Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tdv.mk@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 119 352 874,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 596 764,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2023 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2023 16:18 |
Перелік змін 24 04 23.doc | |
24 квітня 2023 16:18 |
Договір ЕУ проект 2023 редакція 24.04.23.doc | |
24 квітня 2023 16:18 |
ТД ЕУ нова редакція 24.04.23.doc |
24 квітня 2023 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 квітня 2023 16:18 |
Перелік змін 24 04 23.doc
|
||||||
24 квітня 2023 16:18 |
Договір ЕУ проект 2023 редакція 24.04.23.doc
|
||||||
24 квітня 2023 16:18 |
ТД ЕУ нова редакція 24.04.23.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник звертає увагу, що Закон визначає вимогу аналогічності саме за предметом закупівлі.
Предметом оголошеної закупівлі є експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Відповідно до ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», який набрав чинність з 01.01.2022 року, експлуатаційне утримання автомобільних доріг є відокремленим видом послуг від послуг з поточного ремонту та робіт з капітального ремонту, і являє собою комплекс робіт з обстеження (оглядів) та утримання автомобільних доріг, дорожніх споруд та смуги відведення. Роботи з експлуатаційного утримання охоплюють обстеження (огляди) автомобільної дороги та смуги відведення для своєчасного виявлення та усунення пошкоджень, забезпечення роботи елементів автомобільної дороги в різні періоди року. Тобто, експлуатаційне утримання автомобільних доріг носить специфічний характер, охоплює розгалужену мережу автомобільних доріг державного значення, передбачає розосередженість обсягів робіт, витребує від виконавця багаторазову організацію робочих місць, додаткові переходи (переміщення, перебазування) в процесі роботи тощо. Поточний середній, капітальний ремонт, реконструкція, будівництво передбачає виконання робіт на окремо визначеній ділянці автомобільної дороги, а не на розгалуженій мережі автомобільних доріг.
Слід зазначити, що Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572 (далі – Рекомендації), відповідно до пункту 1 розділу І розроблено з метою підвищення ефективності закупівель робіт із будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція). Відповідно до пункту 6 розділу І Рекомендацій, останні можуть використовуватись під час закупівлі поточного ремонту доріг. Тобто, приписи Рекомендацій не розповсюджуються на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг.
Враховуючи приписи Закону, нормативи в дорожньому господарстві, специфіку виконання робіт при експлуатаційному утриманні, вимоги тендерної документації, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині
Крім того, з метою нівелювання неоднозначного трактування вимог тендерної документації учасниками в частинні тлумачення поняття «аналогічний договір», замовником найближчим часом будуть внесені зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000021 ● 3dbf067283c0401cac98b7c6a245cb99
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 14:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2023-04-12-007334-a 12.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 16:24:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45230000-8). Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-12-007334-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо
обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту виникнення зобов’язань за договором та на строк дії договору (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 18.05.2023 № 1).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 18.05.2023 № 1 до договору від 18.05.2023 № 13-Б.
5. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 17:16:29
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Відповідно до п.4.5 ДСТУ 8747:2017 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання склад та обсяги робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування для кожної ділянки дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінення їхнього фактичного стану. Також вказаним ДСТУ визначено перелік робіт з експлуатаційного утримання.
Замовником розроблено та затверджено відповідно до нормативних актів кошторисну документацію з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (Наказ від 04.04.20203 р. № 40-о), загальною кошторисною вартістю 128 568 653,00 грн.
Саме на підставі зазначеної кошторисної документації та нормативних документів у сфері дорожнього господарства, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики (розрахунок додається).
2. Щодо розміщення інформації відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (пункт 4-1 в зазначеній Постанові відсутній).
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стверджуємо, що інформація, передбачена пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником розміщена на власному веб-сайті.
3. Стосовно інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "РОСТДОРСТРОЙ" на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № G11044/23 від 10.05.2023 р., що видана Акціонерним товариством «Комінбанк»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № G11044/23 від 10.05.2023 р. та копію ліцензії АТ«Комінбанк»,
- копію довіреності, виданої АТ «Комінбанк» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.
Згідно умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації «у разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом». Пунктом 22.2 розділу 22 Договору №13-Б від 18.05.2023 р. (далі – Договір) передбачається, що «у разі продовженні строку дії Договору та виконання зобов’язань за Договором, Виконавець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на тих самих умовах». Ані тендерна документація, ані розділ 22 Договору не містять конкретних строків, в рамках яких у випадку продовження терміну дії Договору Підрядник має продовжити строк дії банківської гарантії, або надати нову банківську гарантію. На даний момент забезпеченням виконання договору є банківська гарантія № G11044/23 від 10.05.2023 р., що видана Акціонерним товариством «Комінбанк» та строк дії якої - по 15.02 2024 року, ризики відсутні. У зв’язку з тим, що між Службою вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Миколаiвськiй областi та підрядником Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю «Ростдорстрой» укладено додаткову угоду №1 від 18.05.2023 р. до Договору щодо подовження строку дії договору, Служба нагадала Підряднику про зобов'язання продовжити строк дii банкiвської гарантiї на тих самих умовах.
4. Щодо інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 18.05.2023 № 1 до договору від 18.05.2023 № 13-Б .
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року, яка включається до річного плану закупівель.
12.04.2023 року Службою вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Миколаiвськiй областi на підставі наявної потреби оголошено закупівлю робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області на очікувану вартість 119 352 874,00 грн. За результатами проведення закупівлі 18.05.2023 року Службою укладено з ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" договір №13-Б від 18.05.2023 р.
П.3.1. Договору визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Планом використання бюджетних коштів передбачено на 2023 рік видатки на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування в цілому по області в сумі 262 467 600,00 грн. (План використання та зміни додаються). Враховуючи зобов’язання Служби по інших раніше укладених договорах, бюджетні зобов’язання по вказаному договору становили 104 899 980,00 грн. При цьому потреба у виконанні визначених договірною ціною робіт не відпала. Тому, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей та п. 20.2 Договору, внаслідок відсутності стовідсоткового фінансування витрат замовника за Договором, між Службою та ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" укладено додаткову угоду №1 до Договору, якою передбачено продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань за Договором.
Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Таким чином, продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель, порушення його норм не відбулося.
5. Щодо надання інформації з документальним підтвердженням виконання ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Вимоги частини 2 статті 41 Закону деталізовані Замовником у підпункті 2 Додатку 3 тендерної документації, а саме: переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
- відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю: для посадової (службової) особи учасника, яка уповноважена підписувати договір за результатами процедури закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) та протокол зборів засновників, тощо враховуючи положення установчих документів та закону щодо значних правочинів;
- копію ліцензії (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», як переможець процедури закупівлі, під час укладення договору надав:
- наказ Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» про вступ на посаду директора від 09.02.2016 № 3-к (додається);
- статут Товариства, де пунктом 16.2. статті 16 передбачено: Рішення про надання згоди на вчинення значних правочинів, приймаються виключно Загальними зборами учасників, окрім договорів із Замовниками, укладеними за результатами процедури державних закупівель (додається).
Крім того, Статтею 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» визначено чіткий перелік видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню. Оскільки діяльність з надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг не міститься в даному переліку, тому даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню та не потребує особливого дозволу. Враховуючи викладене, надання ліцензії або документа дозвільного характеру для переможця на надання послуг з експлуатаційного утримання не передбачене.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
104 899 980,00
UAH з ПДВ
|
104 899 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
118 000 000,00
UAH з ПДВ
|
118 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
104 899 980,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2023 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2023 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 15:31
|
ДУ №12 від 15.05.2024 Дог №13-Б зміна ДЦ.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 15:31
|
ДУ №11 від 10.04.2024 Дог №13-Б зменш ДЦ.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2023 11:02
|
ДУ №1 від 18.05.2023 Дог №13-Б строк на 2024р.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 10:49
|
Договір №13-Б від 18.05.2023.pdf | укладений |
22 травня 2023 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 1 пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Термін (строк) виконання робіт: з дати підписання Договору до 30 квітня 2024 року». 2. Керуючись пунктом 20.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин пункт 20.1. Договору викласти в наступній редакції: «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 2 пункту 3.3 Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору (зменшення обсягів закупівлі) та абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 44 756 149,91 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 8 951 229,98 грн., разом з ПДВ грн. 53 707 379,89 грн.(п’ятдесят три мільйони сімсот сім тисяч триста сімдесят дев’ять грн.89 коп.), в тому числі: 2023 рік – 43 600 431,36 грн.; 2024 рік – 10 106 948,53 грн |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 3 пункту 3.3 Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) та абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 44 523 895,52 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 8 904 779,11 грн., разом з ПДВ грн. 53 428 674,63 грн.(п’ятдесят три мільйони чотириста двадцять вісім тисяч шістсот сімдесят чотири грн. 63 коп.), в тому числі: 2023 рік – 43 600 431,36 грн.; 2024 рік – 9 828 243,27 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |