451100-4 — Оздоблювальні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-12-010304-a), яку проведено КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником вказано, що підтвердженням відповідності є: Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру.
В довідці Учасник (ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП») надав перелік штатних працівників та зазначив посади. Однак, серед переліку штатних працівників відсутні данні щодо інженера з проектно-кошторисної роботи Лебедєвої О.О., якою складена та підписана вся кошторисна документація до тендеру (чи є співвиконавцем, або працює за договором цивільно-правового характеру). При цьому, аналіз наявності кваліфікаційного сертифіката Лебедєвої О.О. засвідчив, що відповідно до ст.17 Закону України «Про архітектурну діяльність» умови безстроковості порушені, тобто його дія припинена.
Чому, для підтвердження кваліфікаційного критерію учасником ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» інформація надана не в повному обсязі, а пропозиція учасника не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 16:34:19
Відповідь на звернення
Уповноваженою особою ДЕРЖАВНОГО ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА «КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ» (далі - ДПП "КПВП", замовник) розглянуто запит Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі: «Поточний ремонт приміщень на об’єктах Каховського водопровідного комплексу (ДК 021:2015: 45451100-4 Оздоблювальні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-12-010304-a) та повідомляється наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Просимо звернути увагу на наступне. У якості підстави проведення моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби зазначено: «виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель». Зазначена підстава передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» у пункті 4 частини 2 статті 8 Закону та кореспондує з пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Слід зазначити, що наведені веб-портали не є веб-сайтами замовника, а до складу документів, які мають оприлюднюватися відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» не належать обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості. Такі документи/вимоги/інформація у Законі України «Про публічні закупівлі» чи Особливостях відсутні, чим створено конфлікт між нормами різних за статусом нормативно-правових актів: Закону та Постанови Кабінету Міністрів. Подібні правові колізії вирішуються тлумаченням правовідносин на користь вищого за статусом нормативно-правового акта (Закону). Відповідно до абз. 15 частини 1 статті 3 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом презумпції правомірності діяльності суб’єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків суб’єкта господарювання та/або повноважень органу державного нагляду (контролю). Враховуючи вищезазначене та відповідно до ст. 19 Конституції України, вважаємо, що у Східного офісу Держаудитслужби відсутня правова підстава витребувати обумовлену інформацію, а у уповноваженої особи Замовника, відповідно, обов’язок її надавати.
Додатково повідомляємо, що розмір очікуваної вартості було розраховано за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 6 281 950,00 грн, що відповідає розміру очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства, та складені на підставі затверджених дефектних актів.
2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації передбачені документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, зокрема:
- Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру.
А отже, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, тендерною документацією вимагалось надання учасниками - довідки, складеної в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру.
Тендерна документація не містила окремих вимог до порядку оформлення зазначеної довідки, і нею не встановлений виключний перелік працівників та інші кваліфікаційні критерії інформацію про наявність яких, учасники повинні зазначити у вищевказаній довідці в довільній формі та надати у складі своїх тендерних пропозицій, тим більш відсутня вимога щодо зазначення у довідці інформації про інженерів з проектно-кошторисної роботи та/або наявності у них чинних сертифікатів інженера – проектувальника в частині кошторисної документації.
Згідно зі статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Крім того, статтею 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» наведено перелік виключень щодо наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Окремо слід зазначити, що предметом закупівлі є послуги з виконання поточного ремонту приміщень на об’єктах Каховського водопровідного комплексу, які згідно з чинним законодавством України не потребують залучення сертифікованих інженерів-проектувальників в частині кошторисної документації.
У складі тендерної пропозиції переможця - ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», міститься довідка з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка містить інформацію про 30 працівників, які займають відповідні посади і будуть залучені для надання послуг за предметом закупівлі.
ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» наданою довідкою про працівників засвідчено про наявність у нього працівників, які безпосередньо залучатимуться для виконання договірних зобов’язань, а саме – послуг за предметом закупівлі.
З урахуванням вищенаведеного, Учасником ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" надано необхідну інформацію та документи у повному обсязі, як того вимагала Тендерна документація, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Також слід зазначити що, вимогами Закону та Особливостей не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність умовам Тендерної документації, що нею не встановлені.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про скасування висновку Держаудитслужби подана до суду. |
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 160/21263/23 |
Дата відкриття провадження: | 25 серпня 2023 |
Документи:
29 серпня 2023 11:08
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
6 224 591,32
UAH з ПДВ
|
6 224 591,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Переможець |
6 224 591,32
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 18:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2023 18:41
|
Ду 1-94.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 18:35
|
Додатки Д - 94.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 18:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 16:28
|
Дог. №94.pdf | укладений |
02 травня 2023 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |