Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44141080 |
Місцезнаходження: | 44501, Україна , Волинська обл., місто Камінь-Каширський, вул.Воля, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Дзіна +380977775172 nana0610@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2023 08:03 |
Очікувана вартість: | 2 338 932,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 389,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2023 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 14:21 |
ТД Шкільна (нова редакція).doc | |
21 квітня 2023 14:21 |
ТД Шкільна (нова редакція).doc | |
21 квітня 2023 14:21 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
21 квітня 2023 14:21 |
ПЕРЕЛІК змін.docx |
21 квітня 2023 14:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 квітня 2023 14:21 |
ТД Шкільна (нова редакція).doc
|
|||
21 квітня 2023 14:21 |
ТД Шкільна (нова редакція).doc
|
|||
21 квітня 2023 14:21 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
21 квітня 2023 14:21 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо звернути увагу на невиконання учасником закупівлі ПП «РОСТРАНС» вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а також вимог тендерної документації Замовника, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» на підставі ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 41 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), п. 3.2. Розділу 5 тендерної документації, де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
При поданні тендерної пропозиції учасником торгів ПП «РОСТРАНС» було накладено удосконалений електронний підпис УЕП 25 квітня 2023 о 19:47 .
Підписувач
ШУХ НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА
П.І.Б.
ШУХ НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА
Країна
Україна
РНОКПП
3161210948
Організація (установа)
ПП РОСТРАНС
Код ЄДРПОУ
31964715
Посада
ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
19:47:17 25.04.2023
Сертифікат виданий
АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер
248197DDFAB977E5040000002A3ACD003C59B303
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
В тендерній документації Замовника (п.1 розділу ІІІ тендерної документації) зазначено:
«Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП (учасником ПП «РОСТРАНС» не було надано такий лист у складі тендерної пропозиції).
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали та посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону».
Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України, Пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис.
Щодо надання Замовником вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме «тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією документацією згідно з п.1 розділу ІІІ тендерної документації», то дані дії не відповідають положенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме пункту 40 Особливостей, оскільки накладення УЕП замість КЕП під час підписання тендерної пропозиції учасником стосується інформації щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю і в розумінні п. 40 Особливостей не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Отже, Учасником не виконано вимоги Замовника щодо підписання тендерної пропозиції КЕП., що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
На основі вище викладеного просимо переглянути рішення Уповноваженої особи (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5 від 02.05.2023 р.) щодо обрання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" та перейти до розгляду наступних пропозицій. В іншому випадку залишаємо за собою право на оскарження рішення Уповноваженої особи до АМКУ в порядку передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі», постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Протоколом №4 від 28 квітня 2023р., відповідно до пункту 40 Особливостей було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП "РОСТРАНС" ЄДРПОУ 31964715 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
ПП "РОСТРАНС" ЄДРПОУ 31964715 виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями № UA-2023-04-12-002624-a Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ПП "РОСТРАНС" (Протоколом №5 від 02.05.2023р.).
Отже, вимога ПП «КОНСТАНТА-М» підлягає відхиленню
Скарги до процедури
Дата подання: 05 травня 2023 17:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000012 ● a315a81836504358bdfaee3cce67fa97
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.07.2023 № 29-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.07.2023 № 29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-04-12-002624-a від 12.04.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 11:21:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-12-002624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 11:09:01
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту : Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі поектно-кошторисної документації: Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/.
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту : Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі поектно-кошторисної документації: Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області (коригування) (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/.
- 01. Протокольне рішення УО про затвердження РП.doc
- 02. Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД.doc
- Відповідь.docx
- Наказ.jpg
- ПЕРЕЛІК змін.docx
- план.doc
- Проектно-кошторисна.pdf
- Протокол №3 зміни.rtf
- Протокол №4 невідповідність.rtf
- Протокол №5.docx
- Протокол недоліки.pdf
- Протокол переможець.jpg
- ТД Шкільна (нова редакція).doc
- ТД Шкільна.doc
- Тендерна докуиентація.pdf
- Тендерна документація (нова редакція).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок про порушення Замовником вимог абзацу першого частини третьої статті 22, абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 40 Особливостей в частині невідхилення пропозиції Учасника ПП «Ространс» та визнання його переможцем є хибним. Висновок містить запис «Замовником було прийнято рішення від 28.04.2023 №4 та оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. Однак, дані дії не відповідають пункту 40 Особливостей так як накладення УЕП замість КЕП під час підписання тендерної пропозиції учасником не може вважатись інформацією, або документами щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю і в розумінні пункту 40 Особливостей не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.», є помилковим, оскільки пункт 40 Особливостей (дійсних на дату оголошення закупівлі) не містить запису «не може вважатись інформацією, або документами щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Натомість, пунктом 40 Особливостей визначено, що «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)» Тобто, в пункті 40 Особливостей визначено вичерпний перелік випадків та документів, які не підпадають під невідповідність. До переліку цих випадків та документів не належить вимога пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації – «пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)». Відповідно – Замовником у порядку, визначеному пунктом 40 Особливостей, правомірно розміщено в електронній системі вимогу про усунення невідповідностей Учаснику, який, в свою чергу, виконав цю вимогу. З врахуванням усунення невідповідностей Замовником було розглянуто пропозицію Учасника, визнано її такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визначено ПП «Ространс» переможцем закупівлі у встановленому порядку. Законність визначення ПП «Ространс» переможцем закупівлі UA-2023-04-12-002624-а підтверджено рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі Комісія) № 6773-р/пк-пз від 17.05.2023р. за розглядом скарги ПП «КОНСТАНТА-М» UA-2023-04-12-002624-а.с2 від 05.05.2023р. Так, рішенням Комісії відмовлено приватному підприємству «КОНСТАНТА-М» у задоволенні зазначеної скарги, яка містила незгоду із визначенням переможцем закупівлі UA-2023-04-12-002624-а ПП «Ространс». Зокрема скаржник вважав, що «замовником незаконно було прийнято рішення № 4 від 28.04.2023 та оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в Пропозиції, оскільки дані дії не відповідають положенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме – пункту 40 Особливостей, тому що накладення УЕП замість КЕП під час підписання Пропозиції учасника не може вважатись інформацією, або документами щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю і в розумінні п. 40 Особливостей не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі Пропозиції та/або подання яких вимагається Документацією». Комісією встановлено наступне – Переможцем виправлено виявлені Замовником невідповідності, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги. Просимо скасувати висновок в частині виявленого порушення та зобов’язань щодо усунення порушень, зокрема з огляду на норму частини 12 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить норму – «якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав» та зважаючи на рішення Комісії. У випадку, якщо висновок не буде скасовано, ми будемо змушені звертатись до суду щодо оскарження висновку та скасування вимог, зазначених у даному висновку.
2023-08-07 14:07:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА про відкриття провадження в адміністративній справі 04 вересня 2023 року ЛуцькСправа № 140/22490/23 Суддя Волинського окружного адміністративного суду Лозовський О.А., вивчивши позовну заяву Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ПП «Ространс» до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про визнання протиправним та скасування висновку, ВСТАНОВИВ: Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради звернулося з позовом до третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ПП «Ространс» до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про визнання протиправним та скасування висновку Західного офісу Держаудислужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-04-12-002624-a, дата оприлюднення 12.04.2023 «Поточний середній ремонт тротуару по вулиці Шкільна в місті Камінь-Киширський Волинської області (коригування) (ДК 021:-2015-45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» від 31.07.2023. Позовна заява подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність. Позовна заява, після усунення її недоліків згідно ухвали судді від 16.08.2023, відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України). Позовну заяву належить розглядати за правилами адміністративного судочинства та її подано з дотриманням правил підсудності. Позов подано у строк, встановлений законом. Підстави для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлені КАС України, відсутні. Відповідно до пункту 20 частини першої статті 4, частин другої, шостої статті 12, частин першої - третьої статті 257, частини п`ятої статті 262 КАС України справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами. Керуючись статтями 4, 12, 171, 257, 262 КАС України, УХВАЛИВ: Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради (44500, Волинська область, місто Камінь-Каширський, вулиця Воля, 2), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, ПП «Ространс» (44606, Волинська область, Луцький район, село Рованці, вулиця Промислова, 11) до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (43005, Волинська область, місто Луцьк, проспект Президента Грушевського, 3-а) про визнання протиправним та скасування висновку. Розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Встановити відповідачу строк для подання відзиву на позов та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, п`ятнадцять днів з дня вручення йому ухвали про відкриття провадження у справі. У разі ненадання відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами. Відповідач повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. Витребувати у відповідача належним чином засвідчену копію підписаноого та затвердженого висновку Західного офісу Держаудислужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-04-12-002624-a, який слід надати суду у строк, встановлений для подання відзиву на позов. Встановити позивачу строк для подання до суду відповіді на відзив - три дні з дня отримання копії відзиву та доданих до нього документів. Встановити відповідачу строк для подання заперечення - три дні з дня отримання копії відповіді на відзив. Встановити третім особам строк для подання пояснення щодо позову п`ятнадцять днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, для подання пояснення, щодо відзиву - два дні з дня отримання копії відзиву та доданих до нього документів. Роз`яснити учасникам справи, що відзив, відповідь на відзив, заперечення (заяви по суті справи) повинні відповідати вимогам частин другої-четвертої статті 162 КАС України. Заяви по суті справи одночасно з їх надісланням (наданням) до суду також повинні бути надіслані іншим учасникам справи. Роз`яснити сторонам, що письмові докази подаються безпосередньо до суду в оригіналі або належним чином засвідченій копії з дотриманням вимог статей 79, 94 КАС України. Копію ухвали направити учасникам справи, а відповідачу та третім особам також копію позовної заяви та додані до неї документи. Учасники справи можуть отримати інформацію у справі в мережі Інтернет на офіційному веб-порталі судової влади України за веб-адресою: https://court.gov.ua/sud0370/. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає. Суддя О. А. Лозовський |
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
1 854 017,18
UAH з ПДВ
|
1 854 017,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
1 854 017,18
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 09:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2023 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:50
|
Додаткова угода№2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 11:57
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 11:02
|
договір 50.pdf | укладений |
26 травня 2023 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |